روايات

رواية عشقت طفولتها الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم حنين محمد

رواية عشقت طفولتها الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم حنين محمد

رواية عشقت طفولتها البارت الثاني والعشرون

رواية عشقت طفولتها الجزء الثاني والعشرون

عشقت طفولتها
عشقت طفولتها

رواية عشقت طفولتها الحلقة الثانية والعشرون

في الليل
بتول بتفضل تعيط وهي ضمه رجلها
كمال بيدخل بيجري عليها و بيخدها في حضنه مالك يا بتول
بتول بعياط و شهقات يا يا كمال انا وحشه اوي اوي صح
كمال هش هش اهدي ليه بتقولي كده
بتول بعياط شديد انا عارفه كدا امي وحشه يبقي انا كمان كدا ده انا كنت سلعه ل كله مره اهلي الأصلين يبعوني وامي بعتني ليك وانا اصلا مش عارفه بنت مين اللي اعرفه ان انا بنت حرام وخلاص بسبب اهلي
كمال بدموع يا بتول متوجعيش قلبي عليكي خلاص أنتِ مش بنت حرام ولا حاجه وبعدين خلاص انا موجود و ماما وكلنا بنحبك اوي
بتول بشهقه بس انت يا كمال هتطلقني وانا هبقي لوحدي
كمال متفكريش في الموضوع ده دلوقتي يلا تعالي علي السرير
بتول ليه
كمال يلا تعالي حطي رأسك علي رجلي ونامي و متفكريش في أي حاجه
بتول الدموع كانت بتنزل من عينيها حاضر
كمال ينفع كدا البنطلون كله بقي مايه من دموعك
بتول آسفه
كمال بيبوس رأسها خلاص يا بتول يلا نامي
بعد وقت بتول بتنام و كمال بيغفل و بيفضل هو و هي نايمين كدا لحد الصبح
بتول يتفوق كمال يا كمال
كمال اه يا رجلي يا بتول منك لله يا شيخه رجلي منمله مش قادر احركها
بتول معلش انا آسف انت نايم ب هدوم الشغل
كمال اه علشان ست هانم كانت بتعيط
بتول معلش
كمال خلاص يا ستي أنتِ مفيش في بوقق حاجه غير معلش
بتول انا هروح البس و اشوف لو ماما عايزه اي مساعده تحت
كمال بتول
بتول نعم
كمال بيروح عندها و بيديها بوسه طويله في خدها و بيهمس في ودنها أنتِ اجمل و ارق واطيب بنت شافتها عيني أنتِ مش بنت حرام ولا حاجه
بتول بكسوف بتحضن كمال شكرا يا كمال
كمال بضحكه ظهرت غمزته يلا أنزلي
بتول بتنزل أسعدك في حاجه يا ماما
سعاد لا يا حبيبتي
جنات بتجيب الأكل
بتول خلاص هروح اساعدها
نهال صباح الخير يا ماما
سعاد صباح الفل يا حبيبتي
كمال بينزل
نور بتحاول تنزل معاذ
كمال استني انا هساعده
معاذ انا كويس يا جماعه والله
بتول انزل براحه يا معاذ و بتفتح ليه الكرسي
معاذ شكرا
بتول العفو
كل العيله بتاكل
بعد الأكل
بتول بتطلع الاوضه وبتاخد من نفس الدواء اللي اشترته
كمال أنتِ بتعملي إيه
بتول بتوتر م م مش بعمل حاجه وبترمي العلاج تحت الدرج
كمال آمال ليه اتخديتي
بتول لا انا بس كنت سرحانه
كمال اه سرحانه ماشي هعمل نفسي صدقت
بتول أنت هتروح الشغل انهارده
كمال اه ليه و بيمسكها من وسطها هوحشك ولا ايه
بتول تؤ تؤ بسال عادي
كمال لا مش عادي وأنفسهم قريبه اوي من بعض
بتول بتوتر يا لهوي
كمال باستغراب ايه يا بت
بتول نسيت اذاكر عليا درس بكره
كمال اتهربي اتهربي مسيرك يا ملوخيه تبقي تحت المخرطه
بتول أحم و بتقعد علي المكتب علشان تذاكر
كمال بيروح الشركه
اسلام الحق يا كمال
كمال خير يا رب
ياسر طرد السكرتيره هايدي
كمال ليه إن شاء الله
ياسر علشان اتلغبتط في شوايه اوراق و غير كدا ياسر قافل قلبه و هي باين عليها بتحبه ف هو مش بيحب كدا
كمال انا هروح أشوفه
اسلام ده لو كلمك اصلا و بيخرج
كمال بيدخل ل ياسر
ياسر مش تخبط يا جدع
كمال ليه يا ياسر طرت هايدي هي غالبا و شغلها حلو
ياسر كدا مش طايق وشها النحس ده
كمال انت انهارده هتروح بيتها و ترجعها الشغل تاني بس كدا انا قولت اللي عندي
ياسر بس
كمال بيخرج
ياسر استغفر الله العظيم يا رب
في القصر
معاذ عمي انا طالب ايد نور للجواز
سعاد يوه يوه مستعجل علي ايه استني كمال يجي
معاذ ايه رايكم طيب
عزت انا عن نفسي موافق جدآ بس القرار يرجع لنور
نور بكسوف موافقه
بتول الف مبروك مقدما
عزت بس لما يجي كمال نشوف هنعمل إيه
معاذ انا عايز اتجوز علي حول مش لسه هخطب
نهال اهدي شوايه البنت باردو تاخد وقتها
معاذ بيتجاهل كلمها ها يا عمي قولت ايه
عزت قولت لما كمال يجي نشوف كل حاجه و بيروح علي الاوضه بتاعته
نور متقلقش يا معاذ إن شاء الله كمال يوافق
معاذ يا رب
بتول بتطلع فوق و بطنها ها تتقطع من الوجع و بتكلم نفسها كل العيله هنا مبسوطه انا مليش مكان هنا اصلا ولا حتي ليا مكان في بيت أهلي مش عارفه أروح فين بجد
في الشركه
يوسف كمال انت بتحب بتول
كمال ليه 🤨
يوسف اصل انت علطول بتدور وراها و عايزه تكون ليها عيله حلوه
كمال يا عم والله هي فيها حاجه بتسحر كدا لما ببص في عينيها بنسي اي تعب و اي حاجه وحشه
يوسف بتحب يا معلم
كمال مش عارف بجد و كمان نهال انا شايل ذنب نهال علشان هي مراتي باردو بس انا هديها كل حقوقه انهارده
يوسف بجد يا كمال
كمال أعمل ايه طب يلا بقي علشان اروح علشان تشوف بتول
يوسف ماشي يا عم الحبيب
في الحاره
سميه أنت يا بت يا جميله
جميله نعم نعم
سميه بعد خمس أيام بالظبط و هتتجوزي يلا جهزي نفسك
جميله بدموع لا يا ماما إزاي
سميه لا يا ختي اتجوز و رجلك فوق رقبتك
جميله يا ماما عايزه تعملي زي ما عملتي في بتول
كمال بيوصل القصر ❤️❤️
معاذ خد يا كمال يا حبيبي
كمال في ايه يلا اتعدل كدا
معاذ انا عايز اطلب منك طلب بس أبوس أيدك وافق
كمال خير
معاذ طالب ايد نور بس هي عزت قال نشوف رأيك لما تيجي
كمال اه ماشي موافق
معاذ بفرحه ايه ده بكل سهوله كدا و بينط علي ظهره حبيبي يا كمال
كمال بقرف ايه يا معاذ ده انت عيل صغير اوع كدا يلا ألف مبروك و الصبح نحدد كل حاجه
معاذ اوك
كمال بيدخل الاوضه قاعده لوحدك ليه ما تروحي تقعدي مع نور و نهال
بتول بنعس لا انا بذاكر مش عايزه اقعد مع حد
كمال بيمسك أيدها هو في حد زعلك
بتول بدموع لا يا كمال سبني لوحدي
كمال بيحضنها هو كل يوم نفس الشريط
بتول يا كمال عرفت انهارده من جميله أن ماما هتبيع جميله لواحد اكبر منها باردو زي كده
كمال لا يا بتول انا هخليها تجيي تعيش هنا معاكي و مش هتجوز ها حد
بتول مش هتعرف يا كمال ماما ممكن تعملي اي حاجه
كمال بيحسس علي شعرها مش عاليا
بتول شكراً يا كمال بجد
كمال العفو يا حبيي و بيرجع في كلامه اقصد يا بتول
كمال طب انا هروح أنام انهارده عند نهال
بتول امم ماشي
كمال بياخد ترنج و بيخرج
بتول بتكمل مذاكره
نهال يتلبس قميص قصير أحمر
كمال بيخبط
نهال بدلع تعال يا حبيبي
كمال أحم ممكن أدخل
نهال بتحسس علي خده اه طبعا يا حبيبي
بتول من وراه و خدها احمر معلش يا كمال انت نسيت تلفونك
كمال احم اه شكرا يا بتول
نهال مع السلامه بقي يا عسل أنتِ
بتول بتخبط أنا بقي عايزه أنام معاكي انهارده هنا يا نهال
نهال…..

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية عشقت طفولتها)

اترك رد

error: Content is protected !!