روايات

رواية اسلام الفصل الثاني عشر 12 بقلم جاسمين محمد

رواية اسلام الفصل الثاني عشر 12 بقلم جاسمين محمد

رواية اسلام البارت الثاني عشر

رواية اسلام الجزء الثاني عشر

رواية اسلام الحلقة الثانية عشر

اسلام… لا مستحيل وجت تقوم مسكها ورجعاها علي السرير وقرب منها وهي بدات تبعد عندو ومقدرش عارفه تبعد عشان كانت بالنسبه ليه هي صغيره وضعيه اووي وهو اتمكن منها واغتص***بها 🙂
الصبح
اسر صحي واسلام عماله تعيط ومنهاره في العياط وعماله تلم غي لبسها وداري جسمها بس كل البس متقطع راحت شدت الملايه وحطتها علي كتفها وعماله تعيط
اسر قرب من اسلام وجه يحط ايدو علي كتفها رجعت لوره وبنهيار وزعيق…. ابعد عني حرام عليك عملتلك اي عشان بتعمل فيا كدا دانا حبيتك كل ده ذنبي اني حبيتك عملتلك اي وبدات تضرب فيه بايدها وهو قاعد مصدوم من كلامها مش بيتحرك وهي عماله تضرب فيه لحد متعبت وبطلت ضرب وقعدت تعيط
اسر قرب منها وبحزن… اسلام
اسلام بزعيق… ابعد عني انا بكرهك بكرهك ياسر مبقتش عايزاك ابعد عني
اسر بعصبيه افتكر اوقات م كان سيف بيهزر معاها وبيهزرو سوء اتعصب جامد مسكها من ايدها بعصبيه…. بقيتي بتكرهيني ومش عايزاني وعايزه هو صح ها انطقي عايزه هو
اسلام بعصبيه… انا مش عايزه حد انا اصلا محبتش حد غيرك افهم بقا بس خلاص بقيت بكرهك ومش عايزاك ابعد عن حياتي يا اسر حرام عليك وجت تقوم من مكانها اغمي عليها ووقعت علي الارض
واسر بقلق… اسلام ردي عليا اسلام وراح شالها حطها علي السرير وبيبص لقي ايدو كلها د.. م ومسك التلفون … الووو هاتلي دكتوره بسرعه اخلص يازفت دكتوره انت سامع وقفل السكه في وشه ورجع قعد جنبها ومسك ايدها وزعلانه وبحزن…

 

اسلام قومي ارجوكي انا اسف والله بس والله كنت شارب ومش داري بي اي حاجه وكنت غيران اووي لم شوفتك دايما مع سيف وبتهزرو مع بعض ومبسوطين وكمان قبل ماجي سيف طلب يقابلني و
فلاش باااااك
اسر… في اي ياسيف عايزه اي
سيف بتوتر… عايز اخد رايك في موضوع
اسر… خير قول
سيف… اي رايك في اسلام
اسر غار جامد بس حاول يخفي قدام سيف.. بتسال ليه
سيف بتوتر… اصل هي عجب… ولسه مكملش كلامه واسر راح ضاربه بوكس في وشه
اسر بغضب وغيره… اياك اسمع اسمها تاني علي لسانك انت سامع ياسيف لو عايز نفضل اصدقاء يبقا تنسي اسلام دي خالص وسابه ومشي
الحاضرررر
مقدرتش استحملوا واصبر رحت شربت كتير وانا هموت من الغيره وكنت كل شوي افكر ان ممكن تكوني معجبه بيه زي مهو معجب بيكي فكررت اني لازم اعمل كدا عشان تفضلي ليا ومعايا علطول مكنتش اعرف انك بتحبيني والله ارجوكي سمحيني وقومي وانا والله هعملك حاجه تاني ولا هزعلك
_اسر بيه الدكتوره جت

 

اسر… خليها تدخل وانت خليك واقف بر
_حاضر ياباشااا
الدكتوره دخلت وبتوتر…. ايو يا اسر باشااا
اسر… انتي لسه هتسالي انتي مش شيفها عامله اي قدامك اخلصي تعالي اكشفي عليها
الدكتوره بتوتر وخوف… حاضر حاضر وجرت تفحص اسلام وهي خايفه واسر رايح جي في الاوضه وقلقان علي اسلام
وبعد شوي
اسر…. ها يادكتوره طمنيني
الدكتوره… هي حصلها نزيف بس اديتها حقنه وقفت النزيف وكتبتلها برشام مقويات عشان يقويها بس ياريت تاخد بالك منها الفتره دي وتحاول تبقا هاديه ومتتوترش
اسر… تمام اتفضلي امشي
الدكتوره… تمام يااسر بيه
اسر قعد جنب اسلام وبحزن… قومي بقا والله مش قادر اشوفك كدا وبيبص لاقي تلفونها عمال يرن قام مسكه وبيبص لاقي اختها اسراء اللي بترن
اسر… الو
اسراء بتوتر… مين معايا فين اسلام اختي
اسر… اطمني اختك معايا وانا اسر

 

اسراء بخوف… هي فين وليه مردتش عليا اوع تكون عملتلها حاجه والله لو مست شعرها منها مش هسكتلك
اسر بضحك… هههه شكلك طالعه شبه اختك عصبيه اووي ولسانك طويل زيها صح
اسراء… مالكش دعوه ب ااختي اارجوك هي تعبت كتير عشانه ارجوك طلقها وسيبها تعيش حياتها
اسر بحزن…. بس انا مش هينفع اطلقها
اسراء… ليه مدام انت مش بتحبها سيبها بقا ولو علي الفلوس انا ممكن اسيب مدرستي واجي اشتغل معاها ونسدد كل الفلوس
اسر… بس هي بتحبني صح
اسراء بتوتر… مين قالك انها بتحبك
اسر… ممكن اقعد اتكلم معاكي شوي
اسراء… كيف وايمتا وفين
اسر… هوصفلك الفله اللي فيها انا واختك وممكن ابعتلك عربيه تجيبك لحد هنا ومتخافيش والله
اسراء بعد تكفير… اممم ماشي ابعت العربيه عند الورشه طيب وانا هاجي
اسر بفرحه… تمام سلام وقفل معاها وراح نحيت اسلام اللي لسه ما فكتش ومسك ايدها باسها وباس راسها وحب… اختك طالعه زيك بس احلي حاجه انها بتحبك وامك بتحبك وعند ناس بتحبك بس انا معنديش حد حتي لم انتي حبتيني من تهوري وعصبيتي كرهتيني بس مستحيل اخليكي تبعدي عني وهحاول ارجعك ليا تاني وتحبيني تاني وراح باسها علي راسها وسابها وطلع بر

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية اسلام)

اترك رد

error: Content is protected !!