روايات

رواية عشقت عذابي الفصل الخامس 5 بقلم زهرة الربيع

رواية عشقت عذابي الفصل الخامس 5 بقلم زهرة الربيع

رواية عشقت عذابي البارت الخامس

رواية عشقت عذابي الجزء الخامس

رواية عشقت عذابي الحلقة الخامسة

سراج بصلها بغضب وقال…اممم يعني زي كل مره براحتك وشد الفستان قطعو وهجم عليها وبقى يبو*سها بعن*ف والبنت تبكي بقوه وتحاول تدفعو عنها بس وقعها على الارض وووو
في القصر فتون كانت قاعده على كرسي ودموعها على خدها وبتفكر في كلام ابوها وفي الحاله الي وصلت لها
نادر دخل عندها وقرب منها وقال..ايه زعلانه ليه مش كنتي عيزاني اروح لاهلك وانقذك من اديهم اديني عملت الي انتي عيزاه بتبكي ليه
فتون بصتلو بدموع ومردتش عليه
نادر قعد على الكرسي وقال…اممممم لا واضح انك زعلانه اوي طيب انا على العموم جيت اقولك اني هوثق عقد جوازنا انهارده وبعدها هتبقى مراتي قدام القانون كمان شوفتي ..الدنيا دي عجيبه ازاي يعني اكون مش بطيق خلقتك ومع ذالك متجوزك لا وحامل مني كمان
فتون قالت بسخريه …لو كنت راجل مكنتش هتتجوزني وانت مش طايق خلقتي الحر محدش يغصبو على حاجه بس انت هتعرف الكلام ده منين الي ذيك يعيش ويموت وهو ينفذ من غير ما يسأل ولا يفكر
نادر بصلها بغضب وقال….لسانك طول اوي بس ولا يهمك انا عارف ازاي هقصهولك
الخدام جيه ومعاه علبه في ايده ونادر ابتسم وقال..وادي المقص وصل يلا بقى شوفي جوزك حبيبك جابلك ايه
فتون بلعت ريقها برعب من طريقتو ونادر فتح العلبه وطلع منها جزمه جميله وقال…شوفي جبتلك ايه
فتون استغربت جدا وبقت تبصلو بقلق واضح ونادر قال ..يلا اقلعي جزمتك علشان تقيسيها
فتون قالت بقلق..بلاش جنان انا مش عايزه منك حاجه اطلع و سبني انام
نادر ضحك وقال…لا لا نوم ايه مش تقيسي الاول .واتحولت ملامحو لغضب مرعب وقال..قولت اقلعي
فتون اترعبت منو وقعدت على السرير وقلعت جزمتها بخوف
نادر نزل لمستواها وبقى يمشي ايده على رجلها وقال …ياخساره شكلهم حلو بيض وناعمين بس للأسف
فتون بصتلو باستغراب وقالت بقلق …انت بتقول ايه هو انت …انت هتعمل ايه
نادر بصلها وابتسم بخبث وبقى يلبسها الجزمه بالعافيه
فتون اول ما لبست اول فرده واستقرت رجلها فيها صر*خت بقوه ووقعت على الارض من الالم
بقلمي….. زهرة الربيع
نادر مهتمش وبقى يلبسها الفرده التانيه بالقوه وهيه بتص*رخ وبتزقه بقوه وبتقول..حرام..حرام عليك …ااااااااه…رجلي اااه كفايه..وانبي كفايه يا نادر حرام عليك
خالد كان في اوضتو في الطابق التاني وسمع صوتها واتفزع ونزل جري على اوضتها وعلا كمان نفس الحكايه بس سالم كان بيشرب قهوتو باستمتاع ومتحركش من مكانو
خالد اول ما دخل لقا فتون بتبكي وتص*رخ وبتزق نادر علشان متلبسش الفرده التانيه اول ما شافت خالد بقت زي الغرقان الي لقا طوق نجاتو صرخت وقالت…الحقني يا خالد وانبي
وبتحاول تفك الجزمه بس نادر كان ربط ربطاتها وشدهم على رجلها جامد ومش عارفه تقلعها
خالد جري عليها برعب …وزق نادر بعيد عنها وقال يا اخي حرام عليك…حرام عليك بقى
نادر قام وبقى يصفر بدون اهتمام وخالد نزل لمستوى فتون وقال بزعر…..ايه… فيه ايه..مالك ..مالك
فتون بقت تصرخ واترمت عليه وقالت…الحقني ..الحقني يا خالد قلعنيي الجزمه وانبي وانبي
خالد اتفزع من منظرها وبقى يقلعها الجزمه وهو مش عارف فيه ايه واول ما فك رباطاتها ولسه بيسحبهاصر*خت وقالت براحه …براحه ..اااااه
خالد بقى يقلعهالها واحده واحده واتفاجأ ان الجزمه كلها دبابيس وكلها مغر*وزه في رجل فتون بقى يطلعها بالعافيه والدموع نزلت من عنيه وكل ما يجي يسحبها تص*رخ بقوه فيبعد ايده وكان بيتألم اكتر منها
فتون كانت رجلها بت*نزف وكل ما يحرك الجزمه تصرخ وتمسك في ايد خالد وتتخبى فيه من كتر الألم
نادر كان قاعد وشايف كل الي بيحصل اتقدم عليهم بغضب وشد خالد وقال… ابعد انت انا هقلعها
فتون بقت تصرخ بشده وتقول…لا ..لا ابعد انت لا اااانت لاا
نادر نزل على الارض جمبها ومسك رجلها ثبتها بقوه ولسه هيسحبها بصتلو بنظره كلها رجاء والدموع في عنيها
نادر بلع ريقه ونظرتها حركت قلبو فضل مركذ في عيونها ودموعها نازله على خدها الي بقى احمر من كتر العياط فضل باصص في عيونها اوى
فتون كمان كانت مركذه في عيونه وبتشهق من كتر البكا وبتتألم بشده
نادر قال وهو سارح في عيونها..اهدي ..هقلعهالك..انت مش بتثقي فيا
فتون كانت تايهه في نظراتو الي ادمنتها كل الي عملتو حركت راسها بمعني..ايوه بدون وعي منها كل الي حاسه بيه الوجع سواء في رجلها او وجع قلبها الي انكسر حرفيا
وفي ثانيه نادر شد الجزمه بقوه واتقلعت وفتون صر*خت بقوه والم شديد ونادر شدها عليه لا اراديا وحضنها جامد
فتون مسكت فيه جامد و بقت تبكي بقوه وتصرخ في حضنو ورجلها بتنزل د*م بغزاره وصوت صرا*خها وبكاها عالي جدا وفجأه غابت عن الوعي من كتر التعب
خالد كان واقف في زاويه ودموعه على خده من منظرها من تعبها والاسوأ حبها لنادر وتعلقها بيه رغم كل الي بيعملو
علا كمان كانت شايفه الي بيحصل وبتبكي اوي على فتون وعلى الي اخوها بيعملو فيها
نادر كان حاضن فتون حتى بعد ما فقدت الوعي لسه حاضنها بقوه ومغمض عنيه وناسي الدنيا كلها بس فاق لنفسه على صوت علا وهيه بتقول ببكا…رجلها …رجلها بت*نزف كتير
نادر وخالد بصو لقو رجلها بتنزل د*م كتير ومفيش حته فيها مش مفتوحه
خالد حاول يهدى وقال…خلينا نجيب لها دكتور اخر مره تعبت الدكتور قال انها ضعيفه يعني مش حمل انها تخسركل الد*م ده
نادر شالها وحطها على السرير وقال ببرود…مفيش داعي انا جبتلها مرهم كويس هيوقف النز*يف ويسكن الألم
علا قالت ببكا ودموع…وانت تعمل ليه كده من الاول حرام عليكو بقى اتقو ربنا ده ميرضاش بالظلم انا لو في نفس الموقف ده هيرضيكم
نادر قرب عليها وعيونه اتملت غضب وقال…انتي لو عملتي الي هيه عملتو واتجوزتي من ورانا يا علا مش هسيب حد يأذيكي لاني هقتلك وهقطعك ميت حته وارميكي للكلاب تترحم عليكي..اظن الرساله وصلت علشان محدش يلعب بعقلك تمام يا علا
علا بصتلو بغضب ودموع وقالت…انا مش هعمل كده ريح بالك بعد الي انت عملتو مع فتون وبعد ما خنت ثقتها مبقتش امن لاي راجل ارتاح ….وسابتو وطلعت اوضتها بانهيار
نادر بيبص على فتون لقا خالد مكانش مهتم بحوارو مع علا اصلا وقاعد جمب فتون جاب علبه الاسعافات ونضف الدم من على رجلها وهيحط لها المرهم
نادر مسك ايده وقال..انت هتعمل ايه
خالد بصلو بحده وغضب مرعب … وقال ملكش دعوه
نادر قال بغضب… مليش دعوه ازاي دي مراتي
خالد قال بغضب وسخريه..لا والله مراتك مكانش عندي علم وبقى يكمل هيحط لها المرهم
بس نادر سحب العلبه من ايده ببرود شديد
خالد اتنرفز وقام وهو متعصب اوي والدموع في عنيه قال…يااخي حرام عليك البنت رجلها كلها مفتوحه و
بس قاطعو نادر وقال انا هتصرف يا خالد..انا هتصرف انت خليك بعيد
خالد دموعو نزلت وحاسس ان قلبو بيتقطع مش قادر يستحمل الالم الي حاسس بيه اكبر من الي فتون حساه
نادر شاف دموعو وقلبو وجعو عليه واتنهد بحزن وقال..خالد انت اكتر من اخويا والله انك في معزة طارق الله يرحمو واكتر كمان احنا اتربينا سوا وكنت سندي في كل حاجه ويعز عليا اشوفك بالحاله دي انا اسف بجد على قلبك الي بيتعذب معاها بس انا معنديش حل تاني اهلها لازم يدفعو تمن الي عملوه
خالد قال بدموع….وتدفع هيه ليه.. ليه ميدفعوش هما دي هيه الوحيده الي مأذتناش فيهم
نادر قال… ومين قلك انهم مبيدفعوش بعت لفؤاد وسراج فديو ليها وهيه بالحاله الي شفتها بيها اذا كنت انت مقدرتش تستحما تخيل حالتهم هما بقي..بص انا عارف ان هيه ملهاش ذمب بس زي ما احنا دفعنا التمن من غير ذمب لموت طارق ومراتو هما كمان لازم يدفعو بعذاب بنتهم ولو اني شايف انها اققل بكتير
خالد بصلو بحزن شديد وقال….المهم انت متدفعش التمن معاهم يا نادر
نادر بصلو وقال باستغراب….قصدك ايه مش فاهمك
خالد ابتسم بسخريه وقال..هتفهم اصلا قربت تفهم ومشي وطلع على اوضتو وحاسس بنار في قلبو
اما نادر قعد جمب فتون وفضل باصص عليها شويه وبقى يدهن لها رجلها براحه ولثانيه منظر الجروح في رجلها وجعو شويه بس جاب شاش وربط رجلها و اتنهد وقام طلع من الأوضه وهو بيقنع نفسو ان ده الصح
نرجع لسراج قام من جمب البنت ودخل يستحمى وسابها مرميه على الارض وبتبكي بصمت
البنت اول ما دخل الحمام شدت الملايه لفت نفسها بيها وبقت تحاول تقوم مقدرتش وبقت تبكي اوى
سراج طلع وهو بينشف نفسو بالفوطه وفيه دلاب صغير فتحو واخد منو حاجه يلبسها
البنت اول ما عمل كده قالت بقلق…هو ..هو انت هتفضل هنا ولا ايه انت مش خلاص اخدت الي عايزه اتفضل امشي بقى كفايه حرام عليك
سراج اتنهد ولا كانو سامعها كان جايب شنط كتير معاه فتحهم وفتح التلاجه واول ما فتحها قال بمللل…برضو الاكل زي ما هو على العموم جبتلك اكل جديد …وبقى يرمي الاكل الي في التلاجه وملاها تاني اكل وعصير وميه وكل حاجه
وقعد على السرير وفتح التلفزيون وقال من غير ما يبصلها هفضل معاكي انهارده مش عايز اروح
البنت قامت بتعب وراحت الحمام وهيه بتقول..ربنا يخلصني منك ربنا يا خدك
سراج ابتسم باستهزاء ومردش عليها
بعد شويه طلعت وشعرهاا بينقط ميه ولابسه قميص بيتي وسحبت مخده ونامت في الزاويه على الارض من غير ما تنشف شعرها او تفرد حاجه تنام عليها حتى
سراج اتنهد بحزن ونزل شالها وحطها على السرير وقال…نامي هنا مش هقربلك تاني
البنت بصت بعيد عنو ودموعها بقت تنزل زي المطر
سراج شدها لحضنه وقال…حقك عليا …بس انتي الي بتطريني اعمل كده كل مره.. مهو مش معقول كل ما هتشوفيني كأنك شوفتي عفريت انتي بقالك سنه وذياده هنا يعني المفروض تكوني اتعودتي
البنت كانت بتبكي وبس قالت…سبني عايزه انام
سراج قال بغضب..نامي هنا ومتخلنيش اتعصب عليكي عايزه تنامي بعيد ليه شكلي مش عاجبك انتي كمان
بقلمي…. زهرة الربيع
البنت بقت تبص لملامحو باستغراب شعره الغزير الناعم اسود بسواد اليل وملامحو الجذابه جدا ورموشه الطويله عيونه الي بلون الزرع تسحر بجد كل حاجه فيه جميله قالت باستغراب…هو مالو شكلك ..ايه حكايه ان شكلك مش هيعجبني دي الي بتقولها كل مره
سراج اتنهد بحزن وقال…هو انا شكلي حلو
البنت قالت..شكلك ممكن يبقى حلو لاي بنت الا انا لاني مش بشوف اي حاجه فيك حلوه لاني ببساطه…ب..ك..رهك
سراج ابتسم وقال..بس انا ب..ح..بك واوي كمان على العموم اكرهيني زي ما انتي عايزه المهم انك معايا
وفتح تليفونو يشوف مين اتصل عليه ولقا فيديو من نادر فتحو واتسعت عنيه بشده وهو شايف فتون واقعه على الارض وبتصرخ جامد
سراج اتفزع وقام وهو مش عارف مالها وليه بتصرخ كده بقى يدقق في الفيديو علشان يفهم حاجه بس الفيديو خلص كان هيتجنن مش عارف فيه ايه ولقا اكتر من اتصال من ابوه
ولسه هيطلبو جالو اتصال جديد اول ما فتح الخط اتفاجأ باللي بيقول…الحقنا يا باشا فؤاد بيه طب ساكت ونقلناه المستشفى
سراج وقع التليفون من ايده بصدمه وجري طلع من المكان بدون وعي من غير ما يرجع يربط البنت وووووووو

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشقت عذابي)

اترك رد

error: Content is protected !!