روايات

رواية طفلة الفهد الفصل السبعون 70 بقلم دعاء حجاج

رواية طفلة الفهد الفصل السبعون 70 بقلم دعاء حجاج

رواية طفلة الفهد البارت السبعون

رواية طفلة الفهد الجزء السبعون

رواية طفلة الفهد
رواية طفلة الفهد

رواية طفلة الفهد الحلقة السبعون

الممرض طلع عالطول وقال: دكتور دكتور
الدكتور بخضه:في اي
الممرض:الشاب مش موجود في غرفته
الكل قام وقال بصدمه: اي
الدكتور دخل الاوضه عالطول وقال بعصبية: ازاى طلع
الممرض بارتباك: مش عارف يا دكتور
زينه ومالك دخلوا وزينه قالت: فهد فين
الدكتور: كنت عنده من شويه وكان موجود
مالك شاف الابره اللى على الأرض وقال: اي ده
الممرض كان في حاله صدمه
الدكتور مسك الابره وقال: فيها اي الابره ده
الممرض بارتباك: ده ابره وقعت منى
الدكتور: الماده اللى جواها مسممه
الممرض بصدمه: اي
مالك بعصبية: مسممه مش مسممه فين اخويا
الدكتور: اكيدا طلع واحنا مشغولين
مالك طلع عالطول وزينه طلعت وراء وقالت: مالك
مالك وقف وقال: زينه مش هينفع
زينه بتوسل: ارجوك يا مالك
_لازم تكونى مع ماما زينب
_سمر معها الله يخليك خدنى معاك
مالك هز رأسه وقال باستسلام: ماشي
زينه طلعت مع مالك وركبوا العربيه ومشوا
_هنروح فين
_اعتقد مبعدش كتير عن هناا
زينه حطت أيدها على قلبها وقالت: مش عارفه بيعمل كده ليه
في الطريق
كان ماشي ومتعصب جدااا
وقف الموتوسيكل ونزل منه وقال: ازازه مياه لو سمحت
فهد ركب الموتوسيكل عالطول والشاب طلع يجري وراء وقال: حرامى سرق الموتوسيكل بتاعى
_مالك يا حلو

 

 

 

 

 

 

_سرق الموتوسيكل بتاعى
_متخافش هيرجع
_هيرجع ازاى انت مجنون
_لا مش مجنون انا ظابط يا روح امك
الشاب برعشه: انا اسف يا بيه والله ما اعرف انك ظابط وان كان على الموتوسيكل مش عايزو
حط ايدو على كتفه وقال: متخافش الموتوسيكل هيكون عندك بليل
هز رأسه وقال: ماشي يا بيه
في المستشفي
_ماما اهدي
_مالك وزينه راحوا فين يا سمر
_يدوروا على فهد
الدموع نزلت من عين زينب وقالت: عائلتنا اد”مرت خلاص روح منك لله يا جمال روح منك لله
سمر حضنتها وقالت: اهدي يا ماما
_مدام زينب
زينب قامت عالطول وقالت: في أي
_تم دفن شيري بناءاً على رغبه حضرتك
زينب هزت رأسها وقعدت تعيااط وقالت: الله يرحمك يا بنتى الله يرحمك
سمر قامت وخدت زينب في حضنها وقالت: الله يرحمها
(طبعاا زينب كلمت اختها واختها طلبت منها تدفن شيري لانها متقدرش تنزل مصر خصوصا جوزها جالو شلل)
بعد مرور ربع ساعه تقريبا وخصوصاً على جبل عالى جدا
وقف الموتوسيكل ونزل منه وقال بصوت جهوري: جمال جمال
وفجاه وصلت عربيه جمال لينزل منها وقال: انا هناا بتنادي ليه
فهد راح عنده وقال: مكنتش متوقع انك هتيجي
جمال بفضول: ليه
فهد قرب منه وهمس في ودنه وقال: عشان جبان
جمال زق فهد وقال: والنهارده هنعرف مين فين الجبان يا فهد
فهد أبتسم وقال: واحد بس فينا اللى هيعيش يا جمال
جمال بغرور: يبقا انا
فهد بابتسامه تحمل السخريه وقال: معتقدش يا جمال
وفجاه عربيه سوده جت لينزل منها اربع شباب بودي جاردات
_اي دول
جمال بص ليهم وقال: مش شايف ولا اي
_مش قولتلك جبان حتى وانا تعبان خايف منى
جمال بعصبية: انا مش جبان ولا خايف منك
_امممم طب اثبت كده

 

 

 

 

 

جمال ضم حواجبه وقال: اثبت ازاى
_خلى الشباب دول يمشوا
جمال قعد يضحك وقال: خايف منهم ولا اي
فهد ابتسم وقال: فهد نور الدين المنصوري مش بيخاف من حد يا جمال
_امال عايزنى امشي الشباب ليه
_مش قولتلك في التليفون المواجهه هتكون بينى وبينك
_موافق يا فهد
_احبك كده
جمال بص للشباب وقال: امشوا انتوا
واحد من بودي الجاردات: منقدرش نسيبك يا جمال بيه
فهد قعد يضحك وقال: حتى رجالتك خايفين عليك منى
جمال راح عند الشاب اللى اتكلم وضر”به بالقلم وقال: عجبك كده
بص لتحت وقال: انا اسف يا بيه
جمال بعصبية: امشوا من هنا
بالفعل ركبوا العربيه ومشوا
جمال التفت لفهد وقال: كده تمام صح
فهد هز رأسه وقال: تمام اوى
جمال قرب من فهد وقال: هقت”لك زي ما قت”لت امك وابوك واخوك
الانتقام ازداد عند فهد وراح اتجاه جمال وضر”به بالبوكس في وشه
جمال حط ايدو على فمه وقال: مستعجل كده ليه خلينا نتكلم شويه
_نتكلم في اي يا جمال
_فاكر عذ”اب زمان
فهد بص لتحت وقال بحزن: فاكر
جمال ضر”ب فهد في بطنه وقال: اهو رجع
فهد حط ايدو عند بطنه ومكنش قادر
_شكلها جات بعيد عن الجرح عايزين واحده مكان الجرح احتمال تمو”ت بعدها
فهد بص لجمال بعين حمره وجمال ابتسم وقال: مالك مش قادر ولا اي
فهد مسك جمال من لياجته وحاول يرفعه لكن مقدرش بسبب أيده
جمال زق فهد وقال: يا حرام تصدق صعبت عليا
فهد قام وقال: ومن امتى صعبت عليك
جمال ابتسم وقال: ولا مره
فهد بص لجمال وقال: عملت كده ليه حرمت طفل من عائلته ليه
_ابوك السبب ايوه السبب عارف ليه عشان بخيل اوى
_بخيل ولا حضرتك طماع
_الاتنين انا كنت طماع وابوك كان بخيل
فهد ابتسم وقال: صحيح عمري ما شوفت ابويا بس متاكد انه كان شخص كريم اوى ولو مكنش كده مكنش وافق يشغل واحد زيك عنده

 

 

 

 

 

_وعرفت منين
_بلاش غباء يا جمال قت”لت بابا وماما حتى اخويا فاكيدا كنت عايش معهم خدام
_ودلوقتى
_مجرم
_تؤ تؤ مش مجرم عارف ليه
ثم كمل: فلوس ابوك ده كلها من حقي
فهد بسخريه: من حقك
_ايوه من حقي انا خدمت ابوك كتير وده حصاد تعبي
فهد ضر”ب جمال برجله في بطنه
_اعاااااااا
_حقك ازاى انت قت”لتهم يا جمال
جمال حاول يقوم لكن مقدرش
فهد قعد يضحك وقال: احنا لسه في البدايه يا جمال قوم كده
جمال مسك تراب في ايده ورمهم على وش فهد
حط ايدو على وشه وقال: ده غش يا جمال احنا قولنا مواجهه راجل لراجل
فتح عينه ومالقاش جمال وقال بصوت جهوري: روحت فين يا جبان
وفجاه فهد وقع على الارض وجمال كان عليا
حط سلك على رقبه فهد وبدأ يشد السلك ليضيق على رقبه فهد وبدأ يختنق
_انا اللى هفوز يا فهد مو”تك هيكون النهارده
فهد مكنش قادر ياخد نفسه وبدأ وجهه يحمر
_مو”ت يلااا
كان بيطلع في الروح وفجاه جمال وقع على الأرض
فهد حط ايدو على رقبته ولقي د”م وقعد يكح ومكنش قادر يتنفس
جمال قام وقال: انت مين يا حيو”ان
وقف قصاده وقال: مفاجاه صح
جمال بصدمه: محمود
محمود بص لفهد وقال: اخبارك اي يا فهد
فهد مد ايدو لمحمود اللى حط ايده وشدوا عالطول وقال: بخير انت اخبارك اي
_مش كويس خالص
_ليه

 

 

 

 

 

محمود بص لجمال وقال: لما اشوف الحيو”ان ده مي”ت هرتاح
جمال بعصبية: متفقين مع بعض بقاا
محمود وقف جنب فهد وقال: حاجه شبه كده
جمال باستغراب: انت مش مو”ت ازاى عايش
_عايش ولا مي”ت مش هتفرق معاك يا جمال عارف ليه
محمود قرب من جمال وهمس في ودنه وقال: عشان مو”تك النهارده
جمال زق محمود وقال: فهد انت قولت المواجهه بينك وبينى
_وانا لسه عند وعدي يا جمال
جمال بص لمحمود وقال بخوف: متخليش محمود يداخل طيب
فهد ابتسم وبص لمحمود وقال: اوعك تتداخل
محمود طلع سيجاره وقال: وانا بعيد عنكم خالص
جمال خايف من قوه محمود وقال: انت كداب لولا تدخلك كان فهد ما”ت
_فهد قال اي يا جمال تواجهوا بعض راجل لراجل وبلاش استخدام الأساليب ده
ثم كمل: ولا حضرتك مش راجل
جمال ضر”ب محمود بالبوكس في وشه وقال: انا ارجل منك يا روح امك
حط ايدو على فمه وقال: قد اللى عملتوا ده
جمال بلع ريقه وقال: واعمل اكتر من كده كمان
محمود زق جمال ليقع على الأرض وبدأ يضر”به برجله
_اعااااااااا
محمود بكل عصبيه: محدش اتجرأ ومد ايدو عليا يا حيو”ان
فهد شد محمود وقال: محمود خليك بعيد
عدل الجاكيت وقال: وربنا ما هرحمك
فم جمال بدأ يجيب د”م وقال: ده غش يا فهد
فهد مسكه من لياجته وقال: ده مش غش يا جمال ده ذكاء
_هتعمل اي
فهد ضر”ب جمال بالبوكس في وشه ليقع على طرف الجبل
بص وراء وقال: فهد أوعك
فهد قرب من جمال وجمال بدأ يرجع لوراء
_لو وقعت من هنا اعتقد هتمو”ت اقصد متاكد انك هتمو”ت
جمال بص وراء وقد اي الجبل كان عميق
_فهد ارجوك

 

 

 

 

 

بدأ يقرب اكتر وقال: متحولش يا جمال عارف ليه
ثم كمل بعصبية: عشان مو”تك النهارده
_لا ارجوك انا مش عايز امو”ت
فهد مسمعش لجمال ووصل عنده فعلا وقال: زقه واحده بس هتقع من فوق الجبل ده يا جمال
_عشان خاطر زينه يا فهد بلاش
اول ما جمال لفظ اسم زينه فهد اتجن وقال بعصبية: اوعك تجيب اسم زينه على لسانك الو”سخ ده
_انا اسف بس بلاش تعمل كده انا زي ابوك بردو
فهد قعد يضحك وقال: انت شيطان يا جمال مستحيل تكون بنى آدم
_محمود اتكلم مع فهد
كان قاعد على العربيه وماسك سيجاره وقال: كمل يا فهد انا مستمتع اوى
جمال بتوسل: لا ارجوك يا فهد ارجوك
شريط الماضي مر قدام فهد مره واحده مما جعل الانتقام يزيد لديه
_فهد اوعك
فهد زق جمال برجله ليمسك في حجره وقال: فهد لا انا مش عايز امو”ت
محمود رمى السيجاره على الارض وداس عليها وراح عند فهد وقال: من زمان اوى وانا عايز اشوفك كده يا جمال
_ارجوكم لاءء
محمود بص لفهد وقال: تصدق صعب عليا
فهد ابتسم وقال ايضا: فعلا شكله يصعب على الكا”فر
_طب اي رايك نلعب عشان منحسش بالذ”نب اتجاه وهو وحظه بقا
_نلعب
_تيجى نشوف مين فين الاقوي ولو انت فوزت هنوقع جمال من على الجبل ولو انا فوزت هننقذ جمال وياخد سجن مؤبد
_امممم موافق
فهد ومحمود قعدوا على الارض وجمال قال: على الأكيد فهد هيكسب
محمود بص لجمال وقال: ده واخد طلقه في ايده يا جمال اعتقد انا اللى هفوز
_انت اللى هتخلى فهد يفوز
_طب اتفرج

 

 

 

 

 

حط كفه في كف فهد وبدأوا يشوفوا مين فيهم الاقوي
محمود قرب ينزل بايد فهد على الارض
وفهد كان بيتالم اوى ومحمود قال: مالك يا فهد اجمد كده
جمال بتشجيع: يلا يا محمود
محمود قعد يضحك على عقله الصغير جداا وقال: في الحالتين هتمو”ت يا جمال لو وقعت من على الجبل هتمو”ت مد”مر ولو دخلت السجن هتدخل للأبد وساعتها هتمو”ت من الجوع والعطش غير العذا”ب طبعا
_ساعتها هقدر اهرب يا محمود
محمود ابتسم وقال: بحب الثقه ده يا جمال
فهد جمع كل قوته لياخد ايد محمود على الأرض وبكده فهد اللى فاز
جمال بصدمه: ده غش
محمود قام وقعد ينضف هدومه من التراب وقال: انت السبب عارف ليه عشان اتكلمت معايا وللاسف فهد استغل الفرصه ده وقدر يهزمنى
_يعنى اي
فهد قام أيضا وقال: يعنى هتقع من على الجبل ده يا جمال
_لا لا ده عالى اوى وممكن امو”ت
_وانا مش باخد رايك يا جمال
محمود داس على ايد جمال لتفلت ايد واحده وتبقا الايد التانيه ماسكه في الحجره
_اعاااااااا
محمود بعد عن جمال وقال: اتفضل يا فهد دورك
جمال بخوف: فهد ارجوك لا ارجوك
_فاكر يا جمال فاكر لما كنت بطلب منك ترحمنى ساعتها كنت بتزيد الضر”ب عليا
الدموع نزلت من عين جمال وقال: انا اسف انا اسف
فهد قعد يضحك وقال: مش مصدق جمال بيه بيقولى أنا اسف ده حلم ولا اي يا محمود
محمود بابتسامه: معتقدش انه حلم يا فهد
_دخلونى السجن احسن
فهد بدأ يفتكر كل اللى عملوا جمال واتعصب اوى لما افتكر حب جمال لزينه
_عشان خاطر زينه بلاش
فهد اتعصب اوى وداس على ايد جمال جامد اوى لتفلت أيده وقال بصريخ: اعاااااا
وقع من على الجبل فعلا والدموع نزلت من عين فهد وقال: اخدت عائلتى وطفولتى حتى زينه كنت عايزها
محمود حط ايدو على كتف فهد وقال: حمدالله على السلامه
فهد حضن محمود وقال: مش قولتلك بلاش تيجى ورايا
محمود بعد عن فهد وقال: كنت عارف ان جمال هيستخدم أساليب و”سخه عشان يقت”لك
_ تيجى ورايا

 

 

 

 

 

_خلاص بقاا المهم انه ما”ت
فهد بدأ يفتكر
فلاش باااك
في تمام الساعه ٦ صباحاً فهد قام بالعافيه وبدأ يتسند على الحيطه وقال: كويس ان مفيش حد
طلع من المستشفى وحط ايدو على بطنه مكان الجرح وبدأ يمشي
وفجاه وقف وقال: تليفون
_نعم
فهد بعصبية: عايز تليفون
طلع التليفون من جيبه وقال بخوف: اتفضل يا بيه
فهد شد منه التليفون وكتب رقم محمود ورن عليا
(بعد يومين من رجوع فهد من الامارات محمود رن عليا وطلب يقابله وقتها فهد عرف كل حاجه وعرف خطط محمود عشان يوقع جمال في شر اعماله)
_محمود
_فهد
_انت فين
_ليه
_عايز اقابلك
_طب هستناك في نفس المكان اللى قابلتك فيااا
فهد قفل التليفون ومحمود باستغراب: يا تري في اي وحاسس أن صوت فهد متغير
_محسن
_اي يا محمود
محمود خد الجاكيت وقال: طالع مشوار كده مش هتاخر
_على فين
محمود حط ايدو على كتف محسن وقال: ربع ساعه
_طب خد بالك من نفسك
_مس قولتلك مليون مره بلاش الكلمه ده
محسن بابتسامه: خلاص اهدا
محمود طلع فعلا

 

 

 

 

 

 

بعد مرور ربع ساعه تقريبا
فهد وصل ومحمود بصدمه: فهد
_متخافش انا بخير
_بخير ازاى مش شايف الد”م اللى بينزل من بطنك
_فكك من بطنى المهم
محمود ضم حواجبه وقال: اي هو المهم
_عايز اقابل جمال
_جمال
فهد هز رأسه وقال: لازم اخد حق عائلتى منه
_حق عائلتك
_جمال قت”ل كل عائلتى
محمود بصدمه: يعنى اي
_زينب ومالك وبتول مش اهلى يا محمود أهلى ما”توا على ايد جمال
فاق من الصدمه عالطول وقال: يبقا جمال كان بيهدد خالتى زينب بكده
فهد هز رأسه وقال: معاك رقم جمال
_ايوه معايا
_مش الخط اللى معاك جديد
محمود هز راسه وقال: ايوه جديد
_طب رن على جمال
_هتعمل اي
_جمال لازم يمو”ت النهارده
محمود ابتسم وقال: حالا
محمود رن على جمال فعلا
_الووو
محمود حط ايدو على السماعه وقال: رد
فهد مسك منه التليفون وقال: عايز اقابلك
_فهد

 

 

 

 

 

_عايز اقابلك
جمال بابتسامه خبيثه: بس كده من عيونى
_فين
_اي رايك في *****
_حلو عشان اقدر اوقعك من على الجبل
جمال قعد يضحك وقال: طالما جاي برجلك ومش خايف منى تبقا شجاع
ثم كمل: بس الشجاعه ده هتختفي لما اقت”لك يا فهد
_معتقدش يا جمال
_خلاص مستنيك
فهد قفل التليفون وقال: انا لازم أمشي
_هاجى معاك
فهد هز رأسه وقال: انا عايز أواجه جمال لوحدي يا محمود
_جمال خطير يا فهد
_متخافش عليا
_طب هتروح ازاى
_هركب اي موتوسيكل وهروحلوا
محمود حضن فهد وقال متاكد انك هتقدر على جمال بحالتك ده
_ان شاء الله
محمود بعد عن فهد وقال: منتظر منك تليفون عشان تقولى جمال ما”ت
_باذن الله
محمود هز رأسه وفهد مشي عالطول
محمود طلع يجري وركب الموتوسيكل وقال: مقدرش اسيبك يا فهد
راح وراء فهد فعلاا وبدأ يراقبه لحد ما وصل للمكان اللى اتفقوا عليا
_مش هطلع الا جمال يلعب بديله
طبعا لما جمال حاول يخنق فهد محمود ادخل عالطول
ملحوظه
(الشاب اللى فهد خد منه الموتوسيكل وطلع يجري وقال حرامى محمود اللى تطلعلوا وقال الموتوسيكل هيرجع)
باااك

 

 

 

 

 

_ناوي على اي
فهد بص لمحمود وقال: أسافر
محمود بصدمه: اي
_مقدرش اعيش هنا يا محمود
_ليه
_طول ما انا هنا مش هقدر انسي الماضي
_طب وخالتى ومالك وبتول
_مالك بقا واعى يا محمود وهيقدر ياخد باله على الكل
محمود حط ايدو على كتف فهد وقال: طب وزينه يا فهد
فهد بص لتحت وقال: رفضت تسافر معايا
_معاها حق عارف ليه
ثم كمل: عشان خالتى ساعدتها ونقذتها من جمال مش بس هي اللى عملت معها كده وانت كمان نقذتك من عذ”اب جمال
_مش هقدر يا محمود
_انت ضعيف يا فهد ايوه ضعيف
_لو اللى انا فيا ضعف يبقا انا فعلا ضعيف
_انا مش همنعك ده قرارك وانت حرا فيا بس احب اقولك هتندم اوى على القرار ده
_انا لازم أمشي
_على فين
_هرجع القصر اخد هدومى وهمشي
محمود بص لتحت وقال: انت حرا يا فهد
فهد ركب الموتوسيكل ومشي
محمود طلع التليفون ورن على محسن
_محمود
_عايزك تمسك اي حد كان ليا علاقه بجمال
_ليه

 

 

 

 

 

_جمال ما”ت يا محسن
محسن بفرحه: انت بتقول اي
_بقول اللى سمعتوا خد عناصر من الشرطه وامسكوا كل شخص اتفق مع جمال
_حاضر
قفل التليفون ورن على الإسعاف وطلب منهم يجوا
بعد مرور ربع ساعه تقريبا
عربيه الإسعاف وصلت فعلا
محمود شاور على مكان جمال وقال: يجى فورا عايز اشوفه ما”ت ولا لا
نزلوا تحت وكان معهم ترولى
بعد شويه جمال طلع وكان مد”مر فكلمه مد”مر لا تكفي
محمود حط ودانه على قلب جمال وقال: مفيش نبض خالص
الممرض مسك ايد جمال وقال: ولا في نبض هنا
_يعنى اي
_يعنى ما”ت يا بيه
محمود بابتسامه: الوداع يا جمال
بالفعل خدوا جمال في عربيه الاسعاف واخيرااا ما”ت جمال بشره
_وانا اروح اصالح اللى جرحتها وخليت دموعها الغاليه تنزل
محمود ركب الموتوسيكل ومشي
في الطريق
_يعنى راح فين يا مالك
_مش عارف يا زينه
_معقول يكون راح القصر
_ممكن

 

 

 

 

 

 

_طب ارجع عالطول
وفجاه تليفون مالك رن
مالك مسك التليفون وقال: ماما
_فهد فهد
_ماما تعالوا على القصر اعتقد فهد هناك
هزت رأسها وقالت بخوف: حاضر
قفل التليفون وزود السرعه
بعد مرور عشر دقائق وخصوصا في قصر نور الدين المنصوري
زينه ومالك نزلوا عالطول ودخلوا القصر
_فهد فهد
مالك بصوت جهوري: فهد فهد
فهد نزل وكان حامل شنطه في ايدو
زينه ومالك بصوا لبعض وكانوا في حاله صدمه
فهد كان طالع ولكن مالك مسك ايدو وقال: رايح فين
فهد سحب ايدو وقال: ألمانيا
_دلوقتى
فهد هز رأسه وقال: لسه بكره
_امال رايح فين دلوقتي
_مقدرش اقعد في القصر ده خصوصا اهلى ما”توا فيا
_امال رايح فين
_هقعد النهارده في فندق وهسافر بكره
_ده قصرك يا فهد وكل ده املاكك
_مش عايز اي حاجه يا مالك
_طب واحنا
الدموع نزلت من عين فهد وقال: هتتعود يا مالك
_مش هقدر
_لا هتقدر

 

 

 

 

 

 

الدموع نزلت من عين مالك أيضا وقال: خليك معانا
_على أساس اي
مالك حضن فهد وقال بعياط: اخويا
فهد مقدرش يسيطر على نفسه وبعد عن مالك وقال: انا لازم أمشي
زينه بصت لفهد وقالت: استنى عندك
ساب الشنطه وزينه راحت عنده وقالت: قبل ما تمشي طلقنى
هز راسه وقال: انتى طالق
كانت في حاله صدمه صحيح طلبت منه الطلاق لكن اتوقعت أنه هيرفض
الدموع نزلت من عينها وقالت: بجد
_انتى طالق

 

 

 

 

 

كان رايح يقول التالته لكن صفعه تنزل على خده
زينب بغضب: ازاى قدرت تعمل كده
زينه حضنت سمر وقعدت تعياط
فهد بص لتحت وسكت
زينب مسكت في هدوم فهد وقالت: ازاى انطق
فهد زق زينب وقال: كفايه مش قادر
زينب قعدت تعياط وقالت: انت ابنى
فهد مسك الشنطه وقال: لا مش ابنك انا واحد شفقتى عليا مش اكتر
زينب مسكت ايد فهد وقال: محلصش انت ابنى وهتفضل ابنى
سحب ايدو وقال:عن اذنكم
زينه وقعت على الأرض وقعدت تعياط بكل حرقه
زينب بدأت ترتعش وبدا وجهها يزرق
مالك بص على امه وقال بخضه: مامااا
وقعت على الأرض وزينه قامت عالطول وقالت بصريخ: ماما
الشنطه وقعت منه والتفت عالطول وقال بصدمه: مامااا

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية طفلة الفهد)

‫7 تعليقات

اترك رد

error: Content is protected !!