روايات

رواية جرح صبا الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم حور طه

رواية جرح صبا الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم حور طه

رواية جرح صبا البارت الرابع والعشرون

رواية جرح صبا الجزء الرابع والعشرون

رواية جرح صبا الحلقة الرابعة والعشرون

💗عوده من الفلاش باك في فيله خالد البحيري💗
ملك تبعد عنه:: اللي بيني وبينك ما بقاش حب بقى د,م ولو انت مش هتجيب لي حقي من اخوك انا هعرف ازاي اخده
طاهر:: لا لا ما تقوليش كده يا ملك ما تصدقهمش ما تخليهمش يلعبوا في عقلك صدقيني كاران مستحيل يعملها
ملك بانهيار ::بره !!! خد اخوك واخرج بره مش عايزه اشوفكم !!!!!اطلعوا بره
صبا تاخدها في حضنها ::اهدي يا ملك انا معاكي
وترجع توجه كلامها لكاران وطاهر ::اطلعوا بره
مالك ينادي على الحرس ::خرجوهم بره وما يدخلوش هنا تاني ولو قربوا ناحيه الفيلا اضر,بوهم با,ل,نار
كاران ينظر لصبا بحقد ::هد,فعك ثمن كل كلمه قلتيها
صبا بتهديد:: انا اللي هد,فعك ثمن كل حاجه عملتها من اول قت,لك لابويا لحد قت,لك لونكل خالد
كاران ينظر لها بوجع ::وحياه وجع قلبي اللي وجعتيه دلوقتي بكل كلمه قلتيها لهند,مك يا بنت الشهاوي خليكي تيجي ركعه تحت جز,متي تطلبي السماح ومش هتلاقيه
صبا بضحكه ساخره ::الجز,مه دي هتبقى جزمتي اللي انت هتيجي تبوسها عشان ارحمك من اللي هعمله فيك
مالك بانتصار ::هتطلقها ورجلك فوق رقبتك
كاران بغضب يضر,به بوكس تاني:: قلت لك ما تدخلش بيني وبين مراتي تاني ولما اتكلم مع مراتي انت تخرس خالص
صبا توجه كلامها للحرس:: طلعوا الهمجي ده بره
كاران وهو يتخانق مع الحرس طاهر يحاول يلم الموضوع وياخده ويطلعوا ::خلاص يا كاران يلا بينا نمشي دلوقتي خلاص يا كاران سيبهم
في الجنينه طاهر يحاول يهديه ::خلاص اهدى يا كاران خلينا نعرف نتصرف احنا هنعمل في المصيبه اللي وقعنا فيها دي
كاران بغضب وصوت مرتفع يؤشر على الفيلا:: سمعتها بتقول لي ايه بتقول علي همجي وحياه امك لا هاجيبك تحت جزمتي انت وعيلتك
طاهر بانفعال ::صبا دلوقتي مش هي المشكله& المشكله دلوقتي ان هم بيتهموك بق,تل خالد البحيري ولو اتوجه لك اتهام رسمي هتتحبس ده اللي لازم نفكر فيه
كاران وهو غاضب ولا يري امامه يسيب طاهر ويركب عربيته ويسوق باقصى سرعه
💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗
وانا منك يا قلبي تعبت ادخلتني بامنيات ليتني فيها ما تاملت لو انك يا قلبي بركان لا انتفض لو انك صيحه لصرخت اه يا قلبي ما يفعله جسدي ان كنت تحطمني كلما نهضت تسكن جسدي وتنبض لغيري وتقول لي لماذا انفعلت لو كان الجرح في لحمي لسكت لو كان الكسر في عظمي لكتمت لم تعد قدماي تحملني فكيف احملك وانت الذي اثقلت ظلمتني يا قلبي
💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔
كان يجلس على البار وهو يتذكر كل كلمه قالتها له كان يعتصر من الا,لم والو,جع وكاد قلبه ان يصر,خ ويشرب كاس ورا الاخر لينسى كل كلامها القاسي الذي رمته مثل القن,بله في وجهه💔💔
سمر تجلس على الكرسي المقابل له على البار ::كوكي وحشتنا بقى لك كتير ما بتجيش
كاران وهو سكر,ان ::قتل,تني وسابتني ومشيت اه انا مي,ت انت مش شايفاني
سمر بضحكه مايعه ::بس انا شايفاك قدامي مش مي,ت انساها دي ما تستهلكش
كاران يرفع الكاس ويشربه على مره واحده:: بقول لك انا مي,ت هي قتل,تني بكلامها و بجر,حها ليا كل مره
بعدين يرجع للجرسون ::هات قزازه تانيه عايز اشرب عشان انساها مش عايزه افتكرها
الجرسون:: كاران بيه انت شربت كتير النهارده كفايه اللي شربته ده كده هيبقى خ,طر عليك
كاران بنرفزه وهو سكران وغير متزن طلع مسد,سه ويحطه على البار بتهد,يد:: لما اقول لك هات ازازه ووسكي يبقى تجيب وانت ساكت يلاااااااا
الجرسون يجيب له قزازه وياخدها منه كاران ويقوم من قدامه وهو يتمايل بجسده يمين ويسار ولا يعرف ان يصلب طوله من كثره الشرب وكاد ان يقع ولكن امسكت به سمر واجلاسته على احد المقاعد
سمر تخرج شيء من شنطتها كابره تحقن كاران بها دون ان يشعر::ما تضايقش نفسك يا حبيبي هات انا اصب لك الكاس
كاران ياخذ منها الكاس ويشربه ::اوقات الدنيا تلعب بينا زي الشطرنج تاخدك من مكان وتحطك في مكان
سمر:: والدنيا منين خدتك وفين حطتك
كاران وهو يفتح عيونه ببطء ::خدتني من قلب صبا و حطتني عندك
ويرجع يضحك بدون وعي ويكمل:: يعني من ملاك بريء لش,يطان رخيص زيك
سمر:: وبعد كل اللي عملته فيك لسه شايفها ملاك بريء
كاران يضرب على قلبه ::قلب الغشيم ده هو اللي شايفها دايما ملاك ورافض انه يشوفها شي,طان هو ليه بيعذبني بالشكل ده
ويرجع يبص ل سمر وبعدين يرجع يكلم قلبه:: خلاص انا قلت لك انساها هي مش بتحبنا مش عايزانا
بعدين وجه كلامه ل سمر :: بس هو برده غشيم مش عايز يصدقني
سمر وهي تنظر له بشفقه :: كلها شويه وترتاحوا انتوا الاتنين
كاران كان بدا ان يغيب عن الوعي ولا يشعر بشيء
💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗
مالك:: سمر كلمتني وقالت لي ان كاران خلاص بقى تحت سيطرتنا كده الخط اللي انت حطيتها ماشيه زي ما رتبنا لها
كامل بخبث:: لازم نستعجل وننفذ اهم خطوه قبل ما يحاولوا يقف على رجليهم مره ثانيه
مالك بابتسامه:: عائله الطحان خلاص مش هتقول لها قوم تاني السلا,ح تحت ايدينا والاطفال هعرف مين اللي خدهم من تحت ايدين كاران الطحان وهيبقى تحت ايدينا
كامل:: مش عايزاك تكون مبسوط قوي كده الراجل الكبير بيدعم عيله الطحان عشان كده بلاش نضيع وقت في الكلام الفاضي اوعى تكون خزنت السلا,ح في المخازن بتاعتنا هم عارفينها
مالك:: السلا,ح انا خزنته في المكان اللي مستحيل يدوروا فيه اطمن
كامل ::تمام كده نبعت زين يخلص على قرار الطحان وطاهر مش هتقوم لقومه بعد اخوه
مالك ::هو انت ازاي هتضحي بزين ده اللي انا مش قادر افهمه
كامل ::بعد ما نرتب كل حاجه ابقى افهم براحتك دلوقتي تخلي سمر تاخذ كاران على المكان اللي اتفقنا عليه وانا هبعت رساله لزين
مالك:: تمام انا بعثت لها رساله بالمكان اللي هتودي كاران فيه بس يا جدو رد فعل صبا على اللي احنا هنعمله مع زين مش هيكون علامه خير
كامل ::صبا خلاص ما بقاش قدامها حل غير ان هي تسمع الكلام وتسكت وبعدين تقلي قلبك ده شويه
مالك:: انا اهم حاجه عندي صبا ما حدش يلمس الشعر منها
كامل بضحك:: لا اطمن ما حدش هيلمسها دي برده حفيده كامل الشهاوي وزين برده ما حدش هيقدر يلمسه انا عارف انا بعمل ايه كويس
مالك ::نفسي اعرف اللي تعرفه ومطمنك بالشكل ده
كامل:: لسه بدري عليك قوي يا شهاوي يا صغير علشان توصل لتفكير وخبره الشهاوي الكبير تراقب زين من بعيد وتبلغني باول ما ينفذ يلا
💗💗💗💗💗 في قصر الطحان 💗💗💗💗
ماهر بانفعال:: يعني ايه سبت اخوك في الحاله دي دي وجيت على هنا
طاهر ::اعمل ايه يا جدو اخذ عربيته ومشي وما اعرفش راح فين
ماهر بصوت مرتفع ::حجااااااازي
حجازي:: تحت امرك يا ماهر بيه
ماهر:: تاب وتغطس ما ترجعليش غير وكاران معاك
حجازي ::تحت امرك يا باشا
ماهر يوجه كلامه لطاهر:: اخوك فعلا ق,تل خالد البحيري
طاهر:: انت بتقول ايه يا جدو انت هتصدق الكلام اللي هم قالوه كاران ما قت,لش خالد البحيري ما قت,لوش
ماهر بعصبيه:: كامل الشهاوي اخذ كل السلا,ح اللي كان في المخازن &المخازن اللي ما حدش يعرف هي فين غيرك انت واخوك حتى انا جدكم ما كنتش اعرف مكانها
طاهر ::جدو عايزك تهدى وما تقلقش احنا هنتصرف وكل حاجه اتاخدت هترجع تاني
ماهر بانفعال ::هترجعوها ازاي لما تبقى تعرف اخوك فين الاول تبقى ترجع السلاح اللي اتاخد
طاهر:: يا جد كل حاجه حصلت
ماهر يقاطعوا:: كانت غلطتي من البدايه اني سبت لكم الشغلوا واعتمدت عليكم وقلت انكم كبرتوا وتقدروا تشيلوا الشيله
طاهر:: يا جدو ما تقولش كده احنا طول عمرنا شايلين الشغل وعمرنا ما قصرنا في حاجه
ماهر بانفعال:: واديكم جيتوا في لحظه ضيعته كل حاجه
هتحكي لي كل حاجه حصلت من اول ما اتخطفت لحد ما اتقتل خالد البحيري
💗💗💗💗💗💗 💗💗💗💗💗💗
صبا:: لحقت بسرعه كده تروح ترمي نفسك في حضن سمر
سمر بصدمه ::انت ايه اللي جابك هنا وعرفت اصلا ازاي ان احنا موجودين هنا
صبا تقترب منها وتلف شعرها على ايدها ::انت تخرسي وما تسمعنيش صوتك لما اخلصي حسابي مع الحيو,ان ده يجي دورك بعديه
سمر وهي تتوجع ::سيبي شعر يا مجنو,نه ايه اللي انت بتعمليه ده
صبا وهي تجرها من شعرها وتدخلها الاوضه وتقفل عليها وترجع لكاران
يدخل زين بصدمه ::انت بتعملي ايه هنا يا صبا
صبا لا تقل صدمه عنه ::انت اللي بتعمل ايه هنا امشي من هنا حالا يلا يا زين
زين كان بيبص على كاران اللي قاعد على الكنبه يبدو عليه انه مش في وعيه::انا همشي بس مش قبل ما اخد روح الكلب ده
صبا::انت بتقول ايه زين انت لازم تمشي من هنا حالا
زين يسحب مسد,سه ويوجهه على كاران ::قلت لك مش قبل ما اخد روحي الكلب ده اللي ق,تل ابونا وحرمنا منه
صبا تتفاجئ بالمسد,س اللي في ايده وتحاول تبعده عن كاران ::انت ايه اللي ماسكه في ايدك ده ومين اللي قال لك الكلام ده
زين باصرار ::جدو حكى لي على كل حاجه والنهارده هتكون اخر ليله في عمر كاران الطحان
صبا تشوف الاصرار في عيون زين وانه لا ينوي التراجع تاخذ منه المسد,س وتحسم الامر:: لو في حد هيق,تل كاران الطحان فهيبقى انا
زين يحاول ياخد منها المسد,س ::قلت لك انا اللي هق,تله
وهنا كاران يسترجع وعيه ببطء ويقف ::صبا انت ايه اللي جابك هنا رجعتي تقولي لي ان كل اللي انت قلتيه ده كان كدب صح انك بتحبيني انا كمان بحبك
صبا تلتفت علي بالمسد,س وتط,لق على صدره وتنهي الامر
كاران ياخذ الطل,قه ويقع على الكنبه ويغيب عن الوعي
صبا وهي تنظر له وهو ينز,ف امامها وكان كل شيء توقف من حولها وكانها تحولت الى حجر لا يتحرك ولا ينطق؟؟ !!!!

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية جرح صبا)

اترك رد

error: Content is protected !!