روايات

رواية حياة قلبي الفصل السابع 7 بقلم مريم العراقي

رواية حياة قلبي الفصل السابع 7 بقلم مريم العراقي

رواية حياة قلبي البارت السابع

رواية حياة قلبي الجزء السابع

رواية حياة قلبي الحلقة السابعة

وطلعوو الشقه وفتح الباب ودخلت حياه وفجاه بتلف شافت اللي كانت خايفه منه
حیاه بخوف: ايه دا انت بتقفل الباب ليه
عمرو بمكر ابدا يحبيبتي انا بقفلوو عشان نكون براحتنا
حياه وفين العمال بقا
عمرو: مشيووا
حياه بعصبيه : ايه مشيوو اومال احنا جايين ليه
عمرو بخبث: في ايه يحبيبتي هو انا هغتص*بك يعني
حياه بعصبيه شديده: اي اللي انت بتقولو دا
عمرو بتفكير: طب تعالي بقاا نتفرج علي الشقه انا ظبط كل حاجه واهم اوضه النووم
حياه بغباء: اشمعنا يعني اهم حاجه
عشان هيحصل فيها حاجات جامده اووي قالها بضحك
حاجات ايه دي
تحبي نشوف
لا مش لازم دلوقت
واتفرجو علي الشقه وطبعا عمرو مش مبطل غزل فيها
عمرو : فاضل بقا اوضه النوم

 

 

حياه بتوتر : مش لازم بقاا يلا نمشي
راح عمرو قرب اووي منها وقالها: انا مبحبش البنات اللي بتخاف
افتكرت حياه انه مش هيحبها وقالت: بس انا مبخفش يلا ندخل
ضحك عمرو بقوه علي حركاتها
ودخلو اوضه النوم وانبهرت حياه بيها جداا
حیاه: الله حلووه اووي يابابي
ايه انتي قولتلي ايه سمعني تاني كدا
حياه بكسوف: بابي وقبل ماتكمل كلمها كان عمرو شدها وزنقها في الباب وقرب منها اووي لدرجه انه شفايفها كانت عند عنقه
قوليها تاني
حياه بشقاوه: لا
قرب عمرو اکثر ولف ايده علي خصرها وهنا حياه اتنفضت
ابيه قصدي بابي ممكن تبعد بقا قالتها بخوف
مسمعش ابدا الكلمه دي فاهمه هو ايي االلي ابعد انا مصدقت اقرب وبعدين فاضل يدوب اسبوعين وتبقي في حضني وقرب منها وقالها في ودنها عارفه هعمل فيكي

 

 

ايه
عمرو بخبث: خليها في وقتها احسن ونهى كلامه بغمزه
وقرب منها جامد ومسكهامن وسطها وقال بجانب اذنيها:متقوليش بابي دي تاني لحد مانتجوز
حياه ببرائه: طب ليه قولي
مش هينفع
لا ونبي قولي
هقولك بس لو ادتيني بو*سه
حياه بكسوف : لا خلاص مش عايزه اووعي بقا وزقته وجريت علي المطبخ وهي بتجري راح فستانها اتقطع من المسمار اتقطع من عند رجليها كداا وقعدت تصوت وجريت برا المطبخ لقيت عمرو حضنته اووي
عمرو بقلق: ايه في ايه
حیاه بخوف: اصلا شوفت فار
عمرو بخبث: دا الفار دا لعيب وشدد علي حضنها جامد
لسه هتخرج حياه من حضنه
عمرو بخبث : اي رايحه فين والفار
يامامي يلا ي عمرو بالله نمشي من هنا يلا بالله عليك
حاضر حاضر بس اهدي هتمشي ازاي كدا
يالهوي مش عارفه
خلاص هروح ادور في الحاجات دي يمكن الاقي مفرش او اي حاجه تداريكي لحد العربيه
ماشي
🕊🕊🕊

 

 

عند رحمه
المجهمول: مبروك يحبيبتي
رحمه بخجل: الله يبارك فيك يحبيبي
مش يلا بقا نروح شقتي
رحمه بخوف: ليه
اهدي يحبيبتي عشان انتي مراتي ومن حقي اخدك في حضني ولا ايه
بس انا خايفه اووي
متخفيش وانتي معايا
وفعلا خدها اللي الشقه
بصي يحبيبتي خشي جوه هتلقي قميص حلو كدا البسيه
رحمه بخوف: حاضر
دخلت رحمه لاقت قمي*ص نوم قصير جدا ابيض شفاف لبسته وسابت شعرها الاحمر الناري
الباب خبط
ادخل
خلصت اي القمر دا انا مش مصدق بجد كل دا هيبقا بتاعي وليا
رحمه خدوده بقت حمرا زي الطماطم
راح شايله وحطها علي السرير وقلع قميصه ووووو
وبعد مدة
بحبك اووي يارحمه ومش مصدق انك بقيتي بتاعتي خلاص
رحمه بألم ولا انا يا حبيبي وناموا هم الاتين من التعب
عند عمرو وحياه نزلو من العربيه وطلعووا وهم فرحانين وفتحووا الباب وتفجأو من اللي شافوه…

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية حياة قلبي)

اترك رد

error: Content is protected !!