روايات

رواية انا ليلى الفصل الثالث 3 بقلم أسيل محمد

رواية انا ليلى الفصل الثالث 3 بقلم أسيل محمد

رواية انا ليلى الجزء الثالث

رواية انا ليلى البارت الثالث

رواية انا ليلى الحلقة الثالثة

الدكتور بتوتر:هي الحمدلله عدت مرحله الخطر لاكن هنحطها تحت الملاحظه ٢٤ ساعه لغايت ما نتأكد أنها تمام وهي عندها كسر في دراعها اليمين
ادهم :طب هي هتقوم امتي
الدكتور : احنا نقلناها اوضه عديه لغايت ما تفوق ونتأكد أنها تمام
ادهم:تمام شكرا يا دكتور ممكن ادخلها
الدكتور:اتعقم الاول وبعد كده ادخلها
ادهم:تمام
وذهب ادهم لتعقيم
في اوضه ليلي يوجد شخص يضع حقنه مميته في المحلول بتاع ليلي في اللحظه دي ادهم دخل عليها
ادهم :اقف عندك بتعمل اي
المجهول اتوتر :ووقعت منو الحقنه ولسه جاي يجري ادهم مسكوا وضربوا
ادهم :انت مين وعايز منها اي
المجهول ساكت مش بيرد وبيحاول يفك نفسوا من ادهم
ادهم :مش هترد وشال القناع من علي وشوا
ادهم بصدمه :عم رمضان
رمضان بخوف :انا اسف يا بيه متعمليش حاجه ونبي
ادهم بعصبيه :انت جاي تعمل اي وبعدين جاي تقتل بنتك ؟انطق وقول الحقيقه
رمضان بخوف:ادعي يا بيه وانا هقولك كل حاجه
ادهم :انت ضربت الحقنه في المحلول
رمضان بخوف اكبر :لا والله يا بيه وقعت مني اهي
ادهم بعصبية ‘طب احكي كل حاجه ومين زقك عليا وليلي تقربلك اي
رمضان بخوف :الي زقني عليك هو واحد من عليتك
ادهم :من عليتي؟
رمضان :ايوه بيه امك هي الي زقتني عليك من وانت عندك 18 الي خليتني اخلص من بيلا
ادهم بصدمه :امي هي السبب في موت بيلا طب اي فيدتها من موتها أو من قتل ليلي
رمضان :مهو انا بيه من 9سنين لما خت بيلا ووديتها الحضانه واحنا راجعين انا نزلت من العربيه وخت بيلا وولعت في العربيه والي كانوا فيها ناس مزيفه عشان تبان حقيقه ووقتها مرڤت هانم عرفت الحقيقه وخليتني اعمل عمليه تجميل تغيرمن شكلي وربيت بيلا علي اساس انها بنتي وغيرت اسمها ليلي ومن وقتها ومرڨت هانم عيزاني اخلص من ليلي. قصدي بيلا بس انا مقدرتش وانا عبدالله السواق بتاع بباك يا بيه
ادهم بصدمه :يعني انت عبدالله الي فكرتوا مات ودي بيلا حبيبه عمري وامي هتستفاد اي من كل دا ولي بيلا مش فكراني
رمضان :ام حضرتك يا بيه كانت عارف انك بتحب بيلا وهي كانت عايزه واحد من عليه مش واحده جايه الدنيا من الحرام وكتبوا اسمها علي اكنها بنت الحارس وكانت بعتاني عشان اقتلها بس انا مقدرتش سامحني يابيه وبيلا مش فكراك عشان عندها فقدان ذاكره لما ختها وهربت وقعت مني وحصلها نزيف وفقدت الذاكره
ادهم :انا مش عارف اعمل معاك اي اقولك انت تروح لامي ولا اكتب عرفت حاجه وقولها انك معرفتش تقتلها وانا هقولك علي الباقي بعدين
مشي رمضان أو بمعني اصح عبد الله
ادهم في نفسه :يعني الي جوا دي حب عمري بيلا ادهم دخل لبيلا لاقاها بتفوق
ادهم :بيلا حبيبتي وحشتني اوي
بيلا:ادهم
ادهم :قلب وعيون ادهم تعبانه فيكي حاجه انده للدكتور
بيلا بصداع :ايوه دماغي وجعاني
ادهم داس علي الزار الدكتور اجي
الدكتور :اخبارك اي يا انسه ليلي حاسه باي
بيلا:دماغي مصدعه ووجعاني وبشوف تخيلات ليا وانا صغيره وكل أما افتكرها دماغي توجعني
الدكتور لادهم:هي كان عندها فقدان ذاكره وأثر الخبطه عليها خلاها تحاول تفتكر اي حاجه من الماضي بتاعها
بيلا بصدمه :اي فقدان ذاكره
الدكتور ؛ايوه يا انسه ليلي
بيلا :بس انا اسمي بيلا مش ليلي
ادهم بفرحه :هي بدأت تفتكر يا دكتور هي فعلا اسمها بيلا
الدكتور:دي حاجه كويسه أنها افتكرت حاجه هكتبلها علي شويه ادويه تاخودهم
كتب الدكتور الادويه وادهم راح يا يجيبهم ودخل اوضه بيلا من غير ما بخبطت وانصدم
تفتكروا ادهم أنصدم لي؟

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة جميع حلقات الرواية اضغط على : (رواية انا ليلى)

اترك رد

error: Content is protected !!