Uncategorized

رواية جوزوني إبن عمي الصعيدي غصب الفصل الأول 1 بقلم مريم أحمد

 رواية جوزوني إبن عمي الصعيدي غصب الفصل الأول 1 بقلم مريم أحمد
رواية جوزوني إبن عمي الصعيدي غصب الفصل الأول 1 بقلم مريم أحمد

رواية جوزوني إبن عمي الصعيدي غصب الفصل الأول 1 بقلم مريم أحمد

ايوه اقفل دلوقت عشان اخويا جيه سلام
بتعميلي ايه 
دقيقه لاسه هعرفهم علي نفسي 
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 
ده نور عندها 20 سنه قمر اوي عنيها عسلي جميل كدهه
 ❤ هي في تانيه فنون جميله ايوه هي بتموت في حاجه اسمها رسم ???? اخوها اسمو احمد مخلاص جامعه و طاير وامتجوز وعندو بنتين توأم وطبعا طبعا نور بتحب بس بتحب دكتور الجامعه بتعتها  وهو بيحبها ونشوف حبو بعد ازاي ويلا نبدا الروايه 
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
نور/ايه يا احمد
احمد بغضب/بتكلمي مين يا زفته 
نور/ا.انا مش بكلم حد ده كاميليا صحبتي 
احمد/كاميليا اه يعني مش حد تاني تمام تمام يلا عشان هتأخري علي الجامعه
نور/لا امشي انت ده كاميليا مش بتحب تمشي وانت معيا وتقولي انا بتكسف جدا واخوكي معاكي وكده يعني
احمد/اه بتتكسف 
نور/اه شوفت
احمد/اه شوفت تمام ماما انا همشي والمسحف ماشي
نور/احمد
احمد/افندم 
نور/هو مراتك بتسيبك تعد عندنا ليه انت مفرود متسبش مراتك كدهه وتخليك في داهرها كدهه فا متجيش هنا تاني
احمد/ايه ????
نور/قصدي يعني متسبش مراتك
احمد/نور يلا يلا روحي الجامعه بتاعتك
مريم احمد
نور/حاضر سلام
احمد/خدي هنا معاكي فلوس
نور/اه معيا 50جنيه بس
مريم احمد
احمد/طب هتيها 
نور/ايه بقولك هي بس مش بتفهم
احمد:تصدقي اني غلطان كنت هديكي فلوس امشي ابت امشي تتق ستين دهيه
مريم احمد
نور:خلاص خلاص بهزر معاك 
احمد/كلبت فلوس جزمه خدي خلي معاكي 200جنيه ده 
نور/شكرا عقبال كدهه لنا تشيل شرباتي كدهه 
احمد/يارب ويكون العريس علي مزاجي
نور/متخفش اخترتو حلو يلا سلام
احمد في نفسه/ اخترتي يا بنت الكلب معلش يابابا بقا الله يرحمك
(عند مامت نور)
مريم احمد
نور/سلام يا ماما 
مامت نور/سلام يا حببتي وخلي بالك من نفسك ومتروحيش مع يونس في حته ونبي احنا مش ناقصين يعمل فيكي حاجه
نور/ماما يونس بيحبني ماشي وعلي العموم متخفيش سلام
ونزلت نور لي كاميليا 
كاميليا ده بقا صحبت نور الشق بل شق بتحبها اوي وعمره مسبيتها خالص و دايما كانو رايحين جين مع بعض كاميليا متجوزه ولاسه ربنا مرزقهاش بي طفل
كاميليا /متأخره عشر داقيق ونص ثانيه معرفش ازاي بس هي نص ثانيه
نور/اسفه يلا اااه
كامليا/سلامتك من الاه 
نور/متكونيش رخمه مش مصدقه اني هشوف يويو
كامليا/يويو احي البت اتجنينت
نور/والله رخمه يلهوي وكمان وشك فقر كوتش العربيه اتزفت 
كاميليا عامله تضحك
نور/ماشي انا بقا اروح اجيب احمد يودينا
كاميليا/روحي مش انا اللي عايزه اشوف يونس خلي يمسك يونس بتاعك ده يديلو قلامين
نور/يلهوي عليكي تب هنعمل ايه
كاميليا/هنركب مكروباص
نور/لا طبعا ده ده انا عمري مركبتو دايما بابا الله يرحمو دايما كان هو اللي بيوديني ايام الثانويه
كاميليا/الله يرحمو كان نفسو يشوفك في كليه الفنون
نور/انتي هتمثلي امال انا في ايه
كاميليا/ايوه عارفه بس هو مات وانتي في تلات ثنواي
مريم احمد
نور/ايوه فهمتك طب فين المكروباص ده
كاميليا/اهو يلا 
نور/بس اعدي جنبي
كاميليا/يارب صبرني
نور تلعت المكروباص واعد في اول كنبه وكان وراها شبين وكانو بيتكلامو عليها والاكنهم يعرفوها نور مكدرتش تمسك اعصبها 
وحصل اللي حصل واتفجأت انها في القسم
 و. و. و. و. و. و. و
يتبع ……
لقراءة الفصل الثانى : اضغط هنا
لقراءة باقى فصول الرواية : اضغط هنا

اترك رد