Uncategorized

رواية عشق المراد 2 الفصل الثالث والثلاثون 33 بقلم فاطمة جودة

    رواية عشق المراد 2 الفصل الثالث والثلاثون 33 بقلم فاطمة جودة

رواية عشق المراد 2 الفصل الثالث والثلاثون 33 بقلم فاطمة جودة

رواية عشق المراد 2 الفصل الثالث والثلاثون 33 بقلم فاطمة جودة

عاصم .. الرسمي امبارح بداية شهر العسل 
عهد .. هتفسحني ونخرج
عاصم .. كل اللي انتي عايزاه 
عهد .. طب يلا ننزل 
عاصم .. هننزل علي البحر والا عايزه تعملي ايه 
عهد .. البحر دلوقتي هدخل البس 
عاصم شدها .. اساعدك 
عهد ضحكت .. اوعي بقي خلينا ننزل 
عاصم .. دا انا بقول اساعدك 
عهد .. هو انا راحه احارب 
عاصم ضحك .. لا يا حبيبي 
عهد .. سيبني البس بقي 
عاصم .. والله ما يحصل لازم اساعدك 
عهد جريت علي الحمام وهو جري وراها 
*******
Fatma goda
ادهم .. تعبتي 
فريده .. جعانه 
ادهم .. طب يلا نروح نتغدا كلنا 
فريده  .. ماشي 
عمر .. مالك يا حبيبتي 
نانسي .. مش عارفه حسا أن هيدي مش مبسوطه كان نفسي يكون ليها اخ او اخت 
عمر حضنها .. يا حبيبتي زين بيعتبرها أخته واكتر وانتي عارفه كده وسليم بيحبها 
نانسي بفرحه .. هو قالك 
عمر .. باين عليه وعليها 
نانسي .. تصدق كنت فاكره انها بتحب زين 
عمر .. متنفعلوش اصلا لأنهم اخوات 
نانسي .. هي دي العقبه 
عمر .. تعالي بس متقلقيش عليها 
داليدا .. هنروح عشق المراد امته 
مراد .. بكره لو حابين 
حازم .. حابين طبعا 
مراد .. ماشي هظبط كل حاجه 
عاصم .. صباح الخير 
زين .. يا راجل الساعه اربعه قول مساء الخير
عاصم .. مساء الخير. يا زين باشا 
ادم .. انتو منزلتوش من بدري لي 
عاصم .. راحت علينا نومه وعقبال ما لبسنا 
مرام .. مالك يا يارا انتي مكسوفه والا اي 
يارا .. لا خالص يا طنط 
مرام .. ماشي يا حبيبتي قوليلي مرام عادي انا اصغر من الواد اللي جمبك وكلنا اصغر منهم
يارا بإبتسامه .. ماشي يا مرام 
عز .. يلا نروح نتغدي انا واقع من الجوع
راحو المطعم 
يوسف .. انتي هتاكلي عدل والا لا عماله تخسي يا حبيبتي دا مش كويس 
حور .. حلو عشان ابقي فراشه 
يوسف .. فراشة اي انتي هتختفي 
حور .. هأكل والله 
عاصم همس لعهد .. مالك 
عهد .. رجلي بتوجعني 
عاصم .. خلصي اكل بس وانا هجبلك مرهم أو كريم 
عهد .. ماشي 
كارمن بهمس  .. وليد 
وليد .. ها 
كارمن .. عايزين نخلع ونخرج 
وليد .. بعد الغدا كل واحد هينشغل 
خلصو خلاص 
عاصم .. انا جبت كريم حلو اوي تعالي نطلع احطهولك وشويه ونخرج 
عهد .. ملوش لزوم تطلع هطلع انا 
عاصم .. يلا 
وطلعو الاتنين 
عهد دمعت .. عاصم 
عاصم بلهفه .. في اي 
عهد صرخت .. رجلي رجلي حسا بوجع فظيع 
عاصم حط الكريم وفضل يدلك فيها لحد ما هديت .. بس يا حبيبي خلاص 
عهد .. اه بجد رجلي ساعات بحس أن العروق بتلف حوالين بعض 
عاصم بقلق .. نروح نكشف 
عهد .. كشفت قبل كده قالي عادي بس هي وجعها فظيع 
عاصم حضنها بحنيه بعد ماخد نفس طويل .. نكشف مره واتنين وعشره 
عهد  .. يلا نخرج
عاصم .. يا بنتي اهمدي مش رجلك كانت لسه بتوجعك 
عهد .. خلاص بقي ما انت حطيت الكريم قوم بقي 
*****
Fatma goda
كارمن .. رايح فين 
وليد .. بلعب .. بنتمشي بالعربيه وبكره هفسحك هنا في أماكن جامده وبنات اجمد 
كارمن .. اشطا .. انت قولت اي !!!
وليد .. مقولتش 
كارمن .. دا انت نهار ابوك اسود بتبص علي البنات يا وليد انت المفروض تحترم الحيوانه اللي معاك 
وليد بضيق .. في اي عادي بتكلم بهزار 
كارمن بعصبيه .. لا بتتكلم بجد 
وليد وقف العربيه .. انتي عايزه اي 
كارمن .. لا والله 
وليد .. خلصتي فقرة النكد والا لسه 
كارمن .. انا نكديه 
وليد .. يعني احنا بنتمشي ومبسوطين لازم نكد 
كارمن مسكت فونها واتجاهلته 
وليد .. خرستي يعني 
كارمن بعصبيه .. انا مبحبش حد يقولي اخرسي انت فاهم والا لا ولو علي ام الخطوبه لو هتكمل بالطريقه دي يبقي ملعون ابو الحب 
وليد سكت لانه فعلا غلط 
كارمن .. رجعني الاوتيل 
وليد .. كا
كارمن قاطعته .. رجعني الزفت انت تعمل اللي انت عايزه وتقول اللي انت عايزه ولو انا زعلت تقول نكديه ماشي يا سي وليد 
رجعو الاوتيل 
مراد .. مالكم 
كارمن .. احنا كويسين انا بس زهقانه وعايزه اقعد لوحدي
كارمن سابتهم ومشيت 
مراد .. اي اللي حصل يا وليد 
وليد .. زعلانه مني 
داليدا .. تاني 
وليد .. طب اعمل اي 
مراد .. روح شوف بقي 
كارمن قاعده علي البحر وسرحانه وبيدور في دماغها ألف سؤال
هو انا فعلا نكديه ؟ 
بس هو مينفعش يقولي البنات جامده كده بيقل مني وانا مش ماليه عينه 
هو انا غلط لما سمحت بتجاوزات بينا؟ 
انا فعلا سمحت بس انا مبقدرش اسيطر علي مشاعري والا قوتي .. قوتي اللي باخدها منه 
طب انا بحبه والا هفشكل الخطوبه زي ما قولت ؟ 
قلبها .. بلاش تعب انتي بتعشقيه 
عقلها .. انا موافق علي رأيه بلاش تعب مشكله زي اي مشكله وهتعدي 
كارمن عيطت عشان تخرج طاقتها السلبيه ___
وليد كان شايفها ومكنش عارف يعمل اي 
عقله .. اول مره اشوف شخص غبي كده
قلبه .. في حد يقول كده يا بني ادم 
وليد خد نفس بصعوبه لأن زعل كارمن بنسباله قادر يقضي عليه 
وليد بيتكلم مع نفسه .. هي ممكن تحس اني مبحبهاش عشان اتجاوزت معاها 
عقله .. ممكن طبعا وممكن تفكيرها يوصلها فكرة انك عملت كده لغرض معين مش حب 
وليد .. ازي دا انا بعشقها 
راح قعد جمبها وهي تلقائي نامت علي كتفه
وليد .. اسف علي سخافتي معاكي كلمة انا اسف يمكن تبان عاديه بس انا بقولها وانا ندمان وعايزك تسامحيني 
كارمن خدت نفس طويل وهي بتسترجع قوتها من وجوده 
وليد .. كوكي عشان خاطري انا اسف ربنا ياخدني لو مسامحتنيش 
كارمن بهدوء .. بعد الشر عنك 
وليد فرد ضهره علي الرمل وفرد دراعه وهي نامت عليه 
وليد .. زعلك مني قادر يموتني 
كارمن .. انت اللي زعلتني 
وليد .. مش هيحصل تاني 
*****
عاصم .. اهدي شويه 
عهد .. مبسوطه يا ابني 
عاصم .. اتحركي براحه 
عهد .. عايزه اجري 
عاصم .. رجلك وبعدين في ناس 
عهد .. عشان خاطري 
عاصم .. اوعدك بكره هخليكي تعملي اللي نفسك فيه عشان رجلك بس 
******
زين ويارا وحازم وليان بيلعبو كوتشينه 
حازم .. يا ليان بتهببي اي 
ليان .. والا انت عايزني اخسر 
حازم .. نزلي ورقه 
ليان ..  هخسر يا عم اصبر بفكر 
حازم .. انتي لبستي الشايب هحكم عليكي 
ليان .. نينيني مش هتقدر
حازم .. لا لا انتي فاهمه غلط دا انا مستني اني أحكم عليكي من اول ما لعبنا روحي يلا للراجل اللي هناك قوليله هات قرش يا عمو 
يارا وزين ضحكو 
زين .. تستاهلي والله 
ليان .. ربنا علي الظالم والمفتري 
يتبع…..
لقراءة الفصل الرابع والثلاثون : اضغط هنا

اترك رد

error: Content is protected !!