Uncategorized

رواية القاسي يعشقها الفصل السادس 6 والأخير بقلم آية هاني

 رواية القاسي يعشقها الفصل السادس 6 بقلم آية هاني

رواية القاسي يعشقها الفصل السادس 6 بقلم آية هاني

رواية القاسي يعشقها الفصل السادس 6 والأخير بقلم آية هاني

روز فاقت لقت ريان نايم جمبها..: ريان.. 
ريان فاق على صوتها: روز فيه حاجه يا حبيبتي حاسه بألم أو حآجه.. 
روز بفرحه لإنه خايف عليها: اهدي انا مفيش فياا حاجه.. 
ريان: الحمد لله انا اتخضيت عليكي اوي.. 
روز بعد ما افتكرت اللى حصل لها فضلت تعيط: كانوا هيغتصبوني يا رياان????????.. 
ريان حضنها: انسي كل حاجه دلوقتي يا حبيبتي ولا انتي بقاا عايزة حبايب بابا يزعلوا.. 
روز اتوقفت عن البكاء: ازاي.. مش فاهمه حبايب بابا ازاي.. 
ريان: انتي حامل ف تؤام يا روزى????.. 
روز فرحت جدا: بجد يا رياان.. 
ريان: بجد يا قلب ريان.. 
روز: يعني انا هبقي أم.. 
ريان: أحلى أم كمان♥.. 
وف آخر اليوم خدها ع القصر.. 
ريان: يلا يا حبيبتي ارتاحي انتي وانا هعمل مكالمه وجاي. 
روز بنعاس: ماشى يا حبيبي.. 
خرج ريان برا الغرفة ورن على شهاب.. 
ريان: الو يا شهاب.. 
شهاب: كله تمام ظبطهملك فاضل التاتش بتاعك بقا.. 
ريان: طيب انا جاي.. 
خرج ريان وراح المخزن اللى مش بعيد عن القصر بتاعه.. 
وقابل شهاب هناك.. 
ريان: دلوقتى مهمتك تدورلي على اللى اسمها ساندي.. 
شهاب: انا عرفت مكانها بكرا الصبح هجيبها.. 
ريان: وليه نستني للصبح.. هاتها دلوقتى.. 
شهاب: ياعم عايز انام وربنا عايز اانام.. 
ريان: شهاااب.. 
شهاب: اسكت مش انا بقول اجيب ساندي دلوقتى احسن من بكراا الصبح.. 
ريان: ايوا كدا اتظبط.. 
وراح شهاب يجيب ساندي.. ودخل ريان لهم.. 
ريان قعد ع الكرسي وحط رجل على رجل..: اخباركم يا رجاله لا والله متستاهلوش كلمة رجالة.. 
الشخص 1: يابيه هي اللى قالت لنا كدا.. 
الشخص 2: ارجوك سبني انا عندي عيال يا بيه.. 
ريان بغضب وقام ضربه بالقلم: واللي كنت بتعمله ف واحدة اظ بناتك دا مش عيب.. 
الشخص 1: انا كنت محتاج الفلوس لعملية ابني ف اتضريت اعمل كده.. 
ريان: ومكنش فيه غير الطريقة دي علشان تجيبوا فلوس وخلع حزامه ونزل ضرب.. بعد ما خلص.. 
ريان: بكرا هجيبكوا قدام مراتي اللى كنتوا بتغتصبوها والقرار ف ايدها لو سامحتكوا يبقي تحمدوا ربنا مسامحتكوش يبقي هتموتوا على ايدي.. 
ورجع بيته.. 
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
ف الصباح في قصر الريان.. 
ريان: صباح الورد على أحلى روز وأحلى أم.. 
روز: صباح الفل والياسمين علي أحلى اب ف الدنيا.. ريان كنت عايزة اسألك على حاجه.. 
ريان: اتفضلى يا حبيبتي.. 
روز: هو انت اما كنت بتضربني كنت بتضربني ليه وكنت بتعاملني كدا ليه.. 
ريان: ممكن مجاوبش.. 
روز: لا علشان خاطري قول…
ريان: مش هتستحملي اللى هقوله يا روز ف علشان خاطري بلاش.. 
روز: خلاص متكلمنيش تاني.. 
ريان: وانا بردوا اقدر على زعلك.. 
روز: خلاص يبقي تقول.. 
ريان: علشان ابوكي يا روز اغتصب أمي وبسبب اللى حصل أمي مااتت  ????.. 
روز بصدمه: ايييه!! انت كدااااب.. بابا لا يمكن يعمل كده ف حد.. 
ريان بعد ما افتكر يوم اغتصاب ووفاة ولدته… وافتكر لما شافها كانت غرقانه دم كسر المراياا.. 
ريان: ابوكي يا روز هو اللى اغتصب امي.. 
روز عيطت اووي:  انا آسفه جدا يا ريان آسفه إني بنت الراجل اللى اغتصب أمك ????????.. افرح لإن ربنا خد حق مامتك وكنت هغتص.. 
ريان راح عليها وحضنها : ششش متقوليش كدا يا روز انتي مراتي وبنتي وأختي وامي التانيه يعني مكنتش فرحان إنك كنتي هيحصل معاكي نفس ما حصل لماما.. 
روز حضنت ريان اوي: انا بحبك اوي يا ريان.. 
ريان:  وانا كمان بحبك يا روح ريان من جواا????♥.. 
تاني يوم الصبح ريان جاب الشخصين للقصر وجاب ساندي.. 
ريان: ودلوقتي يا روز قوليلى عايزة اعملك فيهم ايه.. ايه رأيك نخليهم يغتصبوا ساندي ويعملوا نفس اللي كانوا هيعملوه فيكي.. 
روز: اعمل اللى عايز تعمله بس اللى عملوه فيا متعملهوش فيها.. 
ريان: ميبقاش قلبك ضعيف كدا.. 
روز: مش حكاية قلبي ضعيف بس حرام ربنا هو اللي هيعاقبها ع اللى عملته. 
ريان: ماشى يا حبيبتي.. 
ريان بعتهم التلاته ع السجن.. 
ورجع قصره وعاشوا حياة سعيدة هو وحبيبته روز????.. 
بعد سنه .. ♡♡♡♡♡♡♡♡♡
روز: يا ريان شوف ملك..
ريان: ما انا شايل مالك اعمل ايه.. 
روز بصريخ: عااااا الكيكه اتحرقت يا ريااان.. 
ريان ضحك جدا عليها: معلش يا حبيبتي هجبلك غيرها. 
رياان: يييه انت عملتها يا واطي.. 
روز ضحكت عليه لإن شكله كان يضحك: احسن ????????.. 
ريان: هضربك.. 
روز: متقدرش ????????.. 
ريان: علشان بحبك♥.. 
روز: وانا كمان بموت فيك????.. 
تمت…
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية ظلام الرعد للكاتبة فاطمة عيد

‫2 تعليقات

اترك رد

error: Content is protected !!