Uncategorized

رواية انتقام العاشقين الفصل الحادي عشر 11 والأخير بقلم منة مصطفى

         رواية انتقام العاشقين الفصل الحادي عشر 11 بقلم منة مصطفى

رواية انتقام العاشقين الفصل الحادي عشر 11 بقلم منة مصطفى

رواية انتقام العاشقين الفصل الحادي عشر 11 والأخير بقلم منة مصطفى

وقفنا عن مراد لما عرف حور انو بريء بسبب العقربه ميرا وجالها رصاصه جريو بيها علي للمستشفي اما بقي ليل وسي يوسف ليل دخلت في غيبوبة والله اعلم ماذا يحدث
ليها ميرا بدبر مكائد و اتنين متعرفش هما مين قتلو بعض يلا دخل في بارت 
 _________________
بعد خمس ساعات 
مراد بانهيار..هي كل دا جوه 
طلع الدكتور من الأوضة
مراد وادهم..ها يا دكتور اي الاخبار
دكتور..الحاله مش مستقره للاسف الشديد 
مراد..يعني اي 
الدكتور..مش عاوز اسبق الاحداث لكن الاعمار بيدي الله الرصاصه جت في عضله في القلب ومش هقدر اعمل حاجه غير اننا نستني 
مراد بزعيق..انت بتقول اي لو جرالها حاجه أنا مش هرحمك
الدكتور..انا لو مش مقدر موقفك كنت بلغت البوليس عن ازنك 
تن تن تن 
مراد..الو 
الخط..السنيوره عايشه لسه ولا ابعتلنا حد يخلص عليها 
مراد بصدمه.. انت مين الو الو 
الخط قطع
ادهم بخضه.. اي يا مراد مالك في اي بتزعق في تلفون لي
مراد..دا واحد هو اللي ضرب حور برصاص حور 
ادهم..اي هات الرقم وانا هعرف هو فين هات الرقم بسرعه 
مراد..0112**********
ادهم.. الو احمد باشا معلش هتعبك معايا عاوز اعرف بيانات الرقم الي هدهولك دا 
احمد..انت تأمر يا ادهم قول 
بعد ٣٠دقيقه
احمد..الو يا ادهم البيانات اهي وهو في مكان ***هبعتلك ال Location
ادهم..تمام ابعت 
مراد..انا هروح
ادهم..هاجي معاك
مراد..لا لازم لما تفوق تلاقي حد مننا 
_____________________
في مكان مهجور تماماً قاعده بنت نص وشها مشوه وماسكه صوره حور وبطولع فيها 
اميره بحقد.. واللهما هيكفيني موتك يا حور 
دخل عربيه مراد المكان كانو خرابه نزل مراد من للعربيه ودخل البيت 
اميره..انت شرفت
مراد بصدمه..اميره 
اميره..اه اميره اميره الي بسببكم انت وحور ويوسف وشي اتشوه وبقيت عاهه والله لادفعكم الامن واحد واحد 
مراد..اي يا بت الغل الي ماليكي دا هو انتي اي انتي مش انسانه دا الحيوان عندو رحمه عنك انتي مبترحميش ليه 
اميره..وانا مين رحمني سنين عدت من الفقر والذل هما فلوسهم مونساهم حور تتحب ليه مال جمال وجالها واحد يصونها اميره لاء اميره انسانه حقيره ممعهاش فلوس 
مراد..وانتي عارفه أن عمر الحاجات ما كانت بفلوس 
اميره..اه  الفلوس بتحبي من غير فلوس مش هيبقي معاك شقه ولا لبس عليه القيمه ولا مكياج ولا جزم تدخل اي مكان مفيش احترام لكن حور تدخل الجامعه الكافيه المحل كلو يقف علي رجل ليه ست حور المهدي دخلت انا بكرها من كل قلبي 
مراد..هي عملتلك اي هي بسببك في مستشفى مش هي الي شوهتك كده انا عارف حور 
اميره..لاء في دي معاك حق مش هي يوسف السبب يوسف يوم فرحكم الدم علي في عروقه ازاي تبقي مع راجل تاني ازاي لاء حور ليوسف ويوسف لحور وساعتها 
فلاش باك
قامت اميره مشيت ولقت حته ازازه مكسور وراحت علي يوسف وكان بيلف جت الازازه في كتفه
يوسف.. اي انتِ عاوزه تموتيني
اميره..اه اموتك زي ما كنت هقتلها اه وانا الي زقتها في بحر لكن من حظي الاسود انكم جبتوها 
يوسف..غوري في داهية وحدفها بالازازه ومشي 
اميره.. والله لاندمكم 
باك 
مراد . يوسف الي حدفك مش هي 
امير بحقد..بس مين السبب حور كان عاوز مين حور اميره لعبه  كل دا عشان فقيره الله يحرقك الفقر
مراد..اخرسي انتي تعرفي اي عنهم انتي انسانه الحقد عميكي هو عندهم الشرف بيكسبو الاخره قبل الدنيا انتي عمرك ما هتكوني زيهم لا في شرفهم ولا اخلاقهم انتي وحده رخيصه وزباله انا انا هموتك وصوت ضرب النار 
_________________
تيت تيت تيت 
طلعت الممرضه من غرفه حور وبتجري وبتنده علي الدكتور 
ودخل الدكتور وحاول يعمل لها صدمات كهربائيه لكن مفيش فايده مره اتنين تلاته اربعه مفيش فايده وجت اللحظه التي بنخاف منها وغطي الدكتور وشها ب الملايه 
ادهم وهو بيخبط علي ازاز العنايه لاااااااء لاااااااء حووووووووووور قومي يا حووووووور متسبنيش انا مليش غيرك انتي امي قبل ما تكوني اختي قومي يا حور ونبي قومي يا حور قوومي متسبنيش في الدنيا دي لوحدي مين غيرك هتسند عليه يا حوووور لحد ما كسر الازاز من كتر العبد عليه وايدو نزفت دم و بيلا جالها صدمه ووقعت وخدوها الممرضات عشان يفوقوها 
__________
كانت اميره وقعت علي الارض سائحه في دمها ومراد مصدوم لان ملحقش يطلع المسدس 
(ايوا يا جماعه مقتلهاش من قتل يقتل ولو بعد حين الراجل الي قتلته اخوه قتلها يلا في داهيه بس صعبان عليا حور بس اخره الانتقام موت ????????)
جري مراد من المخزن المهجور وطلع برا لحد ما طلع علي طريق ووقف ادامه تلات عربيات جيب ونزل منها بودي جارد كتير اوي وطلعو مراد من العربيه ونزلو في ضرب لحد ما بوقو جاب دم هو ومناخيره 
نزلت وحده كلنا هندعي عليها عارفه 
ميرا..شوفت يا اخويا عشان اعرفك اني وصله جامد هتموت هنا وانا عمري ما حبيتك يا مراد طول عمري بحب فلوسك وراحت ضرباه رجلها والعربيات مشيت وفضل مراد مرمي علي للأرض لحد ما اسعاف جت بعدها وكانو شايلينوه علي الترول وهو مش شايف حاجه غير خيالاا بيضا 
اما ليل فضلت في غيبوبه و يوسف ودخل في حاجه نفسيه وبقي مريض نفسي ومش بيعمل حاجه غير انو بيبص علي ليل 
________________
وفاق بعدها مراد وربطو دماغو حصله كسر في ايدو ولما عرف أن حور مات انهار تماماً وجي يوم دفنتها وصاحبها واهلها وكلو ماشي ودموعهم بتنزل وادهم مش قادر يبطل عياط بعيط جامد بيفتكر كل كلامها هزارها وحبها وضحكها من وهي صغيره وروحها لنقيه الي مش بتاذي حد 
___________________
بعد  18سنه
ايسل .سيلسيا.. عشان كده انكل مراد متجوزش
ادهم..ايوا 
مراد..بتقولوا عليا اي 
ادهم تنهد..كانو عاوزين يعرفو حكايتك انت وحور 
مراد وعينو دمعت..ربنا يرحمها عمري ما هنسها لحد ما اروحل ها سلاما يا حوري حتي تلتقي  ارواحنا
تمت

اترك رد

error: Content is protected !!