روايات

رواية متمرد عشقني الفصل الثاني عشر 12 بقلم رحمة سمير

رواية متمرد عشقني الفصل الثاني عشر 12 بقلم رحمة سمير

رواية متمرد عشقني البارت الثاني عشر

رواية متمرد عشقني الجزء الثاني عشر

متمرد عشقني

رواية متمرد عشقني الحلقة الثانية عشر

في فيلة أيهم
دخل لقى ساره نايمه
أيهم بحب وهو بيحط أيدو على راس ساره:-انا بحبك اوووي
يساره وبتمنى انك تفضلي معايا علطول واسف للي عملتوا
معاكي انا بعشقك يقلبي وحضنها وراح نام جمبها على السرير
(على فكره ساره كانت صحيه وفرحت اووي وقررت إنها
تعترف بحبها لي في فرح خالد وروان ونامت وهي بتبتسم)
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

ومر الليل على أبطالنا وصحا كل واحد من أبطالنا وخالد راح
جاب روان عشان تروح هي وساره البيوتي سنتر وراحو لفيلة أيهم
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

في فيلة أيهم
روان:-يلا يساره عشان نروح البيوتي سنتر
ساره:-الف مبروك يعروسه اول حاجه وانت يخالد الله يكون
ف عونك
خالد:-اممم هي روان شريره ولا اي شكلها هتحط ليا سم ف
السلطه بعد الجواز وترتاح مني
روان:-بعيد الشر عنك يحبيبي متقولش كدا
أيهم وساره بصوا لبعض بكل حب
أيهم:-يلا عشان متتأخروش
خالد:-يلا
ركبت روان مع جوزها المستقبلي عشان يوصلها البيوتي سنتر
وركبت ساره مع جوزها أيهم
بعد موصلوهم البيوتي سنتر
أيهم:-خلي بالك من نفسك يساره
ساره:-حاضر
خالد:-مش هوصيكي يروان
روان:-عيب عليك يصحبي
والبنات دخلو البيوتي سنتر
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

في البيوتي سنتر الموظفين انصدموا من جمال ساره وروان
(بصراحه هما قمرات اوووي مش محتاجين مكياج😂🤝🏻)
وبعد مخلصووا الميكب لبسوا فساتينهم
روان لبست فستان أبيض جميل وهي كانت جميله جدا زي
حورية البحر
(يبختك بخالد يبت يروان😂🤝🏻)
أما ساره لسبت فستان أبيض في دهبي وكانت تحفه وجميله
بمعنى الكلمه
ساره حضنت روان وقالت:-انا فرحانه اووي عشانك يرواني
روان:-بس بقا متخلينيش اعيط والمكياج يسيح
ساره:-انا بحبك اووي
روان:-ونا كمان

(عوزه أقولكوا حاجه وأنصحكم نصيحه واعتبروني أختكم لاني
بعتبركم إخواتي إختارو صح وأختارو صديق كويس يحبكم
ويخاف عليكم ومتغلطوش نفس غلطتي اللي غلطتها وزي ما
في إصحاب حلوين بيخافو على بعض وبيقفوا جمب بعض في
الحزن والضيق قبل الفرح في إصحاب وحشه وبوشين وفي
إصحاب بيجروكم على طريق وحش ملهوش نهايه في صحاب
بيتكلموا عليك من ورا ضهرك وصحاب بيصحبوك عشان
مصلحتهم وفي صاحب يصاحبك وبيمثل إنو بيحبك ف
متغلطوش نفس غلطتي وتثقوو في ناس متستاهلش حتى
ربع اللي احنا عملناه عشانهم اختارو صحاب كويسه يجماعه
وبشكر صحبتي اللي كنت بعتبرها اختي واكتر وعارفه انها
بتقرأ روايتي بشكرها عشان هي اول واحده علمتني مثقش في
اي حد بشكرها عشان ورتني وشها الحقيقي عوزه اقولك انا
كنت بعتبرك اختي واكتر بس انتي متستاهليش وربنا
يسهلك.. ♡)
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

اما عند الشباب خلصوا لبس
خالد لبس بدله سودااء وكان قمر أوي بمعنى الكلمه
(مز أخر مزازه 😂)
وأيهم لبس بدله باللون الفضي وكان قمر اوووي
(أنا شغلانتي ف الروايه أعاكس وخلاص وفي الأخر هطلع بحبة
بقدونس أبيعهم في سوق الخميس😂🤝🏻)
أيهم حضن خالد
أيهم:-الف مبروك يصحبيييي
خالد:-الله يبارك فيك
أيهم:-انت أخويا انت اللي وقفت فضهري وكنت بتساندني
ديما انا بحبك اووي يشقيق
خالد:-ونا بحبك والله يا أيهم وانت أخويا واكتر كمان
(بقولكوا اي متفضوا الجوازه دي وانا موجوده اهو انا واصحابي
اي رأيكو يبنات عوزه أشوف رأيكو ف التعليقات😂)
خالد وأيهم راحو يجيبو البنات من البيوتي سنتر
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

بعد موصلوا انصدموا وقفو متنحين وفتحو بوقهم من كتر
جمالهم
(لدرجة ان كان في دبان داخل وخارج من بوقهم😂😂)
أيهم ببرود عكس اللي جواه:-مش حلوه اوووي يساره
ساره بضحكه:-اه منا عارفه لدرجة انك تنحت لما شفتني
أيهم:-طب يلاا
وركب أيهم وساره العربيه
أما عند خالد
حضن روان وروان حضنتو
خالد:-أنا مش مصدق نفسي إن انهارده فرحنا انا مبسوط اووي
روان:-انا بحبك يخالد
خالد:-ونا مش بحبك انا بعشقك
خالد وروان ركبوا العربيه
(يبختك يروان انتي وساره أمكووا بتحبكو اووي🤓)
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

المهم وصلوا القاعه وكل واحد ماسك إيد حبيبتو
أيهم ماسك ايد ساره
وخالد ماسك إيد روان
وابتدت الناس كلها تبص عليهم مبهورين بجمالهم
(حد يبخرهم ونبي ده عين هتصيبهم بعد كدا الله أكبر من
عيني ومن عينكو ومن عين الناس اللي ف القاعه 😂)
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

وعلى الناحيه الأخرى
سهر:-الو يتامر
تامر:-الو يسهر
سهر:-هما وصلم القاعه اهو هتيجي امتى عشان تنفذ خطتك
تامر:-مسافة الطريق وهكون عندك
سهر بخبث:-طيب سلام
تامر:-سلام
وأقفلوا الخط

يتبع …..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة جميع فصول الرواية اضغط على ( رواية متمرد عشقني )

اترك رد

error: Content is protected !!