روايات

رواية متمرد عشقني الفصل الرابع عشر 14 بقلم رحمة سمير

رواية متمرد عشقني الفصل الرابع عشر 14 بقلم رحمة سمير

رواية متمرد عشقني البارت الرابع عشر

رواية متمرد عشقني الجزء الرابع عشر

متمرد عشقني

رواية متمرد عشقني الحلقة الرابعة عشر

استيقظ أيهم قبل ساره
وفضل يبص عليها ويتأمل في جمالها وهي نيمه
(واحنا بنبقى قيمين من النوم زي العفاريت واللي يبص في
وشنا بيتجعز اشمعنا هما يعني هموت
وأعرف السر 😂🤦🏻‍♀️)
أيهم باسها من خدها:-قومي يلا يفراولتي
ساره بكسل:-سيبني انام شويه
ايهم اشتالها وحطها في البانيو وفتح عليها ميه سقعه
ساره مخضوضه:-اعع البيت بيغرق البيت بيغرق
أيهم فطسان ضحك:-يخربيتك مش قادر هموتت عشان تاني
مره تصحي هههههههه
ساره:-شدتوا ووقع في الميه وقالت من حفر حفرة لحبيبته وقع
فيهااا ههههههه شكلك مسخره اووي
(الله على الجنان يجماعه 😂💗)
أيهم:-ماشي مش انا مسخره خاصمي بقاا
ساره:-لا يروحي مين قال كدا
أيهم:-بكاشه صحيح على اخر الزمن أيهم يقع في الفخ اللي
نصبو ههههههههه
ساره:-طب قوم يلااا عشان نلبس ونروح دريم بارك
أيهم:-ماشي جهزي نفسك وانا هرن على خالد وروان يجوا معانا
ساره:-ماشي اخرج يلااا
خرج أيهم وساب ساره

 

 

عند أيهم
أيهم:-الو يخالد اسف اني ازعجتك
خالد:-من يومك وانت بتزعجني هههههه
أيهم:-طب اجهز انت وروان عشان تروحوا معانا دريم بارك
خالد:-ماشي هقولها
أغلقووا الخط
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
في فيلة خالد
خالد:-يلا يرواني نروح دريم بارك
روان اول مسمعت دريم بارك:-قامت من نومها جري على الحمام
بتقول وهي في الحمام بصوت عالي:-بحبكككك يا خالد
خالد:-وانا بحبك يمجنونه
(على رأي المثل اللي بيقول من لقى الدلع يتدلع يبختكم 😂🖤)
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
عند أيهم وساره
ساره لبست فستان احمر وكانت مزه جمده
(الله عليكي يساره 💗😂)
وايهم لبس بدله باللون القحلي على بنطلون لونه بيج وكان
حتة قمر يناس
(منك لله يساره اخذتي الواد مني 😢)
أيهم:-مين القمر دي هي فين ساره
ساره:-أيهام بطل هزار بقا انا ساره حبيبة قلبك
ايهم حضنها يلا نروح لفيلة خالد
ساره:-تمم يقلبي
وباستو وراحت معاه وركبت العربيه
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
أما عند خالد
روان لبست فستان لونو أزرق وكان جميل عليها
اما خالد لبس فلنه سوداء على بنطلون أبيض وكان مز اووي
خالد حضن روان:-انتي كل يوم بتحلوي امك كانت بتاكل اي
وهي حامل فيكي عشان تبقى تاكلي الاكل اللي بتاكلو ونتي
حامل في ولادنا وغمز ليها

 

 

روان وخدودها احمرت:-كانت بتاكل عسل ههههههه
بعد خمس دقايق
تيت تييت تيت تيت
أيهم عمال يزمر عشان روان وخالد يركبوا في العربيه
وركبوا في العربيه وراحووا دريم باارك
( حد يجي ياخدني يوديني دريم بارك ونبي 😂)
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
بعد موصلوا دريم بارك ولعبوو كل الالعاب قرروا يركبو قطر الموت
ساره:-ايهم لا ونبي مش عيزه اركبو
أيهم بضحك:-مش كنتي عملالي فيها من شويه أسد الغابه ههههه
ساره:-انا كنت بهزر
أيهم:-متخافيش طول ما أنا معاكي
ساره حضنتو:-حاضر
أما عند خالد
جرى وراا روان في كل حته
خالد:-هتركبي قطر الموت يعني هتركبي
روان:-لا مش هركبو انا خيفه
خالد مثل إنو اتعور عشان روان تروح ليه
خالد:-ااه اهه ايدي ايدي بتجيب دم
روان بخوف وجريت عليه:-مالك وريني ايدك
خالد:-تعالي هنا رايحه فين مسكتك
(مقلب مقلب كو كو وشربتي المقلب كو كو 😂)
روان بضحكه:-حرام عليك
وقعت قلبي
خالد مسك ايد روان:-وركبوا قطرر الموت
(ونبي حد يوديني دريم بارك ومستعده اركب اي حاجه حتى
لو كنت هموت😢)
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

 

 

على الناحيه الاخرى
تامر:-الو جهز العربيه ومش عايز اي غلطه
المجهول:-حاضر يتامر باشا
تامر:-سلام وخلي بالك وانت بتخطفها
المجهول:-حاضر
واغلقوا الخط
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
في دريم بارك
عندساره بصت على دبدوب عجبها وأيهم لاحظ ده وقرر
يشتريه من غير متعرف عشان يفاجئها
أيهم:-روحي انتي اركبي العربيه مع روان وخالد وانا هدخل
الحمام وجاي اهووو
(هو راح يجبلها الدبدوب مش الحمام بس هو قال كدا عشان
مش تعرف)
أما عند ساره وهي ماشيه عشان توصل للعربيه في عربيه
تانيه وقفت قدامها وخدرتها وحطتها في العربيه بتاعتهم
ومشت
أيهم بصدمه:-ساره لااااااا
خالد وروان:-ساره
(اتخطفت قدام عينهم)
أيهم ركب العربيه وبسرعه لحق العربيه اللي خطفت ساره
بس للأسف العربيه تاهت منووو
أيهم بدموع:-ساره أكيد هلاقيكي انا مقدرش أعيش من غيرك
روان بدموع ع صحبتها:-ساره لا انتي هتبقى كويسه انا عوزه ساره عوزه ساره
خالد وهو يحضن روان:-اهدي يحبيبتي اكيد هنرجعها
خالد لأيهم:-أيهم احنا لازم نعرف مين أعدائك
أيهم:-أكيد سهر مفيش غيرها بس ورب الكون لو عرفت ان
هي ليها دعوه بموضوع الخطف ده لهقتلها
خالد:-طب اهدى وان شاءلله هنلاقيها
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
على الناحيه الاخرى في مستودع مهجور وقديم
ساره:-سيبوني انتو عوزين مني اي ابعدو عني
ساره بصدمه بعد مشافت تامر
ساره:-تامر
تامر:-ايوه تامر
ساره:-انت عاوز مني اي

 

 

تامر وهو يقترب منها:-عاوز كل خير يقمر
ساره:-ابعد عني يقذر ايهم جوزي هيلاقيني ويموتك
تامر:-ايهم ايهم ايهم كل حاجه ايهم انا حبيتك وهو اخدك
مني واتجوزك بس انا هتجوزك غصب عنو
ساره:-انا مش بحبك وبحب ايهم ابعد عني وقامت تفت على وشو
(جدعه يبت 😂)
تامر بغضب منها:-ضربها بالقلم
ساره:-اغم عليها
تامر:-ممنوع حد يدخلها أكل او شرب فاهمين
الخاطفين:-فهمين يباااشا
ومشاا راح شقته
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
عند أيهم فضل يدور عليها هو وخالد وروان طول الوقت بتعيط
(والله حاسه بيكو وعوزه اعيط انا كمان احساس وحش اووي
لما تلاقي حد بتحبو بيطخف قدام عينك وانت مش قادر تعمل
حاجه ربنا يرب يحمينا كلنا من كل حاجه وحشه ويصبر قلب
كل أم او أب بنتها او ابنها اتخطفوا ومرجعوش او إتخطفوا
وماتو خافوا على بعض 🙃)
أيهم راح لسهر:-افتحي يسهر
سهر فتحت:-نعم يا ايهم جاي لي
أيهم بغضب :-انطقي فين ساره
سهر بخوف:-والله معرف هي فين
(بتحلفي يبنت الكدابه)
أيهم انهال عليها ضرب:-هتنطقي ولما أموتك
سهر بخوف:-خلاص هقول هقول
أيهم:-تف عليها انطقي
سهر:-تامر خاطفها ف مستودع اسمو**********خطفها عشان يتجوزها
أيهم بغضب:-خدوا الحقيره دي من قدامي وودها البدروم بتاع
فيلتي لما أجيب ساره وامسك الكلب ده واجي اتصرف معاهم
الحرس:-حاضر يا أيهم باشا
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

 

 

أيهم بعد موصل المستودع
ضرب كل الخاطفين لدرجة انهم مش قدرين يتحركوا
أيهم:-ساره انتي كويسه
ساره بدموع:-أيهم انت جيت
أيهم:-اهدي يحبيبتي انا جمبك يلا نروح الفيلا أوصلك عشان
أجيب الكلب اللي اسمو تامر وهربيه
ساره وهي تحتنضه:- يلاا
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
بعد م وصلوا الفيلا
روان جريب على صحبتها وحضنتها:-الحمد لله انك كويسه يساره
اما خالد راح مع أيهم يجيبوا تامر
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
وصلوا شقت تامر
لقوا معاه بنت في الشقه وسكران اووي
أيهم ضربو :-يزباله يحقير انا هموتك
خالد:-فين وفين عما قدر يتحكم في أيهم ويبعدو عن تامر
أيهم اخذ تامر فيلتوو ووداه البدروم
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
في البدروم
أيهم دخل مع خالد وجاب كرباج ونزل فيهم ضرب لدرجة ان
جلدهم معتش فيه حته سليمه
أيهم:-انا هخليكوا تتمنوا الموت
تامر:-اسف والله سيبني وانا هبعد عنكوا نهائي
أيهم وهو يضربوو:-يزباله انت ازاي تخطف مراتي او حتى
تبصلها بصه وانهال عليه ضرب
سهر:-والله يا ايهم هبعد عنك بس سيبني
أيهم ضربها اكتر بالكرباج
خالد:-خلاص سيبهم هيموتوا يا ايهم
أيهم:-رن على الشرطه تيجي تاخد الزباله دول من هنا

 

 

خالد:-طيب
بعد عشر دقايق
الشرطه ايجت واخدوا سهر وتامر وهيتحكم عليهم بالاعدام
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
في الصالون في فيلة أيهم
روان حست بتعب واغمي عليها
خالد:-روانن
أيهم رن على الدكتور
ساره ببكاء على صحبتها:-روان هتبقى كويسسه
أيهم حضن ساره:-اهدي والدكتوره هتيجي
الدكتوره ايجت وكشفت عليها
خاالد:-هي مالها يدكتوره
الدكتوره:-المدام حامل
أيهم وساره بفرحه:-مبروك يخالد
خالد مش مصدق نفسوو:-شكرا يدكتوره
خالد دخل الاوضه لروان
روان:-انا حامل يخالد انا فرحانه اووي انا شايله جوايا حته منك
خالد باسها بحب:-انا بحبك اووي ومن انهارده مفيش حركه
ساره:-مبروك يرواني
روان:-عقبالك
خالد اخد روان وروحوا فيلتهم
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

 

 

أما عند أيهم
ساره في علبه فيها هدوم ممكن تلبسي الهدوم اللي فيها
ساره:-بحبك اووي هروح اشوف الهدوم والبسها
لبست ساره الهدوم وكان مكونه من قميص لونو أخضر
وبنطلون لونو موف وطرحه مووف وكانت جميله جدا جدا
أيهم:-انا متجوز قمر يناس
ساره:-انا بحبك اوووي
ايهم اخدها واتعشوا براا وجابلها هديه كبيره قال ليها تفتحها
ساره فتحتها لقت الدبدوب اللي كانت عوزاه
ساره حضنتوو:-انا بحبككككككك
أيهم اخدها وروحوا الفيلاا وباسها ونسيبهم بقاا مع بعض
ملنااش دعوه بيهمم
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
عدا اسبوع على أبطالنا وهما عايشين ف سعاده
ساره بتقوم أيهم من النوم:-ايهم قوم
ايهم:نعم يقلبي
ساره:-انا حامل
ايهم بفرحه لما سمعه:-ايه
ساره:-حامل
ايهم حضنها:-اخيرا هبقى اب هبقى اب وباسها
(والله فرحت ليكوا لإنكوا تعبتو وعانيتو من مشاكل كتير ف
حياتكو بس اهم حاجه انكو كنتو مع بعض ومستسلمتوش)
بعد شهوور
ساره ولدت ولد
اسمو:- اسر
وكبر ف وسطهم وحبهم كل مدى وبيزيد مش بيقل
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
وروان ولدت بنت جميله اووي
اسمها:-شمس
وعاشوا في سعاده مع بعض
اما اسر بيقول لشمس:-اما تكبري يا شمس هتجوزك ومش تكلمي حد
شمس:-ماشي يا اسر وباستو
اما ايهم وساره وروان وخالد ضحكوو على جمال وبراءة العيال
وعاشووا سعيدين طول حياتهم
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
وبكدا الروايه خلصت يحلوين اتمنى تعجبكم ❤️

تمت…

تعليق واحد

اترك رد

error: Content is protected !!