Uncategorized

رواية أحببت ذات النقاب الفصل التاسع 9 بقلم سيمو أشرف

 رواية أحببت ذات النقاب الفصل التاسع 9 بقلم سيمو أشرف

رواية أحببت ذات النقاب الفصل التاسع 9 بقلم سيمو أشرف

رواية أحببت ذات النقاب الفصل التاسع 9 بقلم سيمو أشرف

رؤي فتحت الباب وابتسمت وسلمت عليهم الاتنين 
رؤي: اتفضلو 
دخلو جوا ورؤي قفلت الباب 
ديچا: صحناكي م النوم 
رؤي: لا خالص انا ال صحيت لوحدي 
ديچا: طب الحمدلله… اعرفك بقا يستي علي نور طبعا انتي عرفتيها كدا بسرعه واحنا رايحين نمشي 
رؤي بابتسامة: اه بصراحه وحابه اعرفها 
نور: والله انا ال نفسي اعرفك ونبقي صحاب ????????????
رؤي: يا سلام بس كدا دا اكيد طبعا ????????????
نور: انا نور يستي اخت عدي الصغيره وصحبة ديچا من ايام ابتدائي وسليم وعدي صاحبو بعض عن طريقنا اصلا 
رؤي باندهاش: اي دا بجد 
ديچا: اه والله 
رؤي: ربنا يخليكو لبعض يارب ????????????
نور وديچا: ياااارب 
نور: طيب تسمحيلي انضم لحزب التفاهه بتاعكو ????????????????????
رؤي بضحك: اه طبعا يا سلام ومدت ايدها وسلمت عليها بطريقه كوميديه: ولقد انضم الي حزبنا اليوم حزب التفاهه الانسه نوووور ????????????????????
وقعدو يضحكو مع بعض 
ديچا’: بس انا زعلانه منك يا رورو ????
رؤي: لي بس 
ديچا: مقلتيش لي ان عندك خوات مزز كدا ????????????????
رؤي بصدمه: وانتي عرفتي منين ????????
ديچا بضحك: انتي اتحولتي ولا اي احنا شفناهم هنا ف الاوتيل ????
رؤي: لا مش فاهمه حاجه فهميني براحه 
ديچا: هفهمك….. 
ونسيبهم شويا ونروح لعمر وادم 
________**
عمر: يا لهوي قمر قمر يا ناس لا قمر اي دا القمر هو ال متسمي عليها ????????????????????
ادم: ولا ديچا عسل اي دا والله شكل ماما دعيالنا قبل ما ننزل دي بركة دعاها والله دا احنا ايامنا فل ????????????
عمر: لا وانت الصادق بس علي فكرا شكلهم معجبين هم كمان دي ديچا منزلتش عينها من عليك 
ادم: ونور كمان منزلتش عينها من عليك 
عمر: قول والله 
ادم بضحك: اه والله 
عمر: لا احنا نتقدم بقا ????????????
ادم: نتقدم اي احنا لسا ممعناش شقه ولا حاجه وبعدين يقولو علينا اي مدلوقين اتقل شويا ????????
عمر: انت عبيط يا ادم ف ظرف يومين احسن شقه ف احسن مكان ف اسكندريه ليا وليك ومدلوقين احنا هنتقدم يعني داخلين البيت من بابه ????????????????????
ادم: انت شايف كدا 
عمر: اه دي الاصول 
ادم: ماشي بس نستني شويا برضو 
_________##
عند سليم وعدي 
سليم: غريبه ياخي الدنيا دي يعني نازلين القاهره ف نفس اليوم وكمان نفس الاوتيل لا وتتقابلو ف نفس المكان سبحان الله 
عدي: فعلا غريبه ربنا عاوز كدا بقا بس الشهاده لله محترمين جدا يعنى وتحسهم ولاد ناس وكمل بمكر: وبعدين كفايه انهم خوات رؤي ????????
سليم بيتوه ف الموضوع: المهم اجهز يلا عشان نروح المؤتمر لازم ناخد الصفقه دي 
عدي: ماشي يلا اشوفك تحت بقا وكلم البنات عرفهم سلام 
عدي نزل وفضل سليم يفكر هو لازم ياخد الصفقه دي وسرح شويا ف رؤي وبعدين فاق وقام يلبس 
_________&
رؤي: اممم فهمت بس اتقلو شويا متبينوش حاجه ليهم 
ديچا بصدمه: اي دا احنا فكرنا هتروحي تقوليلهم 
رؤي: لا طبعا احنا بنات زي بعض وبعدين بقينا واحد ولازم نلففهم شويا حوالين نفسهم انتو غاليين وهم لازم يتعبو ????
نور باعجاب: لا بصراحه ونعم الاخت انتي عندك حق… ولسا مكملوش كلام لقو سليم بيرن ع رؤي 
ديچا بغمزه: اوعاا هو وقع هو كمان ????
رؤي بكسوف: اي دا لا طبعا 
ديچا بمكر: طب ردي ????
رؤي بارتباك: ححاضر ههرد اهو: السلام عليكم ????
سليم: وعليكم السلام اجهزي يلا انتي والبنات عشان ننزل سلام 
وقفل الخط 
رؤي: بصراحه بصراحه اخوكي مهزأ يا ديچا 
ديچا بضحك: عندك حق والله لو مكانك هعمل اكتر من كدا يلا بقا نلبس عشان منتبهدلش ????????
وقامو لبسو ونزلو تحت لقو عدي وسليم مستنين 
سليم: جاهزين 
كلهم: جاهزين 
سليم: لازم ناخد الصفقه دي لامها مهمه جدا 
رؤي:: ان شاء الله توكل علي الله وهو معاك 
سليم باعجاب: توكلنا علي الله يلا بينا ومشيو راحو المكان ال هتتم فيه المؤتمر 
سليم سلم ع الكل هو وعدي وطبعا رؤي مرضتش تسلم وكانت محزره البنات م الحاجه دي ومعرفاهم انو حرام فهم كمان مسلموش والكل كان مستغرب ازاي السكرتيره بتاعة سليم باشا تبقي منتقبه وهي واجهة شركه المؤتمر خلص وطبعا سليم اخد الصفقه والكل انصرف 
سليم: ماشاء الله عليكي يا انسه رؤي بحييكي بجد علي شطارتك ????
رؤي: دا فضل من ربنا يا بشمهندس 
سليم: يلا بينا نرجع الاوتيل 
ورحعو تاني ولسا داخلين رؤي شافت عمر وادم طلعت جري عليهم واخدت عمر بالحضن ????????????
وسليم واقف هيشيط والغضب علي وشه ونور وديچا وعدي واقفين بيبصولو وابتسمو ????
رؤي: وحشتني اوي ????????????
عمر: وانتي كمان 
واخدت ادم بالحضن كمان: وانت كمان وحشتني اووي ????????
ادم: انتي اكتر والله مشيتي لي من غير ما تسلمي علينا 
رؤي: مرضتش اصحيكو ????????
سليم جه وهو غضبان جدا ????????????
سليم: مين دول يا هانم ????????
رؤي: دول……. 
يتبع..
لقراءة الفصل العاشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية أوجاع أنثى للكاتبة مريم سيد

اترك رد

error: Content is protected !!