روايات

رواية بعت نفسي الفصل السابع والثلاثون 37 بقلم نسرين

رواية بعت نفسي الفصل السابع والثلاثون 37 بقلم نسرين

رواية بعت نفسي البارت السابع والثلاثون

رواية بعت نفسي الجزء السابع والثلاثون

بعت نفسي
بعت نفسي

رواية بعت نفسي الحلقة السابعة والثلاثون

راحت كامليا وعصمت عند رحيم
**كامليا الجربوعه فاقت و اكرم عندها
**رحيم في اي اوضه ؟؟
**كامليا اول اوضه علي اليمين
راح رحيم
وفتح الباب كان اكرم قاعد علي كرسي بيتكلمو
**رحيم اطلع بره يا اكرم
مليكه من غير ما تحس مسكت ايد اكرم
**اكرم معلش يا جدي مش حاطلع
**رحيم ولد انت نسيت نفسك ولا ايه يلا بره؟؟
** اكرم جدي لو سمحت مليكه تعبانه ولسه فايقه
**رحيم اسمها مليكه مشاء الله عملت ايه لي ابني عشان يتجوزك ؟؟
**اكرم هي معملتش حاجه ابنك اللي لف عليها عشان تتجوزو
**رحيم مش انت الشحاته اللي سجنك ؟؟
**اكرم جدي بلاش الكلام دا ادهم لو عرف حايزعل
**رحيم لا يا راجل حايزعل ليه كانت بنت مين ولا حبها ؟؟
**اكرم اللي بين ادهم ومليكه اكبر من الحب هو مرتاح معاها لاول مره اشوف ادهم مرتاح رجع ادهم بتاع زمان بعد ما شكلتو زي ما انت عايز
سيبو مره وحده يعيش حياتو زي ما هو عايز
**رحيم كلامي معاك بعدين
عايزه كام وتطلعي من حياتو تختفي ماشوفش ليكي اثر نهائي
**مليكه وهي بتعيط انا مش عايزه حاجه غير اشوف ادهم كويس
**رحيم كويس اوي بصي اطلبي اي رقم انت عايزاه عشان طول ما ادهم معاكي مش حايبقا كويس اكيد انت عارفه انك مش مناسبه ليه
**اكرم كفايه يا جدي ادهم لما يفوق هو حايقرر يعمل ايه
**رحيم فكري وبكره راجع عندك
وطلع من الاوضه
**اكرم معلش يا مليكه هو دا جدي رحيم
**مليكه والله يا اكرم قولتلو طلقني هو اللي مش عايز
**اكرم اوعي تقولي الكلام دا تاني انت ماتعرفيش ادهم قد ما انا اعرفو انت غيرت ادهم مهما كان قاسي انت رجعتيه بعد ما الزفته غاده دمرتو ادهم محتاج ليكي اوي اوي خاصه دلوقتي
**مليكه ليه ؟؟
**اكرم الحادثه كانت صعبه وفي صخره كانت فوق ضهرو وعمل عمليه وللاسف الدكتور قال انو حيبقا مشلول
**مليكه ايه مش فاهمه
**اكرم عمود الفقري حصلو شرخ وصل لي اعاقه
هنا مليكه ماقدرتش تمسك نفسها وابتدت تعيط
**مليكه ادهم مش حا يستحمل
**اكرم ماتعيطيش انت اللي في ايدك تنقديه خليكي جنبو هو حايبقا كويس وانت معاه ادهم بحبك انا عارفو هو خايف يعترف لنفسو
مليكه انت قوه ادهم انا بترجاكي خليكي جنبو انت الوحيده اللي ممكن تهوني عليه
**مليكه اعمل ايه ؟؟
**اكرم الدكتور عايز يقولو بكره انت لازم تكوني جنبو تصبريه وتقويه عارف انك خايفه من اهلو ومن حقك تقولي خلاص انا عايزه انسحب من حياتو انا شاهد انو ضلمك و عمل كل حاجه وحشه فيكي بس خليكي احسن منو واقفي معاه لو بعدتي في الوقت دا حايدمر وحياه امك واختك
**مليكه من غير ماتقولي انا مش حاسيبو مقدرش اتخلي عنو
وكملت عياط
اكرم رن علي ممرضه وجا الدكتور اداها حقنه مهدئه
اكرم فكر كثير قرر انو يبات في اوضه مع مليكه
علي بليل اكرم دخل الحمام وسمع كا ان في حد دخل اوضتها فتح باب الحمام بشويش وشاف ممرضه ومعاها حقنه وبتبص يمين وشمال ويادوب بتحضر علشان تفضي الحقنه في المحلول المغذي
مسكها اكرم
الممرضه اتخضت
**الممرضه في ايه حضرتك ؟؟
**اكرم كنت عايزه تديها ايه؟؟
**الممرضه لا دي حقنه عشان النزيف
اكرم فضل ماسكها ورن الجرس
الممرضات
دخلت ممرضه
**الممرضه 2 في حاجه حضرتك ؟؟
**اكرم عايز الدكتور بسرعه
**الممرضه 1 سيبني امشي انا بعمل شغلي بس
**اكرم حانشوف
جا الدكتور
**الدكتور خير يا اكرم بيه؟؟
**اكرم الممرضه دي شوفتها بتتسحب ومعاها الحقنه دي وبصراحه شكيت فيها
اخد الدكتور الحقنه
و وشو بقا الالوان
**اكرم خير يا دكتور ؟؟
**الدكتور للاسف الحقنه دي بتعمل سيوله في الدم وبتأذي للموت
**اكرم اتجنن عايزه تقتليها ليه مين مسلطك علينا
وطلعها بره اوضه
مليكه من الحقنه مهدئه كانت في سابع نومه
اكرم بلغ البوليس وكان شاكك يا غاده او كامليا بس ماحبش يتهم حد لحد مايشوف ادهم حايعمل ايه
في الصباح
صحي ادهم تعبان كل اللي بقولو مليكه
دخلت كامليا وعصمت ورحيم
**كامليا حمدالله علي السلامه حبيبي كنت حاموت لما سمعت الخبر
**ادهم مليكه
كامليا بصت لي عصمت
**عصمت حمدالله على السلامه
جا الضابط مع الدكتور عشان ياخد اقوالو
**الدكتور حمدالله علي السلامه
**ادهم الله يسلمك
جسمي واجعني
**الدكتور عادي انت طالع من حادثه ربنا كتب ليك عمر جديد
**ادهم مراتي فين؟؟
كامليا من الغضب ضربت برجليها الارض
**الدكتور المدام كويسه
**ادهم عايز اقوم اشوفها
**الدكتور لا ممنوع تقوم انت عامل عمليه في ضهرك
**ادهم بعصبيه عايز اشوف مراتي اطمن عليها
**اكرم هي كويسه شويه واجيبها ليك
**ادهم بجد يا ادهم مليكه كويسه؟؟
**اكرم والله كويسه اول ماتصحي حاجيبها
هي ينفع يا دكتور تيجي ؟؟
**الدكتور لو قادره تقوم مافيش مشكله
**الضابط انا ممكن اخد اقوالو يا دكتور
**الدكتور اتفضل بس بلاش كلام كثير هو لسه صاحي
**الضابط ممكن تحكيلي ايه اللي حصل؟؟
**ادهم كنا راجعين الاسكندريه و السواق قالي ان فرامل العربيه مش كويسه وسيستيم العربيه بايز وكان فيه عربيه نقل ورانا جات جنبنا وابتدت تزق فينا عشان نطلع من الطريق وتتقلب العربيه وفعلا حصل انا فتحت الباب بسرعه نطيت انا ومراتي اترمينا جنب شجره كده بس الغريبه لمحت حد مسك حاجه زي الحجر كبيره ورماها عليا
ماشوفتش كويس لان كان كل هدفي انقد مراتي
**الضابط ممكن بيانات المدام اسمها الكامل وسنها
**ادهم مليكه خالد الرشيدي 18 سنه
هنا كامليا شهقت
**اكرم حضرت الضابط انا بلغت امبارح علي محاوله قتل مليكه
**ادهم ايه محاوله قتل ؟!!! انا عايز مراتي هنا في الاوضه معايا حصل ازاي دا ؟؟
هنا عصمت وشها جاب الوان واكرم شاف ارتباكها و اتاكد انها هي اللي ورا الموضوع
**اكرم اهدا والله الحمدلله انا كنت شاكك ومش مطمن رغم الحرس اللي علي الباب فضلت في الاوضه ولمحت ممرضه كانت عايزه تديها حقنه
بس الحمدلله مسكتها
**الضابط بتتهم حد لانو غريبه الحادثه وكمان اللي عرف انك لسه عايش ورما الحجر عليك ومحاولة قتل مراتك ؟!
**ادهم كنت في شغل في شرم الشيخ واخدت صفقه مهمه ودا خلي عداوه بيني وبين بعض رجال الاعمال
بس انا بتهم غاده محمد رجب
**اكرم ارجوك حضرت الضابط الممرضه لازم تعترف مين وراها
وبص علي عصمت اللي بادلتو نضره شريره
**الدكتور اظن كفايه كده
رحيم كان قاعد علي الكرسي بعيد بص علي ادهم وعرف ان مهمتو صعبه يبعد مليكه من طريقو شاف خوف ادهم عليها
اول ما الدكتور راح مع الضابط
ادهم طلب اكرم يجيب ليه مليكه
رحيم قام من علي الكرسي
** رحيم حمدالله على السلامه
**ادهم الله يسلمك يا جدي
اه يا جدي مش قادر
**رحيم استحمل انت طول عمرك اسد
قربت كامليا وعصمت
**عصمت بدموع تماسيح ربنا يحفظك ويشفيك يا ادهم
**ادهم شكرا يا عمتو
كان اكرم مسند مليكه مكانتش قادره تمشي ودايخه
**اكرم ارتاحي شويه
مليكه لازم تكوني قويه انا اتفقت مع الدكتور انك تكوني موجوده لما يبلغو عشان يعمل عمليه تانيه
**مليكه يارب يقويني
**اكرم استحملي يا مليكه زي ماقولتلك ادهم محتاجك جنبو
وصلو الاوضه
مليكه اخدت نفس واكرم خبط الباب ودخل
مليكه بصت ليه ودموع في عنيها
ادهم فرح لما شافه
ا
ورحيم مراقب كل حاجه اما ريا وسكينه الشر بطير من عنيهم
****************************
ايه اللي مستني مليكه ؟؟

____________________________________

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية بعت نفسي)

اترك رد

error: Content is protected !!