روايات

رواية متمرد عشقني الفصل الثاني 2 بقلم رحمة سمير

رواية متمرد عشقني الفصل الثاني 2 بقلم رحمة سمير

رواية متمرد عشقني البارت الثاني

رواية متمرد عشقني الجزء الثاني

متمرد عشقني

رواية متمرد عشقني الحلقة الثانية

روان:-ساره حااسبي
كان في عربيه سوداء BMW هتخبط ساره
العربيه وقفتت ونزل منها بنت
ساره:-مش تفتحي عيونك وانتي سايقه ولا ماشيه تدوسي ع خلق الله
سهر بسخريه:-انتي عارفه انتي بتتكلمي مع مين يبيضه انتي
ساره:-ليه هكون بكلم عادل امام مثلا
سهر:-طب ابعدي يشاطره من هناا
ركبت سهر العربيه ومشيت
(أحب اعرفكوو بسهر يبنات طويله غير محجبه شعرها قصير تعشق المال بشده فهي خطيبة أيهم بس هي بتحب فلوسو ومش بتحبوو)

روان بدموع:-ساره انتي انتي كويسه
ساره وايديها بتنزف:-ايوه يروني انا كويسه
روان:-ف جرح ف ايدك
ساره:-ده جرح بسيط انا فكرتك عيزه تخلصي مني واموت بدري بدري ههههه
روان:-بعيد الشر يغبيه ده انتي صحبتي من الطفوله ومليش غيرك
بعد دقيقتين هاتف ساره رن
مي بدموع:-الحقيني يساره ابوكي ابوكي تعب وجالو شلل نصفي
ساره:-بابا لاااا
روان:- ف اي يساره
ساره فونها وقع من ايدها
روان:-الوو الووو يطنط مي ف اي
مي:-محمد جالو شلل نصفي وتعبان اووي ومحتاج عمليه لان الجلطه أثرت ع قلبو
روان بدموع:-اهدي يطنط انشاء الله هيبقى كويس انتو فين

مي:-احنا في مستشفي ********
اغلقت روان الخط…
روان:-ساره اهدي يحبيبتي انشاء الله يكون كويس
ساره:-انا مليش غيروو
روان:-اهدي انا معاكي يلا نروح ليه وامسحي دموعك عشان مامتك نفسيتها متدهورش اكتر واكتر
ساره مسحت دموعها واوقفوا تاكسي

عند أيهم في شركته..
طق طق طق طق
أيهم:-ادخل
منى بمياعه:- أيهم باشا اتفضل قهوتك
أيهم:-اتفضلي حطيها ع المكتب وأخرجي
منى:-مش ناوي تحن عليا بقاا انا بحبك من زمان اووي.
أيهم بقرف:-اخرجي بره والا انتي عارفه انا هعمل ايي
منى وهي تقترب منه :-هتعمل اي
أيهم مسكها من شعرها:-انا مسمحش لوحده حقي****ره زيك تلمسني وجرجرها خارج مكتبه وفصلها من عملها
(منى سكرتيرة أيهم تريد ايهم ان يحبها لكن هي لا تحبه وتريد أملاكه فقط)
ثم رحل أيهم إلى الشاطئ فهو مكانه الوحيد الذي يرتاح فيه عندما يغضب

أما عند ساره في المستشفى
ساره:-ماما بابا فين
مي:-هو في العنايه المركزه
ساره:-م متقليش يماما ان شاءلله هيبقى كويس
مي:-هو عاوز عمليه لان الجلطه أثرت عليه
ساره بدموع:-ماما أنا هشتغل
مي:-نعم
ساره:-ايوه يماما هشتغل وهنعمل عمليه لبابا
مي:-طب ودروسك ومدرستك
ساره:-ان شاء الله هفصل بين الدراسه والشغل
مي :-حضنت ساره وظلو يبكون سوياا
الدكتوور:-العمليه لازم تتعمل بدري والا هنخسر المريض
ساره:-ممكن تبدأ فيها يدكتور وانا انشاء الله هدبرلك الفلوس
الدكتور:-لازم نص المبلغ يدفع اول
مي:-هي العمليه بكام يدكتور
الدكتور:-بمليوون جنيه
مي وساره بصدمه:-بس ده مبلغ كبير اوووي ومحتاجين وقت عشان ندبر الفلوس
الدكتور:-معتش فيه وقت
ساره:-شكرا يدكتور وانا انشاء هدبر الفلوووس

عند الشاطئ حل المسااء ع أيهم وهو ما زال جالس ع الشاطئ يفكر في ماضيه وما مر به من صعوبات وبعد ساعه…
ذهب أيهم الا فيلته لكي يستريح
أيهم:-داده نعمت ممكن تجهزيلي الاكل
نعمت:-حاضر يا أيهم باشا
صعد أيهم الى غرفته وأخذ دش وقام بإرتداء فلنه سوداء ومشط شعره وبدأ يعمل على الاب توب الخاص بالعمل وبعد نصف ساعه
طقطقطق الباب بتاع اوضته خبط
نعمت:-أيهم باشا الأكل ممكن أدخل
أيهم:- اتفضلي يا نعمت حطي الأكل وإخرجي
نعمت حطت الأكل جمبه ومشت وبعد ما خلص أكله ذهب في نوم عميق بسبب تعبه في العمل.(بياكل رز ولبن مع الملايكه

اما في المستشفى
مي:-روحي يساره روحي البيت
ساره:-لا يماما انا هفضل
مي:-لا روحي انتي وانا هفصل مع أبوكي يحبيبتي وعشان ترتاحي شويه
ساره:-حاضر يماما انا هصحى بكره أدور ع شغل
مي:-ربنا يخليكي ليا يبنتي
ساره:-ويخليكي ويخلي بابا لينا يرب
ذهبتت ساااره إلى منزلها تعبانه وحزينه ووجهها يبدو عليه الارهاق والتعب والحزن دخلت إلى غرفتها ونامت بدون ان تأكل او تقوم بتغير ملابسها بسبب تعبهاا(حتى ساره شاركت أيهم وبتاكل رز بلبن مع الملايكه واحنا كمان بناكل رز بلبن مع الملايكه🙂😂😂)

يتبع …..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة جميع فصول الرواية اضغط على ( رواية متمرد عشقني )

اترك رد

error: Content is protected !!