روايات

رواية أحببت بنت الأكابر الفصل الرابع 4 بقلم روان عماد

رواية أحببت بنت الأكابر الفصل الرابع 4 بقلم روان عماد

رواية أحببت بنت الأكابر البارت الرابع

رواية أحببت بنت الأكابر الجزء الرابع

أحببت بنت الأكابر
أحببت بنت الأكابر

رواية أحببت بنت الأكابر الحلقة الرابعة

** اللهم صلي وسلم وبارك علي نبينا محمد
عند شهاب وصل بيها المستشفي
شهاب بزعيق :حد يلحقها بتموت عاوزين دكتور بسرعه
دكتور :هاتوها بسرعه علي اوضه العمليات
عمر :شهاب هنعمل أي دلوقت وهنعرف هنوصل لي أهلها ازاي
شهاب : معرفش لما نطمن عليها الأول ونشوف بعدين أهلها
_______________
** اللهم صلي وسلم وبارك على سيدنا محمد
عند ميسره : الو بقولك آي م****نفضلي خالص وقالي هتصرف ومتصرفش
الشخص: شكله عاوز يغدر بيكي ويخلع هو
ميسره بسخرية :يخلع بيا ضحكتني بجد شكلك متعرفش مين ميسره
الشخص : لا عارف كويس مين ميسره بس انتي مش قده
______________________
**اللهم صلي وسلم وبارك على سيدنا محمد
محمود : ازاي بنتي عملت حادثه طيب في مستشفي أي قولي بسرعه
السواق :انا معرفش غير أن في ناس خدتها المستشفي ومعرفش حتي مستشفي أي
يوسف : في أي يابابا مستشفي أي
محمود :زهره عملت حادثه
يوسف بصدمه : انت بتقول أي مستشفي أي لازم نروحلها كله بسببك انا قلت متروحش الصعيد وانت اللي قلت تروح زهره لو حصلها حاجه انا مش هسامحك ولا هسامح نفسي عشان سيبتها تروح
محمود : اعمل تليفوناتك وشوف اختك في انهي مستشفي مش وقته اللي انت بتقوله دا
يوسف : ماشي
_____________________
**اللهم صلي وسلم وبارك على سيدنا محمد
في المستشفي
شهاب :طمني يادكتور هي كويسه
الدكتور : مقدرش اقول حاجه غير لما تعدي 48 ساعه ونشوف حالتها هتستقر ولا لأ ادعولها
عمر :ياربي هنتصرف ازاي دلوقت وهنعرف أهلها فين ومين
شهاب قعد علي الكرسي وحط ايده علي رأسه :معرفش حاجه معرفش وباين عليها طيبه وغلبانه
عمر : جاتلي فكره ادخل اتعقم وادخل ليها وصورها صوره
شهاب بأستغراب :اشمعنا يعني
عمر :هنزل الصوره دلوقت حالا علي النت وعلي التواصل الاجتماعي كله
وفجاه تلفون شهاب رن
شهاب :ايوا ياابوي
إلاب محمد الحديدي :فينك ياولدي دلوقت
شهاب : انا عملت حادثه ياابوي
إلاب محمد بخضه : حدثه أي انت كويس
شهاب : اهدا ياابوي انا كويس بس خطبت عربيه
الأب محمد :طيب مستشفي أي انا جاي حالا
شهاب : مستشفي *******
الأب محمد :مسافة السكه واكون عندك
_____________________
**اللهم صلي وسلم وبارك على سيدنا محمد
كريمه :في أي يااخوي
محمد :شهاب عمل حادثه انا لازم امشي
كريمه :يمري ياولدي
محمد :متقوليش لحد خالص
كريمه :حاضر بس خد معاك حد يااخوي
محمد :هاخد أخواتي معايا
كريمه :ماشي يااخوي جيب العواقب سليمه يارب
___________________
**اللهم صلي وسلم وبارك على سيدنا محمد
يوسف : :بابا أنا عرفت مكان المستشفي يلا بسرعه
محمود : يلا
**اللهم صلي وسلم وبارك على سيدنا محمد
عند شهاب وعمر
شهاب : خلاص هروح اتعقم وادخل ليها
عمر : تمام اشطا اوي كدا
شهاب : بعد اذنك يادكتور ينفع ادخل ليها
الدكتور : متأخرش عن عشر دقايق
شهاب : تمام شكرا يادكتور
دخل شهاب الاوضه
محمد الحديدي : عمر يابني فين ابني طمني عليكوا وفين شهاب
عمر : اهدا ياعمي احنا كويسين وشهاب جوه بيصورها عشان نعرف مين أهلها
محمد الحديدي : كويس طمنتني
عند شهاب ما شاء الله بجد ملاك بس عاوزه اعرف هي مين
__________________
**اللهم صلي وسلم وبارك على سيدنا محمد
وصل يوسف هو وأبوه
يوسف : لو سمحت في واحده جت في حادثة عربيه هنا ممكن اعرف اوضتها
الاستقبال :اوضه رقم ** الدور التاسع
يوسف : تمام شكرا
وطلع يوسف وأبوه
محمود ويوسف وصلوا الاوضه
محمود بصدمه : انتتت
محمد الحديدي : ازاي
_____________________

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية أحببت بنت الأكابر)

اترك رد