روايات

رواية أحبني ظابط الفصل العاشر 10 بقلم مريم ابراهيم

رواية أحبني ظابط الفصل العاشر 10 بقلم مريم ابراهيم

رواية أحبني ظابط البارت العاشر

رواية أحبني ظابط الجزء العاشر

أحبني ظابط
أحبني ظابط

رواية أحبني ظابط الحلقة العاشرة

سليم عايزه حاجه ياقمر
قمر لا ياحبيبي
سليم عيون حبيبك😂
قمر بس عشان بتكثف😂
سليم ياعمي الجمعه الجايه خطوبتنا❤️
ابو قمر أن شاءالله وانا منتظرك❤️
سليم تمام عايزين حاجه
حور لا يابني❤️
مصطفي.هاا مريم مش هتيجي معايا ولا اي
مريم ممكن اقعد شويه مع ماما 🤗
مصطفي بحب حاضر خليكي انتي وانا همشي وان عوزتي حاجه رني عليا
مريم ربنا يخليك ليا يارب🌚
مصطفي بحب بوست ايديها ومشيت
حور اي يابنتي مش مشيتي مع جوزك ليه
مريم بعياط وحشتيني موت ومحتاجه حضنك
حور بزعل مالك يامريم انتي تعبانه تعالي في حضني🌚
مريم بحب ماتيجي تعيشي معانا🤗
حور لا يابنتي مش هينفع وبعدين ابوكي مش هيرضي
مريم بزعل تمام انا همشي بقي بست اديها ومشيت
ركبت تاكسي عشان اروح البيت واخيرا وصلت واحد تعبان

 

 

مصطفي حمد لله علي سلامه ياقلبي تحبي اعملك اكل ولا تتدخلي تنامي شويه
مريم بحب لا ياحبيبي انا هنام شويه
مصطفي طب انا عايزه اقولك عل حاجه مهمه
مريم بتعب قول ياحبيبي
مصطفي انا عايز اعترفلك عل حاجه
مريم قول يامصطفي
مصطفي انا اتجوزتك عشان مهمه عندي في شغل كان لازم توقعي الورق وتتنازلي عل شركات بتاعت ابوكي بس انا كنت بحب واللهي انا بعترفلك قبل مااموت مريم اغمي عليها
مصطفي مريم
لارد
مصطفي مريم
لا رد
مصطفي مرررررريم يابنتي فوقي يالهوي ياما يابت شلتها😭 وديتها عند دكتوره
دكتوره ألس استاذ مصطفي لازم رعايه خاصه
مصطفي بحزن هتفضل يغمي عليها كتير لي حد أمته
دكتوره ألس صدمات وراء بعض غلط عليها انا اديتها مهداءات وتقدر تاخدها
مصطفي شكرا منها ومشيت
وصلت البيت
سليم وامي طلعوا عشان بخصوص قمر ميعرفوش أن مريم تعبانه
مصطفي دخل وهو شايل مريم
عهد بخضه اي يابني هي مالها
سليم بخوف عليها مريم كويسه حطها عل سرير اساعدك
مصطفي بص اخرس شيل ايدك
سليم حاضر
نيمتها وطلعت اي ماما عايزين اي

 

 

عهد كنت عايزه نحكي بخصوص قمر بس خلاص مش مهم انهارده
مصطفي قلبو وجعه اااه😭
عهد وسليم بخضه مالك يابني
مصطفي تعبان فجاه سمع صريخ مريم😭
جريو كلهم
مريم بصرررريخ انا تعبت ياماماااااا تعبت وعماله اكسر في كل حاجه انا مش عايزه حاجه غير اني افرح نفسي افرح مره في حياتي ليه يارب مكتوب لي كده خايفه اخسرهم ويتركوني وحدي ياااااااارب اااااااااه😭😭😭
مصطفي مش عارف ويوقفها مرررريم اسكتي اسكتي اهدي بقي في اي انا تعبت
مريم بعياط و هستيريا هما ليه بيعملوا كده انا عايزه اموت انا مش عايزه اعيش 😭😭😭😭
مصطفي بحزن اهدي ياقلبي عشان خاطري صراخ مريم زاد عن الاول
مصطفي سليم هاتلي الحقنه بسرعه من شنطه
سليم بخوف هي فين
مصطفي عل كنبه أنجز بسرعه
سليم خد
مصطفي اي رايك تاخدي دواء ده عشان ترتاحي
مريم بعدم تصديق لا مش هاخد حاجه
مصطفي لا تاخدي
مريم شافت الحقنه مصطفي لا لااااالاااالاونبي انا. اغمي عليها😭😭
مصطفي بقلق مريم مريم فوقي
سليم هاتولي دكتوره
سليم الو دكتور ايمان تعالي قصر الملكي
عهد بزعل يابنتي فيكي اي اكيد فيها حاجه
مصطفي مش عارف ياامي انا تعبت معاها عايز اشوف ولادي قبل مااموت
عهد وسليم ماتقولش كده
مصطفي دكتوره ايمان

 

 

دكتوره ايمان لازم رعايه خاصه وبدأت تجهز اجهزه الأكسجين اداها الدواء وبالنسبه للاكل يكون اكل صحي بلاش من بره غلط عليها
مصطفي بتفهم حاضر
مصطفي اومال فين نور بنت عمي مش شايفها
سليم ولا انا هي مش نزلت ياامي
عهد هي اخر مره راحت لي مريم عل مستشفي
مصطفي فهم أن الي عمل في مريم كده بسبب نور
عهد شارد في اي
مصطفي هقولك بعدين المهم اول ما تصحي مريم اكلوها وكلموني عشان اجي اشوفها
سليم تمام
نور . الو انا لازم اخلص منها خدت حب عمري مني 😭
مجهول عايزه اي
نور بخبث احنا نخطفها وشوفوا تعملو اي ومنها انا هتجوز🙄 مصطفي
مجهول ده ازاي وهو مش عايزك
نور بغضب اقفل ملكش دعوه😈
دخل مصطفي كنتي بتكلمي مين يانور
نور بضحك بتغير عليا ياقلبي
مصطفي اغير عل مين يابومه انتي😈
نور بغضب عايز اي
مصطفي انتي الي ورا الي حصل لي مريم😈
نور بتوتر حصلها اي انا معرفش🙂
مصطفي يعني متعرفيش حصلها اي انتي لو قربتي لي مريم هقتلك يانور انتي سامعه
نور انت ايييي انا بحبك نروح تخطب واحده غيري وانت كنت عارف ان انا وانت هنتجوز لا يامصطفي انا مش هسيبك لي مريم إن لم تكن لي فلم تكن لي غيري😈
مصطفي بغضب نووووورررر عل جثتي مريم خط أحمر😈
نور بضحك ههههه وبزعل بقيت بتحبها
مصطفي لا تقصدي بعشق امها😂❤️

 

 

عند مريم
مريم صحيت وحاسه بتعب انا عايزه اشرب
سليم بحب حاضر اتفضلي وبيسندها
عهد بضحك مصطفي أن شافك هيقتلك 😂
سليم بخوف انا بقول ياماما شوفي مريم عايزه اي
عهد عايزه اي يامريم 🙂
مريم بتعب انا عايزه امشي وبتصرخ ومسكت الأكسجين وشالتو🙂
سليم رن عل مصطفي بسرعه
مصطفي بخوف مريم حصلها حاجه
سليم مش عارف اديها الحقنه وعماله تصوت هتقع مني تعالي بسرعه
مصطفي بخضه انا جاي
نور بضحك ههههه
مصطفي تمام
ركبت عربيه وصلت بسرعه لقيت سليم ماسكها ومش عارفين يدوها الحقنه
مصطفي غار بس لا مش وقت غيره البت بتموت وجري عل مريم❤️
سليم انا حضرت الحقنه 🙂
مصطفي مسكها جامد وسليم اداها الحقنه ا😭
مريم بعياط انا بحبك يامصطفي وبتعيط في حضنه وبدأت تنام 🌚
نيمتا🌚

يُتبع ..

اترك رد

error: Content is protected !!