Uncategorized

رواية ليالي السهر في الجحيم الحلقة السادسة 6 بقلم مريم حسني

 رواية ليالي السهر في الجحيم الحلقة السادسة 6 بقلم مريم حسني 

رواية ليالي السهر في الجحيم الحلقة السادسة 6 بقلم مريم حسني 

رواية ليالي السهر في الجحيم الحلقة السادسة 6 بقلم مريم حسني 

في الوقت الحالي 

ليالي طلعت لدينا المكتب عشان يروحوا سوا وهي دخله خبططت في شخص 

ليالي I’m sorry مكنتش اقصد 

ساهر بابتسامة لا ابدا مفيش حاجه يا انسه ليالي 

ليالي بستغراب انت عارفني منين 

ساهر معرفكيش اوي بس اقدر اقولك انك احلي صوت انا سمعته في حياتي 

ليالي مش فاهمه 

ساهر اخدها من اديها تعالي افهمك 

ليالي بصلته بستغراب 

………………

خمسه وعشرين سنه ورا 

في المكتب بعد ما الدكتور علق لسهر الدم وهي ابتدت تفوق 

الدكتور حمد الله عل سلامتك 

سهر بضعف الله يسلمك 

الدكتور بصي يا انسه عشان انا لازم اخرج حالا معني ان قاسم الالفي يجبني هنا عشان واحده يبقي انتي مهمه عنده اوي وحياتك مهمه اين كان هي مهمه ليه انتي لازم تشتغلي الموضوع ده 

سهر مش فاهمه حاجة 

الدكتور بصي انا كل اللي قدرت اعمله اني اقوله ميجيش جنبك خالص بس انتي عليكي لو حاول يضربك او يعملك حاجه تاني تهدديه انك هتموتي نفسك وانا معرفش انا بقولك الكلام ده ليه بس انا بقوله وخلاص فجأة قاسم دخل المكتب 

الدكتور بصرامه مفهوم يا انسه متتحركيش خالص وتخدي العلاج والاكل في معاده قاسم باشا انا كده خلاص خلاصت ممكن امشي 

قاسم شور لحسن يوصله وخرجوا من الاوضه والاكل جيه 

قاسم مسك صنيه الاكل وقالها بحده قومي 

سهر بصت الناحيه التانيه ومردتش عليه 

قاسم ايه عاوزني اكسر باقي ضلوعك ولا ايه وزعق قومي 

سهر بضعف مش هقدر 

قاسم حط الاكل عل جنب بغضب وقام رايح نحيتها

سهر صوتت بضعف ابعد عني 

قاسم بعصبية معملتلكيش حاجه دلوقت عشان تصوتي كده 

سهر طب طب انت بتقرب ليه بس 

قاسم بنفاذ صبر هقعدك عشان تاكلي 

سهر مش عاوز اكل حاجة امشي اخرج بره 

قاسم بغضب وزعيق شاط الاكل ان شالله عنك ماطفحتي انتي هتتنكي عليا انا اللي غلطان قعد اعملك داده يعني سهر قعدت تصوت وتعيط

حسن دخل عل صوت قاسم 

حسن قاسم اخرج بره 

قاسم بعصبية نعم ياخويا 

حسن يا قاسم اخرج منتاش شايفها خايفه ازاي اخرج بقي 

قاسم جز عل سنانه وخرج بره الاوضه وطلب اكل تاني لسهر وطلب الخدامه تيجي تنضف المكتب 

………………………

حسن متخفيش يا سهر واهدي 

سهر بتعيط وانت مين انت كمان 

حسن انا حسن راشد صاحب قاسم من زمان 

سهر اعمل ايه بقي 

حسن ابتسم متعمليش حاجه انا بس عاوزك تطمني 

سهر اه اطمن طبعا اطمن ازاي يعني وانا مخطوفه من واحد مختل زي صحبك ده انت مش شايف هو عامل فيا ايه 

حسن لا شايف وصدقيني لو في حاجه اقدر اسعدك بيها كنت عملتها من اول ما جابك هنا بس مقدرش 

سهر ابتسمت بسخرية 

حسن بصي يا سهر انا عاوزك تعتبريني اخوكي واطلبي مني اي حاجه وانا هعملهالك عاوزه اي حاجه

سهر اه اطلع بره 

حسن ابتسم حاضر عن اذنك 

سهر قبل ما يخرج بتردد امممم ثواني 

حسن ايوه يا سهر 

سهر عاوزه اطلب طلب

حسن اموري 

سهر عاوزه كشكول وقلم 

حسن بستغراب كشكول وقلم

سهر اه 

حسن ابتسم حاضر احسن مجموعة نوت بوك هتبقي عندك حاضر اي حاجه تاني

سهر لا مش دلوقتي وشكرا اوي 

حسن بابتسامه العفو وسابها وخرج 

قاسم بغضب كنت بتعمل ايه كل ده 

حسن ابدا كنت بقنعها انها تاكل 

قاسم بزعيق ان شاء الله عنها مطفحت هنتحايل عليها 

حسن لا مهي مرديتش اصلا انا ماشي شوف بقي هتاكلها ولا سيبها بقي تموت معرفش ومشي 

قاسم اتنهد بطهق اووووف ماشي اما اشوف اخرتها معاكي يا سهر واخد الاكل ودخلها المكتب

قاسم بحده بصي كده واسمعني عشان انا عل اخري الاكل ده يتاكل كله ومش عاوز اسمع اي اعترض فاهمه 

سهر بصت الناحيه التانيه ومردتش عليه قاسم جز عل سنانه واخد الاكل وحطه قدامها وفقعد واخد معلقه من الاكل 

قاسم افتحي بوقك

سهر مردتش

قاسم مسكها من درعها وضغط عليه سهر صوتت قاسم حطلها الاكل في بوقها بالعفايه 

سهر بلعت الاكل بغيظ هو الاكل بالعافية كمان

قاسم ببرود اه 

سهر طب سيب دراعي لو سمحت 

قاسم بس هتكلي 

سهر هكل بس سيب دراعي 

قاسم ماشي وساب داعها وقعد ياكلها وسهر بتبصله بغيظ وكره 

سهر شبعت ممكن بقي بره 

قاسم انتي قاعده في مكتبي 

سهر خلاص هقوم منه وجايه تحرك نفسها 

قاسم بصوت نرعب اياك اياك فاهمه متحركيش نفسك سنتي 

سهر خافت ومتحركتش ايه في ايه 

قاسم بصي انا دماغي وجعاني اساسا اهدي كده بقي واقعدي في حته الدكتور قال متنحركيش من مكانك يبقي اثبتي 

سهر طب ولما بقي اغوز اكل واشرب واصلي اعمل ايه بقي

قاسم بضيق اووووووف هجيبلك حد يسعدك خلاص 

سهر خلاصت روحك ان شاء الله 

قاسم بتقولي ايه يا بت انتي 

سهر بستفزاز زي ما سمعت 

قاسم فكريني المره الجيه ابقي اقصلك لسانك 

سهر ابتسمت بسخرية

 قاسم بغضب انا قام بدل مقتلك 

سهر قبل ما يخرج لو سمحت 

قاسم عاوزه ايه 

سهر عاوزه حاجه عشان اصلي بيها 

قاسم ليه 

سهر افندم هي الصلاه فيها ليه 

قاسم احم مش قصدي طيب هبعتلك حد يشوف انتي عاوزه ايه 

وخرج نده لنانا 

نانا ايوه يا قاسم 

قاسم شوفيلي بنت يهتم بسهر وتشوف طلبتها كلها ونبهي عليها متحركهاش خلاص

نانا بعصبية نعم سهر مين دي اللي انت مهتم بيها من امتي ده انت بتهزر يا قاسم 

قاسم ابتسم بشر ومسكها من شعرها وانتي من امتي يا روح امك بتتكلمي معايا كدن 

نانا بخوف ا اا انا آسفه والله اسفه يا قاسم مكنتش اقصد 

قاسم طب يا نانا انتي بقي اللي هتبقي مسؤله عن سهر قدامي في كل حاجه يا قموره وابقي اسمع عن تقصير منك 

نانا بالم حاضر حاضر 

قاسم سبها تمام امشي بقي روحي شوفيها عاوزه ايه نانا سبته ودخلت لسهر وهي عنيها كلها كره وغل نحيتها والكره والغيل زادوا اوي في خلال شهر ونص لحد يوم قاسم دخل يطمن عل سهر في المكتب زي عادته بقي مدمن انو يدخل يرقبها وهي نايمه بس بص عليها لقها بتنزف وبقوها بيطلع رغاوي جري عليها بلهفه 

قاسم سهر سهر مالك ردي عليا سهر كلم الدكتور بسرعه 

الدكتور جيه كشف عليها وخرجلوا 

الدكتور قاسم باشا سهر كانت حامل والجنين نزل بسبب تعرضها لتسمم 

قاسم بصدمه حامل وتسمم 

(فلاش باك شهر ونص)

يتبع..

لقراءة الحلقة السابعة : اضغط هنا 

لقراءة باقي حلقات الرواية : اضغط هنا

نرشح لك أيضاً رواية عشق أولاد القناوي للكاتبة شهد رفعت.

اترك رد

error: Content is protected !!