روايات

رواية ملك روحي الفصل الرابع 4 بقلم ريهام النشوي

رواية ملك روحي الفصل الرابع 4 بقلم ريهام النشوي

رواية ملك روحي البارت الرابع

رواية ملك روحي الجزء الرابع

رواية ملك روحي كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم ريهام النشوي
رواية ملك روحي كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم ريهام النشوي

رواية ملك روحي الحلقة الرابعة

ملك: بصدمه أي جوزى ازاى هو انا متجوزه أصلا
عاصم ببرود: أيوا متجوزه أنا أهو مش مالى عينك ولا أي
ملك: أحمد هو المجنون دا بيقول أي
أحمد: ملك ممكن تهدى وأنا هفهمك
ملك بعصبيه: تفهمنى أي دا بيقولك جوزى الحيو.. ان دا حصل امتى و أزاى
عاصم ببرود وهدوء أعصاب كدا هدوء ما قبل العاصفه شكله كدا 😂: اطلعوا برا
أحمد: أهدى ياعاصم
عاصم: قولت اطلعوااااا برااااا اتنفض على صوته ملك ( ما بوراحه أنا إتخضيت) طلع برا سلمى و أحمد وفضل ملك وعاصم مع بعض
عاصم وهو يقرب من ملك و ملك ترجع للخلف
ملك: في أيه يا وحش أهدى بتقرب لي
عاصم بهدوء: انتى قولتى عليا أي
ملك بخوف وتهته: م ممقولتش ح حاجه
عاصم بهدوء: ملك مبحبش أعيد كلامي مرتين زي الشاطره كدا تسمعينى قولتى أي عليا من شويه عشان مهدش المخروبه دى على دماغك
ملك: على فكرة بقي دى مش أخلاق رجال إنك تستقوى على واحده نسو.. ان زي هو أنا عشان غلبانه لا ليا ولا حبيب ولا قريب ولا غريب ومكسوره الجناح بتستقوى عليا اهئ اهئ كل دا وعاصم فاتح بؤه مترين ( اقفل بؤك يابا الدبان هيدخل)
عاصم: باااااااس أي مسوره انفتحت فوشى هو أنا عملتلك حاجه أمال بقي لو عملت هتعملى أي لا بجد انتى تنفعي تشتغلى ممثله
ملك بفرحه: بجد عجبتك
عاصم: بااس مش عايزه أسمع صوتك
ملك بخوف: حاضر أهو سكت
أحمد برا هو وسلمى
أحمد لسلمى: يا ترى بيعملوا أي جوا ولا عاصم بيقولها أي أنا خايف لاعاصم يتهور
سلمى بخوف هى الأخرى : مش عارفه صوتهم مش طالع انا حاسه إن ملك هتتطلعلنا دلوقتي محموله على نقاله ومتكسره
أحمد: اسكتى يا سلمى انتى بتقولى أي
سلمى: خلاص سكت كنت بقول وجهه نظرى عادى ( لا يا سلمى متقوليش وجهه نظرك تانى و خليكى ساكته زى مانتى ساكته طول البارت)
بعد دقيقتين من السكوت التام بين الطرفين ومفيش غير صوت أنفسهم
ملك: احم ممكن تفهمنى انت جوزى أزاى ولا إتجوزنا أزاى
عاصم ببرود: عادى اتجوزنا زى أي اتنين بيحبوا بعض أي مش عجبك
ملك: لا يا باشا عجبنى بس زى أي اتنين بيحبوا بعض ازاى
عاصم: وهو يقترب منها عادى شوفتك حبيتك اتجوزتك شوفتى سهله ازاى
ملك: اثبت مكانك أنت بتقرب ليه
عاصم: وهو يضع اصبعه على شفتيها ويتحسسهم
ملك بإرتباك من قربه: اااا مممكن ت تبعد لو سمحت
عاصم: شششش وهو يتطلع إلي شفتيها التى ترتجف من قربه لها
أحمد: لا كدا كتير هم طولوا جوا كدا لي أنا داخل اشوفهم
عند ملك وعاصم
عاصم وهو يقترب لكي يقبل ملك وملك التى تغمض عيونها من فرط المشاعر ( أكادو من فرط المشاعر أدوب 😂) سورى بس عشان بفصلكوا يلا نرجع لموضوعنا
وصدرها الذي يعلو ويهبط من قرب عاصم المهلك
ويدلف أحمد إلي الغرفه ويقطع عليهم لحظات روميو وجوليت
ملك وهى تبتعد عن عاصم: أحمد أنت جيت الحمدلله
أحمد بخبث: انتوا كنتوا بتعملوا أي
ملك بإرتباك: هاا م ممكناش بنعمل حاجه
أحمد بتريقه: أيه كان في حاجه ف عينك وهو بيشوفهالك
عاصم ببرود: وانت مالك يا أحمد متغاظ ليه واحد ومراته وبعدين أي اللى جابك دلوقتى
ملك ووجنتيها تشتعل حمره
لتحاول أن تغير الموضوع: أمال فين سلمى يا أحمد
سلمى: في حد جايب ف سيرتى
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مكان لأول مره نروحه
يا تري أنت فين و مبتردش عليا ليه لا لا أكيد في حاجه حصلت معاه مستحيل يطول عليا فالرد كدا
أهدى يا نورا مش ممكن يكون عنده شغل أو مشغول في حاجه
نورا: مش لدرجه دى يا هدى هو لو عنده أيه بيرد عليا انتى عارفه أنا رنيت عليه كام مره لدلوقتى
هدى لتواسى صديقتها: طب ممكن تهدى و إن شاء الله هيرد بس هو تلاقي عنده شغل ولا حاجه
نورا بخوف: ربنا يستر
هدى: صحيح احكيلى اخوكى وافق إنك تطلعى من البيت ازاى
نورا: عشان قولتله إنى جايه عندك ومكنش مصدقنى وأنا وماما فضلنا نزن عليه لحد ما وافق وجه هو وصلنى
هدى: اه تمام بس انتى هتعملى أي دلوقتي
نورا: مش عارفه انا قلقانه أوي يا هدى
هدى: اهدى يا نورا وإن شاء الله خير
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
اه اه منك لله يا عاصم كسرتلى عضمى طب أنا دلوقتي هروح فين أكيد يعني مستحيل أروح الڤيله بعد اللى حصل وطبعا مش هروح لبابا اممم أعمل أي اه لقتها بس هو فين تليفونى ايوا أهو وطلعه من جيب بنطاله
هشام: يلهوى أيه دا نورا اتصلت عليا خمسه وعشرين مره دي أكيد خايفه دلوقتي
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
نورا: مش عارفه انت فين يا هشام يا تري بتعمل أي
هدى: هو اخوكى هيجى ياخدك امتى
نورا: اتصل عليا من شويه وقالى هيجى ياخدنى كمان ساعه وأهو فات نص ساعه من الساعه وهشام لسه معرفش عنه حاجه
ترن ترن
هدى: تليفونك بيرن ردى ليكون هشام
نورا: بلهفه: هشام ألو أنت فين وليه قافل تليفونك ومش بترد عليا
هشام: ممكن تهدى يا حبيبتى أنا آسف بس حصل شويه مشاكل كدا
نورا: مشاكل أي أنت كويس
هشام: أه يا حبيبتى كويس هما كانوا شويه مشاكل كدا واتحلت الحمدلله بعد عضمى ما اتكسر
نورا بخوف: أنت بتقول أي يا هشام عضم أي اللى اتكسر هشام انت فيك حاجه ومخبى عليا
هشام: ياحبيبتي والله ما في حاجه انا تمام
نورا: طب لي كنت قافل تليفونك خضتني عليك
هشام: انا آسف هشام وهو يكمل حديثه بقولك أي سيبك منى انتى عامله أي وحشتيني
نورا بخجل: وانت كمان
هشام: وانا أيه
نورا بخجل: وحشتنى
هشام: يلهوى ع الرقه هشام وهو يكمل حديثه صحيح انتى بتكلمنى ازاى وانتى فالبيت

يتبع..

اترك رد

error: Content is protected !!