روايات

رواية وقعت في حب ممثل مغرور الفصل الأول 1 بقلم شروق أحمد

رواية وقعت في حب ممثل مغرور الفصل الأول 1 بقلم شروق أحمد

رواية وقعت في حب ممثل مغرور البارت الأول

رواية وقعت في حب ممثل مغرور الجزء الأول

وقعت في حب ممثل مغرور

رواية وقعت في حب ممثل مغرور الحلقة الأولى

يعني اي يابابي عل اخر الزمن اتجوز خ*دامه
_يابني اتجوزها لحد 6شهور بس
_واتجوزها بتاع اي اناا
_يابني انت لازم تتجوزها لو متجوزتهاش هتتجوز راجل قد ابوهاا
_ماهو عز اللي لو تحصل مصيبه معلش ياعز اعمل كذاا اي يابابا انت مش مديني حريه خالص
الاب: معلش اخر مرهه
عز: يوهه يابابا
الاب: معلشش
عز: اوفف فينها
الاب: هرن عليها تيجي
عز بغرور: طب يلا عشان ورايا تصوير
الاب: حاضرر
استوب
عز الدين العمر 29سنه من القاهره ممثل مشهور يمتلك الغرور والتكبر لدي اب الام متوفيه يعيش لوحده
الاب اتصل
الاب: الوو
_ايوهه ياعمي

الاب: تعالي يابنتي عز وافق
_تمام جايهه
انتهت المكالمه
عند البطله
_اخيراا همشي من البيت داا
_رايحه فين ياطيف
طيف بتوتر: ها رايحه اشتغل
_امم ماشي روحي
طيف خرجت من البيت كلوو
عند عز
عز: لو هتتاخر انا همشي
الاب: اهدا يابني
ف لحظه دي طيف دخلت
طيف: انا اسفه ياعمي بس الدنيا زحمه
الاب: ولا يهمك
طيف: ماشي
الاب: اه دا عز يابنتي اللي حكتلك عليه
طيف: اهلا بيه
عز بغرور: اهلا بيكي

طيف: طيب يعمي امتي هتم الاجراءت
الاب: انت حابب امتي
عز: ف اسرع وقت عشان مشغول ونت عارف اني ورايا تصوير علطول
طيف بجراء: انت مغرور ليه يعني مكلنا ولاد 9
عز: انا مش هتكلم معاكي عشان نتي اصلا هنااا خ*دامه
طيف: انا مش جايه عشان اتهان اناا مكنتش عايزه اتجوزك اصلا بس المشاكل جمعتنا ببعض انت اصلا واحد مغ*رور وشايف ح*الك انت اصلا واحد عادي مش حلو عشان تشوف نفسك
عز: انا يابت مغ*رور وشايف نفسي ومش حلوو دا انا احسن منك عل الاقل البنات بتج*ري ورايا
طيف: يافرحت نفسك بيك يعني انت فرحان بنفسك انك البنات بتج*ري عليك طب متصليلك ركعتين شكر بدل البنات لح*سه دماغك

عز: انتي متعرفنيش اصلي ولا مصليش انتي مالك انتي هنا خ*دامه
طيف: هو لو فضل لكدا انا مش هكمل
عز: احسن بردو
الاب: بااااسس ونتي ياطيف اهدي خلاص وانت يااستاذ روح شوف اي اللي وراك وهات الماذون معاك
عز: احسن اني هخرج من هنا القعده نش*فه هنا
طيف: بل*ها وهي تت*طرا دا انت غتت
الاب فضل يضحك عليهم
الاب: خلاص يابنتي
طيف: منتا مش شايف معملتوو
الاب:شايف والله
طيف:انا دخله البس
الاب: روحي يابنتي
طيف دخلت اوضه ولبست فستان بلون الابيض وشعرها الحرير بلون الاسود مثل الاميرات
طيف خارجت لابو عز: انا جاهزه

الاب: ماشي نستنا عز
طيف استنت شوي وجه عز بالماذون وتنين شهود
الماذون خلص الاجراءت ومشي
عز: الواحد مش مصدق اني اتجوز بس مش عشان اتجوزت انتي تعملي نفسك ج*وزه انتي هنا خ*دامه
طيف: اي ياخي انت اي مش بتحس بكلامك دا احنا بشر امال لو كنا حيو*نات دا انت لو شفتني حيو*انه هتعملني احسن معمله
عز: عشان انا مش بث*ق في*كم من اول معرفكم انتو اللي زيكم ج*هنم
طيف: ونا مالي نت بتك*ره صن*ف الحريم ياشيخ يمكن انا احسن من اللي اقبلتهم دا انت واحد معن*دكش دم
عز: عمري مهث*ق في*كم تاني عشان انتو صن*ف زب*اله كلكم زب*اله
طيف: احسن منكم عل الاقل
عز مسك شعر طيف بصعوبه بصراخ: انتي هنااا خ*دامههه فهمه خ*دامهههه
طيف بعياط: احنا بشرر

عز: انتو ص*نف زب*اله متتعملوش بكويس ابداا عشان ص*نف خ*ايني*ن
طيف فضلت تعيط
عز خرج برا الاوضه وفضل ف اوضه تانيه وفضل يعيط مبيحبش يبين لحد انو ضعيف هو ف عيون الناس هو قوي مش ضعيف
بعد مخلص عياط نزل الجنينه
لقي ناس كتيرر
عز: مين
الجميع: احنا اهل طيف عايزين طيف انت اللي مين
عز ببرود: انا جوزهاا
الجميع بصدمه*******

يتبع ….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا 

لقراءة جميع فصول الرواية اضغط على ( رواية وقعت في حب ممثل مغرور  ) 

اترك رد

error: Content is protected !!