Uncategorized

رواية الطفلة والجبار الفصل الثالث عشر 13 بقلم ميرا أبو الخير

           رواية الطفلة والجبار الفصل الثالث عشر 13 بقلم ميرا أبو الخير

رواية الطفلة والجبار الفصل الثالث عشر 13 بقلم ميرا أبو الخير

رواية الطفلة والجبار الفصل الثالث عشر 13 بقلم ميرا أبو الخير

بوسي بصويت: لااااااااااااااا ليههههههه انا بحبه هو وبس ليههه يتجوز غيري ليههههه يا سيف يا وجعع قلبي اااااه ياررررب ارحمني من وجعه والنبي بقااااا اااااه. 
…….:  وانتي مرحمتنيش ليه. 
بوسي بصدمه:  انت. 
سيف بدموع متجمعه:  ليه يا بسمة. 
بوسي قامت من علي الارض وضر*بته كف واعدت تخبط في صدره:  جاي ليهه ها جاي تعمل ايه تاني ماترد. 
سيف دموعه نزلت علي حالتها خدها في حضنه:  اااه علي حر*قتي وانتي بعيدة ووجع قلبي وهما بيفرقونا. 
بوسي بصدمه:  ق قصدك ايه. 
سيف ابتسم و اعد و شدها لحضنه واعدو تحت الشجرة. 
سيف بيحكي:  جيجي تبقا صحبتي اه بس انا مش بحبها هي و مراد يلي انتي كانت عنده متفاقين علينا وحد تالت بس مش عارف اوصل له كل مرة اقرب اكشفه يهرب مني انا عارف كل حاجه وعارف يلي كان في بطنك ابننا يا بسمة… 
بسمة بصت له  بدموع بص في عينها ومسح دموعها:  كان لازم اعمل كده عشان يلي عايزين يفرقونا كل مرة كانت باجي عليكي فيها كانت غصب عني كان قلبي بيتحر*ق وانا شايفك كده كانت عايز اخدك في حضني واخبيكي جوا قلبي بس مكنش ينفع مراد كان مرقبنا و هو نفسه يبقا بن خالة جيجي الاتنين فاكرين انهم هيمشوا من تحت ايدي واني غبي لكن ميعرفوش انه اللعبة في ايد… و بص في عين بوسي و حط ايده علي خدها…. انا عاشقك انتي روحي انتي يلي كسرتي غروري وجبروتي كله كانت ببقا عايز اقولك بس مش ينفع. 
بوسي كانت بتسمعه ودموعها نازلة:  مقولتيش ليه. 
سيف بحب وهمس عاشق:  خايف عليكي منهم. 
بوسي قامت و لسه ماشيه مسكها من ايديها:  رايحه فين. 
بوسي شدت ايديها:  كان ليا حق اعرف ثم انت طلقتني. 
سيف:  طلقت وردتك تاني يعني انتي لسه مراتي يا بسمة. 
بوسي بصت له:  انت عارف انا كان جوايا ايه لا متعرفش احسن لك تسبني بقا انا تعبت. 
سيف شالها بالعافيه:  لا انتي بتاعتي و ملكي و اسمك من اسمي. 
بوسي بغضب:  نزلني.
سيف اخدها علي كوخ كان منور وقريب. 
بوسي بدموع وبتضربه:  س سابني. 
سيف با*سها بكل حب وحنان هي استسلمت له وحطت ايدها علي شعره. 
سيف بص لعينها:  اؤعدك اني مش هخاليهم يتهنوا. 
وقضوا الليلة مع بعض و كانت من اجمل الليالي كلها حب وغرام وعتاب. 
في الصباح. 
علياء بغضب:  شوفوا راح فين مش باين. 
مراد:  معرفش اختفى من بليل. 
جيجي: اوعا يكون راح لها. 
علياء:  لا مش ممكن بعد كل ده يروح ليها. 
مراد لسه هيتكلم:  هو ايه يلي مش ممكن. 
الكل بص ناحية الصوت لاقوا سيف ومعه بوسي. 
علياء بتمثيل:  نورت يا بني. 
جيجي بغضب:  انت جابتها ليه. 
سيف ببرود:  عشان تاخدمنا.. وغمز لبوسي… 
الكل انصدم:  تخدمنا. 
سيف زق بوسي علي جوا:  يلا انا عريس و فرحي قرب شوفي الخدم. 
جيجي بابتسامه نصر:  ايوا وتعالي اعملي لي مساج في رجلي. 
سيف بغضب ولكن اخفاه:  لا يا حبيبتي احنا هنروح نشوف الفستان بتاعك. 
بوسي بصت له بغضب بلع ريقه:  احم اقصد مع بن خالتم ولا ايه يا مراد. 
مراد باصص علي بوسي وهي باصه للارض:  ها لا انا مش فاضي تروح هي والاولى تروح انت معها. 
علياء:  بوسي تعالي يا حبيبتي لحضني انتي وحشاني. 
بوسي راحت ضمتها بحب وهي العكس. 
علياء بنفسها:  كده يبقا لازم نخلص منك. 
جيجي بخبث حضنت سيف:  حبيبي هطلع اجهز. 
سيف شال ايدها:  تمم. 
بوسي راحت الجناح بتاعهم بغضب. 
مراد باص ولسه هيروح وراها. 
سيف:  رايح فين. 
مراد بتوتر: ها لا بس كانت هغير هدومي. 
سيف ببرود:  اه هدومك اوك انا طالع اجيب حاجه من فوق. 
طلع سيف لاقي بوسي اعدة مربعه بغضب. 
سيف بضحك:  حبيبي بيغير. 
بوسي قامت وقربت منه وهو بيرجع لورا:  اي يا بت اتقي الله عيب. 
بوسي ضحكت:  هتنزل مع الهانم بقا كده. 
سيف حضنها وباس رقبتها:  اهدي احنا اتفقنا علي ايه. 
بوسي بغيظ:  طيب اما نشوف الحربايه دي. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
عند زياد. 
نهال اعدة وزياد بيغني:  انا لما بحن بجن… 
نهال بغيظ:  صوتك مقرف. 
زياد برفع حاجب:  هو مين. 
نهال بخوف:  انا ????. 
زياد بضحك:  بحسب ????.
نهال بحزن:  مش هترجعني لاهلي. 
زياد ببرود: لا. 
نهال بغضب:  انت ليه كده. 
زياد باستغراب: ليه ايه. 
نهال بدموع وغضب:  ليه اتجوزتني و اخدت امضتي غصب ليه قولت لي كلام زي دا ل…. 
قاطعها زياد بقبله حنان ثم اكمل : عشان خايف. 
نهال:  خايف من ايه. 
قعد:  خايف من الحب خايف من يلي عملته زمان يوجعني فيكي خايف ابعد عنك وتسبيني. 
نهال بحزن:  انا كانت بين ايدك وانت ضيعتني. 
زياد بص ليها وعينه مليانه زعل:  و رجعتك تاني. 
نهال بدموع:  بس غصب واخدت شر*في غصب بردو. 
زياد قام وحضنها:  عشان مش هتكوني لحد غيري. 
نهال بابتسامة:  رغم كل يلي عملته بس انت جواك ابيض و انا بحبك. 
زياد شالها لحضنه:  طب تعالي هقولك حاجه. 
نهال ابتسمت. 
في المطبخ. 
بوسي بتطبخ و حد حط ايده علي عينها:  وحشتيني. 
بوسي اتخضت: اعااااا. 
مراد حط ايده علي بوقها: ششش اسكتي. 
بوسي بخوف وبتحاول تبعد ايده: امممممم. 
مراد باص عليها بمكر:  حلوة اوي ازاي معرفتش اخليكي ملكي. 
بوسي عضت ايده:  اوعا انت واحد قليل الادب وانا هقول لسيف علي كل حاجه. 
مراد بغيظ وشد ايده:  و الله تمم اوي كده وانا بقا همو*ت جوزك دا خالص. 
بوسي بخوف:  ي يعني ايه. 
مراد بخبث:  فاضل ربع ساعة والعربية بووووووم. 
بوسي بزعر:  ايههه. 
طلعت تجري و نسيت تليفونها مراد جري عشان يمسكها مش لاحقها. 
خبط في جيجي. 
جيجي: في ايه. 
مراد بتوتر: ها لا مفيش. 
جيجي بشك: اممم اوك. 
مراد اخد مفاتيح عربيه ومشي ورا بوسي. 
في بيت بوسي. 
هالة بتحضر الاكل و وقفه شخص بيداخل و في ايده سك*ينه. 
هالة بتشوف خيال حد بيقرب منها بتخاف و بتبص بتلاقي شخص مكمم وراها. 
هالة بخضه: ا انت مين. 
الشخص بيرفع السك*نيه و اااااااااااه. 
هالة وقعت علي الارض من الصدمة يلي حصلت ????????????….. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
في شقه زياد. 
الباب بيخبط و زياد بياخد دوش. 
نهال فتحت وانصدمت:  ????????. 
في عربية سيف لسه هيدور العربية ويمشي بوسي ركبت. 
سيف باستغراب: في ايه. 
بوسي: ا انت كويس صح. 
سيف ابتسم ودور العربيه و مشي بيها:  بتعملي ايه هنا. 
بوسي بخوف:  وقف العربيه يا سيف فيها ق*ن*بلة. 
سيف بذهول: ايييههه. 
بوسي بخوف:  م مراد يلي حطها انزل بسرعة. 
سيف بيحاول يوقف العربية:  مفيش فرامل. 
بوسي بصدمه: ايهه. 
سيف بيحاول يوقف العربيه و مفيش فايدة قدم منهم منحدر. 
سيف بزعيق:  نطيي. 
بوسي بخوف:  لا مش هسيبك. 
سيف فتح العربيه وزق بوسب منها و هو مش لحق و بووووووووووووووممممممم. 
بوسي بصويت: سييييييييييييفففففف. 
يتبع….. 
لقراءة الفصل الرابع عشر والأخير : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك رد