رواية الإبنة الملعونة الفصل الثالث 3 بقلم دودا حودا

 رواية الإبنة الملعونة الفصل الثالث 3 بقلم دودا حودا

رواية الإبنة الملعونة الجزء الثالث

رواية الإبنة الملعونة الحلقة الثالثة

البارت 3

رواية الإبنة الملعونة الفصل الثالث 3 بقلم دودا حودا


رواية الابنة الملعونة الحلقة الثالثة

#الابنه الملعونه
#الحلقه الثالثه
#بقلم دوداا حوده
فرج :لا مش هتاخر
ام اميره :ابقي هات اتنين كليو لحمه معاك
فرج :عنيا ومشيت ام اميره منك لله انتي عرفتي منين أن انا السبب في موت جوز سناء
❤️❤️❤️فلاش باك❤️❤️❤️
فرج :استاذ وليد دقيقه واحده لو سمحت
وليد :تحت امرك يا معلم خير
فرج :والله كنت عايز حضرتك في حاجه كده
وليد :تحت امرك اتفضل يا معلم وجاله تلفون دقيقه وحده يا معلم الو ايوه يا استاذ عماد حاضر هعدي عليه اجيب الفلوس هما كام بس نص مليون حاضر يا يا استاذ عماد معاك يا معلم
فرج :والله كنت ناسي عايزك في اي لما حضرتك اتكلمت في التلفون نسيت
وليد :طيب معلش انا عندي شغل وانا راجع هعدي علي حضرتك لو افتكرت ابقي قولي
فرج :ومالو مع السلامه واد يا هيما تعالي اقولك
هيما :خير يا معلمي
فرج :اجري ورا وليد وشوف هو فين وكلمني
هيما :عيني يا معلم حاضر جري ورا وليد وعرف أنه طالع شركه واتصل بالمعلم الو ايوه يا معلم هو لسه طالع شركه بس مش عارف اقرا اسمها
فرج:فين الشركه دي
هيما :في الهرم يا معلم
فرج:ماشي هبعتلك محروس ومش عايز وليد يروح بالشنطه اللي معاه
هيما :عينييا معلمي وفعلا راح محروس بالتاكسي وكان الوقت متاخر ووليد عايز يروح علشان هايدي تعبانه ولازم يوديها المستشفي وفعلا وقف محروس وركب معه التاكسي
وفي الطريق محروس في شارع ظلمه عرف أنه يخدر وليد
وليد :ممكن منديل لو سمحت
محروس :اه ومالو بس ثواني هدي حضرتك منديل من معايا مش عارف ليه حاسس ان العيله دي ليها ريحه وحشه وكان محروس مش متخيل ان وليد ممكن يطلب منه منديل
وخد الشنطه ورما وليد برا التاكسي
فرج :اي عملت اي
محروس :الشنطه معايا
فرج :بسرعه كده
محروس :ده غبي اوي تصدق هو اللي طلب مني منديل
فرج :ومالو المهم متجيش عند المحل
محروس :انا داخل عليك يا معلم خالص هو فين وفين عقبال ما يفوق
فرج :انت غبي ازاي تيجي هنا تيجي تسيب الشنطه وتمشي عالطول وفعلا عمل كده وكان فرحان اوي فرج ان وليد هيتحبس ويقدر يقنع أهل سناء أنها تطلق. وهو يتجوزها بس اللي حصل غير كده فاق وليد من الصدمه ولما لقاه الشنطه اتسرقت روح البيت و جالته سكته قلبيه مات وطبعا سناء رجعت الفلوس للشركه لأنها كانت عارفه أن الفلوس دي اتسرقت من جوزها لانه قال ليها قبل ما يموت باعت كل شي معاها علي الفلوس اللي في البنك وسدد الفلوس اللي علي جوزها
،❤️❤️ رجوع ❤️❤️
وراح فرج عند ام اميره
ام اميره :كنت عارفه انك هتيجي جري
فرج :ليه يعني
ام اميره :عارفه ان مش حب فيا بس علشان عايز تعرف انا عرفت منين
فرج :عرفتي اي
ام اميره :مش عليا انا انت هتموت وتعرف عرفت منين موضوع موت وليد
فرج :انتي اتجننتي صح الراجل ميت علي سريره والدكتور قال ميت طبيعي انا مالي بقي
ام اميره :ومحروس
فرج :مسك ايد ام اميره بغضب بقولك اي انتي بتقولي اي
ام اميره :براحه شويه مش كده ايدي وجعتني
فرج :انتي عرفتي الكلام ده منين
ام اميره :شوفتك وانت بتتكلم من البلاكونه وسمعتك وبعدين شوفت محروس لما جاب ليك الشنطه
فرج :والمفروض اصدق الكلام الاهبل ده
ام اميره :ينهار اسود ابراهيم جه
فرج :اعمل اي دلوقتي مش قولتي مش هيجي بدري
أم اميره : وجه اعمل ايه دلوقتي
فرج :اخرجي ومتخليهوش يدخل الاوضه
ام اميره :طيب طيب ينهار اسود وخرجت
اي ده انت جيت بدري
ابراهيم :اه اصل تعبت شويه
ام اميره :الف سلامه عليك يا حبيبي
ابراهيم :من أمتي
ام اميره :هو اي اللي من أمتي المهم ادخل خد دش لحد ما اعملك الاكل
ابراهيم :لا هموت وانام
ام اميره :لا ادخل نام في اوضه اميره اصل رشا الاوضه كان فيها دبان
ابراهيم :عندك طول النهار محبكش الا بليل يعني
أم اميره :معلش بقي نام شويه واعملك الاكل وبعدين ابقي ادخل الاوضه اكون خليتها تتهوي
ابراهيم : ماشي حاضر ودخل نام وبعدها بشويه خرج فرج ونزل وهو نازل كانت هايدي طالعه😧😧
هايدي :ماما يا ماما
سناء :نعم يا حبيبتي
هايدي :,فرج كان هنا بيعمل اي
سناء:تاني يا هايدي اي اللي هيجيب الزفت ده هنا
هايدي :انا شيفاه وهو نازل
سناء :قولتك والله ما كان هنا
هايدي :صدقت موضوع اللحمه انما دلوقتي انا شوفته بعيني يا ماما ونزلت جري
سناء :هايدي يا هايدي تعالي وراحت عند جدتها
الجده :خير مالك
هايدي :انا عايزه اروح لبابا
الجده :حرام عليكي ليه كده
هايدي :علشان ماما هتتجوز
الجده :مين قالك الكلام ده
هايدي : فرج الصبح جاب لينا لحمه ودلوقتي كان نازل من عند ماما
الجده :بفرحه متاكده من الكلام ده
هايدي :مالك فرحنا ليه كده
الجده :مش مهم المهم انك امك موافقه تتجوزه وراحت جري علي بيت سناء
ام اميره :ازيك يا ام سناء
ام سناء:بخير الحمد لله
ام اميره :مش من يومين كانو جايبين فرج من شقه بنتك
ام سناء :انتي بتقولي اي
ام اميره :اه والله لو انا مش مصدقاني اسالي أي حد من الشارع
وطلعت جري
ام سناء :عامله تقولي لا لا مش هتجوز وانتي ماشيه معاه في الحرام
يتبع
google-playkhamsatmostaqltradent