روايات

رواية جميلتي الفصل الأول 1 بقلم ياسمين عادل

رواية جميلتي الفصل الأول 1 بقلم ياسمين عادل

رواية جميلتي البارت الأول

رواية جميلتي الجزء الأول

رواية جميلتي كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم ياسمين عادل
رواية جميلتي كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم ياسمين عادل

رواية جميلتي الحلقة الأولى

 

في مكان مظلم تقبع فتاه في العقد الثاني من عمرها تسمع صرخات من حوليها كثيرا تنهار الفتاه عند سماع تلك الأصوات ثم تسمع
صوت يأتي تجاه الباب الذي تقبع خلفه صوت خطوات بطئ جدا مع كل خطوه يقع قلبها ثم يفتح الباب للتفاجي بالشخص البغيض الذي تكره بشده ينهال عليها بالسياط
ياسمين.اهاااااااااا حرام عليك حرام انت مين عاوز مني اي بقالك سنين حابسني هنا مشفتش نور الشمس طب انا فين انا عاوزه اروح بيتي ابوس ايدك
الشخص بكره اسكتي انتي ايه مبتتعبيش من كلام كل يوم
ياسمين.ابوس ايدك روحني ثم تسحف عشان تطول أيده تبوسها

 

 

 

الشخص يركلها برجله ثم يخرج ويغلق الباب مره ثانيه ويذهب
ياسمين .اااه يارب انا فين انا عاوزه اروح بيتنا يارب
فلاش باك…….
ياسمين فتاه مرحه جدا تمتلك من العيون اللون الفيروزي الذي اذا رآه أحد وقع اسير لها والشعر الحرير الكستاني الذي يصل الي كتفها جسدها الممشوق بعنايه شديده ف كل من ينظر إليها يقع في عشقها
والدها هو عادل بيه الاسيوطي في العقد الخامس يمتلك من المال أطنان و شركات استراد وتصدير
ياسمين. بابي ازيك يا حبيبي ثم تقبله من خده
عادل. ازيك يا قلبي بابي بس طالما فيها بوسه يبقي عاوزه حاجه ها يا استاذه قولي عاوزه اي يا بكاشه
ياسمين.بضحكه تخطف القلب بزمتك انا عمري
طلبت منك حاجه
عادل. يالا يا بكاشه عندي شغل كتير

 

 

 

ياسمين. مطت شفتها للامام تصتنع الزعل
كدا يا بابي
عادل وهو يقبل يديها الجميل زعلان مني انا مقدرش علي زعلك ابدا
ياسمين. انهارده حفله للكنج محمد حماقي عاوزه اروح انا وأصحابي
عادل بحده قويه ويخبط أيده علي السفره انا قولت مفيش خروج من البيت انتي عاوزه تموتي
ياسمين. بعياط وصراخ فظيع حرام بقا انا بقالي شهر محبوسه مش عارفه اخرج انت حابسني ليه انت معندكش قلب
طاااااااخ قلم نزل علي خد ياسمين وسمعه كل الخدامين
ياسمين. بابا انت بتمد ايدك عليا
عادل المره الجايه هكسر رقبتك عشان بعد كدا تعرفي ازاي تتكلمي مع ابوكي
ياسمين اخدت تجري علي الدرج و خبطت في والدتها ونظرت لها بعيون باكيه ثم أكملت جري ودخلت غرفتها وأغلقت الباب بقوه
فيروز مامت ياسمين بحده حرام عليك يا عادل ليه كدا
عادل بحزن كان لازم اعمل كدا ولا هتضيع مني
فيروز. يبقي براحه عليها مش كدا

 

 

عادل.خلاص يا فيروز بقا انا رايح الشركه وهتاخر انهارده خلي بالك من ياسمين
فيروز. خلي بالك من نفسك
عادل. لا اله الا الله
ثم انطلق عادل بسيارته تجاه الشركه
في غرفه ياسمين
ياسمين. بتعيط جامد والدتها دخلت عليها
ياسمين حبيبتي انتي عارفه أن بابا مش قصده يضربك يا حبيبتي انتي عارفه هو بيحبك قد اي
ياسمين بحده ماما لو سمحتي اطلعي برا انا عاوزه انام
فيروز. حاضر يا ياسمين هطلع
ثم خرجت وأغلقت الباب خلفها
ياسمين التقطت الفون وأجرت اتصال
ياسمين.انا هطلع دلوقتي اقفلي عند الباب الخلفي
المتحدث………
ياسمين. ربع ساعه وهبقي جاهزه

 

ياسمين والله لخرج وهدوخك عليا يا بابا ثم ابتسمت ابتسامه نصر
بعد مرور بعض الوقت
ياسمين نزلت تتسحب علي أطراف اصابعها
ثم أخذت تجري الي ان خرجت من المنزل
ياسمين بتشارو لحد في لمح البصر كان في شخص كتم نفسها بمنديل وأخذها ثم أفاقت لقت نفسها في مكان مظلم جدا
باك
ياسمين. يارتني مطلعت وكنت
سمعت كلام بابا وحشتني اوي يا بابا
ثم سمعت صوت في الخارج

 

وصويت كتير جدا وناس بتتكلم بلغات كتير ثم سمعت صوت ضرب ناررر في كل مكان
ياسمين. بصراااااخ ااااااه
ثم انفتح الباب بشده لتجد شخص طويل البينه و بقلمي ياسمين عادل
لو القصه جابت تفاعل كتير هنزل بارت كمان انهارده

 

اترك رد

error: Content is protected !!