Uncategorized

رواية اغتصبت ولكن الفصل الثاني 2 بقلم دودي

 رواية اغتصبت ولكن الفصل الثاني 2 بقلم دودي

رواية اغتصبت ولكن الفصل الثاني 2 بقلم دودي

رواية اغتصبت ولكن الفصل الثاني 2 بقلم دودي

حور بخوف:انتوا عاوزين مني اي 
الشاب الاول  :عاوزينك تركبي معانا العربية ي حلوة 
………..
حور :انت بتقول اي يلا من هنا
 بدل ما اصوت والم عليكوا الناس
الشاب الثاني :طاب ما تصوتي ي حلوة كدا 
وورينااااا صوت الجميل ده 
حور بإرتعاب شديد وخوف يملئ قلبهاااا 
وانها تعلم مهما أطلقت صرخهاااا لن يسمعهاااا 
احد ……
حور بضعف:حرام عليك انا مش هركب ف حتة 
ودلفت للوراء لتمشي مسرعة 
وواحد من هؤلاء قام بمسك يدهاااااا 
انتي راحة فين ي قطة 
اومال مين اللي هيقضي معانا الليلة 
حور بخوف وقلبهاااا ينبض من شدة القلق 
قطة مين وليلة اي حرام عليكوا 
وكدت انا تجري مسرعة 
حتي هؤلاء الشباب مسكوهاااا رغمن عنهااا 
ووضعوها ف السيارة 
________________________________________
((((ف قسم الشرطة .))))
ادم للضابط :لو سمحت عاوز اعمل بلاغ 
الضباط بعد اهتمام 
اتفضل يسيدي نعم بلاغ عن أي 
ادم:خطيبتي خرجت ولسه مرجعتش 
لحد دلوقتي 
الضابط بعدم اهتمام ايضا .
طاب يسيدي متخافش كدا تلاقيهاااا 
راحت تجيب حاجة وجاية
ادم بزعقة قوية:انت بتقول اي هي عيلة 
صغيرة راحة تجيب حاجة وتيجي 
بقولك هي خرجت ولحد دلوقتي لسه مرجعتش 
انت مبتفهمش 
الضابط بوقف :انت اتجننت ولا اي 
لا فوق كدا انت هنا ف قسم شرطة 
يعني ممكن البسك جريمة وانت مكانك 
ادم :وانت متعرفش انا مين 
الضابط :هتكون مين يعني 
انت هناااا ف مملكتي انت فاهم 
وبعد لازم يعدي ع غيابهااااا 24 
ساعة علشان نقوم بالبحث 
ادم :انتوا لسه هتدورا عليهاااا لما يعدي 
يوم كامل وهي برااااااااا 
الضابط بلا مبالاة:القوانين كدا 
واتفضل بقا من هناااا 
علشان مش فاضين عندناا شغل 
ادم :وهو خرج من هذا القسم اللعين 
وذلك الضابط المختل 
ي تري روحتي فين بس ي حور 
__________________________________
رنننننننننننن رنننننننننننن 
ادم :ألو ي طنط 
مامت حور بخوف وقلق : ي ادم حور فين 
انا عاوزة بنتي يبني انا خايفة 
عليهاااا اوووي هتكون راحت فين بس 
ادم :متخافيش ي طنط أن شاء الله 
هترجع ادم بتفكير 
وأدرك أنه لما يذهب عند صاحبتهاااا 
بتاعت العيد ميلاد 
ادم:ي طنط هي مين صاحبة حور 
اللي كانت هتروح عيد ميلادها..!؟
مامت حور:هي اسمهاااا نور 
وبيتهاااا ف ………
ادم :اوك ي طنط انا هروح اشوفهااا هناك 
سلام ……..
____________________________________
(((((ف بيت نور صاحبة حور )))))))
ادم :السلام عليكم 
نور:وعليكوا السلام 
اذيك ي ادم اومال فين نور 
مجتاش معگ ولا اي 
ادم بإستغراب:هي مش هنا ولا اي ؟؟؟!
نور :هي مجتشي اصلا 
انا قولت كسبت تيجي 
وكنت هتصل بيهاااا لاني زعلانة 
منهااا انهاااا مجتش العيد ميلاد 
ادم بخوف ع حور:حور مش لاقينهااا من ساعت 
ما خرجت ي نور ومش عارفة تكون بس 
راحت فين !؟؟؟؟
نور بقلق:ي نهاري انت بتقول اي ازي 
يحبيتي ي حور اكيد حصل معهااا حاجة 
ادم:ربنا يستر انا لازم امشي دلوقتي 
ادور عليها  ف كل مكان 
سلام ي نور 
نور :سلام ي ادم …..
نور يحبيتي ي حور ربنا يرجعك بالسلامة ي رب 
يقلبي ويطمني عليكي ي رب حد بيد 
حور دي غلبانة وملهاش حد غيرك ي رب 
ورجعهاااااا لمامتهاااااا ⁦♥️⁩????
___________________________________________
((((ف مكان مهجور
 وبعيد عن ضواحي المدينة بقليل ))))))
ف غرفة باهتة اللون بهااا فراش 
وكرسي ونافذة عليهاااا الكثير من الاقفال …
فتحت حور عينيهاااااا ولكن راسهااااا كان يؤلمهاااا 
كثيرااااااا 
وجدت نفسهااااااا ملقاه ع فراش 
وليست قادرة ع الحركة 
اي ده انا فين وبعمل اي هناااااا 
وإيه الاوضة دي …
وسندت نفسهااااا لكي تقف 
وأخذت تصرخ عاليا وتخبط ع الباب 
وتقول “يلي هنناااا افتحولي 
حد يقولي انا فين وانتوا مين “””””
الشاب الاول :اي ده البت اللي جواه دي شكلهاااا صحيت 
الشاب الثاني :اه باين كدة روح انت انده الباقي 
يقصد “الشابان الاخريان “
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,______________________________
Flase back …………..
الشباب دي كل واحد فيهم أبوه وأمه مسافرين 
وهم اغنيااااا اوووي واهليهم بيباعتوا ليهم فلوس 
ع أساس الدراسة وأنهم بيعملوا مستقبل لحياتهم 
ولا حتي اهليهم تعرف عنهم 
 ف سنة كام  ولا بيعملوا 
اي بالفلوس دي 
الشاب الاول (أ) ده كان ولد شاطر ومؤدب جددا 
ومتفوق كمان ف درسته 
الشاب الثاني(م)
ده صاحب (أ)من زمن اووي صحاب من الطفولة 
وف ضهر بعض ف كل حاجة 
الشاب (ع،)وده وعائق بمعني الكلمة 
كتلة حرام ماشية ع الارض 
بيعمل كل حاجة حرام بيشرب
وليه علاقات غير شريعة كتير 
وغير بقا جوزاته العرفي المتعددة 
وغيرههها وغيرهاااا من الحاجات الكتير
_والحقيقة أنهم شياطين ع وجه هذه الأرض 
كلهم ساوسية لا فرق بينهم ده كان مؤدب ومحترم فراح 
معهم وده وده وده كلهم أشكال لا تربية ولا اخلاق 
ولا ايضا دين  بيحرموا الحلال ويحللوا الحرام 
وهم مدركين بأفعالهم ولكنهم يتكبرون ويكبرون 
ف أفعالهم ——
_هم الأربعة اتعرفوا ع بعض بالصدفة وفيه اللي 
اتعرف ع التاني ف كبارية 
مرة وهم ف الكبارية 
شافوا بنت حلوة وجسمهاااااا حلوة وعجابتهم 
وقرروا أنهم يقضوا معهم اليلة 
المهم لغوهااااااا 
وبالفعل طلعوا الاوضة معهااااا 
وقضوا ليلة كلهااا خمرا ورقص 
وافعال حرام ومتناهية عن ديننا …????
وكل يوم هكذا سهر ورقص ومن كباريه لكباريه 
ولا بيشتغلوا ولا بيعملوا اي حاجة ف حياتهم 
قاعدين ف البيت والفلوس بتجيلهم لحد عندهم 
فواحد من الأربعة دووول قال 
“هو مش حرام اللي احنا بنعملوا ده 
وربنا هيحاسبنا عليه “
فرد تاني وقاله طاب ما نستمتع بحياتنا ونعيشهاا ع مزاجنننا 
وبعدناااا نبقي نشوف الحساب ده ………
والحساب يوم الحساب يلا علشان نمشي من الفندق قبل 
ما حد يشوفنااااا ….
“اه ولم يدركوااااا ماذا هم لقوناااااا من عذاب يوم القيامة 
وماذا ينتظرهم ف الآخرة  وكل شئ فعلوه سيعقبون عليه أشد العقاب “”””””
Back again,,,,,,,
((((((((ف الغرفة)))))
 وفتحواااا باب الغرفة ،،،،،،،
حور بفزع وخوف :أنتوا مين وعاوزين مني اي 
احد هؤلاء الشباب :::: بصي ي حلوة احنا مين 
مش هنقولك وعاوزين منك اي اكيد يعني مش 
جايبنك ف مكان مهجور 
علشان نفسحك ونجبلك شيكولاته 
الشاب الاول بضحكة خبيثة:هاااااا فهمتي ي حلوة 
بقا عاوزين اي 
حور:حرام عليكوا اي اللي بتقولوه ده 
مشوني من هنناااااا حرام عليكوا 
الشاب التاني :طيب ي حلوة بس استني علياااا 
تعالي معاياااا وانا همشيك يلا من هناااااا
وقال بغمزة لأصدقائه: امشوا انتوا الاول علشان لما نمشي 
محدش يجي ورانااااا 
وتركوا الغرفة وبهاااا حور وذلك الشاب……,,,,,
حور بتصديق :بجد والله ربنا يخليك انك هتمشيني من هناااا
الشاب بإبتسامة خبثة:::ايوه يلا،،،،
ولكن حور بطبيتهاا صدقته بسرعة 
ولكن اخذ يدهاااا ولفهااااا حول ضهرهااا والقهااااا ع الفراش 
وهو يمزق ملابسهاااااا 
حور ببكاء شديد وصرخ :::لا لا لا حرام عليك لا لا 
واخذ يلتهم منهاااااا مثل الأسد الجائع 
ع فريسته ويمزق اكثر واكثر في ملابسهااااااا 
وحور فقدت القدرة ع الحركة 
ولكنه لم يكف بعد فلم يبقي من ملابسهااااا 
سوااا بعض الأقمشة ع جسدهااااا وهي عارية 
وبعد ما قام بفعلته ……
يتبع ..
لقراءة الفصل الثالث : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية الوقت المتبقي لي للكاتبة روزان مصطفى

اترك رد

error: Content is protected !!