روايات

رواية انا والوحش الفصل الحادي عشر 11 بقلم علاوي لقاء

رواية انا والوحش الفصل الحادي عشر 11 بقلم علاوي لقاء

رواية انا والوحش البارت الحادي عشر

رواية انا والوحش الجزء الحادي عشر

انا والوحش
انا والوحش

رواية انا والوحش الحلقة الحادية عشر

كانت ملاك بين احظان ادهم حين تذكرت كلام الطبيبه التي اخبرتها انها حامل وانها معجزه حيث انها لم تجهض بسبب السقوط كانت ملاك فرحه ارادة اخبار ادهم ولكنها قررت ان تحظر له مفاجا
في اليوم الثاني استيقظت ملاك باكرا لتعيد النشاط الى المنزل اتصلت بالمدرسه واخذت اجازه لاولاد وحظرت الفطور وحظرت الكثير من الطعمه الاخره وحفظتها في حقاب حافظه للحراره وجهزت بعظ المشاوي ايظا ثم صعدت الئ كل من سهر وصباح واخبرتهم ان يتجهزوا ويقظوا ازواجهم وذهبت وجهزت ملابس الاطفال وحظرتهم وايقظت اسر ومؤمن وطلبت منهم ان يتجهزوا وذهبت وجهزت البنات ايظا وذهبت اغتسلت وبدلت ملابسها ثم ذهبت الى ادهم وهي تيقظه ببعض الدلع والادلال ادهم دومي يالله اصحى به ممممم عايزه اي يملاكي خليني انام شويه ادهم اه صاحات ملام حين وجدت نفسها على السرير وادهم يعتليها وهو ينظر لها بعينيه الساحره صباح الخير يادومي لا صباح الخير مش كده امال ازي كده قالها وهو يلتهم شفتيها ليبتعد بعد بره وهو يلهث لتبعده ملاك وتنهض يالله يادهم حمامك جاهز خد دش سريع عقبال مجهز هدومك لي هو حنه رايحين فحتى من غير معرف. اصل انا عملاك مفجا بس مش هنا هنروح مشوار كلنا سواه نتفسح وكمان الاولاد امتحانتهم قربت عشان كده عايزهم يغيروا جوا يالله به طيب ياروحي هجهز اهوا قالها وقبل جبينها وذهب ليجهز بينما ذهبت هي واكملت تحظير كل شي لذهاب وبعدها اجتمع الجميع على الفطور اي ملاك مش هتقولي رايحين فين هنغير جوا يماما خليها مفاجا نتهو وستقلوا سيارتهم العائليه ونطلقوا الى مكان رائع الجمال تفاجا الجميع بهذا المكان اي المكان الجميل دا يماما معاك حق ياسر بجد تحفه المكان حلوا كنوا جنه فعلا المكان كان روعه عباره عن ارض كلها زرع ورد وشجر فاكه من كل شكل كان هايل فعلا بتعرفي المكان دا منين يملاك قالها ادهم وهوينظر لهز بتركيز كما نظر لها الجميع دي ارض ورثتهى من جدي محدش يعرف عنها حاجه حتى اهلي جدوا كتبها بسمي من وانا صغيره وفظلت سر بيني وبينو وانا حطيت فيها ناس يهتموا فيها ويرعوها ويعدوا فيها ببلاش وهما خلوها كده تحفه فعلا يالله خلونه ننزل رفعلن نزل الكل ونطلق الاولاد يلعبوا ويجروا وملاك وادهم فرشوا الارض وخلو ا الكل يقعد وبعدها بدوا يحظروا الكل وجهزوا كل حاجه وسط ظحك وهزار وبعد الغدا ملاك جابت كوره وقومت سهر واحمد وخلت صباح حكم وفاروق معلق ولعبوا كلهم وملاك عشان متجريش قالت انا الحارس وكانت بتخلي الادولاد يسجلوا عليها وبعدها قامو عشان ينامو لن كان في بيت صغير فلمكان نيمت الاولاد بغرفه وسهر واحمد بغرفه وفاروق وصباح غرفه وهي وادهم غرفه كان ادهم بياخود شاور اما هي دخلت بعد مانيمت الاولاد جهزت هدومها عشان تاخد شاور بعد ادهم طلع ادهم وهو لابس بنطلون البجامه بس وعاري الصدر وينشف بشعروا ملاك سرحت في واد اي هو جميل فاقت لما حست بدهم وهو بيمسك شعرها ويقربها منو عشان يبوسها بس ملاك زقتوا وجريت على الحمام لا يادهم انا تعبانه عايز اخود شاور وانام زفر بحباط وذهب الى الفراش وستلقى عليه وظع ذراعه على عينيه اما ملاك اخذت شاور وعطرت جسدها ونشفت شعرها بشسوار ولبست قميص نوم مغري جدا وخرجت لتجد ادهم نام صعدة على الفراش وزحفت على اربع كما القطط صعدت فوق جسده احس بها ادهم رفع ذراعه ونظر لها بعينين ناعستين لكن سرعان ما لمعتا بلهيف العشق والشوق الكبير لها كانت مغريه بحق جلست على خصره وانزلت راسها وبدات تقبل عنقه وتظع علامات ملكيتها عليه تركها تفعل ماتريد ليقلبها بعد ان انتهت ويبدا هو بوظع علاماته على كامل جسدها ليغوصا في بحر عشقهم معا وبعد ساعات كانت ملاك تستلقي بتعب على صدر ادهم لتشهق فجا فزع ادهم مالك يملاكي وجعتك يروحي في اي لا بس انا نسيت خالص الدكتوره قالتلي بلاش طب هو يمكن اتذا انا ازي انسيت ملاكي في اي دكتورة اي دي متقولي اصل هو الدكتوره قالت انوا مينفعش عشان الجنين هو انا كده اذيتوا يادهم قولي كان لازم اخود بالي قالتها بدموع جنين.اي انتي قصدك انك حامل بتتكلمي جد يملاك لي مقلتيش طيب انتي حاسه بيه اطلب دكتوره طيب وله اناديلك ماما مالك بس بتعيطي ليه فهميني لا بس كنت حابه تكون مفاجه ليك مش اكتر خلاص يروحي ولا يهمك انا بجد فرحان اوي يعني هيكون عندي ملاك شبهك احتظنها بقوه حتى نامت وصباح اليوم التالي ستيقض الجميع على هذا الخبر الجميل سعدبه الجميع وباركو لملاك عليه وعادوا بعدها الى منزلهم انقذت اليام وزاد حب ادهم وتملكه لملاك لم يكن يخرجها بدونه ويغار عليها من الجميع حتى الاولاد حتى جا موعد الاولاده لتظع ملاك فتاة راعة الجمال حمدلله على سلامتك يملاكي الله يسلمك يروحي البيبي كويس كويس المهم انتي طول مانت معايه انا بخير هنسميها اي ماسه هسميه ماسة الادهم دخل الجميع وستشعرت ملاك غيرة الاطفال فهم يعتقدون ان ملاك ستفرق بينهم ملاك تعالوا يولاد شوفوا اختكو بص يماما ازي عيلتنا صارت كبيره 3ولاد واربع بنات بص ياسر انت ومؤمن الله يكون فعونكوا نظرولها لتقول اي مش عندكوا اربع اخوات بنات لازم تراعوهم وتخلوا بالكم منهم نظررا لها ببتسامه هامين هيشيل ماسه الاول
كانت ملاك ونعم الام لهاولا الاولاد ونعم البنت والزوجه لم تقصر مع احد منهم ابدا وهم احبواها ايظا وادهم كان لها الاب والعاشق والصديق فكان الاحش الذي احب ملاك.

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية انا والوحش)

اترك رد

error: Content is protected !!