روايات

رواية طفلتي المنسية الفصل السادس والعشرون 26 بقلم هدير عبدالعليم

رواية طفلتي المنسية الفصل السادس والعشرون 26 بقلم هدير عبدالعليم

رواية طفلتي المنسية البارت السادس والعشرون

رواية طفلتي المنسية الجزء السادس والعشرون

طفلتي المنسية
طفلتي المنسية

رواية طفلتي المنسية الحلقة السادسة والعشرون

السكرتيرة: فيه آيه
ياسمين : هاااا
السكرتيرة: سرحتي في فهد؟؟
ياسمين: بدهشة أاا
السكرتيرة: بتحبيه؟!
ياسمين : بعصبية لا مين قال كده !!؛؟
السكرتيرة: طب فيه آيه مالك؟!
ياسمين : مفيش
السكرتيرة: بعصبية لا فيه مالك بقا
ياسمين : بصراحة شوفت أأاا
السكرتيرة: قولى بسرعة شوفتي آيه قصدي شوفتي مين
ياسمين : فاكره لما قولتلك إني كنت هتخطف على الكورنيش
السكرتيرة: اه فاكرة
ياسمين : الراجل إللى كان هيخطفني كان فى خطوبة و فرح حور
السكرتيرة: ممكن يكون شغال عندهم
ياسمين : بسرعه رديت لا مش شغال عندهم أكيد
السكرتيرة: ليه بتقولي مش شغال عندهم ؟!!
ياسمين : رديت بسرعة لا لا ممكن يكون شغال عندهم الله أعلم
السكرتيرة: لو كان هيخطفك كان خطفك من زمان و ريحنا 😅
ياسمين : بقا كده

 

 

 

السكرتيرة: اماال
ياسمين : طب يلا بقا سلام
السكرتيرة: على فين
ياسمين : لازم أرجع ما أنتِ عارفه إللي فيها ي أبرار
السكرتيرة: 😅طريق السلامه
ياسمين : سلام ي أبرار
السكرتيرة: أوعى الفستان يحصل فيه حاجه لحسن مدام هبه تدفعنا حقه
ياسمين : مدام هبه حببتنا و الاتلية كله بتاعنا ي بيرو
السكرتيرة: يلا سلام
^^ تانى يوم ^^
أبرار : يااااسمين
ياسمين : حد يخض حد كده ي أبرار؟!!
أبرار: لازم اخضك هو الموضوع شوية
ياسمين : أيه إللى حصل ، المدام أتكلمت على الفستان؟!!
أبرار: لا الموضوع أكبر من كده
ياسمين : فيه آيه خرعتيني
أبرار: فيه ان ..
ياسمين : ان أيه

 

 

 

أبرار: مدام هبه تقولك بقا
مدام هبه: ضحكت و بتقول مليش دعوه
ياسمين : بعصبية فيه آيه مش فاهمه !!؟؟
مدام هبه: بضحك اعملي بقا إنك مش فاهمه😅
ياسمين : بزعل لو على أجرأ الفستان ف أنا عامله حسابي و جبت لحضرتك الفلوس يعني مش هستنى كمان لحد أخر الشهر و..
مدام هبه : بضحك طب إحنا بقا مش هنقول كنا عايزينك فى أيه و إيوه هاتي أجرأ الفستان😂
أبرار: تفكيرها كله فل 😂
مدام هبه : نقول أيه بقا مش بتفهم 😅😅
ياسمين: بعصبية فيه آيه طيب؟!
مدام هبه :😅 الله أعلم
أبرار: بصراحة بقا مش قادره أخبئ عليها أكتر من كده
ياسمين : ب إبتسامة قولى بسرعة فيه آيه؟!
مدام هبه : بس فعلاً هو قمر
ياسمين : بدهشة هو مين؟!
مدام هبه : هو فيه غيره
ياسمين: تؤتؤ هنبدا بقا شغل ألغاز و..
أبرار: مدام هبه أقول ؟!

 

 

 

مدام هبه : 😅 قولى ي ستى و أمرنا لله
أبرار: تعرفي مين جه هنا امبارح؟!
ياسمين : اه مين ؟؟!
أبرار: فهد
ياسمين: بدهشة أيه قصدى مين
أبرار: اه والله زى ما سمعتي كده فهددد
ياسمين : أكيد جاى مع عروسته يختار الفستان من هنا
أبرار: هو كأن خاطب؟!! قصدى خطب غيرك؟؟!
ياسمين : لا بس أكيد خطب امبارح من فرح حور
أبرار: أنتِ مستحيل يكون إسمك ياسمين أنتِ إسمك غبااااء
ياسمين : ها ليه ؟
أبرار: اه هيخلص كل حاجه فى نفس اليوم و ييجي يختاروا الفستان كمان
ياسمين : ما هو هييجي هنا ليه يعنى ي أبرار؟!
أبرار: علشان حبيبه القلب هنا
ياسمين : بكسوف ولا حبيبه قلب ولا نيلة
مدام هبه: إيوه بقا اعملي إنك مكسوفه
ياسمين : أبرار أنتِ أكتر حد عارف إنى مش بحب فهد
أبرار: اممم

 

 

 

مدام هبه : بس هو بيحبك
ياسمين : مش متأكدة
مدام هبه : إزاى مش متأكدة؟!
ياسمين : ي مدام هبه كله ده تعاطف
مدام هبه : ب استغراب تعاطف؟! إزاى
ياسمين : أنا بنت دار و كله بيعطف عليا او يتعاطف معايا مش فارقه
مدام هبه : بس التعاطف مستحيل يخليه يفكر يتجوزك
ياسمين :..
أبرار: بقولك ي ياسمين
ياسمين : أيه ي أبرار
أبرار: عالفكرة سايبلك جواب هنا ي نص😅 و كأن بيقول لازم تشوفيه النهارده
مدام هبه : إيوه بقا
ياسمين: فين الجواب
مدام هبه : ي مستعجل على الحب ي جامد 😅
ياسمين: بعصبية قولت مش بحب حد
مدام هبه و أبرار: ما براحه علينا طييب
ياسمين: احممم فين بقا
أبرار: أهو بس بشرط
ياسمين : أيه هو؟؟

 

 

 

مدام هبه: إن صوتك يكون عالى و أنتِ بتقر..
أبرار: أهي المدام قالت إللى كنت هقوله ها؟
ياسمين : يابي رخمين بشكل هاتي طيب
* بدأت اقرأ بدون صوت عالى لكن لاقيت نفسي بسجد شكرأ ل ربنا **
ياسمين : ي مدام أنا لازم أمشي دلوقتى حالا
مدام هبه : ليه فيه آيه
ياسمين : هتعرفوا بعدين
مدام هبه: ي أبرار خليكِ هنا هروح مع ياسمين
ياسمين : كنت لسه هقولك والله ي مدام لو ينفع تيجي معايا
مدام هبه: من غير ما تقولى ف أنا معاكِ
ياسمين : يلا
—-
مدام هبه : إحنا رايحين فين
ياسمين : فى المكان إللى فى الجواب
مدام هبه: يبقا مش هينفع نكمل غير لما أكلم أبو خالد جوزي و..
ياسمين : فهد بيزهق بسرعه ولو أتأخرنا خمس دقائق هيمشي
مدام هبه: و إحنا مش هينفع نروح حتى لو هو كافيه مفتوحه ي ياسمين
ياسمين : المسائله دى بالنسبة ليا حياه او موت ي مدام هبه
مدام هبه : أكيد هيقولك على أنه يتقدم
ياسمين : لا الموضوع أكبر بكتير
مدام هبه: أيه هو طيب

 

 

 

ياسمين : هقولك كل حاجه بس بعدين ،بس عايزين نشوف طريقه أقابله بيها دلوقتى
مدام هبه :..
ياسمين : …
مدام هبه : عندي حل
ياسمين : أيه هو؟؟
مدام هبه : معاكِ رقمه
ياسمين : أاا ، أقولك الحقيقي بس متفهمنيش غلط
مدام هبه : قولى
ياسمين : رقم فهد و محمد و حور و كلهم فى نوته فى الاتلية
مدام هبه : كلمت أبرار أخدت رقم فهد
ياسمين : بس عايزه رقمه ليه؟
مدام هبه : هخليه ييجي يقابلنا على الكورنيش
ياسمين : تصدقي فكره حلوه
^^^ على الكورنيش^^^
ياسمين : دكتور فهدددد وصل
فهد : أزيك ي ياسمين
ياسمين : الموضوع إللى حضرتك أتكلمت عنه فى الجواب ده حقيقي ولا كله ده علشان تشوفني
مدام هبه : موضوع ايه
ياسمين : أأاا. …

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على 🙁رواية طفلتي المنسية)

اترك رد

error: Content is protected !!