روايات

رواية أحببته رغم قسوته الفصل التاسع 9 بقلم متفائل في زمن اليأس

رواية أحببته رغم قسوته الفصل التاسع 9 بقلم متفائل في زمن اليأس

رواية أحببته رغم قسوته البارت التاسع

رواية أحببته رغم قسوته الجزء التاسع

أحببته رغم قسوته

رواية أحببته رغم قسوته الحلقة التاسعة

صرخ ادم: حووووووووووووووور
جري ادم علي حور ورفعها من علي الارض فوجد الريم يخرج من فمها وقف مصدومااا مكانة يالهي ماتت حور مااتت من احببتها نعم احبك لم اقدر علي بعادك فاق من صدمتة علي صوت جدتة وهي تصرخ بصوت عالي
الجدة: اددددم فوق يابني البنت هتموت الحقها بسرعة
حمل ادم حور بسرعة شديدة الي السيارة وانطلق بها الي افرب مستشفى وفي غصون دقائق وصل ادم الي المستشفى نزل بسرعة وهو يحمل حور بين يدية غائبة عن الوعي
ادم بصراخ وخوف: بسررررررعة حد يلحقها
التفت حولة الاطباء وهم يا خذون حور الي غرفة العمليات حتي يرون كيف انقاذهاا وكان يجلس ادم بالخارج يكاد يموت من الخووف علي حور جلس يبكي
ادم ببكاء:لاااااا استحالة تسبني لا يارب قومها بالسلامه يارب ثم نظر الي غرفة العمليات ثم ذهب ليصلي للة
🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤

ميسون بخوف:الحق يا باشا دي المادة الي اتدهالي علشان احطها في الاكل الاكل دا كلت منة حور هانم وهي دلوقتي في المستشفى
الباشا بغضب:ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ميسون برعب:وانا مالي انا ايش عرفني انها هيحصلها كدة
الباشا:ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ميسون:ماشي حاضر
الباشا:ــــــــــــــــــ
ميسون:سلام يا باشا
اغلقت ميسون الهاتف ودخلت الي القصر ومنها الي الغرفة واحضرت حقيبتها وهمت بالذهاب من القصر وخرجت بحذر من البوابة ولكن عند الباب الرئيسى اوقفها احد التفت فوجدت………..
🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤
وقف ادم امام غرفة العمليات ينتظر احد يطمئنة علي حور ولكن فجاة وجد احد يجري بسرعة نحوة
ادم بغضب:انت اي الي جابك هنا ياراجل انت
محسن بخوف مزيف:جاي اطمن علي بنتي يا باشا

ادم بغضب:امشي من هنا انا مش عاوز اشوف وشك
محسن بتمثيل:ابوس ايدك يا باشا اطمن عليها وامشي واثناء حديثهم خرج الطبيب فجري علية محسن وادم
ادم:طمني يا دكتور
الدكتور:الحمدلله انتو لحقتوها في الوقت المناسب وهي دلوقتي طويسة وهتتنقل غرفة عادية بعد اذنكم
ذهب الطبيب ووقف ادم امام غرفة حور ثم تنهد ودخل
فوجد حور تنظر للسقف بشرود فامسك يدها وقبلهاا
ادم:الف حمدلله علي السلامة يا حوريتي
حور بدهشة:الله يسلمك يا ادم
ادم:انتي كويسة حاسة باي حاجه
حور:لا انا كويسه
دخل محسن وجري نحيتها وقبل يديها وجبينهاا بقوة
محسن بتمثيل الخوف:انتي كويسه يا بنتي يا حبيبتي حاسة بحاجة مالك ياقلبي
حور بدهشة:بابا
محسن وهو ياخذها في احضانة:ايوة بابا يا قلب بابا رحتلك القصر اشوفك عشان وحشتيني قلولي علي الي حصل جيت علي هنا جري كنت خايف تروحي مني
حور بحنية:متخفش يا بابا انا كويسه انت عامل اي
محسن بخبث:بقيت كويس لما شوفتك
ادم في سرة:انا لازم انتقم منة وحظك ان دا ابوكي هخلي يتحثر عليكي فاق من شرودة عليصوت محسن
محسن:ادم باشا بكرة هجيلك المكتب عشان عاوزك في حاجه مهمة دا بعد اذنك
ادم بغيظ:تمام
وبعد وقت اخذ ادم حور وذهب بها الي البيت وذهب محسن الي بيتة دخل حور الي الغرفة ودخلت الي الحمام لتنعم بدش دافئ ولكن ادم ذهب الي الاب توب حتي يري ماذا حدث ولكن اسودت عينية مما وجد……..
🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤

دخل محسن الي البيت فوجد شيماء تنتظرة هي وبنتها
شيماء:هااا يا خوية عملت اي
محسن:عملت كل الي اتفقنا علية مفيش بس غير انك تروحيلها وتعملي اكانك امها بالضبط علشان الخطة تظبط
شيماء:يعني اعمل اي طيب
محسن:هفهمك ولكن الفون رن فرد علية
محسن:في اي يا ميسون
ميسون:ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
محسن:متخفيش انتي كدة في امان خليكي عندك لحد ما انا اتصرف
ميسون:ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
محسن بتافف:حاضر هجبلك الفلوس سلام
اغلق محسن الهاتف مع ميسون ونظر لجميلة
محسن:ركزي علشان اقولك هتعملي ايه
شيماء:مركزة يا خوية اخذ يشرح لها محسن كيف تتعامل مع حور حتي تنجح خطتهم
شيماء:يا بن اللعيبة دماغك سم
محسن بغمزة:اي خدمة بس قليلي انتي حلوة كدة لي
شيماء بضحكة عالية:انا طول عمري حلوة
محسن:تعالي وانا اعرف
🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤

خرجت حور من الحمام وجدت ادم بهذا المنظر المرعب
حور بخوف:مالك يا ادم
ادم بغضب وحدة:مفيش يالا نامي
حور:حاضر وذهبت حور الي الباب وقبل ان تخرج وجدت من يمسك يدها ويجذبها لترتطم في صدرة
حور:ادم انت بتعمل اي
ادم بغموض:انتي رايحه فين
حور:هروح انام في اوضتي
ادم بغضب:لاااا هتنامي هنا
حور:حاضر بس اهدي
ادم:اتفضلي
ذهبت حور لكي تنام علي السرير ولكن امسكها ادم مرة اخري
ادم:هتعملي اي
حور بملل:هنام
ادم:انا مقلتقيش تنامي هنا
حور:امال هنام فين

ادم وهو يشير:علي الارض يالا زقها ادم علي الارض بقوة ورمي عليها مخدة
ادم بقرف:رفقآ محالتك اديتك مخدة يالا اتخمدي
حور:في اي يا ادم مالك بس اي غيرك
ادم بغضب:انا هعيشك جحيم اددم وهاخد حقها منك
حور بعم فهم:حق مين انا مش فاهمة
ادم بغضب وهو يمسكها من شعرها:نامي احسلك فاهمه
امائت حور راسها بخوف من غضبة
ادم بغضب اكبر:قولي فااااااهمة سمعيني صوتك يالاااااا
حور بخوف:فاهمه فاهمة
تركها ادم وذهب علي سريرة ونام علية اما حور فانكمشت في نفسها واخذت تبكي حتي غلبها النوم ونامت حورمن التعب اما عند ادم اخذ يفكر في حور حتي غلبة النوم هو الاخر……..

يتبع ….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا 

لقراءة جميع فصول الرواية اضغط على (رواية أحببته رغم قسوته)

اترك رد

error: Content is protected !!