Uncategorized

رواية القبلة المحرمة الفصل الثاني عشر 12 بقلم سارة أحمد

     رواية القبلة المحرمة الفصل الثاني عشر 12 بقلم سارة أحمد

رواية القبلة المحرمة الفصل الثاني عشر 12 بقلم سارة أحمد

رواية القبلة المحرمة الفصل الثاني عشر 12 بقلم سارة أحمد

وبعد ما اتسللت ودخلت لي جهاز الحاسب وطبعا انتوا عارفيني.. 
مصيبه اختراق وده الا هدرسه اما اخلص الثانوي
قالتها وهي رفعه وشها لي عناء السماء مغتره في نفسها
يضحك عمران انا عارف الامعه دي….
استر يا رب انا عارفها اما تحشر منخير الا جابها اكيد في مصيبه
كان عمران الا بيهمس بده…
تتغاظ لمسه سمعتك علي فكره وبرقتله وعملت حركه بايدها 
(بمعني ماشي اما وريتك….)
بلع عمران ريقه بلعافيه…
والكل ضحك علي شكله وشكل لمسه وهي بتتوعده
_
فاطمه خلص بقي يا لمستي الطيب احسن كملي يا قلبي
لمسه وهي بتبص لي عمران بغصب كان عمران بيهرب من نظرتها
ماشي يا بطوط عشانك بس…
وبعد ما تسللت اكتشفت كوارث اسماء رؤساء دول وسفراء ووزراء
ورجال اعمال بيدرو شبكه لتجاره الرقيق الابيض
بلمليارات ووو….
حاجات تانيه كتير اخد نسخه من المعلومات والنسخه التانيه بعتها لي …
وبصت نحيت عمران 
لعمران حبي
يبرق عمران يخربيتك … 
هتوديني المقابر قريب
لمسه بتقول حاجه يا قلبي
يجز عمران علي سنانه لا يا عمري انا فداكي….
يقرب منه الغريب ويهمسله..
انا ممكن اسببلك مشكله بس مش هفطن عليك…
وسابه وعمران بيضحك ضحكه صفره 
وقال كملي يا قلبي…
ودخلت فيروس  يدمر  الحاسب بكل الا فيه من معلومات واوامر
وفعلا كل حاجه وقفت حتي امر 
دمار البلاد …..
بس وانا خرجه حصل….
الكل بفضول حصل ايه؟
لمسه طيب ..طيب براحه احسن هقطع الخلف
وانا طلعه بتسحب لقيت الا قفشني من قفاي… 
انا وشي هرب من الدم وتجمدت واتشهيد
ولسه ها..
لقيت نفسي بين احضان فولاذيه
 _
هي قالت ده وعمران لونه تقريبا اختفي من الغضب وصوت جز اسنانه كان زي المدافع ….
وفجأه فقد اعصابه واتنتر  من مكانه زي البركان المتفجر وجري علي لمسه وشدها من ايدها… 
محسش بنفسه الا وست لمسه لصقه في الحيط
ومش باين منها حاجه لان عمران كان هاجم عليها هيكتم نفسها
نعم يا هانم…..
مين بقي الا اتجرئ ولمستك هدفن امه انهارده؟
ردي يا هانم
لمسه بصوت مخنوق زي الفار في المصيده 
هرد ازي وانت هتموتني….
يبعد عمران شويه وبغضب ردي بقي… 
لمسه المسكينه بقي لونها زي الطماطم وقالت حيوان وكانت بتنهج
يكشر عمران نعم بقي كده…
كل ده والصمت والزهول مرسوم علي الوشوش 
وفجأه….
حائط من الفولاذ يمسك يد عمران 
وبملامح قاسيه وصوت اشبه بزئير الاسد اياك تلمسها انا سكتلك كتير كتير بس لحد كده كفايه
_
عمران بنظره سخريه الامور…
الله يا امور…
الغريب انت الا امور عايز تعرف مين الا كان الحضن الفولاذي ده كان انا في وقت حضرتك كنت
بدمر في مافيا وليام ونسيت امر حبيبتك الا متستحقهاش…..
_
يجن عمران ويصرخ … لا لا
ابعد ايدك عنها انت مين؟
الغريب يمسك ايده بقوه..
وبظره نصر انا…
ادم سيمث
ضابط المخابرات الامريكيه وكنت مكلف بي اقاف العمليه وتدمير الشبكه وتصفيه زوعمائها…
واخد نسخه من المعلومات…
وانقاذ بنت وزير الدفاع وبعض بنات السفراء….
_
ولمسه سهلت المهمه بظهورها الا اربك الجميع بسبب الشبه الا بينها وبين ايلا مورينا….
تجمد عمر ونهض من مكانه مستحيل ايلا عمتي….
الا ضاعت وهي صغيره يا ربي
 ????
اكمل ادم قائلا :
وايلا دي هي نقطه الضعف الوحيده لي….
الاب الروحي انيدريا مورينا…
عمر مستحيل ….لا لا هو لسه عايش
دي دي…
يلتفت الجميع نحوه بزهول دي ايه؟….
يتبع…..
لقراءة الفصل الثالث عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك رد

error: Content is protected !!