روايات

رواية مخادعة في قبضة النمر الفصل الثاني 2 بقلم أسيل باسم

رواية مخادعة في قبضة النمر الفصل الثاني 2 بقلم أسيل باسم

رواية مخادعة في قبضة النمر البارت الثاني

رواية مخادعة في قبضة النمر الجزء الثاني

رواية مخادعة في قبضة النمر
رواية مخادعة في قبضة النمر

رواية مخادعة في قبضة النمر الحلقة الثانية

همست ميراا برعب ” اناا اناا
لكنهاا شهقت بعنف حينماا جذبهاا من خصرهاا حاوطت يدهاا كتفيه
همس بخبث ” هي القطة كلت لسااانك
ميرااا بتوتر من قربه ” حضرتك ميصحش كده
جذبهاا نحوه ااكثر. ” مش اانتي جاية عشاان كده
ميراا بعدم فهم ” اانت بتقول اااي
هو بخبث ” وااحدة جاية لشاب اعزب في نصاص الليل هتكون عااايزة ااي تلعب معااه تغماية مثلاا
دفعته عنهااا بكل قوتهاا ووضعت الس* كينة في عنقه
ميراا ” مش غلط بس مين قااالك ااني من البنااات ايااه
ايهاااب بيه
في حركة مفااجاءة منه خذ السك**ين وحط حرفه في خصرهاا
ايهااب ” لا وكمان عاارفة اانااا مين ده اانتي مذاكرة اااوي ي شااطرة
خذت الس** كين وحطته على حلقه
ميراا ” ده اناا اااعجبك ي باشاا
خذ السك** ين من يدهااا وحطه على رقبتهااا ومسك يدها الاتين وحط فوووق رااسهاا ” لا اطمني عجبتني جدااا
ااانتي اااسمك اااي ي قطة
وماكاادت تنطق حتى ااتى اادم الذي تفاجااء بميراا
ميرااا .
ادم بتوتر ” انااااااا ااسف ايهااب بيه مكنتش عارف انهااا هتخرج وتجي هنااا في الوقت ده
ااايهاب وهو مركز في عيونهاا ” محدش فينااا بيحب انه يعيش في قفص خااصة القطط
اقترب منهااا بشدة. ” ااانتي مطروده
قاال كلامه وغااادر تبعه ااادم على الفور
امااا ميرااا كاانت غاضبة جداا من نفسها لانه كان بين يديهاا وكانت باامكاانهاا قت*** له لولا تدخل ااادم
رجعت لغرفتهاا وهي تبكي بشدة هااتفت مرااد
طردني ي مراااد اابن ال****
ححكت له م حدث بينهمااا. كاان بين ادياا فرصة اني ااقت** له بس لولاا الغبي الاسمه ااادم ده كااان زماانه مااا** ت
لالالا انااا مش هخرج من هناااا ااالا واكون خلصت عليه
اافهمني ي مرااد الراجل ده دمرلي حياااتي ولازم يدفع التمن غااالي
مفااتش الاوااان عااايزك تهجم على القصر اانت و رجالك والباقي عليااا
قفلت مع مرااااد وهي بتتوعد لايهااااب
عند ايهااااب
ادم ” طردتهااا ليه دي بنت غلباانة وملهاش حد دي ملهاش غير اسبوع شغاالة هناا
ابتسم ايهااب ابتساامة جاانبيبة ” الغلباانة دي قدرت تعمل ال محدش قدر يعملواا في سنين هي عملته في ااسبوع
ادم ” م يمكن تكون ظالمهااا
ايهاااب. ” انت شفت كل حاجة من اول دخولها بتبررلهاا ليه لتكون ووقعت ي ااادم
اادم بتوتر ” ابدااا دي بنت عاادية
ايهاااب ” يبقى وقعت ي ااادم ااوعى توقع في نفس غلطة شهاااب
الملامح نفسهاا والعنين نفسهاا
ادم. ” وعشان كده طردتهااا
سكت ايهااااب فااكمل ااادم. ” الدكتور كلمني وقاال شهاااب ااسبوع كماااان وهيخرج
هز ايهاااب راااسه بصمت وهو ببص على نااحية الشبااااك
في صباااح اليوم التااالي
جهزت ميرااا نفسهااا وهي متحمسة من ال هيحصل
عند اايهاااب كااان نازل مع ااادم وفجااءة حس بحركة غريبة
وصلوا الحديقة ولماا شاافتهم ميراا خرجت من الفيلاااا
مع شنطتهااا
ميرااا بحزن مصطنع. ” انا هروح ااادم بيه لو ينفع تعطيني المستحقاات بتااعتي
هز ااادم رااسه ورجع دخل الفيلاااا قرب منهاا ايهاااب
ايهاااب ببرود ” على فكرة اانتي ممثلة شاطرة وتستااهلي الأوسكار ي ااانسة ميراااا
ميراا وهي بتقرب بدورهاا ” صدقني اناا مش فااهمة اانت بتتكلم عن اااي
ايهاااب بغضب ” انا ي ماا عدى علياا ال٥ لمثاالك فمتعليش نفسك عبيطة ي بت…..
سكت لمااأ حضنته خفق قلبه جااامد وااتوقف كل حوااسه
مفقااش من ال هو في غير ميراا ال غرقاانة بدمهااا

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية مخادعة في قبضة النمر)

اترك رد

error: Content is protected !!