روايات

رواية حطمت قلبي الفصل الرابع عشر 14 بقلم لولا

رواية حطمت قلبي الفصل الرابع عشر 14 بقلم لولا

رواية حطمت قلبي البارت الرابع عشر

رواية حطمت قلبي الجزء الرابع عشر

رواية حطمت قلبي الحلقة الرابعة عشر

عشق ندي انا شاكه انك لسه بنت
ندي بصدمه ايييه
عشق انا في حاجه في دماغي لو صح يبقي انتي زي مانتي
ندي بدموع كنت ابتديت اتعود يا عشق
عشق لو اللي انا بفكر فيه صح هترجع الروح فيكي تاني ثقي فياا
ندي بتفكري في ايه
عشق بتفكير انتي لما قومتي بصيتي علي سريرك كان في نقط دم او حاجه زي كده??
ندي بدموع لا مبصتش خدت كل حاجه شلتها في الغساله كنت في ايه ولا ايه
عشق اممم طب بصي لما صحيتي افتكري كنتي لابسه حاجه ???
ندي بدموع اه كنت لابسه هدومي اللي تحت الفستان ومتغطيه
عشق بفرح كويس اوي دي نقطه مهمه
ندي بدموع طب فهميني في ايه في دماغك

 

 

عشق بصي تحاليل الدم وصلت من بدري بس انا حقيقي اعذريني اتلاهيت ونسيت. اشوفها كمان انتي وادهم الحمدلله بقيتوا زي الفل سوا بقلب بقي بلصدفه في صوري انا ومراد شوفتها
ندي بخوف اه كملي
عشق وفعلا انتوا اتعرضتوا لنسبه مخدر عاليه تخليكم مش فاكرين اي حاجه ولا عارفين بتتصرفوا ازاي وبحكم ان المشاعر مش بتتخدر فمشاعركم حركتكم لانكم بتحبوا بعض بس لفت نظري ان نسبه المخدر بتفضل بس 3 ساعات وبعدها بتناموا نوم عميق وانتوا شربتوا العصير وقعدتوا ساعتين متهياالي منا ما الخطوبه خلصت وبيتك نص سااعه يعنب ساعتين ونص فاضل نص ساعه معتقدش ادهم لحق يعملك حاجه هو اه بدأ بدليل فستانك اللي كان علي الارض بس انتي بردو نمتي لابسه حاجه وده دليل انكم نمتوا قبل مايكمل ولما صحي مكنش فاكر وانتي كنتي متغطيه بس
ندي بعياااط بتهزرريي يعني بجد انا ممكن اكون كويسه ياربي معقوله بجد
عشق انا هتاكد دلوقتي وهكشف عليكي
ندي باحراج عادي هبقي اروح اكشف
عشق هتقولي ايه للدكتوره.الغريبه لما تروحي تكشفي بطلي تخلف يلا نامي
وفعلا ندي نامت وعشق ابتدت تكشف عليها
بعد دقايق

 

 

ندي ايه انا خوفت اكتر بجد هتكسر اوي لو طلع كلامك غلط
عشق بفرحه ودموع عيب. عليكي غلط ايه انتي زي الفل متحاولش معاااكي اساسا مفيش اثر لاي حاجه كنتوا نمتوا صح
ندي بعيااط بتهزررري صح
عشق بعياط حضنتها مبرروووك يانورعيني مبروووك
ندي بعياط مش قادره اصدق بشكرك يارب بجد واكملت شكرا ياعشق شكراااا بجد
عشق انتي عبيطه يا ندي انتي اختي واللي حصل فعلا قربكم من بعض بدل ماكنتوا دماغكم ناشفه كده الحمدلله انك بخير ومبسوطه اني تحليلي للموضوع طلع صح
—————————————-
عند مراد وادهم
مراد يا جدع هي فتره وهتعدي لازم تلاقيها بتزعل اوقات اللي حصل مش سهل علي اي بنت بس نشكر ربنا علاقتكم اتحسنت كتير
ادهم بحزن عارف مهما كنا سعدا في نقطه سودا لما بنفتكرها احنا الاتنين بنتعب ومش هعرف انسيها مهما حصل اذاا كنت انا مش قادر انسي
مراد بتنهيده اهدي كده وقول يارب
ادهم ياااارب
ولقي ندي جايه بتعيط وتجري عليه وراحت جري في حضن ادهم

 

 

ادهم بخضه مالك يا حبيبتي في ايه
ندي بعياط انا بحبك بحبك اوووي يا ادهم
ادهم وهو بيمسح دموعها وانا اكترررر بس ليه الدموع دي اهدي علشان الناس متخدش بالها في الخطوبه في ايه يا عشق
عشق بفرح في ان خطيبتك بنت
مراد بستغراب بنت ازاي مش فاهم
ادهم. بستغراب ولا انا
عشق حكت ليهم اللي فكرت فيه وانها كشفت واطمنت عليها
ادهم بدموع فرح الحمدلله يارب الحمدلله وباس راسها واكمل شوفتي يا ندي كابوس وانتهي انا مأذتكيش يا حبيبتي انا كنت بكره نفسي لسه بشتكي لمراد الحمدلله بجد
ندي بعياط بجد مبسوطه اوووي
ادهم. حضنها واكمل وانا اكترررر بجد
مراد وقف جمب عشق واكمل فخور بيكي يا دكتوره
عشق من عشرتي معاك يا دكتور
مراد مبروووك يا ندوش قولتلك انتي زي الفل الحمدلله يارب
ندي بفرح الله يبارك فيك يا جوز اختي مستقبلاا
عشق قلب اختك انتي
مراد فعلا خلاص هاانت

 

 

عشق بتوتر هي ايه
مراد بحب فرحنا يا حبيبي
عشق امممم اه صح وابتسمت علشان تداري خوفها واكملت هانت
وراحت ندي حضنت ياسمين وباركتلها وهمست في ودنها بانها طلعت كويسه وياسمين فرحت جدا وكل واحد روح بيته
——————————
في بيت الشريف
عزه ناوي علي ايه
هشام لو مسابتهوش لحد الحنه اللي هنوي عليه هيزعلها اوووي وهتندم علي عدم سمعها للكلام انا مبقتش قادر اهدد دماغها ناشفه
عزه قولتلك عدوك مش سهل وهي بتحبه اووي ومش هتسيبه ده مش بعيد تحكيله
هشام غبيه طول عمرك مش هتحكي علشان خايفه يتهور واذيه هي خايفه مني اوي يا عزه ومش هتلعب قصادي كانت قالتله علي الفرامل بس عشق مش عايزه تدخل مراد خايفه اوي عليه
عزه تصدق انت صح
هشام بشر لازم قبل ماتتحدي حد تدرسه كويس وانا عرفت نقطه ضعف مراد خلاص وهكسره مهما كلفني الامر
————————————-

 

 

في بيت عشق
قاعده في اوضتها بتفكر وخايفه لقيت مراد بيتصل بيها
مراد ايه يا حبيبتي بداتي في حاجتك
عشق اه حضرت هدومي وعملت كل حاجه علشان بكره اكون فاضيه للحنه
مراد بفرح انا مش مصدق اننا خلاص هنبقي سوا يا يا عشق حاسس اني بحلم افتحي كاميرا ثوااني كده
عشق فتحت كاميرا
مراد عشق البسي طرحتك حتي لو قدامي يا حبيبتي انتي خلاص اتحجبتي
عشق نسيت يا مراد انا اسفه وقامت لبستها وجات تكلمه
مراد بصي الاوضه بتاعتنا كان مراد حاطط صور لعشق في كذا شكل بس كلهم بلحجاب شال صورها بشعرها وحاطط ورد علي الاوض ومن السقف نازل شرايط ستان عليها صور ليها عليها رسايل
عشق بدموع كل ده علشاني
مراد هو انا عندي اغلي منك يا عشقي
عشق بوجع في سرها بتصعبها عليا ليه يا مراد لييه
واكملت بوجع ودموع تسلم ايدك يا حبيبي بجد حلوين اووي
مراد بحب دي عنيكي اللي حلوه يلا طلما خلصتي نامي بكره يوم طويل
عشق بحب مااشي باي
وقفلت معاه وانهارت في العياط لحد مانامت
——————————–
تاني يوم الصبح في بيت عشق
ندي بت يا عششششق قومي يا مصيبه يخربيتك كل ده نوم
ياسمين بضحك مفيش كده بجد
اسراء بضحك يابت قومي ده انا سبت العريس وجيت تبعك اهو علشان تعرفي اني بحبك
عشق بنوم عايزين ايه
اسراء بضحك عايزين نجوزك

 

 

 

ندي بخبث ايه ده مراد جيت امتي صدقني يا مراد صحيناها هي مش راضيه
عشق قامت من النوم بسرعه واكملت وهي بتعدل شعرها انا صحيت يا حبيبي صحيت وبتبص ملقيتش حد
والبنات فضلوا يضحكوا عليهاااا كتيرر
عشق بعصبيه مستفزززززين
ندي بضحك لا مسيطر اطمنت عليكي يا صاحبتي
اسراء بضحك اومااال ده مراد السيوفي يا بنتي
وقامت دخلت الحمام غيرت هدومها لبنطلون جينز وتيشرت بكم اسود وحجاب اسود وحطت ميكاب هادي وخدت فستانها تلبسه في الفيلا علشان الحنه هناك في الجنينه
ونزلوا تحت البيت
حسام انا هاخد خطيبتي يلا كل واحد ياخد خطيبته وينتشر
وفعلا كل واحد خد خطيبته متاجهين لفيلا السيوفي
في عربيه مراد
مراد ايه اللي انتي لابساه ده
عشق ايه ماله
مراد. بحده يعني مش ضيق ?

 

 

عشق حبيبي انا هروح اغير علطول وهو مش ضيق لا كويس يعني
مراد طب انا مش عايزه اتعصب او انكد. عليكي انهارده بس هو في واحده محجبه تلبس بنطلون بلشكل ده
عشق حاضر.يا مراد هروح اغيره علطول
مراد وربنا يا عشق لو شوفتك لابسه بنلطون كده تاني متلوميش غير نفسك
عشق بصوت عالي شويه مش هلبس يابوووي منك
مراد انتي زعقتي ولا انا متهيالي ?
عشق ايه لا طبعا مزعقتش
مراد مسك ايديها بحب طول الطريق لحد ما وصلوا
في الفيلا
ايمان بحب لولولولولي ست البنات وست العرايس والله يا عشق وحضنتها مبروك يا قلب ماما
عشق بحب الله يبارك فيكي يا غاليه
وطلعوا. يغيروا في اوضه اسراء
اسراء انا خلصت هنزل
ندي كلنا وحياتك خلصنا
عشق خلاص روحوا بس فاضلي المكياب ونازله
ياسمين باعجاب طالعه اميره يابت يا عشق هتجنني مراد
ندي بضحك وحياتك متجنن من دلوقتي
عشق بحزن طب يا خفه منك ليها ممكن تبطلوا وش وغوروا
في حته قدام اوضه اسراء
مجهول ايه باشا

 

 

هشام هي بردو راحت الحنه
مجهول اه ياباشا وواضح انها جهزت كمان ولبست خلاص
هشام بعصبيه يعني هتتجوزه
مجهول اه يا باشا
هشام بعصبيه عشق الكيلاني تجيلي حااالا اتصرف وهاتها
مجهول دي معاها بنات
هشام بعصبيه اتصرررف
مجهول اوامرك يا فندم
هشام ———-
مجهول بشر اوامرك هعمل كده
في الاوضه
ندي يلا انا نازله ادهومي بيتصل بيا
عشق بضحك روحي يا بتاعه ادهومي روحي
ياسمين خديني معاكي
اسراء طب بالله جات عليا ده حتي مازن يزعل
عشق بضحك قولتلكم انزلوا انا خلاص جايه وراكم
البنات ماشي ونزلوا

 

 

عشق بدموع هعمل ايه مش عارفه اتصرف ازاي ده فرحي بكره طب اقوله لالا لحسن ياذيه ويودي نفسه في داهيه. او هشام يأذيه بس انا مش هقدر اعيش من غيره انا بحبه اوي يارب بقي اتصرف ازاي بس لا مش هكسر مراد بس مش عايزه اكون انانيه وفضلت تعيط بعدين قامت وقفت وقالت انا هقول لمراد ويبلغ او يعمل حاجه انا مش هسمحله ياذيه اوي يودي نفسه في داهيه علي كابلب زي ده بس هعرفه علشاان نتصرف سوا اانا مش هبعد عن حبيبي ولا هكسره زي ما الكلب ده بيقول وقامت تفتح الباب وتنزل
وفاجاه حد حط ايده علي بوقها.قبل ماتفتح خدرها اغمي عليها ومسك حبل ربطه في الشباك ورماه لتحت وسابه دليل علي انها هي اللي هربت يعني وخادها ومشي
في الجنينه تحت
مراد فين عشق مجتش ليه معاكم
ندي خلاص بتحط ميكاب ونازله
مراد لزمته ايه يعني ماهو مفيش حد قولنا. هنعمل الحنه بين بعضينا يعني محدش غريب هنا
ايمان سيبها يابني عروسه وبتفرح انت مالك انت
مراد بضحك حاضر يا امي هسيبها
بعد 5 دقايق
مراد لا كده كتير انا مش مطمن قلبي واجعني اوي
ادهم بضحك للددجه دي مش قادر علي بعدها كلها بكره وتكون مراتك يعم وغمز
مراد لالا انا مش مرتاح هروح اشوفها وطلع وكلهم طلعوا وراه وفتح الباب
مراد عشق عشق عشق فينك يا عشق ولمح الحبل
ادهم ايه ده
مراد بصدمه مسكه وبص للشارع وقال لامستحيل مستحيل عشق تعمل كده لاااااا
————————–

 

 

في فيلا هشام الشريف
عشق وهو بتفوق بتعب
عشق بتعب ايه ده انا فين اه اه مراد انت فين يا حبيبي
هشام بعصبيه ده انا يا عشق كابوسك الاسود حذرتك كتير وانتي ركبتي دماغك ومشيتي ورا الحب بس هتخسري كتير اوووي يا عشق هتتمني انك لو كنتي سبتيه اهون من اللي هيحصلك واكمل معتز هات الورق
معتز اتفضل يا كبير
هشام ده ورق مراد مضي عليه انه بيتنازل ليا عن كل مايملك
عشق بصدمه ايه مستحيل مراد يعمل كده
عزه بضحكه شريره من وراه انا خليته يعمل كده مضيته وبسبب ثقته فيا مضي عادي من غير مايقرا
عشق بصدمه عزززه واكملت بعصبيه اه يا زباله وقولتله يمشيكي مرضيش هو ده رد الجميل يا عزه اخص خليكي اخص
عزه بشر انتي اللي قربتي من مراد ودخلتي دايره انتقام كبيره اوي ملكيش دخل فيهت وقولنالك اخرجي منها مرضتيش تستاهلي يا عشق ومش هيكون عندي اغلي من ابن خالتي انا اصلا روحت علشان هشام علشان اقوله كل حاجه
عشق بصدمه ايه ابن خالتك كماااان كل دي صدماات انهارده مش قادره اصدق بجد انك بلحقاره دي واكملت بعياط منكم لله ورجعني لمراد حالاااا

 

 

هشام بضحك ده عشم ابليس في الجنه يا حلوه ده انتي لسه هتعيطي تاني لما تعرفي الباقي
عشق بوجع و المطلوب مني
هشام بشر لو منفذتيش طلع مسدسه واكمل انا هخلص علي مراد بنفسي وهمضي علي الورق ده وابقي موته وشردت اهله وانتي اللي وصلتيني للحل ده
عشق بخوف لالا والنبي لا انا هنفذ هنفذ والله
هشام بشر مهما كان الطلب
عشق بوجع بس حبها وخوفها لمراد مشاها اكملت مهما كان الطلب
هشام بشر لو وافقتي هولع في الورق ده قدامك وهسيبه خاالص لاني مش عايز اكتر من اني اذله واكسره
عشق بوجع وعياط عايز ايه يا هشام
هشام اتجوزك
عشق بصدمه اييييه! !!!!!!!

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية حطمت قلبي)

اترك رد

error: Content is protected !!