روايات

رواية وقعت في عشقها الفصل التاسع 9 بقلم الكاتبة الجديدة

رواية وقعت في عشقها الفصل التاسع 9 بقلم الكاتبة الجديدة

رواية وقعت في عشقها البارت التاسع

رواية وقعت في عشقها الجزء التاسع

رواية وقعت في عشقها الحلقة التاسعة

عند عصام
كانو بيتفرجوا على فيلم وبعد شويه خلص اخدها وروحوا البيت واول ما وصلو تلفون عصام رن وكان أبوه
عصام: الو
فهد بحده : فى اي يا عصام كل ده فين انت اميره هى مش راضيه تيجى ؟
عصام :لا يا بابا هتيحى بس قالتلى انها عايزه تقعد هنا اسبوع مع نانا
فهد بغضب :عصام انت لازم ترجع بكرا انت وهى لأن فريده بنت عمك جايه وهتوصل بكرا
عصام:تمام يا بابا عجبها بكرا وهاجى وقفل معه ودخل كانت اميره نايمه على رجل نانا
عصام: اميره احنا لازم ننزل بكرا لان عمك وعياله جاين
أميره بضيق : وهما هيجوا ليه وكملت بصوت واطى بس وصل لعصام ده إلى ناقص اكيد العقربه مجده هى إلى اتصلت خلتها تيجى
عصام اتنهد بقلق لأن لما فريده بتكون موجوده مجده بتقوى اكتر وقال بصرامه: عايزك ماتخافيش منهم مش هيقدرو يعملوا حاجه بس انتى خلى قلبك جامد تمام
اميره بخوف من إلى جاى :تمام ربنا يستر
وطلعت جاهزت هدومها ودخلت اخدت شور وطلعت لبست بجامه شتويه لونها احمر وسرحت شعرها وقاعدة على السرير تفكر
اميره فى نفسها : هتيجى ليه يا ربى انا كنت مصدقت عصام بقا حنين معايا وابتدا يحبنى اكيد هتيجى تخرب كل حاجه هى ونينا يارب استرها معايا وميبقاش إلى فى دماغى صح وتكون متفقه معها وفضلت صاحيه تفكر من كتر القلق
فى فيلا فهد الدمنهوري
مجده بحده : ابنى وعياله جايين وحفيدتى ياريت محدش لي دعوه بيها خالص وله حته إلى اسمها اميره
فهد بغيظ منها : امى وحياتك انا ما ناقص واه اعملى حسابك أن كتب كتاب عصام على أميره بنت عمه كمان اربع ايام يعنى يوم الخميس
مجده بشر : انت بتقول اي عصام لفريده وبس ولو عملت اي مش هيحصل يا فهد
فهد بزعيق : لا هيحصل يا مجده هانم اميره لعصام وبعدين فريده مين دى إلى تكون مرات ابنى دى ماشيه على حل شعرها
عند رائد سمع صوت زعيق من تحت قام وقعد حبيبه على السرير : حبيبتى خليكى هنا هنزل اشوف في اي وجاى
حبيبه بابتسامه وتعب من العياط: تمام يا رائد خد راحتك
رائد نزل وببرود وقال: خير إنشاءالله فى اي تانى
مجده بعصبية: تعالا تعالا شوف ابوك إلى اتجن على اخر الزمن عايز يجوز اميره لعصام عاجبك كدا
رائد بفرحه واستفزاز لمجده : اي بجد يا بابا أخيرا والله لو كنت بعرف ازغرط كنت عملتها
فهد بعد ما كان ماتعصب ضحك لانه عارف بيغيظها ومجده اتجننت منهم وطلعت على فوق
تانى يوم اميره وعصام نزلو مصر وراحوا الفيلا اميره سلمت على كله الا مجده وطلعت على فوق وبعد شويه فريده وعيلتها جم
فريده بمحن : امال عصام فين يا طنط ده وقبل ما تكمل كان عصام عصام نزل جريت عليه وحضنته وكانت اميره نازله هى كمان بصت عليهم بصدمه ووجع
مجده بخبث لما شافت اميره قالت : اي رايك عصام فى فريده كبرت صح
عصام ببرود : اه يا مجده هانم
مجده بصتله بغضب و كملت بهدوء : طيب بالمناسبه الحلوه دى أن فريده جت كتب كتاب فريده على عصام الخميس الجاى وبصت لفهد ابنها ببرود وخبث
اميره من الصدمه اغم عليها ووقعت من ع السلم لغيت تحت
كلهم بصو بصدمه وفريده بصت لمجده وضحكو بخبث وشر وعصام قلبه انخلع لما شاف الد”م مالى الأرض ومكنش قادر يتحرك
ناهد بخضه وصويت : امييييييره
عند وليد
كان بيقرب من ندى وهى خايفه بس مش مبينه
وليد وهو بيمسكها من شعرها وبيقول بعصبيه : بصى يا ندى تحترمى نفسك كدا وتلنى الدور وبلاش تيجى بلبس مفرق زى ده تانى
ندى ببرود رغم الوجع إلى حاسه بيه فى شعرها : وانا قولتلك ملكش انك تدخل فى لبسى
وليد بغضب : يعنى عاجبك نظرات الموظفين ليكى
ندى بغيظ فيه :اه عاجبا وقبل ما تكمل كان هجم على شفايف”ها بعنف وهى بتضربه بس ضعفت وبدلته القبله ولفت اديها حولين رقبته فجاه الباب اتفتح وووو

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية وقعت في عشقها)

اترك رد

error: Content is protected !!