Uncategorized

رواية الساحر الفصل الرابع 4 بقلم ياسمينا

 رواية الساحر الفصل الرابع 4 بقلم ياسمينا

رواية الساحر الفصل الرابع 4 بقلم ياسمينا

رواية الساحر الفصل الرابع 4 بقلم ياسمينا

ياسمين بدات تفوق وبصت حواليها لقت نفسها في اوضه غريبه كلها ابيض في ابيض وياسمين بدأت تفتكر الي حصل بهدوء وبصت علي هدومها بغضب وبعدين بدأت تصرخ بغضب اريان دخل عليها
اريان : ايه يابنت المجنونه فزعتيني
ياسمين بغضب : مش قولتلك ملكش دعوه بخصوصياتي
اريان بضحك : هو جيت جمبها
ياسمين بزعيق : يتغيرلي ليه افرض انا مش عايزه اغير
اريان : ممكن تهدي ويلا علشان جهزت الفطار
ياسمين : انت بارد كدا ليه انت لسا قاتل مراتك وامك وبعدين سؤال احنا فين
اريان : بصي ياستي دي شقتي هنقعد فيها فتره وهتعجبك علفكره احسن من فيلا
ياسمين بغضب : عايزه اعرف كل حاجه دلوقتي حالا
اريان راح قعد علي سرير ومسك ايد ياسمين وقعدها علي سرير
ياسمين : سيب ايدي يامجرم
اريان كتم بوقها وقال : هحكيلك اخرسي بصي ياستي الي حصل كلأتي
فلاش باك ????
اريان كان بيوصل ريم
ريم : اريان بص انا مش فاهمه انت ليه بتعمل كدا بس
اريان قطعها بغضب : بقولك ايه مش عايز كلام كتير
ريم بضيق : ماشي
اريان تلفونو ورد
عادل : الو ياباشا
اريان : عايز ايه
عادل : سيف جاب بنت اسمها ياسمين وهتجي تراقبكم وهتشتغل خدامه
اريان بتركيز : وليه
عادل : علشان شاكك أن واحد فيكي الساحر
اريان قفل تلفون ببرود : بيلعب من تحت ترابيزه
ريم : وناوي تعمل ايه
اريان : هلعب معاهم
ريان وصل ريم وتصل علي حد جبلو كل معلومات عن ياسمين ونصدم أنها اخت نورا وقرار انو يخلي نورا تشوف ياسمين
انتهاء فلاش باك علي سؤال ياسمين
ياسمين : انت عرفت ازاي ان نورا مش حامل وكمان عرفت ازاي اني قولت كلمه سوري
اريان : مانا كنت هقولك بس طبعا حضرتك قطعتيني
ياسمين بضيق : طب انجز خلص
اريان : انتي بتكلميني كدا ليه اكني شغال عندك
ياسمين جايه تكلم بس سمعت صوت ذئب
ياسمين بصريخ : ده ايه
اريان : تعالي اوريكي
اريان مسك ايد ياسمين وطلعو من الاوضه ودخلو الاوضه الي جميها ونصدمت لما لقت ذئب بس ف قفص
ياسمين حطت أيدها علي رأسها كان هيغمه عليها
اريان : لا فوقي كدا مش كل شويه تقعي مني
ياسمين بخوف : مشيني من هنا
اريان : ليه محبتيش اريان ولا ايه
ياسمين : ده اسمو اريان
اريان بأبتسامه : أه
ياسمين بزعيق : هو انا عملتلك ايه وليه قتلت اختي كنت ممكن تطلقها وخلاص
اريان بهدوء : كنت هحكي والله بس انتي اتكلمتي بقلة ادب ف علشان مش هحكي
ياسمين حاولت تسيطر علي عصبيها وقالت : ممكن لوسمحتي تحكيلي
اريان بأبتسامه : اوك بصي ياستي لما وصلنا الفيلا وشريف اتقتل ف انا خرجت قدامك عادي جدااااا ولا اكنك كنتي شيفاني وكمان عاصم كان معايا وطبعا مش هقولك ازاي ولا هقولك ازاي روحت بيت شريف ولا هقولك ازاي رجعت بسرعه من عندو تمام بس هقولك ازاي عرفت انها مش حامل انا مركب كاميرات في كل مكان في الفيلا ومحدش يعرف ده وشوفت اول لقاء بيتك وبين عاصم علي تلفوني وكمان شوفت نورا وهي بتكلم في تلفون وشوفت لما صفا قالتلك عن ساهر
ياسمين : يعني انت مش ساحر ولا حاجه
اريان بضحك : اومال بختفي ازاي بروح اقتل بسرعه وارجع ازاي
اريان كمل بخبث : بعرفك لبسك ازاي
ياسمين حاولت تهده ومش تتعصب علشان تقدر تعرف قتلهم ليه
ياسمين : طب قتلتهم ليه وليه اتجوزتني بطريقه دي
اريان بهدوء : مش هقولك قتلت ساهر وكنده ليه بس نور قتلتها لأن كانت بتهددني أنها تقول حقيقتي لي كل ناس لو انا مقولتش لناس كلها أنها مرات
ياسمين بصدمه : يعني هي كانت عارفه انك الساحر
اريان : والمكالمه الي جتلك كانت من نورا وغيرت صوتها علفكره انا مخفتش منها لما قولتلها هعترف بحوازنا لا انا كنت جهزلها موته حلوه
ياسمين : حتي وانت عارف انها حامل
اريان بسخرية : حامل من مين بظبط مني ولا من عادل
ياسمين بصتلو بصدمه وقالت : لالا لااا مش قادره استوعب كل ده ازاي عادل دا عادل فضل يدور عليها كتير
اريان بهدوء : انتي نضيفه اووي ف علشان كدا مش قادره تستوعبي
ياسمين : سؤال هي ليه مقلتش لي عادل أنك الساحر
اريان : لأنها عارفه كويس أن محدش عارف سر ده غيرها ولو عرف هعرف فورا أنها بتخوني
ياسمين بضيق : انت كنت بتقرأ أفكاري ايه مقرأتش افكار مراتك وعرفت انها بتخونك
اريان : لا قرأت اومال عرفت ازاي
ياسمين : انا مبقتش فاهمه حاجه بص طلعني من عالمكم المقرف ده انا مش عايزه ادخل فيه انا ماليش دعوه روح انت كمل قتل وعادل خاينه وعاصم
ياسمين سكتت
اريان : عاصم ايه
ياسمين : هو عاصم مقرف زايكم
اريان بضيق : ايه حبتيه
ياسمين : حاجه متخصكش
اريان ببرود : يبقا مش هقولك حاجه
ياسمين بضيق : يووووووه ماشي ايوا انا حبيتو
اريان بصلها : حبيتي فيه ايه
ياسمين بتوتر : كلو
اريان ابتسم وقال : يبقا مش بتحبيه اصل الي بيحب حد عينو بتلمع لما يحكي عنو
ياسمين بضيق : طيب ممكن تقولي
اريان بهدوء : تمام اولا ياستي عادل ده ظابط فاسد اوعي تكوني مفكره انو كويس لالا ده ازبل انسان المهم مراتي ليه خانتني معه معأنها بتحبني علشان عايزه تعمل من حقن مجهري وقالتلو
ياسمين : هي عرفتو منين اصلا عادل كان صحبي انا
اريان : من ايام المدرسه كان معاها في المدرسه وتقريبا مكنتيش تعرفي ورجعو يتوصلو من قريب وهو وافقها اوي علي فكره بتاعت الحقن بس طلب الاول أنها تخوني
ياسمين بستحقار : ايه القرف ده
اريان : وفعلا خانتني اه نسيت اقولك اختك مبتخلفش اصلا ف مره قالت ممكن اكدب عليه هشوفو مصدقني ولالا وقالتلي أنها حامل وانا صدقتها
ياسمين بسخريه: معأنك الساحر يعني مفروض تكون عارف انها بتكدب
اريان : مانا مصدقتهاش بس مثلت اني مبسوط ومن سعتها بدور وراها وعرفت بقا بتخوني وأنها ممكن تكون فعلا حامل ومن عادل ولما سمعتها بتكلم في جنينه اتأكدت أنها مش حامل ازاي واه كانت بتكلم معا عادل واه عادل كنت بديلو فلوس قد كدا علشان يعرفني اخبار سيف
ياسمين بصت الي الأرض بحزن وقالت : يعني انتو كلاب في بعضيكم
اريان : اه حاجه زاي كدا اما عاصم ف هو انضف واحد فينا وحبك اوي علفكره
ياسمين بضيق : ومبسوط وانت بتقولها ازاي قدرت تجوز حبيبت اخوك
اريامن ابتسم قال : تعرفي أن بحب الحاجات المستحيله ولما اخليها جايز أو ممكن بفرح اوي وانتي كنتي مستحيله لاني متجوز اختك واهو شوفتي متجوزك
ياسمين : هو انت مريض نفسي اصل صعب انسان يعمل كل ده
اريان بغموض : مش صعب ابدا
ياسمين بهدوء : ممكن تحكيلي قصتك وازاي بقيت كدا وليه بتعمل كدا
اريان ببرود : ليه كنتي مين علشان احكيلك عن حياتي
ياسمين بصتلو بقرف وقالت : انا قرفانه منك بجد
ياسمين طلعت من الاوضه ودخلت الاوضه التانيه وقفلت الباب بلمفتاح
اريان : للاسف مش هتعرفي تقعدي لوحدك
ياسمين بصت وراها بصدمه لقت اريان قاعد علي سرير
ياسمين بغضب : وبعدين
اريان : ولا قبلين هنام
ياسمين قربت من سرير وقالت : طب ماقولتش موت نورا ازاي
اريان : طيب هقولك
فلاش باك ????
اريان دخل اوضه ياسمين في القصر لقها نايمه قرب منها وقال : ياسمين
ياسمين بدأت تفتح عنيها وقامت مخضوضه واريان قعد قدامها
اريان : ياسمين
ياسمين بنوم : هو في ايه
اريان : بصيلي
ياسمين بصتلو
اريان مسك وشها وقرب منها وفاجأه لون عينو بقت لونها احمر وهي بصت علي عنيها جامد وبعد دقيقه بظبط ابتسم وبعد عنها
اريان : ياسمين
ياسمين كانت نامت نوم مغناطيسي
ياسمين : نعم
اريان بضحك : قولي بحبك
ياسمين : بحبك
اريان : هاتي ايدك
ياسمين مدت أيدها لي اريان واريان قربها منو : ياااه بتبقي عسل وانتي هاديه المهم ادخلي خدي شاور والبسي الفستان ده
ياسمين خدت منو الفستان فعلا ودخلت حمام الاوضه واريان طلع تلفونو وكلم ريم
اريان : مش انتي بتحبي عاصم
ريم بتوتر : ها
اريان : عاصم هيتجوز غيرك يااما تجي توقفي الجوازه يااما اسيبو يتجوز
ريم : افهمني انا مش عايزه اتجوزو غصب عنو
اريان : مين قالك انو غصب انا نيموتو مغناطيسي
ريم : اووف طيب جايه
اريان : متنسيش البسي ابيض
اريان قفل التلفون بهدوء وطلع الجنينه وقرب من الاوضه الي في جنينه ودخل الاوضه وشاف نورا قدامو مربوطه
اريان : الخاين عندي بسيب عليه اريان التاني تعرفيه طبعا
نورا بخوف : سامحني
اريان بكره : علي قد ما حبيتك علي قد ماكرهت اتمنا ليكي موته سعيده وعادل ده مش هرحمو
اريان بص جمبو لقه ذئب بدأ يجوع فتح القفص وطلعو والذئب هجم علي نورا واريان طلع من الاوضه بهدوء وصراخ نورا جايب اخر القصر كلو ولحسن حظو أن كنده مكنتش في القصر وريم وصلت بعد ربع ساعه ومأذون وصل
ريم : يعني مش حاسين بحاجه دلوقتي ونايمين
اريان بضحك : اه
ريم : لا انت فظيع ياأريان
اريان بثقه ؛ عارف
اريان بص علي عاصم وقال : يلا ياعاصم علشان تجوز ريم
عاصم قرب من ريم ومد ايدو ليها وهي مسكت ايدو
ريم بصدمه : ده عامل زاي الريبورت
ريم وعاصم قربو من مأذون وكتبو الكتاب وياسمين قاعده جمب اريان
اريان : ياسمين
ياسمين : نعم
اريان بضحك : والله حلوه وانتي بتقولي نعم
اريان خد ياسمين وكتبو الكتاب
اريان بضحك : دي لما تفوق صوتها هيجيب القصر كلو
ريم بتوتر : وعاصم
اريان : مالو عاصم علفكره عاصم مفيش حد احن منو
ريم بصت لي اريان بسخرية وبعدين قالت : طب هتعمل ايه بعد كدا
اريان : جاه دور عادل وحارس
ريم : طب ومراتو ذنبها ايه تقتلها
اريان بسخرية : ذنبها طبعا دانا لو شاورتها هتجي وتخون جوزها
ريم بضيق : بس احنا مين علشان نقتل الناس
اريان ببرود : اولا انا مش احنا
ريم : انا صحبتك ولازم اوديك لطريق الصح
اريان بضيق : ريم متخلنيش اسيب عليكي اريان
ريم بخوف : لا خلاص ونبي
اريان بضحك : ايوا كدا يبقا اتلمي
انتهاء فلاش باك????
اريان : بس والباقي تعرفيه
ياسمين : يعني انت عينك بتقلب لون احمر
اريان بأبتسامه : تحبي تشوفي
ياسمين بتوتر : لا لتنيمني تاني بس قولي هو عاصم امتا هيفوق
اريان : بكرا
ياسمين بستغراب : مشمعنا
اريان : علشان لما يفوق لازم كلنا نبقا موجودين
ياسمين بتفكير : هو انت ابوك جن عاشق وحب امك وتجوزها وانت اخدت قوتو
اريان بتمثيل : اه صح عرفتي ازاي
ياسمين بصدمه : كنت عارفه والله الناس دي بتتشكل بأشكال حلوه وانت حلو بس شكلك الحقيقي وحش صح
اريان : بظبط كدا تحبي تشوفيه
ياسمين بزعيق : يلهوووووي يعني أنا متجوزه جن استغفر الله العظيم يارب انت مسلم ولا ايه نظامك
اريان بضحك : هموت بجد
ياسمين : اعوذ بالله من الشيطان الرجيم انصرف انصرف
اريان بضحك : انت مجنونه انا مش جن
ياسمين بتفكير : يبقا مصاص دماء حب امك وتجوزو وبعدين خلفوك
اريان : لا اله الا لله اهدي يابنتي انا ولا ده ولا ده
ياسمين بتذكر : صحيح انا مش شوفت ريم دي خالص
اريان : كانت بتجهز الوضع علشان اقدر اقتل كنده
ياسمين بغضب : انتو معندكوش قلب يلهوي
اريان : هنام تقفلي نور وتجي تنامي جمبي يااما اسيب عليكي اريان
ياسمين في سرها : لازم اخدو علي قد علقو علشان اقدر اهرب منو
ياسمين راحت وقعدت علي سرير وخدت الغطا كلو واريان بصلها بضيق
ياسمين : لو مش عجبك روح نام معا اريان
اريان خد منها الغطا وزقها ووقعها في الارض
اريان : انا بحب انام علي سرير لوحدي
ياسمين بغضب : علي اساس اني هموت وانام جمبك يامجرم
ياسمين بصت في الاوضه ملقتش حتي كنبا قامت من علي الارض وطلعت برا الاوضه ولقت في اوضه تالته قربت منها وفتحتها ولقت فيها قناع الأسد ولبس اريان لما يبقا الساحر وبصت جمبها لقت كمية سكاكين مرعبه قربت من السكاكين ومسكت واحده وحطت أيدها علي سن السكينه اتعورت فورا
ياسمين بوجع : دي حاميه اوي
ياسمين بصت علي سكينه وجالها فكره
ياسمين : يعني أنا دلوقتي روحت ضربتو بسكينه هيبقا حقي دا قاتل ومجرم و يستاهل
ياسمين مسكت السكينه جامد وطلعت بهدوء من الاوضه ودخلت الاوضه تانيه ولقت اريان نايم قربت من سرير بهدوء وقعدت عليه
ياسمين في سرها : انا هضربو في بطنو احلا حل
فاجأه ياسمين سمعت صوت الذئب صرخت وسكينه وقعت منها واريان فتح عينو وبصلها وبص علي سكينه الي علي سرير
ياسمين بتوتر : انت صحيت ليه
اريان بضيق : صريخك خرم ودني
الذئب عمل صوت تاني وياسمين خافت ونامت علي سرير وغطت وشها واريان شال السكينه بهدوء
اريان : تصبحي علي خير ونصيحه مني لما تكوني عايزه تموتي حد لازم تكوني شجاعه الاول
اريان نام علي سرير
ياسمين بغيظ : ربنا يخدك
اريان بحده : سااااامعك
ياسمين : هو احنا ليه جينا هنا
اريان بضيق : جت اجيب ورق من هنا
ياسمين وهي لسا مغطيه وشها : وليه جبتني معاك وايه الورق ده
اريان شال من عليها الغطا بغضب ونصدمت لما شافت عنيه لونها احمر بصت في عينو جامد وبعدين نامت
اريان : ياسمين نامي
ياسمين : حاضر
ياسمين نامت فورا وهو ابتسم ونام ….
_________________________________________
????في صباح يوم جديد ????
سيف طلع برأءه بعد ما اريان بعت حد يشيل القضيه اما اريان صحي من نوم لقه ياسمين لسا نايمه
اريان : يلا علشان الواحد يشتغل بهدوء
اريان قام وراح المطبخ وعمل لنفسو قهوه وبعدين دخل الاوضه الي فيها السكاكين والقناعة وطلع تلفونو وكلم سيف وطبعا غير صوتو
اريان : حبيب قلبي وحشتني
سيف بضيق : ها قولي عايز اعمل
اريان : بص ياسيدي عايزك تروح انهارده وتزور حارس واريان هيبقا معاك
سيف : يعني انت عاصم
اريان بهدوء : علفكره ممكن مبقاش عاصم ولا اريان
سيف بضيق : اومال مين
اريان : حاجه متخصكش المهم اريان هيجي معاك
سيف : وبعدين
اريان بخبث : لا بعدين دي سبها عليا
سيف : سؤال بس هو اريان هيجي معايا ازاي
اريان : مالكش دعوه بردو سلام وجهز نفسك علي ساعه 8 بليل
سيف قفل تلفون وقال : ده عايز يجيب النار جمب البنزين
اما عند اريان دخل اوضتو وغير هدومو وصحه ياسمين
اريان : اصحي يابنتي
ياسمين بنوم : لا
اريان قرب من ودنها وقال : هجيب اريان يصحيكي وهو كدا كدا اصلا جعان
ياسمين قامت مخضوضه وبعدين قالت : ربنا يخدك
اريان : بخدنا جميعا يلا
ياسمين : هنروح فين
اريان بهدوء : هنروح القصر قووومي بقا
ياسمين قامت معه ونزلو من الشقه وياسمين لحظت أن معه شنطه كبيره
ياسمين : ايه شنطه دي
اريان ببرود : اصلي هقتل عادل انهارده
ياسمين وقفت في مكانها وهو بصلها ببرود وركب الموتسكل بتاعو
اريان : يلا
ياسمين بصت حواليها لقت الشارع فاضي وقرارت تهرب واريان فهمها كويس بس حابب يديها درس مهم ياسمين جريت من قدام اريان واريان طلع سكينه من شنطتو ورمها علي ياسمين الي بتجري وجت في رجليها وهي صرخت ووقعت في الارض واريان ساق المتوسكل لغيت عندها
ياسمين بدموع : بتوجعني
ياسمين جت تمسك السكينه علشان تطلعها من رجليها
اريان : اوعي تمسكيها
ياسمين بدموع : ابعد عني بقا
اريان نزل من متوسكل ونزل لي مستوا ياسمين ومسك السكينه وطلعها بسرعه وياسمين صرخت
اريان : لو كنت انتي شدتها مكنتيش هتشديها بسرعه وكانت هتوجعك اكتر
ياسمين بدموع : انا مش عايزه منك حاجه أنت انسان معندكش قلب
اريان بهدوء : قدامك دقيقه لو مقومتيش وركبتي معايا هسيبك هنا وهروح لي امان
ياسمين قامت وهي بتعيط ومكنتش قادره تقف علي رجلها وبصت لي اريان بكره واريان ركب المتوسكل وياسمين حاولت تركبو معرفتش
ياسمين بدموع : مش عارفه اركب
اريان بجمود : اتعملمي تستحملي نتيجة أفعالك وتقومي لوحدك مفهوم
ياسمين بدموع : ربنا يخدك علشان اخلص بقا
ياسمين حاولت وكل ما تقف علي رجليها تصرخ واخيرا قدرت تركب واريان ساق المتوسكل جامد وافتكر موقف من الماضي
فلاش باك????
اريان كان واقف معا خالو الي اكبر منو بس ب 10 سنين اريان كان 15 سنه وخالو 25 سنه
اريان : مش قادر تعبت وشكلي مش هعرف اتعلمها ياوسام
وسام كان ماسك سكاكين في ايدو وقدامو خشبه كان بيرمي سكاكين عليه
وسام : تمام يبقا انت مش عايز تجيب حقك
اريان بغضب : لا طبعا عايز بس انت عايز تعلمني حاجات مستحيل اقدر اعملها إذكان انت متعرفش تعمل نصها انا هعملها يعني
وسام بهدوء: خلاص امشي
اريان تجاهلو وفعلا مشي ووسام رمه عليه سكينه وجت في رجلو واريان وقع في الارض بوجع
اريان بغضب : انت عملت ايييييه
وسام بهدوء : اهده
اريان : مش قادر اقوم
وسام : شيل السكينه بس بشكل سريع
اريان مسك السكينه وحاول يطلعها بس كانت بتوجعو اوي
اريان بوجع : مش قادر
وسام : لازم تستحمل نتيجة أفعالك ولما تقوم تقف لوحدك انا بصنع منك شخص قوي محدش يقدر عليه يلا حاول تاني
اريان مسك السكينه وطلعها بصعوبه وطلعها ورمها وحاول يقف
وسام : يلا يااريان قوم هتقدر
اريان كل ما يقف يقع
وسام : حاول تاني هتقدر
اريان اخيرا قدر يقف وبعدين قعد علي كرسي
وسام : علشان تبقا شخص محدش يقدر عليه لازم تدوق كل انواع العذاب علشان لو حصل اي موقف زاي ده تقدر تقوم وتحارب
اريان بهدوء : عندك حق
انتهاء فلاش باك ????
اريان وصل قدام عمارة عادل ونزل من متوسكل وخد شطنه ولبسها علي ضهرو ياسمين مسكت ايدو بتعب
ياسمين : ارجوك متموتهوش
اريان زق أيدها وبص علي رجليها وقال : لما ارجع هعقملك جرحك
ياسمين بغضب : هصوت والم ناس عليك والله
اريان مسك وشها ولون عينو اتغيرت لي احمر وياسمين بصتلو تاني ونامت
اريان : اقعدي هنا استنيتي
اريان طلع العماره ولبس القناع ووصل شقه عادل وعادل كان عايش لوحدو طلع المفتاح وفتح الباب بكل سهوله ودخل الشقه وملقهوش في صاله دخل الاوضه بهدوء لقه عادل نايم طلع من شنطتو برميل متوسط الحجم كان فيه جاز وكب الجاز في الاوضه كلها وكب علي وش عادل جاز وعادل صحي
اريان بأبتسامه : مفاجأه صح
عادل برعب : انت مين
اريان شال القناع وعادل أنصدم
اريان : بص انا مش عايز اتكلم معاك كتير جاه وقت الحساب وجاه دورك ها دورك فهمني طبعا
اريان مسك الكبريت وولعو
عادل برعب : لا متعملش كداااا
اريان رمه علي سرير وبدأت الولعه تمسك في عادل وهو بيصرخ واريان مسك القناع وشنطه وطلع برا الشقه بثقه
اما عند ياسمين كانت قاعده علي متوسكل وساكته خالص وجاه تلات شباب قربو منها
واحد منهم بخبث : ايه ملكيش صاحب
ياسمين كانت بصه قدامها ومبصتش عليهم ولا ردت
واحد تاني : لو ملكيش صاحب احنا نصحبك عادي
ياسمين مردتش
التالت قرب من ياسمين وحط ايدو علي كتفها وقال : انتي يابنتي
واحد منهم : شكلها هبله
الشخص تاني بخبث : وده المطلوب
وفاجأه الشخص الي كان حاطط ايدو علي ياسمين لقه سكينه جت في ايدو وهو صرخ من الوجع ووقع في الارض اريان قرب منهم وهما خافو وجريو
اريان قرب من ياسمين وفوقها
ياسمين : في ايه
اريان بضحك : مفيش كنتي هتتخطفي من شويه
ياسمين بتذكر : عملت ايه في عادل
اريان وهو بيركب الموتسكل : لا مخلاص اتحرق
ياسمين بصراخ : الحقووووووووو ياااانااااااس خطفنيييييييييييي يلهووووووي الحقوووووووووني وقتل راجل فوووووووق
اريان بصلها بستغراب وبعدين ساق بسرعه
ياسمين بوجع : رجلي حساها بتوجعني امشي براحه
اريان زاد السرعه
ياسمين بصريخ : ربنااااااااا يخدك
اريان : يخدنااااا
يتبع..
لقراءة الفصل الخامس : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً نوفيلا ورطة قلبي للكاتبة سارة فتحي

اترك رد

error: Content is protected !!