روايات

رواية أحبني ظابط الفصل الحادي عشر 11 بقلم مريم ابراهيم

رواية أحبني ظابط الفصل الحادي عشر 11 بقلم مريم ابراهيم

رواية أحبني ظابط البارت الحادي عشر

رواية أحبني ظابط الجزء الحادي عشر

أحبني ظابط
أحبني ظابط

رواية أحبني ظابط الحلقة الحادية عشر

مصطفي . انا تعبت يامريم اسف واللهي انا بحبك
عهد مصطفي مريم مكنتش تعبانه لمه كانت معاك اتغيرت انت قولتلها اي
مصطفي بحزن انا حكيت ليها أن انا خدتها عشان شركات
سليم بغضب انت اتجننت في عقلك ده انت هتخسرها
مصطفي بدموع قلت بقي وخلاص
سليم انت لازم تعالجها ده غلط لان ممكن تموت نفسها
مصطفي بقلق بس جبلي دكاتره
سليم تمام
مصطفي ممكن ياامي تجهزي شوربه سنه عصفور
عهد حاضر يابني ومتنساش تديرها دواء
مصطفي حاضر دخلت عند مريم
صحيت مريم
مريم بتعب ونبي ماتسبني انا تعبانه هموت من بعدك

 

 

مصطفي بزعل بعد الشر متقوليش كده امي عملاك شوربه تشربيها واديكي الحقنه
مريم بخوف لا انا عندي فوبيا منها
مصطفي بقلق بس كده مش هتخفي طب اقولك هجبلك دواء تشربيه
مريم بزعل ماشي
مريم هو انت ممكن تسبني
مصطفي لا ياروحي وقومي عشان تشربي الشوربه
مريم بتعب اااه
مصطفي بقلق اسف تعالي اقومك وعدلتها اشربي
مريم حاضر وبعدين ماما عهد فين
عهد عيوني انا هنا الف سلامه عليكي ياروحي كده توقعي قلبي عليكي
مريم بضحك مش تتكرر تاني الله يسلمك
عهد ايوه كده اضحكي
مريم تسلم ايدك عل شوربه
عهد بالهنا والشفا
سليم فوقي كده بقي عشان لسه كتبت كتاب قمر
مريم يابني ده انت لسه خاطب😂
مصطفي قرب منها بغيره هو مش ابنك اتكلمي عدل
مريم حبت تضايقو بقولك اي ياسيمو
سليم قلب سيمو ده انت مصطفي هيعمل منك شورماا
مصطفي بغيره اكتر وزعق انا قولت ميت مره ده مش ابنك ولا سيمو اسمو زفت سليم وانت ياض حسابك معايا بعدين
مريم بعياط كنت بهزر والله
مصطفي بحب ياقلبي انتي عارفه بغير عليكي
مريم بحب انا بحبك
بعد ٤ شهور
مريم مصطفي
مصطفي نعم ياقلبي
مريم عايزه اقولك حاجه مهمه
مصطفي بحب قولي
مريم انا حااااااامل
مصطفي بعدم تركيز طب الف مبروك اي قو لتي اي

 

 

مريم بضحك حا مل
مصطفي بضحك شالها ولف بيها
مريم براحه هدوخ
مصطفي اسف ياحياتي بجد هيبقي اب ويتقالي بابا
مريم بحب هيتقلك اجمل واحلى بابا في الدنيا
مصطفي قرب من بطنها طب هون في اي بت ام ولد
مريم بضحك هون في توأم بت ولد
مصطفي الفرحه بجد انا بحبك بحبك بحببببك يااجمل مريومتي في الدنيا اخيرا هيبقي اب ياولاه😂❤️
مريم تعالي بقي نفكر في اسامي
مصطفي تم
سليم وقمر اتجوزو خلاص
سليم بحب قمر فوقي
قمر بنوم في اي
سليم انا بقالي كتير مشوفتش مصطفي ولا حتي اختك
قمر اه تعالي نرن عليهم
سليم ارن
قمر اه رن
سليم الو
مصطفي عايز اي مش فاضيلك
سليم أتصدق يالا انا كنت بطمن عليك بقالك فتره كده مش بشوفك
مصطفي بضحك اصل مريم حامل
سليم بفرحه احلف
قمر اي في اي
سليم لي قمر مريم حامل
سليم ولد ولا بنت
مصطفي حزر فزر
سليم عمك عباس وقع اتكسر انجز
مصطفي . مريم حامل في توام بت ولد
سليم الله مصلي عل النبي
قمر لولولولوي
سليم بضحك اقفل بقي
مصطفي تمام
سليم قرب من قمر عايز توأم زيهم
قمر انا مال امي انا

 

 

سليم تعالي عل نفسك وهاتيلي
قمر طب ماتيجي عل نفسك انت وتخلف
سليم بضحك ده ازاي أن شاءالله
قمر زي الناس
سليم هنجيب ولد وبنت اي حاجه عشان ناخدهم لي ولاد مصطفي
قمر حاضر انا عايزه انام بقي
سليم يوووه ماانتي كل يوم نائمه
قمر بقولك ايييي ياجدع انت انا عايزه انام
سليم بخوف روحي ياقلبي نامي ياما
قمر ناس تخاف ماتختشيش صحيح
عند فردوس تخرجت من شرطه
عبدالله فردوس عايزك ثانيه
فردوس اتفضل ياحضرت الرائد
عبدالله يابنت حلال انا جاي اطلب ايدك من ابوكي موافقه
مريم بضحك تعالي بس وهات الجتوه وتتكل عل الله
عبدالله بضحك لا ياحب انا بحبك وانتي هتحبيني فرصه مش هتتعوض اوعدك هكون ليكي اب وام واخت وام وكل حاجه وهتحبيني
فردوس وايش ضمنك أن احبك
عبدالله ياستي أن مش حبتيني تبقي سبيني هلا موافقه
فردوس بضحك موافقه
عبدالله ياااا اخيرا هنتجوز ياقلبي
فردوس حيلك ياعم هو احنا لسه قرائنا فاتحه
عبدالله هنتجوز بسرعه عشان مش هستحمل اكتر من كده
فردوس بضحك شكلك في الاخر هتسبني
عبدالله لا مستحيل
فردوس هنشوف هتيجي أمته
عبدالله بكره
فردوس ماشي عايز حاجه
عبدالله عايز قلبك لي
فردوس ياعم اتنيل
عبدالله يخربيت لسانك
فردوس مرسي حياتي
عبدالله الله مش قولت هتحبيني
فردوس امشي ياض وادخل بحاجه تفتح النفس بكره ومش تستخسر حاجه والا هرفض
عبدالله هجبلك الغالي ليكي ياغالية
فردوس خلاص يابابا سلام
عبدالله سلام
ام عليها سلام خربيتها من جمالها

 

 

محمد صاحب عبدالله اي ياجدع شارد في اي
عبدالله فيها
محمد فيها اي
عبدالله في حبي
محمد حبك مين ياجدع
عبدالله انت مال امك انت
محمد لا ماانا هعرف هعرف
عبدالله فردوس ارتحت
محمد عندها اخوات بقي وكده
عبدالله بضحك عندها بس اتجوز
محمد المنحوس منحوس وقع عل رأسه فانوس
عبدالله بضحك كنت تيجي بدري
محمد ماخلاص خلصوا يعني انت نتقدم ليها ولا بتضحك عليها
عبدالله لا ياعم اضحك عل مين ده انا بحبها موت وهروح بكره اتقدم ليها
محمد بفرح الف مبروك بس هي موافقه
عبدالله انا اقنعتها وهي موافقه
محمد ربنا يخلي هالك
عبدالله الله يخليك عقبالك
محمد لا انا سنجل
عبدالله مابلاش اصل هي واخواتها قالو سنجل واتجوزو
محمد بضحك ياعم ربنا يسهل ونلاقي الهبله
عبدالله هتلاقيها
عند مريم
مصطفي انا نازل افرح ماما
مريم تمام مش تتأخر
مصطفي حاضر ياروحي

 

 

مريم ياقلبي
نزلت ماما
عهد نعم ياحبيبي
مصطفي عندي مفاجاه هتعجبك
عهد اي
مصطفي مريم حامل
عهد بفرح ودموع نازله هبقي تيته وانت بابا
مصطفي وخدي كبيره
عهد بضحك هو في كبيره قول
مصطفي حامل في توام ولد وبنت
عهد بفرح الله مصلي عل النبي
مصطفي عليه افضل الصلاه والسلام
عهد روح شوف مراتك
مصطفي حاضر
عند مريم هقوم اشرب بقي
مصطفي دخل قلق ملقهاش في السرير مريم مريم
مريم نعم ياحبيبي
مصطفي كنتي بتعملي اي
مريم كنت قائمه اشرب
مصطفي بعد كده تقولي وانا اجبلك

يُتبع ..

اترك رد

error: Content is protected !!