روايات

رواية جرحتني قسوته الفصل الثامن عشر 18 بقلم بسملة بدوي

رواية جرحتني قسوته الفصل الثامن عشر 18 بقلم بسملة بدوي

رواية جرحتني قسوته البارت الثامن عشر

رواية جرحتني قسوته الجزء الثامن عشر

جرحتني قسوته
جرحتني قسوته

رواية جرحتني قسوته الحلقة الثامنة عشر

نوح نفسه راح اما سمع صوت شهقه مكنتش من صباح ولسا بيلف يشوف مين لقاها امه
ازهار بغضب من اول الطرقه وجريت نحيتهم….. نهارك مش فايت يابن بطني هي وصلت لانك تزقها كدا ايييه عايز تسقطها
نوح بترقب…. اتتي ما سمعتيش قالت اي
ازهار بعصبيه…. لا وبعدين قالت اي يعني عشان تزقها بالمنظر داا
نوح بصلها نظره حزينه…. هي عندك اهي اسأليها ودخل الاسانسير ونزل وهو حاسس كإن الدنيا اسودت في وشه ومش طايق حد وبيلعن اليوم الي شاف فيه صباح
عند فريده قاعده مهمومه وحاطه ايدها على قلبها بخوف… استر يارب يارب احميلي بناتي وفجأه فونها رن… الو.. ايييييه حاضر جايه اهو
والله كنت حاسه والله قلبي مقبوض من ساعتها يارب انا ايه كل المشاكل دي بس انا عملت اي لكل دا لييي لي كدا يارودي ليييه انا استاهل منك كدا ليييييييه وجريت على القسم من لبختها نسيت الموبايل وخدت محفظتها بس
ركبت تاكسي…. لوسمحت المركز بسرعه بالله عليك
لو لو سمحت حابه ادخل حالا للباشا انا ام لبنت لسا جايه حالا
شملها من راسها لقدمها بنطره اشمأزاز…… ماهو انتو لو تربوا ولادكو صح ماهيطلعوش قلالات الادب كدا
دموعي نزلت بقهر وبصيت في الارض بكسره… الله يسامحك يارودي الله يسامحك
اول ما دخلت جريت عليها رودي… ماما
حضنتها بخوف…. انتي كويسه
رودي بانهيار…. واقسم بالله ياماما ماعلمت حاجه دا انا بس كنت عايزه احضر البارتي فجاه لقيت البوليس وو الي حصل والله ياماما انا اسفه بس خرجيني من هنا بالله عليكي ياماما والنبي
الظابط بعصبيه…. مكانك يابت
عيطت وانا بحضنها وببصله… عشان خاطر ربنا يباشا صدقها والله بنتي محترمه ومتربيه هي اه غلطت انها راحت بس والله متربيه مايطلعش منها العيبه
الظابط بصلها باعجاب… ها.. اه اه باين باين عليها انا مصدقها
اتكلمت روميساء بسخريه…. لا والله طب واحنا
الظابط زعقها…. لا انتي تربيه وسخه وباين عليكي انت ياااشاويييش حسين خد الـ **** دول على الحبس وبص على فريده بهيام…. تشربي حاجه خلاص بقا ماينفعش العيون الحلوه دي تعيط
بصتله بخجل وحاوطت بنتها بحنان…. شكرا ممكن اخدها وامشي
الظابط بتنهيده… والله لو عليا نفسي اقولك كدا بس دا قانون ولسا سين وجين وتوكليلها محامي وقاطعه صوت الفون بتاعه…. الو… وبص على فريده وبنتها بصدمه… اي حاضر حاضر يباشا انت تؤمر
الطابط بابتسامه وسيمه… تقدري تاخدي بنتك وتمشوا القضيه اتقفلت
فريده باستغراب…. ازاي انت لسا بتقول ا
الضابط قاطعها…. اللوا ادا امر بدا شكله بيعزك كمان
فريده بصتله باستغراب واخدت بنتها ومشيت
لسا بتتاكد من فلوسها افتكرت وهي بتدي التاكيي الفلوس كلها الي معاها… طب هنعمل اي دلوقتي
رودي بكسوف من الي حصل…. انا كمان فلوسي خلصت
_ممكن اوصلكو؟
فريده بخجل… ما مالوش داعي
الظابط بهيام…. الليل داخل وانا بصراحه ماطمنش حتى عليكي بتاكسي قصدي عليكو
رودي بصوت واطي…. وافقي والنبي ياماما
الظابط بضحك…. ايوا اسمعي كلامها
هزت راسها على حياء…. مرسي اوي
طول الطريق كان الصمت سيد السياره دقايق ووصلوا نزل بسرعه فتحلها الباب…. اتفضلي وطلع كارت اداهولها ودا رقمي هبقى سعيد جدا لو افتكرتيني في اي مشكله او من غير هههه ولسا بيمد ايده يسلم مسكت ايده ايد خشنه…. المدام مابتسلمش
نوح؟
اه نوح يا سعد ودي حرم نوح الهنداوي والي يبصلها اعميه
سعد بكره شديد….. من حقك حد بردوا يكون معاه القمر دا مايغرش دا حتى يكون مابيفهمش عن إذنك وبص على فريده بنظرات اعجاب شديده…. عن اذنك يامدام صدفه سعيده ومشا
نوح بشر شد ايد فربده…. قدامي
فريده برعب…. براحه عليا يانوح اه
رودي بخوف…. بابا والله ماما ماعملت حاجه
نوح بعصبيه….. اجري وطلعي المفتاح افتحي الشقه ادخل الاقيقي في اوضتك يااااااالا
رودي جريت على فوق وصوت عياطها مسمع في البيت كله
تحت انظار صباح….. ياكش يطلع روحهم الجوز
..
نوح ممكن تسمعني الاول
نوح رايح جاي بعصبيه ومتجاهلها فوق النص ساعه
نوح بالله عليك اسمعني
نوح بصوت عالي…. هو انتي شيفااااااني ****** ولا شيفاني **** عشان تخرجي من غير ما تقولي ولا ركبالي مع بن ال***** انتي ملت الي خلفوكي اي مش هترجعي عير ما ارمي عليكي يمين الطلاق بس خدي في بالك هتبقى بلا رجعه واناا المغفل الي طلعت اجري اطلع بنتك بالله انا دلوقتي عرفت اتجوز عليكي وطلقك ليه اتاااريه من حقو
فريده بصدمه…. نوح
ضربها بضهر ايده بعنف على وشها….. اخرسي
فريده رفعت وشها الغرقان في دموعها وبصتله بصدمه من كلامه القاسي الي كسر قلبها والكف الي خدته ومنطقتش بنص كلمه
نوح بعد شويه هدى وبصلها بندم… فريده انا
فريده فضلت واقفه بتوهان من غير ماتبص ولا ترد..
نوح من خنقته سابها ومشا واخد عربيته ولسا هيطلع شاف
طليق مراته واخوها الي ماسك سكين ووشهم باين عليه الشر … راح يركن العربيه بسرعه ويلحقهم…. هو يوم ابن ******** والله لطلعه على جتتكوا ياولاد ال******

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية جرحتني قسوته)

اترك رد

error: Content is protected !!