Uncategorized

رواية القبلة المحرمة الفصل الخامس عشر 15 بقلم سارة أحمد

     رواية القبلة المحرمة الفصل الخامس عشر 15 بقلم سارة أحمد

رواية القبلة المحرمة الفصل الخامس عشر 15 بقلم سارة أحمد

رواية القبلة المحرمة الفصل الخامس عشر 15 بقلم سارة أحمد

كلها دقايق ولمسه هتكون بين ايديا…….
وفجأه…!!
يدخل شخص ويصقف مستهزئا…
ساخرا مفيش داعي تتعب نفسك انا هنا عشان نصفي حسابني….
وبصت لي شذي…. الا كانت قعده علي ركبت اندي مطوقه عنقه وتداعب بشفاتيفها شفايفه…
فارسلت عليها نظرات من الاحتقار والقرف والتوعد
وقالت وهي تشير باصبعها طول عمرك حقيره وساقطه ومبتيعيش
وقت….
وضحكت ساخرا حضنك مش بيفضي من الرجال
كل هذا واندي لا يصدق ان لمسه قدم حزمت حقائبها وجائته بقدمها
ابتسم اندي ونظرات الاعجاب تسبقه ونهض نحوها بفضول واعجاب….
اندي:تحياتي لشجاعتك….؛
انتي فتاتي المفضله….
ضحكت لمسه: وتقدمت بثقه نحوه ونظرت في عيناه لمسه اما تبقي في مكان لا يري احد غيرها….
واضح انا لا اشبه احد
واكدت علي هذا لما بصت نحيت شذي خصوص الزباله….
تتنرفز شذي… وتقترب منها انا الا…..
زباله اما وريتك وهجمت عليها
ومسكوا في شعور بعض…
واندي يحاول فض الخناقه بس…
اخد حتت بوكس كومه علي جنب
وجاء احد رجاله حتي يفصل بينهما وكاد ان يلمس لمسه ورمقه اندي ينظره كهربته وابتعد…
لمسه بزعيق وهي فوقها و مسكه في شعر شذي وبتعض فيها …..
انا سكتلك يا معصعصه   …
وحسابك تقل وصرخات شذي عاليه  واندي يزداد اعجابه بيها…
من شرستها وشجاعتها….
وبعض الخناقه كان حال شذي زفت الجروح والخرابيش مليه وشها وشعرها متقطع….
وهدمها مقطعه وجسمها باين من الهدوم…
ومكومه علي الارض
تنهض لمسه وبتنهج ده انذار انك لو قربتي مني تاني او من اي حاجه تخصني هقتلك….
شذي بغل وحقد هدفعك التمن غالي وهخليكي تتمني الموت بس مش هنولهولك….
يقترب اندي منها ويدوس علي رقبتها  ويقول بصوت فحيح الفهود محدش يهدد ايلا ويعيش و
صوب نحيتها المسدس وقالها دي نهيتك …
وقبل ان يضغط علي الزناد تمسك يده لمسه لا انا مش بحب القتل سبها لله….
اندي يستغرب من موقفها
انتي ملاك مش انسان انتي شبه ايلا شكلا واخلاقا….
بس مش هسبها دي هتنحبس ونده علي جيمسسس
نعم يا بوس….
الزباله دي تنحبس.. 
مش عايز اسمع اسمها…يلا…
يقترب اندي من لمسه الا كانت سرحانه في عمران وحاله…
يا تري هتعمل ايه يا حبي اما تقرأ الجواب….
اندي: يقترب منها ولسه هيلمس خدها تنفر منه وتسحب نفسها خطوات عنه….
يضايق اندي وده اسمه ايه؟
لمسه: انا جيتلك هنا بارادتي لو هيقل من احترامي همشي  بس مش هختفي  زي عمتي ايلا الا..
كانت بتحبك بس من سبب عمايلك تفشتها
يحزن اندي وتكاد الدمعه ان تفر ويجلس علي الكرسي انا مستعد اعمل اي حاجه عشان ترجعلي انا من غيرها مش عارف اعيش…
لمسه بخبث لو سمعت كلامي ها…
اندي بلهفه هترجع انا تحت امرك
لمسه طيب سلمني نفسك 
اندي انا كلي ملكك
لمسه: اول حاجه لازم نختفي…
وقالت في نفسها كل ده عشان احميك يا عمري….
وفعلا اندي نفذ كلامها واختفوا…
في الجزيره المنعزله 
انا هجنن بقالي شهر بدور عليها هي راحت فين؟
عمر بغضب مش انت السبب الرساله الا سبيتها بتقول انك عملت حاجه كسرتها….
رد عملت فيها ايه؟
فاطمه مش وقت خناقكم…
وقبل ماينطقوا يدخلاه
اكمل وادم
شوفتو الا حصل….؟
عمران انا مش نقصك
اكمل لمسسسسه ظهرت
يجري الكل عليهما هي فين؟
ادم جاتني معلومات انها في جزيره الجمال الا تبع اندي
عمران وعمر يلا احنا مستنين ايه
ادم انا جهزت الرجال وكله جاهز
….
وفعلا انطلقوا كلهم وووو
علي الجزيره
حاصر رجال عمران وعمر الجزيره والقصر وووو
فضلوا يدوروا علي لمسه عمران بشوق ينادي لمسسسسسسه يا قلبي….
انتي فين؟
وحشتيني لمسسسه…
وفجأه يحس عمران بنفس لمسه وره
فيلتفت لها ويضمها بشوق وحنين بحبك انا اسف سمحيني 
وقبل ان تنطق لمسه يظهر اندي…
ومعه جيش من الرجال
يبصله عمران بغضب قاتل ويخبي لمسه وره مش هتخدها الا علي جثتي..
ويأتي عمر واكمل وادم ويحوط لمسه بدائره من اجسامهم
هتخدها علي جثاثنا
يضحك اندي بصفاء يدهش الجميع
مين ده
تظهر ايلا ده حبيبي وزوجي اندي
الفضل لي شجاعه لمسه هي الا روضته ورجتني له
عمر عمتي.. وجري وحضنها
ايلا انت عندك كنز وملاك صافي حافظ عليه….
عمران مش قولت مصيبه بحبك
ادم طيب والمافيا؟
اندي صفيتها
وانا من النهارده انسان جديد
كله ده بفضل عمران؟
الجميع بدهشه ازي؟
اندي لمسه عملت كل ده ام سمعت بخطه عمرات المجنونه عشان يحميها فجتني معتمده علي الحب الا في قلبي لي ايلا..
لمسه الحب يصنع المعجزات بس لو صبرت علي حبيبك
وامانه بحبك ربنا هيسعدك…
الكل صح عمران خالي بالك منها لو الهوا لمسها عندها جيوش هتبدك
عمران دي قلبي بحبك بحبك بحبك…..
وبعد فتره
ياه مش مصدقه ان فرحنا النهارده
انا بحبك وانا ابموت فيكي بحبك
بس الماضي ليه كلام لسه متكشفش هيغير المستقبل والحاضر
وتقاطع ده شذي….
بس مش عيب تحب الا باباها قتل  
ابوك وامك بص 
وشغلت فديوا لي عمر وهو بيتلززز
بعذاب ابو وام عمران
وهما بيموتوا وبيتعذبوا من السم الا بيقطع في بطنهم وبيتوسلوا لي عمر انه ينقذهم وباصه رجله بس عمر رفسهم برجل… 
كانت مفاجأه صاعقه نزلت علي الجميع وعمران مش مصدق وتنح
يتبع…..
لقراءة الفصل السادس عشر والأخير : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

تعليق واحد

اترك رد