رواية جزاء العشق الحلقة التاسعة 9 بقلم هبة ايمن

 رواية جزاء العشق الحلقة التاسعة 9 بقلم هبة ايمن

رواية جزاء العشق الفصل التاسع

رواية جزاء العشق الجزء التاسع

رواية جزاء العشق الحلقة التاسعة 9 بقلم هبة ايمن

رواية جزاء العشق الحلقة التاسعة

تاني يوم يصحي ادهم ويشوف بيان وهي نايمه ويبوسها ويمشي ع شغله
تصحي بيان وتقوم تلاقي رجليها بدات تخف من الوجع
تفتح الدولاب وتلبس هوت شورت وعليه بدي كات
تطلع نغم بالفطور
نغم:الله الله ليه حق ادم ميروحش الشغل
حياء:ههههههههههههههه شويه تغير كده
نغم:طيب كلي الاكل ده كله اصلا ادهم موصيني عليكي
حياء:انتي طيبه اوي ي نغم
نغم:ربنا يخليكي انتي اختي دلوقت
نروح عند الشخص اللي هيقتل ادهم
الشخص:ايه ده ي جمال باشا ده طلع ظابط يعني فيها كالبوش
جمال:متخفش محدش هيوصلك نفذ انت بس
الشخص:اه بس كده السعر هيعلي
جمال:اللي انت عايزه بس نفذ
الشخص :ماشي سلام
امال:انا مش فاهمه ليه مخلصناش ع اخوه وخلصنا
جمال:لو خلصنا ع اخوه احنا اللي هنلبسها
امال:عندك حق
جمال:احمد فين
امال:نايم اصله كان سهران مع صحابه
جمال:خليه يتبسط ده كله ليه في الاخر
يجي اليل وادهم يروح
حياء قاعده ع السرير قدامها لاب توب وادهم دخل اول ما شافها تنح
حياء:مالك في ايه
ادهم :ها لأ مغيش حاجه
حياء بخبث:اممممم طيب
ادهم بيغير هدومه ودخل اخد دش وطلع
وبيبص لحياء جامد وحياء لاحظت كده
حياء:ادهم معلش تساعدني اروح الحمام اغسل وشي اصلا مش قادره اقف ع رجلي
ادهم :لسه رجلك بتوجعك
حياء:يعني
قرب ادهم وشال حياء ونزلها عند باب الحمام وغسلت وشها وطلعت وقرب ادهم منها جدا وانفاسهم كانت متقاربه جدا
وادهم شال حياء وحطها ع السرير
ادهم بحنيه:ناويه تسامحيني امتي بقا
حياء:مين قال اني مش سمحتك
ادهم:امال ليه ده كله
حياء:مش يمكن اكون بدلع عليك شويه
قام ادهم حضن حياه قضوا اول ليله كزوج وزوجه
تاني يوم الصبح
مايسه:غريبه الساعه عشره وادهم منزلش ولا حتي حياء صحيت
نغم:يمكن راحت عليهم نومه ولا حاجه
ادهم باصص لحياء وهي نايمه وقرب منها وباسها من راسها
حياء صحيت:صباح الخير
ادهم:صباح الخير والنور والورد ع احلي بنت شفتها عنيا
حياء:هههههههههه ايه الروقان ده
ادهم :طبعا روقان مش انا شايف اجمل حياء قدامي
بقا انا بين ايديا القمر ده ي خواتي
حياء :طيب غمض بقا علشان اقوم
ادهم:هههههههههه بتتكسفي كمان هههههههه اديني غمضت ي ستي
نروح عند الشخص الي هيقتل ادهم
الشخص :متقلقش ي باشا هيجيلك خبره انهارده
جمال:ياريت والا هشوف حد غيرك
ادهم نزل وماشي ع الشغل وفجأه انضرب بالنار ووقع ع الارض
جمال :ها خلصت
الشخص :ايوه ي باشا
جمال:ومات ولا
الشخص :مات ي باشا

ادهم مضروب بالنار واخدوه ع المستشفي ودخلوه العمليات
عند بيت ادهم رحلهم الخبر وحياء من الصدمه مستحملتش واغمي عليها
في المستشغي
سعد:ارجوك طمني ابني عامل ايه
الدكتور :متقلقش ي فندم ابنك كويس والرصاصه جت في دراعه
سعد :الحمدالله اشكرك يارب
اسلام:انا عرفت مين اللي عمل كده
سعد:مين ي اسلام
اسلام:الجزار انا شوفت واحد رحله الشركه كام مره وشكيت فيه وعرفت انه هيخلص ع حد بس مجاش في بالي ابدا ادهم
سعد:انا هوديه في ستين الف داهيه وهنا جت حياء وسمعت كل حاجه
ادهم خرج للاوضه
العيله كلها جمبه
ادهم:حياء فين
الجده:خليك في نفسك عايزها في ايه ديه
ادهم:جدتي انا كويس والرصاصه سطحيه والسبب انها تيجي في دراعي مش قلبي هي حياء لان صورتها وقعت مني ونزلت اجبها ولفيت فالرصاصه جت في دراعي
نغم:حياء بره ومكسوفه تدخل علشان عرفت مين اللي عمل كده
ادهم:نادي عليها واطلعوا كلكوا
نروح عند جمال
تليفون امال يرن وترد امال
امال :الو
المتصل :حضرتك ام احمد الجزار
امال:ايوه انا في ايه
المتصل :ابنك في مستشفي.......تعالي بسرعه
تروح امال بسرعه ع المستشفي وتتصل بجمال
امال بعياط:ابني احمد الجزار فين
الممرضه:البقاء لله ي فندم
امال بتزقها:انتي هبله انتي بتقولي ايه
الممرضه هو دلوقت في اوضه 26ياريت تكملي الاجرءت علشان تستلمي الجثه
امال بتجري ع الاوضه:ابني احمد حبيبي قووم بطل هزار قووم بقا انا معنديش غيرك قووم ي احمد قوووووم بقا حرام عليك
الدكتور :اهدي ي فندم حرام كده المرحوم مات بجرعة مخدرات زياده
امال:متقولش كده اسكت خالص ابني انا لا انت مش عارف ده ابن مين وابوه عنده فلوس اد ايه احمد قوم ي حبيبي الفلوس ديه كلها ليك واعمل اللي انت عايزه بيها
يوصل جمال:احمد احمد فين ي امال
امال:احمد خلاص مات ومبقاش موجود كل اللي عملانه علشانه راح خلاص
جمال:طب والفلوس ديه كلها هتروح لمين وابني ازاي يموت انا كنت بامنله مستقبله ابني احمد قوم اااااحمد
نسبهم ونروح عند ادهم
حياء جريت ع ادهم وحضنته وفضلت تعيض جامد وتقول كلام مش مفهوم
ادهم:اهدي والنبي انا كويس وانتي مش ليكي دخل في الموضوع ده
اسلام يدخل:ادهم احمد ابن الجزار مات بجرعه مخدرات زياده وابوه في العنايه المركزه
حياء:احمد ازاي
ادهم:ربنا يرحمه
حياء بضحك هستيري:هههههههههههه كان بيجمعله الفلوس شفت مين مات الاول ههههههه
اسلام:اهدي ي حياء ادهم قولها حاجه
ادهم:حياء حبيبتي ده قضاء ربنا
حياء:يمهل ولا يهمل ربنا يرحمه
نروح عند هبه
هبه:بابا واخويا اخرت الطمع وحشه
امال بعياط شوفتي ي هبه
هبه بعياط:لو كنتي حسستينا انا وحياء بالحنان لمره واحده
لو كنتي علمتي احمد معني الاخوه
لو كنتي زرعتي جواه الطيبه والامان بدل الطمع
سعتها اكيد ربنا مكانش هيغاقبك كده اصلا كما تدين تدان ربنا يرحم احمد ويسامحه ويسامح بابا
امال بعياط:سامحوني
وتعدي الايام وتخلص المشاكل وحياء وادهم بيحبوا بعض كل يوم اكتر من الاول
حياء:ادهم
ادهم:ي عيون ادهم ي قلب ادهم
حياء:انا بحبك
ادهم:ياااااه واخيرا سمعتها وانا بعشقك ي نور عيون ادهم
وعملك مفاجاه كمان
حياء :هيييييه بجد مفاجأة ايه
ادهم:هههههههههه وهتبقي مفاجأه ازاي بقا
حياء بدلع:متبقاش رخم قولي بقا والنبي
ادهم:بس ابعدي كده بس علشان انا بضعف قدامك وساب ادهم حياء ومشي
يجي الليل ويجي ادهم ومعاه علبه كبيره جدا وشكلها جميل
حياء:ايه ده الله شكلها حلو اوي العلبه ديه
ادهم:طيب مش هتفتحيها وتشوفي اللي جواها
حياء:طوويب هفتحها ي روحي
وراحت حياء تفتح العلبه واول ما فتحتها لاقت فيها
يتبع..
google-playkhamsatmostaqltradent