روايات

رواية احببته رغم عني الفصل الثاني 2 بقلم نورا فريد

رواية احببته رغم عني الفصل الثاني 2 بقلم نورا فريد

رواية احببته رغم عني البارت الثاني

رواية احببته رغم عني الجزء الثاني

رواية احببته رغم عني الحلقة الثانية

داليدا و هى بتحاول تبتسم غصب عنها حركت رأسها بهدوء يونس مسك يدها و طالع لى غرفته داليدا كان نفسها يطلع كل ده حلم و مش حقيقي و وصلوا الغرفة يونس قفل الباب و نظر ليها و فجأة كف نزل على وشها يونس مسك داليدا من دراعها بغضب
يونس : فاكرني ها حبك بحركاتك دى هااا احبك و فى الاخر تخوني..ني لكن نجوم السماء اقربلك انتى هنا زيك زى اي كرسي ملوش اي تلاتين لازمة سامعة ها تعيشي تحت رحمتي اللى عملتوا زمن مش ها كررو معاكي
داليدا بألم: ااااه دراعي سبني حرام عليك انا ماذيتكش في حاجة علشان تتعملم معايا بى الطريقة الزبالة دى حرام عليك
يونس مسك دراعها بالقوة: ليه انتى تستاهلي اكتر من كده عطيتك كل الحب و الاحترام و في الاخر تخون…يني كنتي فاكرة انى نسيتك و نسيت شكلك لاااا يا ماما فوقي انا اميزك حتى لو كنتي بين مليوووون
داليدا: حد يلحقني من المتخلف ده… انا لسه عارفك من يومين ها خون..ك ااازاى يا بنادم انت مستحيل تكون طبيعي انت مجنون و لازم تتعالج
يونس زق داليدا بعصبية و اتخبطت في الكمودينو و اتعورت
داليدا صحيح مصرختش لكن من جوها كان قلبها ها ينفجر من كتر الصرخ و الوجع و الكسرة يونس راح جاب علبة الاسعافات الاولية اتجاه ليها و نزل لى مستواها و مسك وشها بين ايديه
يونس: انا بعتذر جدا مش عارف عملت كده ازاي حقك عليا يا دودو
داليدا نظرت ليه و لاول مرة تحس انها مش فاهمه حاجه: ابعد عني متلمس..نيش ااابعد عني أنا بكرهكك بكرهكك
يونس ببرود : مش اكتر مني اهلا وسهلا بيكي في جحيمي يا برنسيس و مش بساعدك حب أو خوف منك تو لا عاش ولا كان اللى يفكر يلعب معايا صدقيني ها تشوفي أسوأ ايام حياتك زى ما عملتي فيا زمان فاكرة
داليدا بعدم فهم و انهيار: والله العظيم انا اول مرة اشوفككك يوم ما جيت تتقدم مشوفتكششش قبل كده افهمني بقا يا بنادم انا عمري ما شوفتك
يونس حط البراهم ليها و بعد عنها: خلصت هى بتوجعك اوى حقك عليا يا قلبي
داليدا نظرت ليه بصدمة: انت كويس يا يونس فيك حاجه
يونس قابل ايديها: كويس طول ما انتي معايا و منورة حياتي و قلبي انتى كويسة حاسه بحاجة
داليدا : لا بخير انا بخير الحمدلله
يونس: دائما بخير يا قلب يونس يلا قومي غيري هدومك
داليدا قامت من غير اي كلمة و راحت لى التواليت و هنا انفجرت في البيكي
داليدا نظرت لى روحها فى المرايا بوجع: ليه انا ليه انا اللي بيحصل معايا كده عمري ما طمعت ولا اعتراض على كل اللى حصلي بس كده كتير هو وحشة اوى كده علشان يحصلي كل ده ابويا و دلوقتي يونس و قبله امير اللى طالعني سابع سماء فجأة وقعت على جدور رقبتي و كان بسببو انا مش مسامحة حد منهم مش مسامحة امى اللى رمتني الرمية السودة دى ااااه حاااااه
أما بره يونس كان نائم على الس..رير و حطت ايدو تحت راسو و باصص لى السقف
يونس بحقد : مش ها سيب حقي ها دمرك زى ما دمرتني مش ها سامحك زى يا رزان مش ها سامحك
أما تحت في غرفة الاب
الام بحزن : مكنش ينفع يتجوز البت دى انت غلط يا عبد الحميد غلط انت مدرج اللى ممكن يحصل و اللى ابنك ممكن يعملو في الغلبانة دى
عبد الحميد: اهدى يا ميرفت مفيش داعي لى القلق ده كله و بعدين يونس مش وحش اصلا بالعكس الاتنين محتاجين لى بعض
الام : اه و بالنسبة لي الحادثة اللى عمله ابنك هاا و البت اللي شبها مراتو انت متخيل الواضع اللى احنا فيه
أما في غرفة يونس و داليدا
يونس: هى بتهبب ايه جوه بقلها ساعة انتى يا زفتتت انتى يا بت مش بترد ليه
يونس قام و خبط على الباب التواليت لكن مفيش اي رد أو صوت
يونس: استنا شوية ولا مبدهاش ل تكون هربت انا ها وريها تهرب مني ازاي زران الك..لب
يونس فضل يحاول يفتح الباب لكن مفيش اي فايدة ف قرر يك..سره و دخل التواليت
يونس بصدمة
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية احببته رغم عني)

اترك رد

error: Content is protected !!