روايات

رواية احببتك رغم قسوتك الفصل الحادي عشر 11 بقلم دنيا محمد

رواية احببتك رغم قسوتك الفصل الحادي عشر 11 بقلم دنيا محمد

رواية احببتك رغم قسوتك البارت الحادي عشر

رواية احببتك رغم قسوتك الجزء الحادي عشر

احببتك رغم قسوتك
احببتك رغم قسوتك

رواية احببتك رغم قسوتك الحلقة الحادية عشر

صبري بغضب.. بتتجوزي من دون علمي ي و****
ايمن بغصب.. كلامك يبقا معايا انا وحسن الفاظك لحسن قسما بالله انسي انك راجل كبير واوريك ايام سودا علي ايدي
اشرف.. البت دي انا دافع فيها كتير ومن حقي اني اقضي معاها ليلة حتي
ايمن اول ما سمع كده مسك اشرف ونزل فيه ضر*ب
اشرف زقو وقام بغضب.. يلا يابت تعالي معايا
سليم بزعيق وطلع مسد*سو.. قسما بالله لو رجلك قربت اكتر من كده لاكون مفرغ المسد*س ده كلو فيك
اشرف وقف بخوف هو وصبري
سليم.. دافع فيها كتير دافع فيها قليل حقك تاخده من الكلب ده وشاور علي صبري
انما ريماس تنساها خالص دي بقت متجوزة ولو بس فكرت انك تقرب لهم هكون انا عملك الاسود
صبري بارتباك.. بس ياعني ازاي البت تتجوز دون علم ابوها
ايمن بغضب.. مش لما تكون اب دانت بتمد ايدك عليها وتعذ*بها وتضر*بها ولااكنها شغالة فلبنية عندك مش بنتك وف الاخر عايز ترميها لواحد شما*م زي ده
مفكرتي ممكن يعمل فيها اي
اشرف بزعيق.. بقولك اي ي صبري انا مليش دعوة ي فلوسي تجيلي ي بنتك تجيلي
صبري.. اعمل اي يابني الفلوس صرفتها
ريماس بعياط.. طبعا صرفتها في الشرب والسكر وكل القرف ده
صبري.. اطلقي واتجوزيه لانو ماسم وصولات عليا
ريماس.. ونت لو بتتحبس قدامي هسيبك تمو*ت
ايمن بغضب.. يلا اطلعوا برا اي مش شايفنا لسه عرسان جداد عايزين نقعد مع بعض
سليم.. ياريت بقا تاخدو بعضكم وتطلعوا برا علي رجلكم بدل ما تطلعوا من غيرها
صبري واشرف خافوا ف طلعوا برا الشقة
ريماس بخوف.. ابويا مش هيسبني طلاما عرف مكاني
سليم بهدوء.. ولا يقدر يعمل حاجة اديكي شوفتي طلع زي الخروف ازاي هو والو*سخ الي معاه وبعدين انا مش هسبهم ياعني
ريماس.. انا متشكرة اوي ي استاذ سليم وبصت ل ايمن
ريماس.. شكرا ي ايمن انك اتجوزتي وشيلت همي
سليم.. احم طب هستأذن انا بقا علشان مراتي
ريماس.. انت متجوز
سليم بابتسامه.. ايوة متجوز ومراتي اسمها خديجه وهتبقي تشوفيها هجبها وواجيلكم
ريماس.. ياريت عايزة اتعرف عليها
سليم.. تمام حاضر والله يلا همشي بقا
ايمن.. سلام وهبقي اكلمك بكرا
سليم.. تمام
ومشي سليم وريماس بصت ل ايمن
ريماس.. انا اسفة اوي ي ايمن
ايمن حضنها.. مش عايزك تتاسفي اوي تشكري انا جنبك ف اي وقت ودلوقتي بقيت جوزك واي حاجة هتطلبيها هتلاقيها عندك وقدام عيونك بس مش عايزك لا تخافي ولا تعيطي
ريماس بحب.. مكنتش اعرف اني هحس بلامان كده تعرف ابويا عمره ما خدني ف حضني ميعرفش انا بحس ب اي حتي لما يكون سايبني كده
ايمن بحب.. انا هكون الاب والزوج. والاخ ليكي وعلي فكرة انا مش هغصب عليكي حاجة علي جوازنا لما تحسي انك حابة كده اكيد مش هغصب عليكي حاجة متقلقيش
ريماس ابتسمت بكسوف ودخلت الحمام
عند خديجه كانت قامت من النوم واستحمت وطلعت تتفرج ع تلفزيون
سليم رجع.
سليم بحب.. صاحيه ياعني
خديجه.. قولت استناك
سليم.. هطلع اغير وانزل ناكل اي حاجة وننام
خديجه.. ماشي ي حبيبي
وفعلا سليم لبس هدوم بيتي عادية واتعشوا وناموا
تاني يوم كان سليم قاعد ف الشركة بيتابع الورق ودخل عليه ايمن
سليم بضحك… صباحيه مباركه ي عريس
ايمن.. اي ده انت مفكرني كنت عايش امبارح ف دنيا تانية ولا اي
سليم بغمزة.. اكيد ي كبير
ايمن بضحك.. لا ي حبيبي توقعك غلبك احنا هنعيش عيشة عادية كده مع بعض لحد ماهي تتعود عليا بصراحه مش حابب اعمل حاجة غصب عنها وبعدين هي متجوزاني احميها
سليم بضحك.. واحدة واحدة وهتحبك
ايمن بضحك.. ايوة مانت الخبرة بقا منك نستفيد
سليم ضحك وفجأة قطع ضحكهم تيا الي دخلت وقالت
تيا: الاستاذ مازن المهدي حابب يقابل حضرتك ي مستر سليم
ودخل مازن بكبرياء وغرور
سليم بص بقرف
مازن بخبث.. اخبارك ي سليم
سليم..؟؟؟؟

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية احببتك رغم قسوتك)

اترك رد

error: Content is protected !!