روايات

رواية عشق الحمزه الفصل الرابع عشر 14 بقلم فاتن جمال

رواية عشق الحمزه الفصل الرابع عشر 14 بقلم فاتن جمال

رواية عشق الحمزه البارت الرابع عشر

رواية عشق الحمزه الجزء الرابع عشر

عشق الحمزه
عشق الحمزه

رواية عشق الحمزه الحلقة الرابعة عشر

بعد وقت
الماذون قال بارك الله لكم وبارك عليكم وجمع بينكما في خير
حمزه قال شكرا للماذون والموجودين الاي كانو شاهدين علي عقد الجواز
وقام شال شروق ولف بيها
شروق بكسوف وابتسامه..حمزه نزلني
حمزه نزلها وقال :مبروك يا عشقي
شروق بفرحها:الله يبارك فيك يا حبيبي
بعد وقت كانو في الشقه
حمزه قاعد وشروق فحضنه
شروق ..حمزه انا بحبك اوي
حمزه ..وانا بموت فيكي بس قوليلي اي القمر الاي قاعد جانبي ده
شروق ..حمزه
حمزه ..والله اسمي بسمعه منك كأنه اغنيه
شروق ..والله بتكسفني
حمزه..طب بقولك اي
شروق ..نعم
حمزه ..في موضوع كنت عايزك فيه
شروق ..اي هو
حمزه شالها ودخل بيها اوضه النوم
شروق..حمزه نزلني هتعمل اي
حمزه ..هقولك علي الموضوع بس وانتي فحضني
حمزه دخل بيها وقفل الباب حمزه نزلها وقرب منها وقال من النهارده انتي بتاعتي انا
شروق قربت من شفايفه وباست**ه
وحمزه بدلها نفس البوس**ه ووو
تاني يوم
حمزه صحي وفضل قاعد جانب شروق يتفرج على جمالها وهي نايمه بعد وقت شروق صحيت من النوم ولقت حمزه بيبص عليها حطت وشها تحت البطانيه حمزه بص عليها وضحك
شروق ..بتضحك علي اي
حمزه .. عليكى يا حببتي انتي بتداري مني علي فكره انتي امبارح كنتي فحضني يعني شفت كل حاجه
شروق ..حمزه بطل تكسفني
حمزه ليس هيتكلم تليفونه رن
حمزه ..الو
ادهم …حمزه عامل اي
حمزه ..الحمدالله عامل اي
ادهم ..الحمدالله كنت عايزك في موضوع
حمزه ..نعم يا حبيبي
ادهم ..حمزه انا عايز اتجوز
حمزه ..مبروك
ادهم ..انت بتهزر
حمزه..لا بتكلم جد وبعدين العروسه اسمها ليان صح
ادهم باستغراب ..هو انت دائما عارف كل حاجه عني
حمزه ..انت فاكر اي انك علشان بعيد عني مش هعرف اخبارك
ادهم..طب بقولك اي انا عايز منك طلب
حمزه ..اي
ادهم ..انت فين
حمزه ..في شقة اسكندريه
ادهم ..بتاعت شروق
حمزه بص لشروق وابتسم وقال ..اه بتاعت شروق
شروق بصت ليه وقربت من حضنه وحمزه شال شعرها الاي كان نازل علي وشها
ادهم ..وبتعمل اي عندك في الشقه
حمزه..اتجوزت شروق
ادهم ضحك وقال..كنت عارف انك هتعمل كدا طب وعمك شريف
حمزه مكنش عارف يرد عليه علشان شروق قاعده جانبه شروق حست انه مش عارف يتكلم قامت وقالت ليه ..هقوم اعمل فطار حمزه بص ليها وهز رأسه
ادهم ..مش عارف تتكلم والا اي ؟
حمزه ..شروق كانت جانبي وانا مش عايزها تزعل من حاجه
ادهم ..هي عرفت مين امها ؟
حمزه ..اممم عرفت
ادهم ..طب وهتعمل اي
حمزه ..مش نافع كلام في التليفون انت هتنزل اجازه امته
ادهم ..انا طلبت اجازه بس طول الوقت مع ليان
حمزه..خلاص استناني كمان ساعه في مطعم **نتكلم شويه علشان في كام حاجه عايزك فيها
ادهم ..تمام
عند مراد
مراد ..ياجدي انا بقيت كويس والله متخافش
جد مراد..امال ليه دراعك متعلق كدا
مراد ..ده عادي يا جدي شغل دكاتره
جدتة مراد ..ياله يا حبيبي علشان تاكل
مراد ضحك وقال..اي يا تيته ده كله انتي عامله عزومه والا اي
جدتة مراد..اسكت انت هتاكل كل ده
مراد ..لا انتي بتهزرو يا جماعه انا كويس
جد مراد وجدتة ..لا هتاكل ولو مش هتاكل مش هتخرج بره البيت
مراد تليفونه رن الو ..اه يا حببتي انا كويس
جدتة مراد شدت التليفون من أيده وقالت الو
..يا هدي ينفع مراد مش عايز ياكل حاجه
مراد وقف مصدوم وقال ..هدي مين الاي انتي بتكلميها يا تيته
جد مراد.. انت فاكر اننا مش عارفين كل حاجه انت طول الليل بتقول اسمها
مراد ..وانت بق قاعد تسمع انا بقول اي وانا نايم
جدتة مراد ماشي يا حبيتي هو معاكي
مراد خد التليفون وقال ..وانت بق عادي بتتكلمي مع اي حد
هدي بعصبية..انت مبتكلش ليه عارف لو مكلتش مش هكلمك
مراد بضحك طيب اهدي هاكل الاول كان جدي وتيته دلوقتي انتي كمان عليا
هدي ..علشان مصلحتك يا استاذ
مراد باستغراب وضحك ..استاذ حلو الاسم
في بيت العمده
عماد قاعد مع الباشا وبيكلمه متقلقش يا باشا انا هحرق قلب حمزه النهارده هتسمع خبر يخليك تقوم من النومه دي
تليفون عماد رن
المجهول ..كمان ساعه كل حاجه هتكوم عندك
عماد ..مش عايز غلطه
عند شريف في مكان مجهول
شريف ..عايزها قدامي النهارده
المجهول ..أوامرك يا باشا
شريف قفل التليفون وقال لازم اقتلك يا حمزه ومسك صورة وحده متصور معاها وقال ..وحشتيني اوي بس خلاص هجبلك حقك
في شقه حمزه
شروق ..لازم تنزل
حمزه ..متخافيش مش هتاخر
شروق ..طيب احنا هنرجع البيت امته
حمزه .. مسك خدودها وقال ..احنا في شهر عسل يعني ليس باقي الشهر مخلص
شروق ..طيب هتتاخر عليا
حمزه ..وانتي جانبي بتوحشيني
شروق ..وانت جانبي ومعايا بحس بأمان مش عايزاك تبعد عني
حمزه..متخافيش يا حبيبتي عمري ما بعد عنك
شروق ..متتاخرش
حمزه ..قال حاضر يا عشق حمزه جه اليوم الاي حد يقولي متتاخرش
شروق حطت أيدها علي وسطها وقالت ..قصدك اي يا حمزه باشا
حمزه مسك وسطها وضحك وقال..بس انتي مش اي حد انتي عشقي وكمل كلامه وقال بقولك اي انا بقول الغي المشوار واقولك علي موضوع مكملتوش امبارح معاكي
شروق فهمت قصده وقالت بضحكه ..لا ياله علشان متتاخرش
حمزه ..طيب خدي بالك من نفسك كويس لحد ماجي
حمزه ..نزل وقال للحرس المدام لو حصل ليها حاجه هموتكو
الحرس ..حاضر
شروق ..حاضر وسلمت عليه وحمزه نزل
بعد وقت
باب الشقه اتفتح وشروق كانت نائمه علي الكنبه وليس بتفتح عنها مجهول حط مخدر علي وشها

يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية عشق الحمزه)

اترك رد

error: Content is protected !!