روايات

رواية اكرمني الله بعد صبر الفصل الثامن 8 بقلم نوران أحمد

رواية اكرمني الله بعد صبر الفصل الثامن 8 بقلم نوران أحمد

رواية اكرمني الله بعد صبر البارت الثامن

رواية اكرمني الله بعد صبر الجزء الثامن

رواية اكرمني الله بعد صبر الحلقة الثامنة

محمد انا آسف يامنة انا والله مكنتش في وعيي انا حبك لسه ياريت تسامحيني وترجيعيلي
عادي ياستاذ محمد لكن رجوع لا طبعا لاني مخطوبه وفرحي كمان شهر وبحب خطيبي يمكن اللي حصل ده خير ليا عشان اقابل احمد حد يحبني ويخاف عليا
عينو دمعت وقال انا بجد معرفش عملت كده ازاي ازاي ضيعت جوهرة من ايدو
ماخلاص يابا اعتذرت وهنشوف الاعتذار ده هنقبله ولا لا انما هتغاذل في خطبتي قدامي
انا اسف وبعتذر مره تانيه سامحيني
تمام ومبروك لفاطمة
روحت اسلم علي فاطمة و مصطفي وباركتلهم ومشيت قعدت مع ساندرا وقعدنا نرقص مكانا انا وهي لان احمد محرج علينا نقوم نرقص فاحنا قولنا نستغل المكان اللي قعدين فيه
…………….
بعد شهر كان فرحي كنت فرحانه اوي يمكن مكنتش فرحانه الفرحة دي يوم جوازي من محمد احمد إنسان طيب اوي وحنين يمكن عصبي شويتين تلااته انما بيحبني اوي وساندرا اعتبرتها بنتي وصحبتي وهي حبتني زي مامتها الله يرحمها
تاني يوم الصبح صحيت عملت فطار لاحمد نعأن في شغالين لكن حبيت ان يكون انا اللي عملاله فطار مليان حب
عشنا فيهنا وسعادة لكن كان في برضو شوية مشاكل مفيش بيت بيبقي مفهوش مشاكل لكن بنحل مشاكلنا بهدوء بنقعد نتشاور انت قولت كده انا قولت كذا وبتخلص انا اسف /اسفة
………………….
بعد خمس شهور من جوزانا
عرفت اني حامل في شهرين حمدت ربنا وعملت لاحمد مفاجأة فرح جدا وقالي اوعديني انك عمرك مه تفرقي بين ساندرا وعيالنا
عمري ساندرا بنتي الكبيرة
ربناا يديميكو ليا
كانت فاطمة حامل في 3شهور برضو
……………..
وانا في الشهر 7وفاطمة في ال8
احمد احمد احمد
اييي في اي
انا عاوزة اكل رنجة وفسيخ ومانجة
نعم يختي انت جاية تتوحمي دلوقتي الساعة 2بليل وعاوزة فسيخ ورنجة ومانجة اي النتانه دي
بقولك ايه عاوزة الواد ولا البت يطلعلوا فشيخية ولا منجاية في مناخيروا
منك لله يشيخة هبعت حد من الحرس يجبهم
لا انت يحبيبي اللي هتروح
اقول عليكي يمنة يبنت ام منة وانت فيكي كل العبر
روح ياض بقي
لبس وخرج لقا مصطفي اخوه خارج هو كمان بيقولوا رايح فين
رايح اجيب للبطيخة اللي جوه بطيخة
يشيخ ارحم من الللي عندي دي طالبة فسيخ ورنجة ومانجة
هههههه الحمدلله يرب
غووور يلااا
طب بص عشان انت اخويا الكبير هاجي معاك
لا يشيخ
والله
وراحوا يجيبهوم وجابوا وكلت وفاطمة انضمت معايا
………..
وفي ليله كانت فاطمة دخلت في التاسع صحينا كلنا علي صوتها وهي بتصرخ
اععععع مصطفي قوم يلا يبن اللذينة انا بولد
لسه لسه نامي يحبيبتي
قوم يلا بقولك اهههعههععع
اي في اي
بولد
طب اعمل ايييي انا اول مره ليا
خبطنا عليهم واحمد قاله لبسها حاجه ويلا علي المستشفى
حاضر حاضر
وركبوا وراحوا المستشفى وخدوا ساندرت لان مينفعش يسيبوها لوحدها
وهي داخله تولد قالت منة وانا مش قادررررررة
راح الدكتور قال دخلوها افحصها ولو لزمها ولادةة هنولدها
وولدت وفاطمة ولدت انا جبت تؤام ولد وبنت وفاطمة جابت ولد
الله يبابا دول اخواتي
اه يحبيبتي
قالت منة بتعب وريهمولي ياحمد
خدي يحبيبتي شبهك انت وساندرا
بابا ينفع اسمي البنت
طبعا يحبيبتي قالتها منة
طب سمو اختي نارين
الله حلو الاسم
طب والاستاذ مين هيسميه
انا
طب هتسمي الاستاذ اي يأستاذة منه
عبدالله عشان يبقي عبدالله وساندرا ونارين اللله انا اسامي عيالي حلوة اوي
ربنا يدمكوا ويخليكوا ليا
…………..
عند مصطفى وفاطمة
هتسميه اي ي فاطمة
هسميه زين
اسم حلو اوي يفطومة قلبي ❤
انا بحبكم اوي
……………………..
بعد 20سنة
ساندرا بقت اعلامية مشهورة
نارين بقت في كلية هندسه
عبدالله بقي في كلية طيران
زين ابن فاطمة و مصطفي بقي في كلية طيران مع عبدالله
كنا بنحتفل بعيد جوازنا رغم السن ده
كنا بنرقص سلو قولتله ربنا كرمني بيك يحبيبي بعد صبر طويل
انا بحبك ❤
وانا اكترررررر
…………………….
تمت

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية اكرمني الله بعد صبر)

اترك رد

error: Content is protected !!