روايات

رواية أحببت معذب قلبي الفصل التاسع 9 بقلم سارة منعم

رواية أحببت معذب قلبي الفصل التاسع 9 بقلم سارة منعم

رواية أحببت معذب قلبي البارت التاسع

رواية أحببت معذب قلبي الجزء التاسع

أحببت معذب قلبي
أحببت معذب قلبي

رواية أحببت معذب قلبي الحلقة التاسعة

” في فيلة زين”
_ زين وصل الفيلة وفضل ينادي على ليل بصوت عالي
زين بصر*يخ… ليل.. ليل انتي فين
– ليل قاعده في اوضتها مرعو*بة… هيو*لع فيا اكيد على ده كلمه
فجأه لقت زين فتح الباب جامد كان هيكس*ره
ليل بخو*ف…. في ايه يا زين حصل حاجه، بتز*عق كده ليه
زين وبيقرب منها وشكله يخو*ف…. بقى انا واحد يكلمني يقولي عاوز يطلب ايدك،،، يعرفك ده منين وشوفتيه فين، بتكلمي ولاد من ورانا يا ليل
ليل برع*ب من شكله…. والله ابدا يا زين، هو وقفني في الجامعه انا ووعد وطلب مني رقم والدي فأنا اديته رقمك ايه المشكله
زين قرب منها اكتر لحد ما بقت هي لازقة في الحيطة وهو قدامها… عاوزه تعرفي ايه المشكله يا ليل،، انا هقولك انتي بتاعتي انا وبس ،، انتي ملك زين الجارحي، مستحيل حد يقدر يخدك مني يا ليلي
ليل بغ*ضب من كلامه، ز*قته بعيد عنها…. لا انا مش ملكك يا زين ملكك بامره ايه، أنت خطيبتك هايدي مش انا يا زين، واه انا هقبل على وهتجوز واخل*ص م*نك
زين بغ*ضب من كلمها م*سكها من در*اعها جامد وقربها منه… تتجوزي مين يا يختي، دا انا اد*فنك مك*انك، انتي بتاعتي يا ليل
ليل بص*ريخ وغض*ب اكبر… انت بتعمل كده ليه،، ما انت رفضتني عاوز مني ايه بقى،، قولي انا بتاعتك ازاي فهمني، هتجوز على يا زين وهتشوف…

 

 

 

 

 

 

زين بغيره عمياء… مش هتقدرى يا ليل، عارفه ليه لأنك مراتي
ليل بصد*مة… مراتك ازاي،، انت بتهزر اكيد
زين… لا مش بهزر، انتي مراتي،، باباكي الله يرحمه كان خايف عليكي عشان كده جوزك ليا قبل ما يموت
ليل من كتر الصدمة قعدت على الأرض
ليل بعيط…. ليه يا زين،، طب ليه مقولتليش، يعني كل دا انت بتخدعني،،
زين… كنت هقولك بعد ما تخلصي دراسه
ليل… طلقني يا زين
زين بغض*ب… مستحيل يا ليل، واياكي تنطقي الكلمه دي تاني يا حرمي المصون
طلع زين من الأوضة بغ*ضب وساب ليل قاعده في الأرض من*هاره
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
🍃صلوا على نبينا وحبيبنا محمد وعلى آله وصحبه أجمعين
” عند والد وعد”
– ابوها قاعد مش عارف يعمل ايه، بيفكر هيوصل ليهم ازاي وخايف من العريس الي خد منه فلوس…
لقى تلفونه بيرن، لقي العريس بيتصل بيه مبقاش عارف يرد ولا يعمل ايه، بس اضطر يرد عشان حد يساعده
ابو عد… الو
العريس… الو، كنت حابب اكلم العروسة واسألها لو محتاجه حاجه
ابو وعد مبقاش عارف يقول ايه بس قرر يقوله على طول
ابو وعد بخو*ف… كنت عاوز اقولك ان وعد امها رجعت لقتهم سايببن البيت ومشيوا
العريس بغ*ضب… سابوا البيت ازاي… يعني هربوا،، وانت شغلتك ايه في البيت
ابو وعد… والله معرفش راحوا فين، انا جيت من بره ملقتش حد
العريس… اتف*و عليك راجل وس*خ… انا عارف هلاقيها ازاي
ق*فل في وشه السكة
ابو عد بغ*ضب… هلاقيكي يا وعد وساعتها هشر*ب من دم*ك
🌺🌺🌺🌺🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
🍃لا حول ولا قوة الا بالله العلي العظيم

 

 

 

 

 

” عند وعد”
– خلصت شغل وكانت طالعة من الشركة لقت ادم طالع هو كمان
ادم بصلها بغي*ظ وسابها وطلع يركب عربيته
وعد لنفسها … ايه الواد البار*د ده
– طلعت وعد عشان تشوف تاكسي يروحها بس مكنتش لاقيه حاجه
– ادم شافها واقفة كده والدنيا ليل فراح ليها
ادم… اركبي يلا اوصلك، الدنيا بقت ليل ومش هتلاقي مواصلات دلوقتي
وعد… لا شكرا ليك، انا هاخد تاكسي
ادم… بطلي عند، مفيش تاكسي دلوقتي، يلا اركبي انا مش ه*اكلك
وعد… انت اصلا متقدرش تعمل ليا حاجه
ادم… طب اركبي يختي
– وعد ركبت مع ادم
في العربية
ادم… انتي بتدرسي مع ليل في الجامعه
وعد… اي ده عرفتها لوحدك ولا حد قالها ليك
ادم بغي*ظ… تصدقي بالله انا غلطان اني ركبتك معايا، دا انتي قل*يلة ال*ذوق
وعد… ما تحترم نفسك يا جدع انت، بدل ما ام*رمط بكرا*متك الأ*رض
ادم وقف العربية فجأه وقرب منها… بت انتي اتعدلي معايا احسن ما اعدلك، انتي متعرفنيش
وعد حست بخ*وف بس مش بينت ليه…. بت اما تبتك،، لا يا خويا انا معدولة لوحدي
ادم… دا انتي بيئ*ة،

 

 

 

 

 

وعد…. شكلك فعلا مش هتسكت غير لما افتح*لك دما*غك
ادم… بت متخلنيش اقوم ادف*نك م*كانك دلوقتي، انا غلطان اني قولتلك تعالي اوصلك، مسمعش صوتك لحد ما نوصل
– وعد جت تتكلم لقيته بصلها جامد، خافت وسكتت
– وآدم وصلها لحد باب العمارة
ادم… يلا يختي انزلي،، خليني اخلص منك
وعد بغي*ظ…. نزله يا خويا، دا انت شخص بار*د وتن*ح وفتحت الباب وطلعت تجري ( اهم حاجه الثبات يا جدعان 😂)
ادم بصوت عالي… يعني هتروحي مني فين
– وفجأه لقى تليفونه بيرن برقم زين
ادم… الو يا زين
زين… ادم ،، تعال انا قاعد على البحر، عاوز اتكلم معاك ضروري
ادم َ….حاضر يا زين
– قفل ادم مع زين وراح عشان يقابله
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
🍃 سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
” عند ليل”
– خالة ليل كانت سامعة كل حاجه ودخلت ليها عشان تتكلم معاها، فتحت باب الأوضة لقت ليل قاعده في الأرض وبتعيط
خالة ليل وبتاخدها في حضنها… كفايه يا حبيبتي عياط
ليل بعياط… خالتي زين بيقول اني مراته، الكلام ده صح
خاله ليل… اه يا حبيبتي صح
ليل…. يعني انتي كمان كنتي عارفه ومقولتيش ليا، كلكم ضح*كتوا عليا

 

 

 

 

خاله ليل… لا يا حبيبتي، احنا مرضناش نقولك عشان انتي كنتي لسه صغيره، ليل زين بيحبك بجد
ليل بعياط… بيحبني ايه يا خالتي، مهو رفضني وكسر قلبي قبل كده وراح خطب هايدي
خاله ليل… لا يا ليل بيحبك، دا ابني وانا عارفاه، بس هو خايف انك ترفضيه وتزهقي عشان هو أكبر منك وانتي لسه صغيره
ليل بعياط… ارفضه دا انا بعشقه من وانا طفلة، دا هو الي رفضني، خالتي انا عمري ما بصيت لراجل غير لزين،، بس هو كسرني
خاله ليل… وزين كمان مكسور يا ليل، واكتر منك كمان،، انتي لازم تقربي منه، ولا عاوزه تسبيه للي اسمها هايدي دي
ليل بعياط… يروح للي يروحلها،، انا خلاص تعبت،، انا هخليه يطلقني
خاله ليل… تبقى عبي*طة وهبل*ة،، لما تضحي بحبك ومتتمسكيش بيه، يلا قومي معايا دلوقتي نامي وبكره نتكلم
– قامت ليل مع خالتها عشان تنام، وهي بتعيط ومش عارفه تعمل ايه

يتبع…

اترك رد

error: Content is protected !!