Uncategorized

رواية احببت مشاغبة الفصل العاشر 10 بقلم الاء فوزي

 رواية احببت مشاغبة الفصل العاشر 10 بقلم الاء فوزي
رواية احببت مشاغبة الفصل العاشر 10 بقلم الاء فوزي

رواية احببت مشاغبة الفصل العاشر 10 بقلم الاء فوزي

بسنت:ازيك يا صفصف 
صفاء:بسنت حبيبتي عامله اي… مالك يابت وشك اصفر كدا لي 
بسنت بتوتر:اي…. لا عادي ارهاق بس من المذاكره.. امال فين حنين
حنين :بخخخخ نا هوووو ياااوختشي في البيتزا 
صفاء مسكتها من ليقتها:بيتزا اي  يابنتلجزمه خشي اغسلي المواعين
حنين :صفاء حبيبتي فينك من زمان وحشتيني ما تجيبي بوسه…وباستها من خدها 
صفاء:اوعي يابت جتك القرف… ادخلوا الاوضه وهجبلكوا حاجه تطفحوها 
بسنت :ههههههههه اي ياااصفاااء نا ضيفه عندكوا بردو ( بسنت اخت عمر وحنين في الرضاعة)
صفاء قلعت الشبشب وجرت وراهم
دخلو الاوضه وقفلواعليهم 
صفاء؛:الظاهر ان كل عيالي زي بعض متخلفين عقليا عوض عليا عوض الصابرين ياارب 
بسنت وحنين دخلوا الاوضه وحنين قفلت الباب علشان يتكلموا 
بسنت بدموع:حنين ركزي معايا بطني بتكبر وماما لاحظت عليا التغير وحتي ماما صفاء لاحظت 
حنين:اهدي نا مش هسيبك دا اسمه اغتصاب ياماما يعني يروح في داهيه 
بسنت؛:طب هعمل اي…… انا فكرت انزل البيبي وارتاح 
حنين بعصبيه :انتي مجنونه بيبي اي اللي تنزليه يا متخلفه انتي وهو ذنبه اي طفل لسه عمره شهور يمووت اللي لازم يتعاقب ويدفع التمن ابوه واياكي اسمعك بتقولي كدا او حتي تفكري في كدا …
بسنت بتعيط:طب والعمل يااحنين.. هعمل اي 
حنين :نا هروحله ويجي يتقدملك ويتجوزك في اسرع وقت 
بسنت بعياط :لا يااحنين استحاله انا بكرهه استحاله اتجوز بني ادم زي دا حتي لو  اهلي عرفواااللي حصل ووديته في داهيه استحاله اتجوزه 
حنين: بسنت فكري بالعقل في طفل ياا بسنت انتي عايزاه يطلع يلاقي الناس بتقول عنه انه ابن حرام عايزاه لما يسالك فين بابا تعيطي وتسكتي متفكريش في نفسك فكري في الطفل اللي جاي لازم نتصرف و الزباله دااا يتحمل ويدفع تمن غلطته 
بسنت :اعملي اللي تعمليه ياحنين بس استحاله اتجوزه واللي يحصل يحصل 
حنين:سبيها ع الله ربنا معانا 
___________________________________
احمد:مش تحاسبي يا متخلفه انتي 
ملك:والله مافي متخلف غيرك 
احمد بص لقي بنت جميله وحجابها مخليها اجمل واحلي بكتير فضل سرحان فيها 
ملك:اي يااااجدع انت سرحت في اي 
احمد:ااااا…سرحت ااااا لالا بس…. انتي مين اصلا وبتششتغلي اي هنا
ملك :بشتغل اي لا نا مبشتغلش 
كريم :شكلك خدامه هنا اي رايك تجيلي شقتي الخاصه وغمزلها :هتشوفي ليله عمرك ما تحلمي بيها 
ملك ضربته بالقلم وطلعت تجري وفضلت تعيط
احمد جه يروح وراها علشان يعرفها هو مين وازاي تمد ايديها عليه لقي كريم بينادي 
كريم :احمد….. احمد فينك ياابني 
احمد بعصبيه :كريم في بنت لسه شايفها هنا تبقي مين دي لبسها ميلقش بيكوا يعني اكيد مش قريبتكوا تطلع مين دي 
كريم:اهدي يبني حصل اي يعني 
احمد:بنت ال****ضربتني 
كريم:ههههههههه ضربتك ازاي تعالي تعالي فوق واحكيلي 
كريم:ها اي اللي معصبك كدا و ضربتك لي 
احمد بغيظ:وربي لو اشوفها لادفنها مكانها بنت ال****”
كريم :عملتلك اي ياابني 
احمد:خبطت فيا و………….. 
كريم:ماانت اللي سافل و تستاهل 
احمد :طب سلام بقا طالما انا سافل وابقي شوف مين هيعرفك طريق المزه بتاعتك 
كريم بسرعه:احمد استني استني يخربيتك نا منمتش من امبارح منمن التفكيرعملت اي 
احمد بغرور:تدفع كام 
كريم:استغلالي حقير….. اللي انت عايزه 
احمد بتفكير:اممممم البنت دي تجبهالي وتكون في سريري بكرا 
كريم:انت مجنون اكيد….ماانت بتقول شكلها محترمه احمد كفايه كدا علشان متندمش 
احمد:خلاص اقفل الموضوع نا هعرف اجيبها 
كريم:طب اخلص بقا عملت اي وعرفت طريقها ولا لا وهيا فين وعامله اي كويسه بيتها فين 
احمد :اي حيلك حيلك اهدي علينا اي برابنت كلام اخرس 
كريم بعصبيه:متخلص بقا يااازفت
احمد :والله هقوم امشي 
كريم:ههههه خلاص يااعم 
احمد :هو سكتناله دخل بحماره بنت ال****دي تضربني وانت تشتمني دا عمرها ما حصلت في تاريخ احمد كله ياابني….. شوفلي حاجه اشربها 
كريم:اوووووف حاااضر هشحت منك الكلام انا 
احمد :غور يلاا 
احمد فضل يفكر في الجميله اللي شافها تحت واكتشف انه متعصب لانها مشت حط ايديه ع وشه اممممم بس نا عمه اووي 
كريم:هيا مين دي اللي ناعمه
احمد:ميخصكش….. يااالاااااا
كريم:طب اخلص بقا فين بسنت 
احمد : البنت اسمها بسنت خالد الهواري اولي كليه تمريض معروفه بادبها وهدوئها ومتفوقه جدا ساكنه في ال…………. شاااارع……….. عماره………. الدور الخامس
كريم:يااربي ياااتري عامله اي وحياتها ماشيه ازاي انا دمرتها يااحمد 
احمد:انت مكنتش في وعيك ياا كريم وغير كدا انت بتحاول تصلح غلطتك انت بقالك شهرين بتدور عليها 
كريم :لا يااحمد نا كنت في وعيي ونا بكلمها وبضحك عليها وبقنعها تيجي وهيا رفضت بس اما حست ان فيا حاجه  او صحتي مش كويسه جات جري ومخافتش ع نفسها ولا فكرت في العواقب ونا خزلتها ودمرتها اتمني تسامحني وتقبل تتجوزني
احمد:ربنا بيسامح ياا كريم وهيا اكيدهتسامحك …. بتحبها ياا كريم 
كريم :عايز الصراحه… نا بعشقها ونفسي الاقيها وتسامحني واكمل معاها
___________________________
ملك:الو ايو ياحنين ازيك 
حنين:مالك يابت  صوتك ماله شكلك معيطه 
ملك انفجرت في العياط:…………….. 
حنين بخوف عليها :طب اهدي اهدي في اي بس حصل اي اهدي يا ملك واحكيلي متقلقنيش عليكي 
ملك :من شويه خبط في واحد قدام الفيلا بتاعتنا كنت طالعه من ورا ماما اجيب ايس كريم وكنت لابسه لبس الخدامات علشان مااانكشفش و…………………. 
حنين :مش ضربتيه بالقلم 
ملك :اه
حنين زغرطت في التلفون  بسنت اتخضت :لولولولولولولولولولولولوي تربيتااااااااي تربيتااااااااي تعالي في حضن اخوك افوووواز  جدعه يابت جدعه 
بسنت :هههه في اي يامجنونه
صفاء:في اي يابنتلجزمه بتزغرطي لي 
حنين:صفصف حبيبتشي لا دي حنه صحبتي وانتي عرفاني بحب اهنئ وابارك والم المعارك ولو لولولولولولولولولولولولوي 
صفاءحدفتها بالطمطمايه :اخرسي يااااقليله الروايه فضحتينا هيقولوا بنتها اتخطبت ومحدش  بص في وشك 
حنين :دا ع اساس حد بيعبرني يعني وعدلت لياقتها بغرور دنا بايره ياماما 
كلهم ضحكوا حتي ملك 
ملك :ههههههههه اهو نا بكلمك بنسي همي يلي غوري علشان اشوف هدخل  الفيلا ازاي تاني 
حنين:في ستين داهيه ياروحي خلي بالك من نفسك
ملك :ههههههه سلام يامجنونه
يتبع…
لقراءة الفصل الحادي عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك رد

error: Content is protected !!