Uncategorized

رواية حب بلا معرفة الفصل الثانى عشر 12 بقلم ليلي مجدي

 رواية حب بلا معرفة الفصل الثانى عشر 12 بقلم ليلي مجدي
رواية حب بلا معرفة الفصل الثانى عشر 12 بقلم ليلي مجدي

رواية حب بلا معرفة الفصل الثانى عشر 12 بقلم ليلي مجدي

علي الساعه 10 ونص بليل عند نجوي اتصلت على محمد:الو انت فين كل ده 
محمد:جاي يا حبيبتي
نجوي: ماشي مستنياك
محمد:ماشي يا نوجي
*********************************
في الساحل
سليم:انتي بقيتي كويسه دلوقتي
حور:اه
سليم:امال قلقتينا عليكي ليه
حور:معلش خليها عليك
سليم:ماشي يا ست حور
ليان ومريم في نفس الوقت:احنا عايزين نخرج
سليم:انتوا جوذ معتيه مش شايفين البت التعبانه
حور:انا بقيت كويسه عادي ممكن نخرج
سليم:ماشي يلا روحوا البسوا
خرجت ليان ومريم
حازم:طب نخرج احنا بقا 
سليم:ماشي
حازم:مستنينكوا برا
سليم: خلاص ماشي فهمت والله
خرج حازم وحسام
سليم:قدره تقومي تلبسي ولا ايه
حور:اه
سليم:طب خشي الحمام البسي جوا وانا هلبس هنا
حور:ماشي
******************************
عند نجوي ومحمد
نجوي:انت مش قولت انك هتيجي بدري
محمد:معلش مشفتش الساعه
نجوى:ماشي هعديها المرادي
نجوي:هقوم اجيب الاكل
محمد:ماشي
جابت الاكل وكلت نجوي:يلا بقا ننام
محمد:يلا ياقلبي
***********************
في الساحل
ليان لبست تيشرت اسود وبنطلون جينز اسود وشوذ ابيض وعملت ديل حصان
مريم لبست تيشرت ابيض نص كم ودايق جدا وبنطلون قماش بيج وشوذ ابيض في اسود في بينك
وحور لبست فستان احمر واسع كله وبعد الركبه وشوذ ابيض وسابت لشعرها العنان
وخرجوا حور بهمس للبنات:تعالوا  نجري اول مقول 123
البنات : ماشي
حور بصوت عالي:123
جريوا البنات سليم:ايه ولاد العبط دول  يلا نجري وراهم
حور وهيا بتجري في واحد كان بيضايقها الولد:ايهالقمر ده
حور:لم نفسك
سليم:را اده بوكس ورا بوكس ورا بوكس
الشباب: خلاص يا سليم
حور بعياط: خلاص يا سليم الولد هيموت في ايدك
سليم قام وقال بعصبيه:يلا نروح
سليم:وانتي امشي هنا اياكي القيقي قدامي أو ورايا
حور:طب انت دلوقتي زعلان مني انا مالي هو انا الي قولتله تعالي عاكسني
سليم:علشان رديتي عليه تردي عليه ليه
حور:حور خلاص بقا يا حبيبي
سليم:انت قولتي ايه
حور في نفسها يا خربيت ام ده لسان اعمل ايه انا دلوقتي
حور: مقولتش حاجه
سليم:لاء قولتي يا حبيبي
حور:طب مانا سمعت اهه
حور:انا عايزه أسألك سؤال
سليم:اسألي
حور:بس جاوب بجد
سليم:ماشي
حور:انت كنت غيران لما كان الولد بيعاكسني
سليم:انتي عايزه الصراحه
حور:اه
سليم:اه انا بحبك يا حور
حور:انت بتتكلم جد ولا بتهزر
سليم:لاء بجد وانتي
حور:انا بحبك
سليم:قولتي ايه
حور: بطل رخامه
سليم:انا بحبك اوي
حور بكسوف وهمس:وانا كمان
سليم:واسليم:انا عايز اسمعها منك
حور:بحبك
حضنها سليم :يلا بقا نخرج للكلاب الي برا
حور:ماشي
خرجوا الكل :ها اتصالحتوا
سليم: طبعا بس انتوا مالكوا ايه التناحه دي
بعد شويه سليم:يلا بقا الكل يخش ينام علشان نصحي بكره بدري علشان بكره اخر يوم
الكل :ماشي
في اوضه سليم :يلا يا حور
حور: ثانيه خلاص انا جيت
وناموا
**********************
في الصباح عند نجوي ومحمد
نجوي:انا فرحانه علشان بكره العيال هيجوا
محمد:دايما يا حياتي
محمد:انا خارج
نجوى: ماشي ابقي رد من اول مكالمه
محمد:حاضر
 خرج محمد
*************************
في الساحل
الكل فطر ولبسوا علشان ينزلوا البسين
حور كانت قاعده مركزه مع سليم
سليم حب يغلس عليها وعمل أنه بيغرق
نطط حور بسرعه سليم انت كويس سليم
سليم:اه كويس
حور عرفت أنه كان بيضحك علها:خوفتي عليا
حور:اكيد يعني قوم اقف كده ثانيه
اول ماوقف ذقته حور
حور:علشان تعرف تعمل مقالب بعد كده
يتبع ……
لقراءة الفصل الثالث عشر : اضغط هنا
لقراءة باقى فصول الرواية : اضغط هنا

تعليق واحد

اترك رد

error: Content is protected !!