روايات

رواية السفاحه الفصل السادس 6 بقلم شهد أحمد

رواية السفاحه الفصل السادس 6 بقلم شهد أحمد

رواية السفاحه البارت السادس

رواية السفاحه الجزء السادس

رواية السفاحه الحلقة السادسة

وطبعا قولت اركز علي صاحب جوزي وأشوف هعمل معاه اي الساعه بقيت 10,30 ولازم اتحرك من البيت علشان اوصل لل المكان بس هقول ل اخو جوزي اي وكمان ممكن أتأخر كان عندي حبوب منوم حطيت 2 في كوبايه عصير وبعد ما اتاكدت أنه نام طلعت من البيت وكنت في طريقي ل الصحراوي واول ما وصلت حصل أنه انا روحت مكان كده انا عارفاه كويس ومحدش يعرف عنه حاجه وهو ده نفس المكان اللي انا جيت فيه ورميت عظم راس جوزي وصحبتي لل الكلاب اشمعنا البني ادمين تاكل منهم والكلاب لا ههههه.
وفجاه جاتلي رساله من صاحب جوزي أنه وصل وطبعا مكنتش لازم اظهر قدامه الا لما أأمن نفسي قولتله تمام انا وصلت انا كمان ولما شوفته روحت عنده بخطوات بطيئة بحيث إنه مش يحس بوجودي لحد ما قربت منه وضربته علي رأسه بحيث إنه يفقد الوعي مش يمو99ت لانه لازم نصفي حساب اقبل ما اشوف انا هعمل فيه اي
وبعد ما فقد الوعي اخدته كده علي مكان كان شبه مهجور شبه الكهف وطبعا محدش يدخل فيه لأن معظم الناس بتخاف من خيالها فما بالك تدخل مكان مهجور وشبه الكهف المظلم وكمان انا حطيت عليه باب حديد يعني محدش يعرف يدخله حتي لو فكر واخدته ودخلته المكان ده وقعدته وربطته كويس وحطيت قماش علي فمه علشان لما يصحا ميعملش صوت مع أنه محدش هيسمعه بس زياده تأكيد اه اومال لازم أأمن نفسي كويس هههه
وبعدين طبعا مش هستنا لما يفوق اه اصل انا معنديش وقت وكمان خايفه ل اخو جوزي يصحا في اي وقت ويسأل انا فين وانا لسه مش موجوده ولا خلصت من صاحب جوزي فروحت جبت مايه وكبتها علي وشه لحد ما صحي ولما صحي لاقي نفسه متكتف وعلي فمه قماشه ومش عارف يتكلم فبص عندي واتصدم كأنه بيقول معقول تكوني انتي فقولت اهلا اهلا صاحب جوزي العزيز
عرفت انك بتسال علي جوزي وكده فقولت اجيبك اعرفك هو فين وبالمره اشوف اذا كنت هوديك عنده ولا لا قعدت قدامه ببرود وحطه رجل علي رجل وقولت في يوم صاحبك اللي هو جوزي جاء عندي وقالي أنه خاني وأنه عايز يتجوز عليا انت اكيد عارف بالموضوع ده بما انك صاحبه وعارف كل أسراره المهم لما قالي كده تعرف انا عملت فيه اي قربت منه وبكل برود وقولتله اني قت،،،لته وانت معاك حق هو سافر عند الأموات هههه مش سافر في بلد ولا مكان زي ما انا قولت المهم اكملك اللي حصل كان فيه سك،،،ينه جانبي رشقتها في نص قلبه ومش بس كده ده انا فضلت اطعن فيه لحد ما اعضاء،،،ه طلعت تعرف كمان انا قت،،،،لت صاحبتي وفي نفس اليوم اللي قتل،،،،ت فيه جوزي لأنها قالتلي جوزك حلو اوي وكمان موز ينفع كده يرضيك تعاكس جوزي قدامي تؤتؤ فحبيت اني اوديها ليه وتعرف كمان فيه اليوم ده كنت عامله عزومه ل اصحابي ومكنش عندي لحمه فقطعت لحمه صاحبك وشوتها وخليت الناس تاكل ههه ومش بس كده تؤتؤ ده انا عملت وليمه للجيران اه زي ما بقولك كده بس تعرف على أي علي لحمه جوزي وصحبتي وخليت الناس تاكل وتنبسط وتدعيلي أنه قدمت عمل خيري وبعطف علي الناس ههههه ولما اخو جوزي وصل قولتله أنه اخوه مسافر وبعتله رساله علي أنه انا زي ما عملت فيك وفهمته أنه اخوه متجوز عليا علشان كده مسافر وفضلت احكي علي كل حاجه حصلت وقولتله وانا بضحك انا بقيت مطلقه وكمان ارمله هههه وبما انك جبته لنفسك واصريت انك تعرف صحبك فين وحكيت ليك على كل حاجه تحب تروح ليه ؟ هو كان بيسمع وهو مصدوم واول ما بدءت اتكلم واحكيله فقد الحركه وبطل يتحرك ولا يقول امممم حتي ده بقا ولا بيصد ولا بيرد زي ما بيقولوا كان مصدوم وعمال يهز رأسه وبس وطبعا الكلام اخدنا والوقت أتأخر وخوفت ل اخو جوزي يصحا ويقعد يسال انا فين وكنت فين وبعمل اي ومش عايزه اجيب الكلام ل نفسي ولا حد يسالني انا عايزه اقفل علي الموضوع ده واخلص بقا ف كان لازم امشي فقولتله استوعب الكلام اللي قولته وادعي ل صحبك بالرحمه والمغفره مع أنه خساره فيه وانا هجيلك في وقت تاني علشان هخلص عليك فاهم ورحت ضربته وسبته ومشيت بعد ما قفلت عليه كويس ورجعت تاني البيت ودخلت بهدوء والحمد لله انا اخو جوزي لسه نايم دخلت وغيرت هدومي وكمان غسلتها احطياتي علشان لو كان فيه طينه ولا تراب ولا اي اثر يثبت اي حاجه ودخلت خبيت الخط ،،،، نمت وصحيت علي صوت اخو جوزي وقالي ،،،،،،،،،،،،.

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية السفاحه)

اترك رد

error: Content is protected !!