روايات

رواية أحببت بنت ألد أعدائي الفصل السادس 6 بقلم زوزا

رواية أحببت بنت ألد أعدائي الفصل السادس 6 بقلم زوزا

رواية أحببت بنت ألد أعدائي البارت السادس

رواية أحببت بنت ألد أعدائي الجزء السادس

أحببت بنت ألد أعدائي
أحببت بنت ألد أعدائي

رواية أحببت بنت ألد أعدائي الحلقة السادسة

طلع ادهم لغرفته
وجد شهد تبكي وضامه رجليها علي السرير
ادهم بقلق وجري عليها:مالك يا شهد بتعيطي ليه
شهد بعياط:مليش بس مخنوقه شويه
ادهم بيهديها:مخنوقه من ايه رانيا او امي زعلتلك
شهد بتسرع:لاء والله انا حبيتهم جدا ومامتك طيبه اووي وحستها زي امي بالظبط اما رانيا انا حبيتها أوي
ادهم:طب بتعيطي ليه؟
شهد بعياط:حاسه الدنيا جايه عليا أوي ومش هرتاح ف حياتي غير لما اللي اسمو رأفت دة يمو”ت او يتسجن حاسه ف اي وقت هيوصلي ويحاول ياخدني قلبي بيو”جعني🥺
ادهم بحزن عليها:طب اهدي من ناحيه انو يوصلك او يا خدك دة مستحيل اطمني طول ما انتي معايا
شهد بعياط:معلش سامحني بس انا صعب اثق ف حد
ادهم:عارف بس معلش حاولي توثقي فيا …. وااه عايز اكلمك ف حاجه كدة بس بطلي عياط واسمعيني كويس
شهد مسحت دموعها وانتبهت لحديثه : اتفضل انا سمعاك
ادهم بجديه : رأفت عرف اني ظابط واني اتجوزتك عشان اوصله
شهد بشهقه:اكيد هيأ”ذيك لاء والنبي حاول تطلع بره القضيه دي والنبي
ادهم:شهد اهدي القضيه دي مش هسيبها ابدا علي جث”تي
مش ههدا الا لما اجيب جث”ته او اسجنه المهم اسمعيني اللي انا عرفته انه هيحاول يتصل عليكي ويتأسفلك وانتي تسامحيه

ويبدأ ياخد معلومات منك عني وعن تحركاتنا
شهد بخضه وبعياط:لاء والنبي ما عايزة اكلمه انا بخاف منه جدا ومش عايز اسمع صوته والنبي 🥺🥺
ادهم بهدوء واخدها ف حضنه:شهد حبيبتي انتي لازم تساعدينا عشان نقبض عليه مش انتي عايزة كده
شهد وهي ما زالت ف حضنه وهزت رأسها بالايجابه
ادهم:خلاص يبقا لازم تساعدينا انا جبتلك فون جديد بنفس خطك القديم عشان يعرف يتصل عليكي ولما يتصل عليكي ويقولك سامحيني وكدة قوليله سامحتك وعيطي وقوليلوا اني بعاملك وحش وتعالا خدني من هنا اكيد هيرد عليكي ويقولك هاخدك بس لازم تجبيلي معلومات عنهم تردي بسرعه يا شهد وتقوليه ماشي اجبلك اي حاجه المهم اني امشي من هنا وانا هبقي مديكي معلومات كاذبه تقوليها عننا تمام
شهد بعياط:يعني مفيش خط”ر علي حياتك او حياتي
ادهم:حياتك مفيش خطر عليها بإذن الله اما انا ادعيلي بس اعرف مكانه وهق”تله بإيدي …. تليفونك هيبقي متراقب ال 24 ساعه تمام يا شهد
شهد:خلاص والله فهمت المهم اخلص منه
ادهم:شاطرة يا حبيبتي
شهد اتكسفت

ادهم بضحك:اتكسفتي من حبيبتي امال لما كنت بحضنك من شويه كان عادي
شهد اتكسف اكتر وضربته ف كتفه
ادهم بمكر:ولا كلام رانيا صح حضني عجبك
شهد بكسوف شديد:ادهم الله
ادهم بخبث:اول مرة اعرف ان اسمي حلو كدة قوليه تاني
شهد راحت خبت وشها ف المخده
ادهم ضحك جامد ودخل اخد شاور وراح نام جنب شهد
✨🎶✨🎶✨🎶✨🎶✨🎶✨🎶
شهد:ادهم انت متأكد ان مفيش خط”ر عليك والنبي
ادهم:ان شاء الله متخافيش مفيش حاجه هتحصل
شهد اتكسف:ادهم هو انت هتنام جنبي
ادهم بإستغراب:انتي ليه محسساني اني شاق”طك تحبي اوريكي قسيمه الجواز
شهقت بضحك:خلاص مصدقاك
ادهم ضحك جامد:هبله يا شهد بتتكسفي من جوزك
شهد ضربته ف كتفه:علي فكرة انت مجنون
ادهم:عارف…. نامي يلا
ونام كلا من شهد وادهم
لا نعرف ماذا سيحدث ف الصباح

✨🎶✨🎶✨🎶✨🎶✨🎶✨🎶✨
❤️ ف الصباح❤️
استيقظ ادهم ووجد شهد نايمه بكل برأة باس راسها وقام اخد شاور ولبس وراح يصحي شهد
ادهم:شهد حبيبتي اصحي
شهد بنعاس:والنبي يا ادهم شويه صغنتتين
ادهم ضحك:لاء مفيش شويه صغنتتين اصحي لحسن وربنا اصحيكي بطريقتي
ملقاش رد منها يدغدغها وهي قامت بسرعه وبتضحك
شهد بضحك:لاء والنبي بس يا ادهم خلاص صحيت والله
ادهم فضل يضحك وقالها خلاص يلا قومي
شهد بتذمر:قومت اهو
ادهم راح باسها علي راسها بسرعه وقام من علي السرير يلا عشان ننزل نفطر
شهد اتكسفت وقامت جري علي الحمام
ادهم ضحك واتكلم بصوت عالي :انتي بتجري زي البطه كدة ليه 😂😂
خلصت شهد الحمام ولبست ونزلوا الي الفطار
وذهب ادهم الي عمله
🎶✨🎶✨🎶✨🎶✨🎶✨🎶✨🎶✨

دخل ادهم لقي اللوا مستنيه ف مكتبه
ادهم:سيادة اللوا حضرتك هنا بنفسك
اللوا سامح:ااه يا ادهم عملت ايه
ادهم بجديه:طبعا فهمت شهد علي كل حاجه والتليفون اتراقب وكل حاجه تمام سيادتك
اللوا سامح:تمام يا ادهم جالي خبر انو هيرن عليها بليل خليكوا جاهزين
ادهم:حاضر سيادتك ….. وخرج اللوا سامح
ادهم ف سره:نهايتك قربت يا رأفت الشافعي والله لاخليك تتمني المو”ت ……..

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية أحببت بنت ألد أعدائي)

اترك رد

error: Content is protected !!