روايات

رواية أحببت معاقا عقليا الفصل السابع عشر 17 بقلم شروق السيد

رواية أحببت معاقا عقليا الفصل السابع عشر 17 بقلم شروق السيد

رواية أحببت معاقا عقليا البارت السابع عشر

رواية أحببت معاقا عقليا الجزء السابع عشر

أحببت معاقا عقليا
أحببت معاقا عقليا

رواية أحببت معاقا عقليا الحلقة السابعة عشر

 

إسلام بصدمة: مممستحيل
جاسر بررعب: هههي عااايشة صح عااايشة
اياد (الدكتور) : للاسف وصلت ميتة البقاء لله
جاسر بصدمة: هي ماتت ازاي وومين اللي معاها دي
اياد (الدكتور): دا نتيجة حادث علي الطريق السريع

 

 

 

إسلام بصدمة : انت بتقول ااااية هي مش هتموت لاااا مش هتموتت انا لسة زعلان منها هي مش هتموت قبل متصالحني
إسلام: جااسر جاااسر هي مااتت ههو كذاب صح قولي هي مامتتش استني هنا واخدينهم علي فييين
الممرضة بحزن علي حالته: مش هينفع تفضل كدا شد حيلك واضح إنها حامل ربنا يصبرك يارب اه صح الاستاذ والانسة التانية لسة عايشين
جاسر: لحظة لحظة هي مين اللي حامل دي وهو يشير علي نرمين
الممرضة بنفي: الا الانسة دي كويسة هي بس حصلها إغماء بسبب ضربه بالراس والاستاذ اللي جه معاهم كمان كويس
إسلام بشكر: الحمدلله الحمدلله يااارب وركض اليها
إسلام بدموع: نرميين نرميين حببتي قومي يلااا قومي انا سامحتك ومش زعلان مش هزعل منك تاني مهما حصل يلا قومي نرمين
جاسر: فاقت اهي اهدي هي كويسة
نرمين بوجع: اااه

 

 

إسلام بخوف: انتي كويسة هااا كويسة
نرمين ببكاء هستيري: ارتمت في أحضانه اانا خبطهم خبطهم ههما كوويسين صح كوويسين
إسلام بحزن: للاسف…..
نرمين بهستريا: لا لا هما كويسين اانا مقت”لتش حد مقت”لتش حد هما هما اللي طلعوا قدامي والله هما اللي طلعوا قدامي ااانا مقت”لتش حد
ـــــــــــــــــــــــــ علي الناحية الاخري
فاق ولم يحتمل الوجع الذي يضرب برأسة وتذكر زوجته وما حدث
هو بتساؤل: اية دا انا فيين شادن فين اااه
الممرضة: انتقل مع حضرتك اتنين واحده كويسة والتانية تعيش انت
هو بصدمة: اية انتي بتقولي ايية ممراتي فيين ووابني ههي حامل
الممرضة بحزن: البقاء لله الحامل وصلت متوفية
هو بصراخ: انتي مجنونة هي مش هتسبني يلااااا روحي هاتيهااااا غوررري مستنية اييييييية شااااااادن لاااااا
الممرضة بصراخ: دكتووور يادكتووور
الدكتور بسرعة: 5 مل من ***** بسرعة يلااا

 

 

هو بصراخ: شااااادن لاااااا ابنيييييي رجعهوليييي ههي قالتلي مش عايزة تخرج قالتلي بس انا اصريت لااااااا قوليلها ترجع ومش هنخرج قوليلها يلااا مش هنخرج وهعمل اللي هي عاايزاااه انتي مترودييييش لييييية طيب وديني ليهاااااا وقوليلي هياااا فيييين شاااادن
لم يكف عن صراخة إلا بعد غرز الدكتور إبرة المهدئ بزراعة واستغرق بالنوم مرة اخري
الممرضة بحزن: ربنا يصبرة ياارب
ـــــــــــــــــــــ

 

 

إسلام بدموع: علشان خاطري اهدي بس اهدي
نرمين وكأنها لم تعي ما يحدث حولها وتنظر لنقطة ما وتظل تردد
نرمين: انا قتلتها انا قتلتها انا قتلتها
الممرضة: انا هشوف الدكتور
الدكتور: اللي حصل دا قضاء ربنا مينفعش نعترض عليها احنا مقدرين صدمتك حاولوا تكلموها لحد متستجيب لان كدا غلط عليها
جاسر: لو سمحت يادكتور الحادث اللي حصل الممرضة قالت كانوا بنتين وشاب
احنا شفنا البنتين بس الشاب فين كنت حابب اتطمن علية
الدكتور بحزن: ادعيله يابني ربنا يصبرة مراتة كانت حامل ادعيلة وادعيلها بالرحمة
جاسر بسرعة: هو انا ينفع اشوفة
الدكتور: دلوقتي مش هينفع خالص بعد إذنك
جاسر بحب اخوي: نرمين حببتي اللي حصل دا مش مقصود ياروحي غصب عنك لية بتعملي كدا

 

 

إسلام: جاسر روح لمراتك يلااا قوم
جاسر باستغراب: اية ياعم في اية
إسلام بغيرة: انا يعم مش قادر استوعب إنها اختك وانت رايح تقولها حببتي وروحي روح يعم شوف مراتك يلااا من هنا
ـــــــــــــــــــــــــــــ علي الناحية الاخري
شروق بتذمر: ياشريف مش عايزة حقن مبحبش الحقن
شريف بحب: انتي مش عايزة تخفي وتخرجي من هنا
شروق: اه عايزة اخرج بس مش عايزة اخد حقن بليييز
شريف بحزم: شروق بلاش دلع يلاا
شروق بغيظ: اطلع بررة روان هنا هي هتديني الحقنة اطلع برة يلااا انت عيل رخم
شريف: انسة روان بعد متاخد الادواية ناديني تاني لو سمحتي
روان بإماءة: حاضر يادكتور
شروق: عارفة لو وجعتيني هعيط بس
‏روان بضحك: متخافيش همسحلك دموعك
‏شروق بمرح: لا انا عايزة قرة عيني هو اللي يمسحلي دموعي اه صح قوليلي انتي متجوزه
‏روان بتوتر: بالشفاء شوفتي محستيش ازاي هروح انادي دكتور شريف وارجع
‏شروق: يابنتي استني خدي اية دا ياض انت كنت قاعد برة ولا اية
‏شريف:برستيجي حرام عليكي

 

 

‏شروق بخبث: مقولتليش ياروان متجوزة او مخطوبة
‏روان بحرج: لااا
‏شروق بفرحة: بجد ولا بتحبي حد
‏روان بتوتر: للاا اانا
‏شروق بضحك: اية رايك في الواد شريف مز صح وقمر كدا وحتة عسلية بالقشطة
‏شريف في نفسة: الله يخربيتك ياشروق الكلب انا اللي استاهل
‏روان بخجل وتوتر: هاا ااه دكتور شريف محترم جدا ربنا يحفظة
‏شروق: هو انا ممكن اخد رقم والدك
‏شريف مع نفسة: اية البت دي دي غلبت الامهات المصرية بس لكتون هتخطبها هي واختي ومجنونه
‏روان بحزن: اهلي اتوفي من فترة في حادث انا عايشة لوحدي
‏شروق بحزن:البقاء لله وحده حببتي ندخل في الجد بقا
‏انتي طبعاً عارفة شريف اخويا
‏روان بكسوف: طبعاً
شروق بجدية: طيب اية رايك ابقا حماتك
شريف بفرحة: لولولولوي انتي لسة هتفكري مهي فضحتني اللة يكسفها يلاا قولي موافقة
روان بخجل: انا يعني اااء
شروق: اااء اية هات المأذؤن يابني
شريف بركض: بصي هواء قبل متغير رأيها

 

 

 

روان بستغراب: هو دا الدكتور شريف الي بقول علية عاقل
شروق بضحك: لا دا اهبل مني هاا بتحبية
روان بخجل: بصراحة ااه قاطعهم دخول جاسر واستأذنت روان بالمغادرة
جاسر بحب: حبيبي عامل اية
شروق: عاملة بطاطس بالحمة
جاسر بغيظ: دا اية خفة الدم دي
شروق: انا هخرج من هنا امتي بقاا انا زهجت
جاسر بصدمة: زهجتي انتي مين يابابا
شروق بحب: انا اللي بحبك
جاسر : وانا بموت فيكي ياعمري
ــــــــــــــــــــ بعد مرور عامين

 

 

 

شروق ببكاء: جاسر علشان خاطري خلينا نروح لدكتور
جاسر عصبية: شروووق اهدي بقاا قولتلك مية مرة انا مش عااايز زفتتت دلوقتي خالص عايزة حاجة تانية
شروق ببكاء: بس انا عايزة يكون عندي اولاد
جاسر بغضب: دي مبقتش عيشة دي شروووق متجنينيش عليكي قولت انا مش عايز زفت ولاد دلوقتي
شروق: طيب لو انا كنت حملت من غير دكتورة كنت هتعمل اية
جاسر بدون تردد: هقت”لة
شروق بصدمة: ااااية

 

 

#يتبع تفاعلوا بقا اللة يستركم انا لو داخلة مسابقة البارت اللي يجيب تفاعل اقل مش هيقل بالطريقة دي
لو جاب تفاعل زي الاول هنزل اللي بعدة واحتمال انزل الاخير كمان كدا لسة بارتين وتخلص الرواية رأيكم قمراتي
انا لاقيت كمية نرمييين مااتت محصلتش والاغراب من كدا ان انا سألت اذا بتستحق فرصة تانية مع إسلام ولا لاا 😂♥

 

 

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية احببت معاقًا عقليًا

اترك رد

error: Content is protected !!