روايات

رواية أحببته كما هو الفصل السادس عشر 16 بقلم فاطمة سامي

رواية أحببته كما هو الفصل السادس عشر 16 بقلم فاطمة سامي

رواية أحببته كما هو البارت السادس عشر

رواية أحببته كما هو الجزء السادس عشر

أحببته كما هو
أحببته كما هو

رواية أحببته كما هو الحلقة السادسة عشر

فى شركة فهد
تدلف نورهان بغضب لمكتب مالك
مالك بخوف. فى ايه مالك يابنتى
نورهان وامسكت قلم ووجهته لمالك
مالك. اهدى بس لسلاح يطول
نورهان. حور فين بقالها يومين مختفية بلغنا البوليس ولا معبرنا وامها فى مستشفى غالية فى ايه
مالك بتوتر. معرفش انا معرفش
نورهان. اوكى بس لو لقيتك ليك علاقة بحاجة هصفيك صدقنى
وتدخل عليهم سوزى السكرتيرة فتاة لبسة مستفز كدة
سوزى بدلع. مستر مالك الورق ده عايز امضت حضرتك
مالك بجدية. هاتى واخرجى انتى
سوزى بدلع. حاضر
لكن عملت نفسها بتقع لمالك مسكها
سوزى بدلع. سورى
مالك بجدية. لا ولا يهمك
نورهان بأشطيات. يالوحى امشى يابت برة بدل مأطلع عليكى القديم والجديد وانا مش طايقة وعايزة حد اتخانق معاه
سوزى. انتى بتكلمينى كدة ليه انتى
مالك بصوت مرتفع. سوزى اطلعى برة دلوقتى يلا
سوزى بغضب. حاضر مستر مالك
وخرجت
نورهان. حاضر مستر مالك اف كتك الارف
مالك يضحك. وانتى ايه الى مضايقك يعنى
نورهان وفاقت لنفسها. ها ومين قالك انى مدايقة اصلا سلام
مالك يضحك. هههههه سلام
وخرجت
نورهان. ياترى انتى فين يا حور
وذهب للمستشفى
🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋

 

 

تدلف حور وفهد للمستشفى
حور بلهفة. ها يدكتور العملية خلصت
الطبيب. ايوة
حور. طب ماما فين
الطبيب. البقاء لله يابنتى العملية كانت دقيقة جدا وهى مستحملتش
حور وكأن الدنيا دارت بها وانقلبت رأسا على عقب ظلت تنظر للطبيب وهى كأنها لم تسمع شىء
فهد بخوف. حور حور دكتور بسرعة
وحملها ودلف غرفة
اعطوها مهدأ
فهد بخوف. هى مالها
الطبيب. انهيار عصبى حاد و يؤدى الى فقدان النطق وده هنعرفه لما تفوق
ينظر اليها من الزجاج. انا اسفة لو كنت ضغط عليكى
مالك. فى ايه يا صحبى
فهد. ماتت مامة حور و دى حالتها دلوقتى
مالك. لا حول ولا قوة الا بالله البقاء لله يا صاحبى تعالى طيب نقعد فى الكفتريا لحظة
وذهبوا بعد مرور وقت
تأتى نورهان تركض
نورهان ببكاء. فين حور انطقوا
مالك. نورهان اهدى حور فوق
نورهان ببكاء. لا مش فوق ومش لقينها
فهد بخوف. انتى بتقولى ايه متأكدة
نورهان. متأكدة
ذهب ليركض ليبحث عنها
🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈

 

 

كانت تركض فى الشوارع وتبكى وتصرخ
حتى وصلت لمكان فارغ
حور ببكاء. ماماااااااااااا لااااااااا ياااااااربى اهئ اهئ
اغلى حاجة عندى راحت انا تعيش ليه هاااااااا
وتذكرت
Flash back
حور وهى صغيرة
حور بطفولة. مامتى انا بحبك اوى
الام. وانا بحبك اكتر يا ضى عينى
حور بخوف. مش تسيبنى يا ماماتى
الام. عمرى ماهسيبك ياحوريتى
حور. وعد يا ما ما
الام. عهد ياحببتى
حور. ليه عهد يا ما ما اسمها وعد
الام. لا العهد اقوى من الوعد فهمتى
حور. فهمت يا ماماتى عهد
الام. عهد
Back
حور ببكاء. كدبتىىىىىى ليه وسبتينى خنتى عهدك ليه يااااااااربى همووووت نااااااار اه اهئ اهئ تعبت انا تعبت خدنى معاهه مقدرش ابعد عنها ياااااارب
وظلت تجرى لعلها تبرد نار قلبها
💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎
عند فهد
فهد. طيب يا حسام اى اخبار قولى
فهد. فينك بس ياحور فينك
وأكمل بحث عنها
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

 

 

نورهان ببكاء. ياربى فينك يا حور بقى
مالك. اهدى بس هنلاقيها
نورهان. يا رب

يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية أحببته كما هو)

اترك رد

error: Content is protected !!