روايات

رواية أحببتك حتى الموت الفصل الخامس 5 بقلم شروق الشرقاوي

رواية أحببتك حتى الموت الفصل الخامس 5 بقلم شروق الشرقاوي

رواية أحببتك حتى الموت البارت الخامس

رواية أحببتك حتى الموت الجزء الخامس

عشقتك حتى الموت

رواية أحببتك حتى الموت الحلقة الخامسة

في الحفله كان وصل فهد بهيبته وسلم علي هايدي كل سنه وانتي طيبه يا حبيبتي
هايدي بنظره اعجاب وانت طيب يا فهد ( معلومه هايدي ١٥ سنه بس معجبه بفهد )
وهنا قد وصلت عشق ومني ومليكه
كانت مليكه ترتدي فستان احمر قصير لا يصل الي ركبتيها وهذا ما جعل محمد يغضب بشده ووصل عندها
مليكه ، ازيك يا محمد بيه
محمد، الحمد لله يا مليكه مش تعرفينا كان الكلام علي مني
مليكه بابتسامه دي عشق معانا في الشركه سكرتيره فهد باشا
ابتسم محمد وسلم علي عشق ( هو انتي ليسه عايشه ) 🤣😂
ودي تبقي مني قالتها مليكه فمد بيده وسلم عليها اهلا يا مني اتشرفت بمعرفتك
ونظر لمليكه وما تلبس وقال مليكه ممكن شويه
مليكه اه طبعا بعد اذنكم يا بنات
عشق ومني اتفضلي
عند فهد كان ينظر علي ديكور الحفل وفجأه وقع نظره علي عشق فراح عندها
ازيك يا عشق
عشق بتوتر الحمد لله
فهد الفلوس معايا هنا قبل ما تمشي هدوهملك تمام
عشق تمام

عند مني الا مكانتش فاهمه حاجه خالص
وبعد رحيل فهد مني اي دا انتم بقيتوا اصدقاء واي موضوع الفلوس دي
عشق هحكيلك يا مني تعالي في الجنينه
وراحو سويا
عشق بدموع انا رحت عنده علشان اطلب سلفه علشان موضوع البيت بس
مني بس اي اكلمي
عشق اكملت مضيفه انا قولتله علي ٢٠ الف جنيه بس هو قالي لازم اتجوزه علشان يديني الفلوس
مني ينهار كده ابيض يا عشق وياريت جواز رسمي ولا عرفي ولا هياخد عرضه منك ويرميكي يلهووووي
عشق لا هيطلب ايدي من جوز امي
مني وبعدين
عشق هيبقي جواز بس علي الورق
مني طب لي عاوز يجوزك وهو مش عاوز منك حاجه
لا عاوز ينتقم مني علي اليوم بتاع البيبسي
مني دا اكيد متخلف عقلي هو بيفكر ازاي
عشق مش عارفه الا انا اعرفه اخد الفلوس وبس
تعالوا بينا عند (مليكه&محمد)
نعم يا محمد هو في حاجه
بصلها من فوق لتحت يسلام كل دا ومفيش حاجه
توترت مليكه في اي
اي الا انتي لابسه دا

مليكه فستان
محمد اممم فستان تروحي اوضه هايدي وتلبسي اي حاجه من عندها ومشفكيش لابسه الفستان دا تاني انتي فاهممه ولالا
مليكه بس انت مالك ومال لبسي
محمد انا غيران عليكي
مليكه وتغير عليا لي انشاء الله
محمد علشان انا ب
مليكه علشان انت اي فهمني ارجوك
سكت لي كمل
محمد مليكه انا بحبك والكلام دا من اول مره شوفتك في في الشركه وانا بحبك لا انا مش بحبك انا بعشقك
مليكه بخجل وقد حققت هدفها هي وعشق
Flshbake
هنرجع لورا ٥ ساعات
عشق انتي هتلبسي دا
مليكه مال جميل وطويل وشكله شيك
عشق بحبث وانتي هتلبسي شيك لمين
مليكه بتوتر مش لحد عادي يعني عاوزه اطلع حلوه
عشق امممم يسلام عاوزه تطلعي حلوه
طيب اي رايك تلبسي دا الأخضر

مليكه لا مش هلبسه هو مش بيحب اللون الأخضر
عشق وضحك ومين بقي الا مش بيحب الأخضر
ها لا انا مقولتش كده
عشق اعترفي بقي
بس توعديني متقوليش لحد انا بحب محمد قوي ومش من انهارده ولا بكره بحبه من زمان بس بتكسف اعترفله وهو مش عطيني اهتمام
عشق بس انا مممكن اخلي يديكي اهتمام ولو بيحبك يعترفلك اي ريك
بجد يا عشق طب ازاي
هتلبسي قصير ولو بيحبك يبقي بيغير عليكي وهيكلمك في الموضوع
مليكه بس انا معنديش فستان قصير
عشق هننزل نشتري فستين
باك
ها قولتي اي يا مليكه أقبلي تكوني حرم محمد باشا وتجوزني
مليكه بخجل موفقه

كان محمد طاير من الفرحه ومش مصدق انها وفقت عليه
بتحبيني يا مليكه
ايوا بحبك اوي يا محمد
شالها محمد ولف بيها وكانو مبسوطين مع بعض
عند مني كانت حزينه بشأن صديقتها عشق وأثناء سيرها خبطت في شخص ما
اسفه ماختش بالي
انتي رفعت مني عينها مراد
عامله اي
الحمد لله
انا اسف علي الا حصل بسبي من ابن عمك
لا انا الا اسفه
كنت بدور علي رقم تليفونك علشان اعتزرلك
لا عادي
طب ممكن رقمك لو سمحتي
مني اكيد اتفضل ٠٠٠
واشتغلت اغنيه سلوا

تسمحيلي بالرقصه دي
مني اكيد
راح فهد همس لعشق بأنها ترقص معا
وكذالك محمد ومليكه
هايدي لصديقتها شوفتي انا شغلت رقصه سلوا ليا علشان ارقص مع فهد وهو بيرقص مه البت دي
صديقتها رنا ، متعشميش نفسك كتير يا هايدي هو أكبر منك بكتيرر وهي الا تنفعله من انتي انتي بالنسباله طفله او اخته كمان فهمتي
هايدي يغيظ اخرصي بقي
كان محمد ممسك بمليكه بتملك كانها سوف تهرب منه
مليكه انتي مسكني كده لي هو انا ههرب
محمد ، لا بس انا بحب قربك مني ومستحيل اسمحلك تبعدي عني
مليكه كانت سعيده بكلام محمد لها
عند مني ومراد
مراد الله انا بحب الاغنيه دي
مني وانا كمان

مراد انتي تعرفي هايدي
مني لا اناجيا مع عشق صحبيتي
مراد امممم
مني انت تعرفها
مراد هايدي تبقي اختي
مني ، بجد يعني انت ومحمد اخوات
مراد ايوه
مني ربنا يخليكم لبعض
عند عشق&فهد
عشق كانت ساكته
فهد هو انتي عاوزه الفلوس لي
عشق حضرتك ملكش في اظن
فهد طبعا ما انتوا كلكم مستعدين تعملوا كل حاجه علشان الفلوس
عشق بدموع انت شايفني كده
فهد امال هشوفك ازاي انتي مترددتش لحظه في انك تجوزني
عشق وقد ازدات دموعها عن ازنك وفور مشي عشق جريت هايدي لتكمل رقصتها معا
هايدي فهد اي ريك في فستاني
فهد بدون اهميه حلو
وخلصت الحفله وكل شخص راح بيته الا عشق فكانت بتاخد الفلوس من فهد
عشق شكرا

فهد هاجي بكره أتقدم لابوكي
عشق اما ابويا ميت
فهد امال هطلب ايدك من مين
عشق من امي وزوج امي
فهد تمم تعالي اوصلك
عشق ملوش لزوم
فهد اناي ظلوقتي بقيتي خطيبه فهد المنشاوي اتفضلي
ركبت عشق معا العربيه ووصلها فلمحها زوج امها .
دخلت عشق البيت باست ايد امها واعطتها الفلوس
الام ، الحمد لله انك جمعتي الفلوس
زوج الام طب بدال ما انتي مبسوطه لمها جمعت الفلوس اساليها حبتهم منين
عشق سلفه من شغلي

زوج الام الكلمتين دول تقوليهم لامك تصدقكك اما انا لا
الست بنتك كانت ركبه مع شب وباين عليه انوا عني واكيد علشان يديها الفلوس هطتوا حاجه بالمقابل وهي طبعا محلتهاش غي شرفها واكيد فرتط فيه
الام بدموع الكلام ظا صح يا عشق
عشق لا يا ماما الا وصلني دا فهد بيه مديري الا اخدت منه الفلوس
زوج الام وهو هيوصلها لي يعني دا المدير
عشق حرام عليك بقي مش كفايه انا الا بصرف عليك وعلي الهباب الا بتشربه
زوج الام مسكها من شعرها اتكلمي معايا بأدب يروح امك
عشق وامها كانوا بيصوتوا ومش عرفين يعملوا ولما تجمعت الجيران جري خائف منهم
عشق ماما فهد جي يتقدملي بكره
الام فهد مين دا يبت اتكلمي خو كلام ابوكي صح
عشق علشان تطمن امها لا يا ماما فهد بتحبيني وقالي قولتله تعالي أتقدم وهوجي بكره
الام وانتي رايك اي
موفقه

يتبع ….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة جميع فصول الرواية اضغط على (رواية أحببتك حتى الموت

اترك رد

error: Content is protected !!