Uncategorized

رواية دم ملوك الفصل السادس 6 بقلم يمنى محمد

 رواية دم ملوك الفصل السادس 6 بقلم يمنى محمد
رواية دم ملوك الفصل السادس 6 بقلم يمنى محمد

رواية دم ملوك الفصل السادس 6 بقلم يمنى محمد

????????????اسفه عيب في النت معايه
يونس بنظره غضب لبدريه ام ملوك
يعني قصدك ايه من كلامك دا
بدريه.. قصدي اني كنتي حبله في جواز اولاد  ولما ولدت شفتهم اتنين بعيني بس اغمى عليا بسبب الولاده صحيت مالقيتش غير بنتي ملوك بس
ولما سألت الدايه زبيده قالت انتي ماولدتيش غير بت بس
صح يا زبيده
وهي تنظر لزبيده بغضب ????????????
يونس…. يعني ايه برده مش فاهم وايه قصة دا  بابويه
انطقي ياام ملوك
بدريه.. استنى ياولد اعتماد مستعجل كيف ماامك استعجلت على موتها وحسرتها
الكلام دا زود من جنان يونس اكتر كان جمبه تمثال في السريا  زقه وقعه انكسر من الغضب
 الا كان فيه يونس
#يمني محمد
#دم ملوك
بدريه وهي تجلس وترفع الملس الأسود  من على العبايه
اقعد يايونس لسه المشوار طويل ياولدي
علوان… بضحك عاليه ولدك يابدريه كيف وانتي قاتله
وسكت مكملش الكلام من صراخ بدريه فيه
بدريه.. وانا كنت قاتلة بدون سبب بدون ضرر
عملت فيه اعتماد كل شي عفش هي إلا بدأت يوم ماسرقت ابني مني
وانا سرقت جوزها مكان ابني
????????????????
يونس……. غضب انا مش فاهم حاجه عايز افهم في ايه
بدريه.. فيه أن امك يوم ماولدت عملت نفسها تعبانه والقرن طش خلاص والعيل هينزل خلاص منها
ولدت قبل وقتها  علشان تلحق تولد معايه 
 وعملت نفسها ولدت  اتنين  جوز  صبيان وهي مكنتش  حبله غير في واحد بس سرقت ابني 
????????????
يونس…. فين ابنك دا بقاا
بدريه.. الله اعلم راح فين  دلوقتي
امك ماتلها عيل  ودفنته
 معرفشي مين مات ابني  ولا اخوك ابن امك 
دلوك  سليم الموجود  ربك عالم  ان كان هو  الغايب ولا لا  ياولدي
????????????????????
 ناري زادت وكنت هموت متأكده اني كنت والده اتنين حاسه بيهم في بطني ياناس
خدت زبيده في مكان بعيد
علشان تقولي الحقيقه حرقت وشها زي ماحرقت قلبي على ابني ماقلتش غير أن امك خدته الولد ليها بس هو فين الله واعلم. وامك الوحيده الا كانت تعرف تفرقهم وماتت امك وخدت السر معاها 
????????
قولت للرجاله يدفونها حيه بس طلعت اعتماد َ العقرب عرفت  توصلها ونجتها  بس قطعتله لسانه
الحد علوان بغضب… انتي يابدريه الا قطعتي لسانها مش اعتماد الله يرحمها
بدريه… عندك زبيده اسألها مين قطع لسانها علشان ماتقولش السر.
يونس.. قرب على زبيده ياخاله شاوري وقولي بدريه الا قطعت لسانك ولا امي ياخاله
زبيده قعدت تبكي وتلطم ومقلتش حاجه
بدريه.. انطفى يازبيده وقولي ولا هتنطقي ازي ماهي قطعت لسانك كيف ماانتي قطعتي خلفها
????????????
زبيده فضلت تصرخ وتصرخ لحد مااغمي عليها
وبدريه قعدت تضحك وتقول  اصل الحق بيزعل ياولاد ????
#دم ملوك
#يمني محمد
جه الغفير يجري على آخره 
الحق يايونس بيه  الحق يابيه الست هانم الصغيره انخطفت
????‍♀️????‍♀️????‍♀️
طلعت يونس يجري على الصوت
يونس.. انت بتقول ايه ياولد المركوب  انت
الغفير… قطعين طرق طلعوا على راضوان ضربوه وخطفوا الست الصغيره
يونس عمل زي المجنون أمته حصل الكلام دا وفين الزفت راضوان دلوك 
الغفير.. راضوان في المشفى يابيه
شد يونس سلاحه وخرج جري يلحق يشوف اخته
بدريه بصربخ ابني متصاب يابني بصريه 
 ياجوازه الندامه يانن عين امك ياغالي ياراضوان  ودورت الصريخ
طبعا ملوك وسليم كل واحد في اوضته
ملوك سمعت الصوت مش عارفه تعمل ايه كانت عريانه كيف ماولدتها امها  زي مايونس أمرها
لما سمعت صوت امها اتخضت وخافت ليكون يونس عمل حاجه في امها
شدت ملايه السرير عليها ونزلت جري
ملوك.. امه…. امه…. امه 
مالك يامه فيكي ايه ياامه
بدريه.. الحقي اخوكي ياملوك هيموت هيحصل الاغايب
ملوك.. ماله راضوان يامه
بدريه بصت لبنتها بصه تشيب الشعر  وراحت لطخها قلم
على وشها جامد طق بصوت عالي
بدريه وهي تمسك ملوك يادراعها بشده… عريانه يابت كنتي بتذوقي يابت ملوك
ولا اكنك  مجوزه بالرضا يابت
خالعه  كل هدومك ليه بدل ماتسميه  خالعاله اعمل يله غزيه يابت وارقصيله
وحذفتها أرضا وخرجت
……. 
ثم عادت ل علوان
 وقالت ورحمه الا غايب
وماعرف
فين ارضيه ولا اعرف ان كان دا ولا لا قصدها على سليم
أن ولدي راضوان حصله حاجه
لاافتح تربه ولادك الاتنين وادخلك في حضنهم وانت على الحياء لسه خاليك فاكر  كلامي
علشان كلام المرا هو إلا هيمشي ياعلوان
وخرجت تجري علشان تشوف ابنها
#يمني محمد
#دم_ملوك 
ملوك استنى يامه هي تلطم وتصرخ والله غصب عني يامه استنى
كانت عايزه تجري وراها شدها سليم
وقالها رايحه فين كده اطلعي استري نفسك لو يونس جه هيدفنك باللبس دا
اطلعي البسي وانا هروح معاكي نشوف اخوكي
هو سمع ان راضوان اتصاب بس متسمعش اي حاجه تاني زي ان اخته انخطفت مثلا
طلعت ملوك جري  على الاوضه تستر نفسها وتلبس حاجه
علوان…. فز ياواض ياسليم من مكانك
سليم.. مستني ملوك لما تنزل اوديها لاخوهاياجدي
علوان… غور شوف اختك بيقول قطاع طريق خطفوها
سليم… كيف ياجدي دا يحصل وطلع جري بره
????????????????????????????
نزلت ملوك جري من فوق يلا ياسليم انا جهزت
الجد علوان… سليم راح يشوف اختوا
ملوك.. وانا ياجدي اعمل ايه
ولا اقولك خساره كلمه
جدي فيك لما تساعد ابن عمي علي كسر عيني يبقى ََماتستهلش
الجد علوان… مش دا يونس الا كنتي هتموتي عليه يابت بدريه مش كنت بتقولي تدفعي عمرك وتقضي ليله تحته
ادينا ساعدتك ومدفعتيش عمرك ولا حاجه  دفعتي نقطتين دم بس
يعني دم ملوك كتب جوازه يونس بملوك يعني خدمتك يابت بدريه
????????
ملوك كانت هتجن من إلا بيحصل  معتدش فاهمه حاجه
يعني ايه انت جبتني هنا  وانت عارف اني عايزه يونس يعني كنت بتساعدني مش بتضرني
علَوان.. روحي شوفي اخوكي ولما ترجعي اقولك كل حاجه
خرجت ملوك فعلا تشوف اخوها
وعلوان اتحرك بالكرسي المتحرك تبعه ودخل على زبيده الاوضه
وقالها.. الله في سماءه يازبيده لو ما عرفتني الحقيقه لايبك منك ليونس وهو كيف امه ياوليه ميعرفش الرحمه
زبيده هزت دماغها بخوف بمعنى انها هتقول كل حاجه
علوان. سليم ولد بدريه ولا ولد اعتماد ومين قطع لسانك
????????????????????
#يمني_محمد
#دم_ملوك
يونس عامل زي الثور الهايج المجنون مش عارف اخته فين
راح المشفى هو وسليم لراضوان  علشان يفهم منه ايه الا حصل واخته راحت فين ومين الناس دي
كانت بدريه وصلت وقعده جنب ابنها
 بدريه… عامل ايه ياغالي
 راضوان.. دماغي ياامه  هتموتني عايز ياسمين يامه
وبحاول يقوم من السرير
بدريه.. بتحاول تمنعه لا ياولد بطني جرحك لسه طرى اخوتها هيلاقوها متقلقش
على دخلت يونس وسليم وهو يقلق ليه عليها كان قلق من الاول وهو بيوعدها ويعشمهما بالجواز لما سلمتله نفسها من كتر خبثه وضحكه على البت الصغيره واستغل عدم َجودي وكسر قلبها وعينها
واليوم الا رديت لاختي فيه كرمتها واعتبرها انخطف وهي معاه ايه مجوزها لحرمه  ابنك مش راجل
بدريه.. اختك كانت بتجي لابني بمزاجها بتيجي دا انا على فرشه ابني وتنام تحته
سليم.. مش وقته  الكلام دا دلوك ياخاله عايزين نعرف  ايه الا حصل علشان نوصل لاختي 
راضوان.. كنا ماشين بالعربيه لقينا شجره  في طريقنا نزلت علشان اعدل الشجره علشان اعرف اعدي
حد ضربنا على دماغي ونزلوا فيه ضرب وسمعت صوت ياسمين تصرخ ومعتش فاكر حاجه
القصه حصري على صفحتي
#حكاوي_يويو 
يونس.. عارف يا راضوان لو عرفت انك ليك يد في الموضوع هلبسك كيف الحرمه بالظبط  واختي هعرف اجبها
راضوان.. دي مراتي كيف اضرها استنى هاجي معاك
بدريه.. لا خاليك ياولدي علشان جرحك
يونس……. 
 بتريقه خاليك جمبك امك وانا هجيب اختي اصل جوزها مش راجل خاليك قاعد كيف الحريم ياواكل ناسك
يونس بيلف وجهه   لقى ملوك في وشه.. يصلها بصه تقطع الخلف
يونس كيف تخرجي بدون أمري وضربها كف على وشها
ملوك.. بألم جايه اشوف اخويه
يونس… معتش لكي اخوات َولا اهلي من يوم مابقيت مراتي
انا عالمك كيف تجرحي بدون أمري
وشدها من درعها بشده على السريا
????????????????
راضوان.. امه خايف على ملوك وخايف على مراتي لازم اقوم
بدريه. استنى ياولدي عايزه اقولك حاجه الأول بخصوص غياب مراتك
راضوان.. انتي تعرفي حاجه ومخببه ياامه عن غياب مراتي
بدريه.. ايوه وهقولك اهوا ياراضوان
????????????????????????
يونس جر ملوك على اوصتهم اول ما صلوا السريا
يونس بغضب بيطلع كل عصبيته عليها ياعيني
انتي كيف تخرجي بدون أمري ودور الضرب فيها على آخره وهي تصرخ وتبكي َوهو  بدون رحمه
خلص ضرب فقام بشق خلقاتها يعني قطعلها هدومها
وجاب سكينه وقاد نار قدامها وحط السكينه على النار
وشد رجلها وخلع هدومه هو كمان
 ووووووووووو
الجديد نار وشديد
يعني إلا جاي هيعدي التفكير 
وهوعرف هل بدريه لها علاقه بخطف ياسمين
ولا سليم ولد مين
ولا حكايه زبيده ايه
????????????????????????????
يتبع…..
لقراءة الفصل السابع : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك رد

error: Content is protected !!